بازدید 14880

نتانیاهو : با جنگ موجودیتی روبه رو هستیم

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل امروز(شنبه)در کنفرانسی خبری گفت: ما در جنگی علیه موجودیت خود هستیم و باید تا پایان آن را ادامه دهیم.
کد خبر: ۱۲۱۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ 17 December 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، نخست‌وزیر اسرائیل در سخنانی گفت: ما در نبردی علیه موجودیت خود هستیم و باید تا پایان آن را ادامه دهیم.
 
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل امروز(شنبه)در کنفرانسی خبری گفت: ما در جنگی علیه موجودیت خود هستیم و باید تا پایان آن را ادامه دهیم.
 
نتانیاهو اظهار داشت: ما در جبالیا و الشجاعیه در نبردهای شدیدی شرکت داریم که طی آن برخی نیروهای خود را از دست دادیم.
 
وی مدعی شد: فشار نظامی به منظور بازگرداندن گروگان‌ها و پیروزی در جنگ لازم است.نتانیاهو همچنین ادعا کرد که نوار غزه خلع سلاح خواهد شد و بعد از نابودی حماس، این نوار تحت کنترل رژیم اسرائیل قرار خواهد گرفت.
 
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: توافق اسلو اشتباه مرگباری بود و ما اشتباه اسلو را تکرار نخواهیم کرد و بار دیگر اجازه ایجاد فضایی را نخواهیم داد که در آن مردم فلسطین طبق فرهنگ نابودی اسرائیل تربیت شوند.
 
وی تاکید کرد، حماس شروط بسیاری دارد از جمله توقف جنگ  و تشکیلات خودگردان همچنان محکوم کردن آنچه در هفتم اکتبر رخ داد را رد می‌کند.
 
به نقل از الجزیره، نتانیاهو اظهار داشت: با طرف آمریکایی اختلاف نظر وجود دارد و من به آنها گفتم که فلسطینی‌ها نمی‌توانند حاکمیت کاملی داشته باشند و من رویکردم را تغییر نخواهم داد.
 
نتانیاهو تصریح کرد: ما به جزئیات مذاکرات نخواهیم پرداخت اما موضع خود را در رویارویی با دشمن با خون و آتش بیشتر تقویت می‌کنیم. ما تلاش می‌کنیم برای حزب الله در شمال بازدارندگی ایجاد کنیم یا از طریق فرایند سیاسی و یا با ابزارهای دیگر. ما تا پیش از تحقق اهدافمان و بازگرداندن گروگان‌ها جنگ را متوقف نخواهیم کرد و نیروهایمان را از غزه خارج نمی‌کنیم .
 
وی گفت، با مصر و قطر درباره مذاکرات آزادی گروگان‌ها در تماس است.
 
نتانیاهو تصریح کرد: نمی توان از تفتیش و بازرسی کامیون‌های حامل کمک‌ها چشم پوشی کرد و ما گذرگاه کرم ابوسالم را برای این منظور موقتا خواهیم گشود.
 
در همین راستا، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ما به حزب الله توضیح دادیم که آنچه در غزه رخ می‌دهد ممکن است در بیروت هم رخ دهد.
 
الجزیره همچنین در خبری از حرکت هزاران معترض در میدان الرهائن به سمت ورودی اصلی وزارت جنگ این رژیم خبر داد.
 
از سوی دیگر، اسپوتنیک در خبری نوشت، بر اساس آنچه مقامات اسرائیلی و آمریکایی امروز (شنبه) به روزنامه تایمز اسرائیل گزارش دادند نتانیاهو، «بنی گانتز»، وزیر کابینه جنگ اسرائیل و حتی «یائیر لاپید»، رهبر اپوزسیون، از دولت آمریکا خواسته‌اند که علناً در مورد راه حل دو دولتی صحبت نکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۱
ان تنصرالله ینصرکم خدا را یاری کنید تا خدا شما رایاری کند مردم مسلمان فلسطین با جان و مال وهستی خود درمقابل غاصبین سر زمینشان و ازادی قدس عزیز می جنگند و بنا بر وعده الهی پیروز خواهند شد قدرت خدا بالا ترین قدرت وتکیه گاه است صدام و عزافی و شاه ملعون ودیگران ظلم و ادم کشی کردند نابود شدند
انشاءاله ریشه داعش یهود وداعش اسلام باهم خشک بشه تااین دو پیروان نفس راحتی بکشن
مکر کن ونیرنگ و مکر خدا بالا تر از توست نتانیاهو خیلی ترسیده یه کم آب قند بهش بدین انشالله باید تا نابودی کامل نیروهاش به جنگ ادامه بده وبعد کله پاشه..... هرچقدر بکشید از نیروهای حماس کم نمیشن و مهماتشون تا بی نهایت کافیه و خدا برای آنها که حق را یاری میکنند کافی است....
نتیجه دهن کجی به جبهه سازشکار عرب و جفتک اندازی
سرزمینهای مسلمانان برای عاری از مزدور وصهیونیست، آدم کش،اوباش شود.
تمام مزدوران مهاجر صهیونسیت به دریا ریخته شوند
به خواست خدا موجودیت شما هم نابود میشه و هر کدوم به خونه های خودتون برمیگردید. فلسطینی ها به فلسطین و اسرائیلی ها به کشورهایی که از اون اومدند
برو به جهنم کودک کش
بنیامین هیتلر کودک کش
خداوندا میدانم که وعده های خالق یکتا تخلف ناپذیر است اما زمان برانگیختن بندگان خاص خود را فوری قرار ده و ما را در زمره آن‌ها قرار ده،همانها که حکومت صالحان را برپا و با توفیق خویش یاری شان می‌دهی تا بر کفر و شرک و ظلم جهانی غالب آیند
?
جناب نتانیابو شما سگ یونیست ها موجودیتی ندارید باید فلسطین تخلیه کنید وبرید از هر خراب شده ایکه آمدید سرزمین فلسطین متعلق به مردم فلسطین شما اسرائیلی ها سرزمین فلسطین دزدید باید به صاحبان اصلی برگردانید شما هم برید سرزمین پاتاگونیا
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی