بازدید 2811
۲

ارسال تعرفه‌ پزشکی ۱۴۰۳ به سازمان برنامه و بودجه

رییس شورای عالی بیمه، از ارسال پیشنهاد تعرفه‌ پزشکی ۱۴۰۳ به سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴ 16 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمود رضا محقق دولت آبادی گفت: شورای عالی بیمه هر سال میزان رشد تعرفه پزشکی را تعیین و به دولت ارسال می‌کند که امسال فرآیند آن از مهر ماه آغاز شد و قبل از تصویب بودجه باید شورای عالی بیمه به جمع بندی رسیده باشد.

وی افزود: بر اساس تورم اعلامی مرکز آمار و احتمال افزایش حقوق و دستمزد محاسباتی انجام شد و سازمان‌ها و ارگان‌ها از ۳۰ تا ۶۶ درصد پیشنهاد افزایش تعرفه پزشکی سال آینده را داشتند که در نهایت به جمع بندی ۴۶ درصد رسیدیم.

رئیس شورای عالی بیمه گفت: پیشنهاد شورای عالی بیمه به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده و سازمان برنامه میزان پیشنهاد را ویرایش و برای تصویب نهایی به هیأت دولت ارسال می‌کند.

محقق افزود: پس از تصویب میزان رشد تعرفه پزشکی ۱۴۰۳، بررسی اجزای تعرفه‌های پزشکی آغاز می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
برای کارمند جماعت هزار جور بهونه میارین و برای چندرغاز افزایش ، ماهها طول می‌کشه که تصمیم بگیرین و مدام به هم پاسکاری میکنین ، اما در مورد نورچشمی ها ، به دوروز نمی‌کشه تا مصوب و اجراییش کنین . از طرف دیگه ، حقوق کارمند و بازنشسته ، ثابته و اگه خودش رو زیر بار کرا بکشه هم همینه که همینه ؛ در صورتیکه سایر مشاغل مثل پزشکی ، هر چقدر بیشتر کار کنند درامدشون هم بیشتر میشه.
حقوق کارمندان کمتر از 20 درصد افزایش حقوق ولی پزشکان 46 درصد! این دولت و مجلس، حامی همون 4 درصدی هایی است که قالی باف می گفت
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی