بازدید 5309

رئیسی بدون رقیب وارد مجلس خبرگان می‌شود؟

دبیر ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نتایج بررسی صلاحیت‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مشخص شده، اعلام کرد که از مجموع ۵ نفر ثبت نام کنندگان حوزه استان خراسان جنوبی، صلاحیت یک نفر تأیید شده است.
کد خبر: ۱۲۱۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶ 26 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران به اعلام آخرین وضعیت تأیید صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در استان اشاره کرد و اظهار داشت: آخرین نتایج بررسی صلاحیت ها روز پنجشنبه اعلام شد. 

وی تصریح کرد: طبق نتایج اعلام شده از سوی شورای نگهبان، از مجموع ۵ نفر ثبت نام کنندگان حوزه استان خراسان جنوبی، صلاحیت یک نفر تأیید شده است. 

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه یک نفر از ثبت نام کنندگان انصراف داده است افزود: پرونده وی مورد بررسی شورای نگهبان قرار نگرفته است. 

سلیمی با اشاره به رد صلاحیت ۳ نفر از داوطلبان، متذکر شد: طبق برنامه زمان بندی انتخابات مجلس خبرگان رهبری، آن دسته از داوطلبانی که نسبت به رد صلاحیت خویش اعتراض دارند سه روز مهلت اعتراض دارند. 

وی زمان ارائه اعتراض این افراد را ۶ تا ۸ بهمن ماه عنوان کرد و گفت: شورای نگهبان هم مهلت دارد ظرف مدت ده روز (۹ تا ۱۸ بهمن ماه) به اعتراض ها رسیدگی کند. 

به گفته وی شورای نگهبان اسامی داوطلبان نهایی تأیید صلاحیت شده را  ۱۹ بهمن ماه به وزارت کشور اعلام می کند. 

گفتنی است، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده است.

درحالی که خبری درخصوص رد یا تاییدصلاحیت سید ابراهیم رئیسی منتشر نشده، اگر تنها فرد تایید صلاحیت شده در خراسان جنوبی، سید ابراهیم رئیسی باشد و پس از پایان اعتراضات نیز به افراد تایید صلاحیت شده در این استان اضافه نشود، رئیس جمهور بدون رقیب وارد مجلس خبرگان خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار