بازدید 6789

رئیسی وارد بندرعباس شد

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در فرودگاه بندرعباس از سوی استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان مورد استقبال قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 01 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور در بدو ورود به استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان ظرفیت‌های بسیاری دارد و زمینه‌های زیادی در اقتصاد دریا، گردشگری، کشاورزی و صنعتی دارد.

وی ادامه داد: دور نخست سفر به ضرورت‌ها و رفع این ضرورت‌ها اختصاص داده شد و با تلاش مدیران سخت کوش استان و دلسوزان گام‌های خوبی برداشته شده است  و صد‌ها طرح نیمه تمام به سامان رسیده است و ۱۰۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده  است و در این سفر دو روزه به برخی از این موارد سرکشی می‌شود .

رئیس جمهور گفت:همه این طرح‌ها زمینه‌های تولید و اشتغال دارد و زمینه‌های خوبی برا ی خدمترسانی برای مردم استان دارد، همچنین آغاز برخی طرح ها در استان آغاز می شود که  در زمان خودش به نتیجه می‌رسد و همه این موارد با حرکت جهادی امکان پذیر شده است.

او گفت: برخی موضوعات هرمزگان هم با طرح در شوراهای عالی به نتیجه خواهد رسید و به مردم اعلام می شود.

در دور نخست سفر رئیس جمهور و هیات دولت به هرمزگان در ۲۳ دیماه ۱۴۰۰ بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات در قالب ۱۸۰ مصوبه برای استان هرمزگان به تصویب رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار