بازدید 2447
۲

اعلام آمادگی آلمان برای گفتگو با روسیه

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان روز یکشنبه گفت که آماده گفت و گو با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه است.
کد خبر: ۱۲۰۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۹ 13 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از از "اسپوتنیک", صدراعظم آلمان در جریان یک برنامه تلویزیونی گفت: «در شرایط فعلی، ما باید به گفتگو با ولادیمیر پوتین ادامه دهیم. من این کار را سال گذشته انجام دادم و در آینده نیز به آن ادامه خواهم داد.

شولتس اضافه کرد که انتظار می‌رود روسیه قبل از آغاز مذاکرات مسکو و کی یف، نیروهای خود را از اوکراین خارج کند. صدراعظم آلمان ادعا کرد که پوتین برای چنین "گام قاطعی" آماده نیست.

به گزارش ایرنا, پیش از این. سفیر روسیه در آلمان اظهار داشت: روابط مسکو و برلین در حال حاضر مایوس کننده به نظر می‌رسد و روسیه را نمی‌توان مقصر این انحطاط دانست.

سفیر روسیه در آلمان تصریح کرد: برلین تحمیل «شکست استراتژیک به روسیه» را ترجیح داده، در تخریب پایه‌های اقتصادی روابط ما پیش قدم شده و از پروژه‌ها و طرح‌های مشترک خودداری کرده است.

وی با اشاره به اینکه آلمان از نظر تعداد دیپلمات‌های روسی که از کشورش اخراج کرده در میان پیشگامان قرار دارد، گفت: انحطاط روابط دوجانبه انتخاب ما نیست بلکه برلین است که به دنبال نابودی آن‌هاست.

سفیر روسیه در برلین خاطرنشان کرد: همچنین آلمان «با ارسال جدیدترین تسلیحات و سخت‌افزارهای نظامی از کی‌یف حمایت گسترده‌ای کرده است.»

از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین، برلین یکی از حامیان اصلی کی‌یف بوده است و تجهیزات نظامی به ارزش میلیاردها دلار از جمله تانک‌های لئوپارد، خودروهای زرهی جنگی و سیستم‌های دفاع هوایی را به اوکراین ارسال می‌کند.

نچایف گفته بود که عرضه جنگ‌افزارهای مرگبار به اوکراین خط قرمز مسکو بود که برلین از آن عبور کرده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
آلمان تا زمانی که نوکر و دست نشانده آمریکاست در قواره ای نیست که بخواد بدون اجازه اربابش حتی آب بخوره !!
احمق آماده گفتگو هستی پس چرا مردم بدبخت اکراین را به کشتن دادید و کشورشان را ویران کردید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار