بازدید 206731
نهمین روز تحولات فلسطین/ در حال به روزرسانی

موشک باران منطقه الجلیل اسرائیل توسط حزب الله +فیلم/ کشته شدن 286 نیروی نظامی اسرائیل/ افزایش شهدای فلسطینی به 2300 نفر

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد نهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و به نظر می رسد پیامدهای غیرقابل ترمیم زیادی را برای این رژیم به دنبال خواهد داشت. 
کد خبر: ۱۱۹۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ 15 October 2023

افزایش شهدای فلسطینی به 2300 نفر/ کشته شدن 286 نیروی نظامی اسرائیل

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد نهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و به نظر می رسد پیامدهای غیرقابل ترمیم زیادی را برای این رژیم به دنبال خواهد داشت. 

شمار شهدای غزه به ۲ هزار و ۶۷۰ نفر رسید
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۰۰:۳۴

وزارت بهداشت نوار غزه در تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به این شهر همچنین اعلام کرد که تا این لحظه ۹ هزار و ۶۰۰ نفر نیز مجروح شدند.

منابع خبری شامگاه یکشنبه اعلام کردند که رژیم صهیونیستی مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کرده است.

رژیم صهیونیستی در این حملات از جنگنده و توپخانه استفاده کرده است.

حمله پهپادی اسرائیل به جنوب لبنان
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۰۰:۳۳

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر دادند.

 اطراف شهرک "کفرکلا" در بخش شرقی جنوب لبنان هدف دو موشک صهیونیست‌ها قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که مواضع نظامی حزب‌الله در خاک لبنان را بمباران کردیم.

این درحالی است که الجزیره گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی در حال حاضر در ارتفاع نه چندان زیاد در مناطق مختلفی از لبنان درحال گشت‌زنی هستند.

وزیر کشور کویت : ما با صهیونیست‌ها در جنگ هستیم
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۶

طلال خالد احمد الصباح وزیر کشور کویت یکشنبه شب گفت: ما در جنگ با صهیونیست‌ها قرار داریم.

 الصباح بار دیگر بر حمایت کشورش از مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران جنایتکار صهیونیستی تأکید کرد.

وی افزود: پیام من از طرف دولت و ملت کویت به مردم ، برادران مقاوم فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست جنایتکار است و با عزت و افتخار اعلام می‌کنم که ما مخالف هرگونه اشغالگری صهیونیست‌ها و حامی آرمان ملت فلسطین هستیم.
وی ادامه داد: ما به حکم حکومتی صادره در سال ۱۹۶۷ افتخار می‌کنیم که کویت در جنگ با باندهای صهیونیستی در فلسطین اشغالی قرار دارد و این مسأله تا امروز همچنان به قوت خود باقی است که بیانگر ثبات موضع کویت در پیروزی از حق است.
وزیر کشور کویت در پایان برای آزادی مسجد مبارک الاقصی دعا ، برای شهدا آمرزش و برای مجروحان شفای عاجل طلب کرد.

جمعه شب بود که وزارت امور خارجه کویت قاطعانه درخواست إسرائیل برای کوچاندن فلسطینی‌ها از نوار غزه را رد کرد.

سالم عبدالله الجابر الصباح به خبرگزاری کونا گفت این درخواست‌ها موجب افزایش درد و رنج مردم فلسطین خواهد شد که با بمباران و محاصره صهیونیست‌ها روبه رو هستند و خود صدها قربانی بی‌گناه را برجای گذاشته است.

الصباح از جامعه جهانی خواست که جامعه جهانی و شورای امنیت خواست که برای توقف این تشدید تنش اخیر اقدام فوری انجام دهد و مانع این جنگ بی هدف شود که تمایزی میان هدف‌های نظامی و غیرنظامی قائل نیست.

بلینکن: اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۹

 آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا شامگاه امروز یکشنبه، بدون هیچ اشاره‌ای به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، مدعی شد که به سختی می‌توان اقدامات حماس علیه اسرائیل را توصیف کرد.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوز صهیونیست‌ها به غزه به 2670 شهید و بیش از 9600 مجروح رسیده است.

بلینکن با این ادعا که رژیم صهیونیستی حق دارد از خود دفاع کند، به شبکه خبری العربیه گفت: مذاکرات مفیدی در منطقه داشتیم تا مانع از گسترش درگیری در غزه شویم. غیر نظامیان هم نباید به خاطر اقدامات حماس، دچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه به همراه شرکای خود رسیدن کمکها به نوار غزه را تضمین خواهند کرد، تصریح کرد: حماس در اسرائیل کشتار انجام داده است و هیچ دولتی نمی‌تواند این مسئله را بپذیرد.

رژیم صهیونیستی اخیرا فقط در یک روز سه بار جنایت مرتکب شد و با بمباران مردم بی‌گناه غزه، بیش از 70 فلسطینی را به شهادت رساند. بیشترین قربانیان صهیونیستها، زنان و کودکان هستند.

وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه همه شرکای این کشور در منطقه بر باقی ماندن مردم فلسطین در سرزمین خود تأکید دارند، گفت: همه کشورهای منطقه نگران گسترش دامنه درگیری هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال آزادی اسرای اسرائیلی در بند حماس است، مدعی شد که راهکار دو دولتی، آینده بهتری برای مردم فلسطین و صهیونیستها به همراه خواهد داشت.

از کار انداختن دوربین‌ها و دستگاه‌های جاسوسی اسرائیل توسط حزب الله
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۴

رزمندگان حزب‌الله در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی، برخی پایگاه‌های مرزی این رژیم را هدف قرار دادند. 

شبکه المنار گزارش کرد که نیروهای مقاومت تعداد زیادی از دوربین‌ها و دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی را از کار انداختند. 
نیروهای مقاومت امروز یکشنبه همچنین پنج مقر مرزی صهیونیستها را هدف قرار دادند که  عبارت است از: جل العلام، برکه ریشا، رامیا، المناره و العباد.
حزب الله خبر داد که این حملات به صورت مستقیم و با سلاح مناسب صورت گرفته است. این جنبش پیشتر نیز از حمله به مقر نظامی صهیونیستی در «حانیتا» خبر داد که به هلاکت نظامیان اسرائیلی منجر شده است.

ابو حمزه: مقاومت یک جهنم را برای دشمن تدارک دیده است
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۵

«ابو حمزه» سخنگوی نظامی سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین) در این پیام صوتی تصریح کرد: «مقاومت ما با شدت و دامنه وسیع، تجمعات نظامی و شهرک‌های صهیونیستی را بمباران می‌کند».

وی گفت: «دشمن عاجزانه تلاش می‌کند ملت دلاور ما را به زور آواره کند و کوچ دهد، اما پاسخ آنها ثابت قدمی بود و به همین دلیل ما به ملت مقاوم و پایدار فلسطین درود می‌فرستیم».

سخنگوی سرایا القدس ادامه داد: «دشمن تمام موازین شرعی، قانونی و انسانی را زیر پا گذاشته و با همه این اقدامات به هیچ وجه عزم و اراده ما را تضعیف نکرده است؛ چراکه صدای مردم و مقاومت ما قوی‌تر است.

ابو حمزه همچنین خاطرنشان کرد، «ما بر پایداری خود در این نبرد تاکید می‌کنیم، زیرا راهی جز پیروزی نداریم».

وی افزود: «به دشمن می‌گوییم به خدا سوگند ما شما را در عمق رژیم خودتان شکست دادیم، پس اکنون که با پای خود به سوی ما آمده‌اید گمان می‌کنید که چه اتفاقی رخ خواهد داد؟».

ابوحمزه در بخش دیگری از پیام خود در پاسخ به تهدید رژیم صهیونیستی به عملیات زمینی علیه غزه نیز تأکید کرد که «ما برای شما مردانی را آماده کرده‌ایم که عاشق کشته شدن در راه خدا هستند، ما به شما خوش آمد می‌گوییم، به جهنم وسیع تدارک دیده شده خوش آمده‌اید».

تعداد شهدای غزه به 2670 نفر رسید
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۱

 وزارت بهداشت فلسطین شامگاه یکشنبه اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوز صهیونیست‌ها به غزه به 2670 شهید و بیش از 9600 مجروح رسیده است.

ساعتی پیش نیز «مارتین گریفیتس» معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه هشدار داد که شبح مرگ بر غزه سایه افکنده است و هزاران نفر در نوار غزه بدون برق، غذا و دارو به کام مرگ کشانده خواهند شد.

موج جدید حملات راکتی مقاومت به عسقلان
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۱

مقاومت فلسطین عصر امروز موج جدیدی از حملات راکتی را به شهرهای صهیونیست نشین و شهرک‌های مجاور نوار غزه انجام داد.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که شهر اشغالی عسقلان را در پاسخ به حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه هدف حملات راکتی قرار دادیم.

در بیانیه گردان های القسام آمده است: همچنین حملات راکتی نیز به شهرک «مفتاحیم» در منطقه «غلاف غزه» انجام شد.

در همین راستا، رسانه های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهر اشغالی عسقلان خبر دادند.

این منابع همچنین اعلام کردند که در نتیجه این حمله خسارت های شدیدی به خانه ها در عسقلان وارد شده است.

رسانه‌های صهیونیستی تصاویری را از حجم خسارت وارد شده به مناطق هدف قرار گرفته شده توسط گردان‌های القسام منتشر کرده‌اند.

تعداد شهدای جنگ غزه به ۲۴۵۰ نفر رسید
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۷

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت در گفتگو با الجزیره گفت که «به محض بازشدن گذرگاه رفح، کمک‌های فوری پزشکی را به غزه ارسال خواهیم کرد».

وی اظهار داشت، «هرگز ندیدم در جایی دیگر همانند غزه بیمارستان‌ها مورد حمله قرار گیرد».

گزارش رویترز از جنایات گسترده صهیونیست‌ها در غزه
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۲

 

خبرگزاری رویترز با انتشار گزارش تکان‌دهنده از جنایات گسترده صهیونیست‌ها در نوار غزه پرده برداشت و اعلام کرد که ارتش این رژیم در سکوت مجامع بین‌المللی همچنان به بمباران نوار غزه ادامه می‌دهد.

به گزارش این خبرگزاری، رژیم صهیونیستی در حالی روز یکشنبه برای حمله زمینی به نوار غزه آماده می‌شود که هنوز در پی سکوت مجامع بین‌المللی به بمباران هوایی نوار غزه ادامه می‌دهد. فلسطینی‌های بیشتر اعضای خانواده خود را در این حملات از دست می‌دهند.

ادامه حملات هوایی به نوار غزه در حالی است که اکثر بیمارستان‌های این منطقه فاقد امکانات درمانی پزشکی است و زخمی‌ها در راهروهای بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند.

یک پیرزن اهل نوار غزه در گفت وگو با خبرنگاران اعلام می کند که ۱۴ نفر از اعضای خانواده‌اش در بمباران به شهادت رسیده‌اند و نوه چهارساله‌اش تنها عضو باقی مانده از اعضای خانواده‌شان است.

اسرائیل شدیدترین حملات هوایی تاریخ را به غزه انجام داده است. صهیونیست ها می‌گویند تا نابودی کامل حماس در این منطقه عملیات نظامی انجام خواهند داد.

در حال حاضر نوار غزه در محاصره کامل صهیونیست ها قرار دارد و همه امکانات معیشتی این منطقه نیز محدود شده است.

حماس از مردم خواسته است که محل زندگی خود را ترک نکنند. این سازمان گفته است که ده‌ها نفر از پناهجویان فلسطینی در حملات روز جمعه به خودروهای حامل پناهجویان کشته شده‌اند.

سازمان ملل متحد نیز در برخورد با بحران نوار غزه تنها به چند بیانیه بشردوستانه اکتفا کرده است.

مقامات غزه اعلام کردند که بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در بمباران های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که یک چهارم آنها کودک هستند. طبق این داده‌ها نزدیک به ۱۰ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

موشک باران منطقه الجلیل اسرائیل توسط حزب الله
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۸

خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیش از ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

عصر امروز یکشنبه همچنین بیش از ۱۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل غربی (شمال فلسطین اشغالی) شلیک شده است.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

مسئولان محلی صهیونیست پس از هدف قرار گرفتن الجلیل، از شهرک‌نشینان خواستند تا فاصله ۹ کیلومتری از مرز به پناهگاه بروند.

بن سلمان در دیدار با بلینکن: عملیات نظامی در غزه باید متوقف شود
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۵

 آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که به عربستان سفر کرده است با محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمد بن سلمان در این دیدار تاکید کرد که عملیات نظامی در غزه که افراد بی‌گناه قربانی آن شدند باید متوقف شود.

وی گفت که عربستان برای ایجاد آتش بس و توقف تنش در غزه تلاش و با طرف‌های مختلف در تماس است.

ولیعهد عربستان خاطرنشان کرد: باید به قوانین بین‌المللی و انسانی از جمله برداشتن حصر از نوار عزه احترام گذاشت.

محمد بن سلمان همچنین تاکید کرد: عربستان هدف قرار دادن غیرنظامیان و از کار انداختن زیرساخت‌ها در غزه را نمی‌پذیرد.

وی گفت: باید روند صلح را از سرگرفت و فلسطینی‌ها به حقوق‌شان دست یابند.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با بن فرحان همتای عربستانی خود در ریاض بار دیگر با حمایت کامل از رژیم صهیونیستی و جنایت هایش علیه مردم غزه مدعی شد: حماس نماینده ملت فلسطین و انتظارات آن ها نیست.

وی بدون اشاره به جنایت ها و حملات ارتش رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین در طول دهه ها و اصل دفاع فلسطینی ها از خود به عنوان یک حق مشروع و قانونی افزود: حمله حماس را نمی توان با کلمات توصیف کرد

بلینکن همچنین تلاش کرد که حماس را متهم به "کشتن یهودیان" کند، افزود: حماس به دنبال ویران کردن اسرائیل و کشتن یهودیان است و دنیا باید این واقعیت را ببیند. اسرائیل حق دفاع مشروع از خود را انجام می دهد.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه بدون اشاره به اعلام حمایت های همه جانبه سیاسی، نظامی، تسلیحاتی و اقتصادی خود از رژیم صهیونیستی و ارسال هواپیماهای حامل موشک برای این رژیم جهت بمباران غزه مدعی شد: باید از غیرنظامیان حفاظت کنیم. ما بدنبال ایجاد مناطق امن و گذرگاهای انسانی در غزه هستیم.

بلینکن همچنین گفت: بسیار مهم است که کشورهای ما برای کار با یکدیگر توافق کنند تا جلوی گسترش این بحران به کشورهای دیگر گرفته شود.

از سوی دیگر، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در این کنفرانس مطبوعاتی مشترک در ریاض گفت: باید آتش بس در غزه برقرار و به بحران انسانی رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: باید برای تضمین ورود کمک های انسانی به غزه تلاش کنیم. نیازمند تلاشی گروهی برای توقف چرخه های خشونت هستیم.

ایران خواستار اخراج اسرائیل از سازمان ملل شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۴

 کاردار سفارت ایران در لندن در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار اخراج وابستگان این رژیم از سازمان ملل و سراسر جهان شد.

 سید مهدی حسینی متین، با انتشار پیامی در صفحه مجازی ایکس نوشت: در حالی که جرایم جنگی شامل نسل کشی، هولوکاست فلسطین، پاکسازی قومی، مجازات دسته جمعی و غیره توسط رژیم بزدل وحشی اسرائیل در جریان است، این یک درخواست قانونی از جامعه بین المللی است که این رژیم نازیستی و فرستاده آن را از سازمان ملل و سراسر جهان اخراج کند.

چین خواستار نشست جهانی برای متوقف کردن جنگ خاورمیانه شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۹

 «وانگ یی» وزیر امور خارجه چین در تماس تلفنی با «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا گفت: پکن خواستار نشست جهانی فوری برای متوقف کردن جنگ خاورمیانه است

به گزارش تارنمای خبری وزارت امور خارجه چین، «وانگ یی» وزیر امور خارجه چین با بیان این مطلب، افزود: پکن با هرگونه اقدامی که به افراد غیرنظامی آسیب وارد کنند و قوانین بین المللی را نقض کند، محکوم می کند.

وانگ با اشاره به اینکه حفظ امنیت خود نباید به قیمت جان مردم بی گناه غیرنظامیان تمام شود، تاکید کرد: گزینه های نظامی نه تنها به جایی نمی رسد بلکه فقط چرخه معیوب تولید می کند.

وانگ خاطرنشان کرد که اولویت اصلی چین دستیابی به آتش بس و تنش زدایی است تا از تشدید بحران انسانی جلوگیری شود.

وی در خصوص رعایت قوانین بشردوستانه و گشودن مرزهای فلسطین، افزود: کشورها باید از سازمان ملل متحد در ایجاد نشست جهانی و ایفای نقش شورای امنیت سازمان ملل، حمایت کنند.

وزیر امور خارجه چین با بیان اینکه راه حل اصلی مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل فلسطین و «راه حل دو کشوری» است، خاطرنشان کرد: کشورهای بزرگ در برخورد با موضوعات مهم جهانی و منطقه‌ای باید هدفمند، منصفانه و آرام باشند، خویشتن‌دار باشند و در رعایت قوانین بین‌المللی پیش قدم باشند.

وانگ گفت: چین به پیشبرد مذاکرات صلح مطابق با اصول «شی جین پینگ» رئیس جمهوری چین ادامه خواهد داد.

وی افزود: آمریکا باید نقش سازنده ای در بازگشت این موضوع به مسیر اصلی خود ایفا کند.

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا هم در این تماس تلفنی تایید کرد که واشنگتن از راه حل دو کشوری در حل مسئله فلسطین و اسرائیل حمایت می کند.

بلینکن خاطرنشان کرد: از سازمان ملل نیاز برای ارائه کمک های بشر دوستانه و آرام شدن اوضاع حمایت می کند.

وی افزود: آمریکا مایل به تقویت سطح ارتباطات و هماهنگی با چین است.

وزیر امور خارجه آمریکا در تور سفرش به مناطق اشغالی، اردن و قطر؛ آخرین نتایج سفر خود را با وانگ یی در میان گذاشت.

شهادت ۲۸ کادر درمان غزه تاکنون
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۶

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۲۸ نفر از کادر بخش بهداشت غزه از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این شهر تاکنون خبر داد.

به گزارش منابع خبری فلسطینی، پیشتر مدیر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی با ارائه گزارشی از حملات غیر انسانی ارتش رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی و پزشکی در نوار غزه، نسبت به فروپاشی سیستم بهداشت و درمان این باریکه هشدار داده بود.

«احمد المنظری»در گزارشی درباره وضعیت نوار غزه درپی تجاوز وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: سیستم پزشکی و درمانی نوار غزه به دلایل مختلف در آستانه فروپاشی است.

وی با بیان اینکه شمار جان باختگان و زخمی‌ها بسیار بالا و فراتر از توان سیستم پزشکی نوار غزه است، گفته بود که بیمارستان الشفاء به عنوان بزرگترین بیمارستان و سایر بیمارستان‌ها تقریبا ظرفیت آنها پر است، اتاق مراقبت‌های ویژه پزشکی وجود ندارد، اتاق‌های جراحی پر است و ۲۴ ساعته کار می‌کنند و کمبود لوازم پزشکی و دارو وجود دارد.

المنظری همچنین خبر داده بود که تاسیسات مختلف پزشکی و درمانی در نوار غزه و کرانه باختری هدف قرار می‌گیرند و تاکنون ۷۶ حمله به این تاسیسات انجام شده که ۳۴ مورد در غزه و ۴۲ مورد آن در کرانه باختری بوده است.

منابع خبری امروز در حالی از افزایش شمار شهدای کادر بهداشت و درمان غزه به ۲۸ نفر خبر داده اند که بر اساس گزارش المنظری تا روز شنبه، ۱۱ امدادرسان بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه جان خود را از دست دادند و ۶۰ خوردوی آمبولانس هم هدف قرار گرفتند.

این منابع در خبری دیگر اعلام کردند که تعداد شهدای کرانه باختری در طول ۹ روز اخیر از زمان آغاز طوفان الاقصی به ۵۵ نفر و شمار زخمی ها به ۱۲۰۰ نفر رسیده است.

آمریکا از اتباعش خواست فلسطین اشغالی را ترک کنند
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۰

 سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی که روز شنبه (۱۴ اکتبر)، اعلام کرده بود کارمندان غیرضروری خود را از اراضی اشغالی به دلیل افزایش خطرات امنیتی در پی تشدید درگیری میان مقاومت و رژیم موقت، خارج می‌کند، امروز (یکشنبه، ۱۵ اکتبر) از اتباع خود خواست تا هر چه سریعتر فلسطین اشغالی را ترک کنند.

به نوشته رویترز، سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی به آمریکایی‌ها و نزدیکان آنها پیشنهاد داد که فردا (دوشنبه) از طریق دریا از حیفا به قبرس بروند.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه شنبه (۱۴ اکتبر) تایید کرد که تعداد اتباع آمریکایی که در جریان عملیات مقاومت فلسطین، کشته شدند، به ۲۹ نفر افزایش یافته است. از سوی دیگر ۱۵ تبعه آمریکایی نیز از زمان عملیات طوفان الاقصی، هنوز مفقودند و از سرنوشت آنها خبری در دست نیست.

کشته و زخمی شدن 5 اسرائیلی در حملات موشکی و خمپاره ای حزب الله+فیلم
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۳

منابع خبری صهیونیستی از تبادل آتش بین جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی و کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن چهار نفر دیگر از آنها در جریان آن خبر دادند.

 منابع صهیونیستی اعلام کردند که حملات خمپاره ای و شلیک موشک ضد زره «کورنت» از داخل خاک لبنان به سوی شهرک صهیونیست نشین «شتولا» واقع در شمال سرزمین های اشغالی انجام شده است.

این منابع اعلام کردند که در این حملات ۵ صهیونیست زخمی شدند.

تعداد بازدید : 14191

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که موشک ضدزرهی به سمت شهرک صهیونیست نشین شتولا شلیک شده است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی از تبادل آتش در مرزهای این رژیم با لبنان در نزدیکی غرب الجلیل خبر داد.

شبکه الجزیره همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی نیز بخش غربی جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

همزمان شبکه العهد هم با انتشار فایلی ویدئویی از بمباران مناطق مرزی جنوب لبنان توسط هواپیماهای ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

تل‌آویو در تدارک بستن دفتر «الجزیره»
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۱

 «شلومو کاری» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی شبکه الجزیره را به طرفداری از حماس متهم کرد و از تلاش برای بستن دفتر این شبکه در فلسطین اشغالی خبر داد.

خبرگزاری «رویترز» روز یکشنبه (امروز) خبر داد که وزیر ارتباطات رژیم صهونیستی پیشنهاد بستن دفتر محلی شبکه الجزیره را به کابینه این رژیم ارائه می‌کند.

«شلومو کاری» شبکه الجزیره قطر را به تحریک احساسات در حمایت از حماس و همچنین به خطر انداختن نظامیان اسرائیلی از ناحیه حملات احتمالی از نوار غزه متهم کرد.

این مقام کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پیشنهاد تعطیلی شبکه الجزیره توسط مقامات امنیتی و همچنین کارشناسان حقوقی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی در مصاحبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «این شبکه‌ای است که (احساسات ضد اسرائیلی را) تحریک می‌کند، شبکه‌ای است که از سربازان در مناطق تجمع (خارج غزه) فیلم می‌گیرد ... (شبکه‌ای) که علیه شهروندان اسرائیل تحریک می‌کند و یک بلندگوی تبلیغاتی (برای حماس است)».

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی افزود: «این بی وجدانی است که پیام سخنگویان حماس از این شبکه منتقل شود. امیدوارم امروز به این موضوع پایان دهیم».

تلاش این مقام ارشد کابینه بنیامین نتانیاهو برای تعطیلی دفتر الجزیره در شرایطی انجام شده که این رسانه و دولت قطر تا به حال در این باره اظهارنظری انجام نداده‌اند.

شبکه الجزیره از ابتدای عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و حملات این رژیم علیه غیرنظامیان فلسطینی و محاصره شدید نوار غزه و قطع آب، برق و سوخت به روی ساکنان این منطقه، در حال پوشش لحظه به لحظه رسانه‌ای تحولات بوده است.

کشته شدن 4 تبعه چین
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۲

 وانگ یی وزیر امور خارجه چین با ابراز نگرانی در مورد تشدید جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم فلسطین، از کشته شدن دست کم چهار شهروند چین، مفقود شدن دو نفر و مجروح شدن شش نفر دیگر خبر داد.

 وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در تماس تلفنی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، تاکید کرد که اقدامات اسرائیل علیه فلسطینیان از مرز اقدامات دفاع از خود فراتر رفته و بسیار نگران کننده است.

این مقام چینی خاطرنشان کرد چین با تمام اقداماتی که به غیرنظامیان آسیب می زند، مخالف است و محکوم می کند؛ زیرا این اقدامات حقوق اولیه انسانی و اصول اساسی حقوق بین الملل را نقض می کند.

وانگ یی گفت: اقدامات اسرائیل فراتر از محدوده دفاع از خود است. این رژیم باید به درخواست های جامعه بین المللی و دبیر کل سازمان ملل توجه کند و از مجازات دسته جمعی مردم غزه اجتناب کند.

وی گفت: در حال حاضر چندین شهروند چینی در نوار غزه باقی مانده اند. در روزهای اخیر، موسسات ما در خارج از کشور ارتباط نزدیکی با آنها برقرار کرده اند، به آنها راهنمایی و پشتیبانی ارائه می کنند و برای تخلیه زودهنگام آنها به سوی مناطق امن تلاش می کنند.

تاکنون چهار شهروند چینی در فلسطین اشغالی کشته شده‌اند. شش چینی در بیمارستان‌های محلی تحت مداوا هستند و دو نفر نیز در درگیری های اخیر ناپدید شده‌اند.

شهادت ۳ مبارز القسام در حمله هوایی صهیونیست‌ها
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۰

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که سه تن از مبارزان گردان‌های القسام در لبنان روز شنبه پس از انفجار بخشی از حصار مرزی اراضی اشغالی و لبنان، عبور از مرز و درگیری با نیروهای صهیونیست در حمله هوایی رژیم صهیونیستی شهید شدند.

گردان‌های القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در حمایت از الاقصی و مقدسات، مبارزان در نبرد طوفان الاقصی و در راه جهاد و مقاومت، گروه نخبگان شهدا در گردان‌های شهید عزالدین القسام - لبنان در شامگاه جمعه ۲۸ ربیع الاول ۱۴۴۵ هجری قمری - مصادف با ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ با پیشروی به سمت فلسطین اشغالی توانستند با ارتش دشمن صهیونیستی درگیر شوند و به سلامت عقب نشینی کنند.»

القسام در این بیانیه افزود: این گروه در صبح روز شنبه ۲۹ ربیع الاول ۱۴۴۵ هجری قمری برابر با ۱۴ اکتبر ۲۰۲۳ به لطف خدا توانستند حصار مرزی را منفجر کرده و پاسگاه دشمن در داخل فلسطین اشغالی در نزدیکی شهرک مارگالیوت را هدف قرار دهند. مبارزان با پشتیبانی آتش سلاح‌های متوسط با دشمن درگیر شدند و ​​خساراتی را به دشمن وارد کردند. در جریان درگیری، جنگنده‌های دشمن مبارزان ما را هدف قرار دادند و سه تن از آنها را به شهادت رساندند.»

خروج اتباع خارجی از گذرگاه رفح در غزه ناموفق ماند
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۹

به گزارش سی ان ان، طرح خروج اتباع خارجی و دوتابعیتی فلسطینی از گذرگاه رفح در مرز غزه و مصر که قرار بود انجام شود، صورت نگرفته است.

بر اساس این گزارش، دولت مصر اعلام کرده که شرط خروج اتباع خارجی اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه بوده که رژیم صهیونیستی با آن مخالفت کرده است.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که حماس مانع خروج اتباع خارجی شده و به همین خاطر گذرگاه رفح بازگشایی نشده است.

عملیات زمینی اسرائیل علیه غزه به تعویق افتاد
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۹

یک رسانه آمریکایی درحالی از تعویق موعد آغاز عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه خبر داده است که برخی منابع عبری از اختلاف نظر میان طبقه سیاسی و نظامی این رژیم درباره هدف چنین عملیاتی و سردرگمی آنها پرده برداشته‌اند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در این باره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی اجرای تصمیم خود مبنی بر آغاز عملیات زمینی علیه نوار غزه را به تعویق انداخته است.

نیویورک تایمز نوشت: ابتدا مقرر شده بود که عملیات زمینی یکشنبه (امروز) آغاز شود اما دست‌کم به مدت چند روز به تعویق افتاده است.

این رسانه درباره دلایل این تصمیم اعلام کرد: این تصمیم به دلیل شرایط جوی نامناسب اتخاذ شده است؛ چراکه در شرایط جوی فعلی در صورت آغاز عملیات زمینی خلبانان کار دشواری را برای پشتیبانی عملیات زمینی خواهند داشت.

نیویورک تایمز درحالی مدعی تعویق این عملیات به دلیل شرایط نامساعد جوی شده است که یک رسانه‌ عبری زبان از سردرگمی صهیونیست‌ها درباره اهداف این عملیات و شکاف و اختلاف نظر میان طبقه سیاسی و نظامی رژیم اشغالگر در این باره پرده برداشته است.

«آویتان کوهن» کارشناس مسائل سیاسی روزنامه «یسرائیل هیوم» در گزارشی در این باره فاش کرد: کابینه امنیتی اسرائیل با عملیات زمینی درصدد تضعیف توانایی‌ها و اقتدار نظامی حماس است، در حالی که سخنگوی ارتش اعلام کرده است که نهاد نظامی هدف متفاوتی را دنبال می‌کند و درصدد شکست حماس و ترور همه مقاماتی است که در نبرد «طوفان الاقصی» دخیل بوده‌اند.

وی افزود: «این شکاف‌ها میان ارتش و سطح سیاسی طی هفته گذشته بارها مطرح شد و هدف شکست حماس که توسط سخنگوی ارتش اعلام شده است، به‌هیچ ‌وجه هدف مورد توافق کابینه نیست.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی اخیرا با ادامه عملیات «طوفان الاقصی» انجام عملیات زمینی در نوار غزه را تصویب کرد.

قدردانی اسماعیل هنیه از حمایت‌های ایران از فلسطین
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۷

 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی و در چهارمین سفرش به منطقه در پی تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه در دوحه پایتخت قطر حضور دارد شامگاه شنبه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و تعدادی از رهبران این جنبش در  دفتر حماس در دوحه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار آخرین تحولات فلسطین و غزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این دیدار با بیان اینکه مسئله فلسطین همانند قبل مهمترین موضوع جهان اسلام است، گفت: حمایت از فلسطین یک مسئولیت دینی، انسانی و اخلاقی است و امروز بیش از گذشته می‌بایست همه مسلمانان و مؤمنان و انسانهای آزاده در کنار فلسطین و ملت مظلوم آن باشند. 

وی با تبریک پیروزی های مقاومت ملت فلسطین، افزود: حجم جنایات جنگی صهیونیست‌ها علیه مردم غزه بالاست، چون ضربه‌ای از ملت فلسطین دریافت کردند که بی سابقه بوده است.

امیرعبداللهیان به تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در رایزنی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بمنظور توقف حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه اشاره کرد و گفت: ما در این ایام در راستای حمایت از مردم غزه در مقابل جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، پیشنهاد برگزاری اجلاس فوق العاده وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را مطرح کردیم و به تلاش‌ها و پیگیری‌های خود ادامه خواهیم داد و از هر ابتکار عمل کشورهای اسلامی در حمایت از ملت فلسطین حمایت می‌کنیم.

این دیپلمات عالیرتبه ایرانی همچنین با اشاره به اقدام خودجوش ملت فلسطین در طراحی و اجرای عملیات طوفان الاقصی گفت: به اعتراف بسیاری از صاحب‌نظران، طوفان الاقصی نشان داد که برخلاف تصور غلط برخی‌ها، فلسطین زنده است و روند عادی سازی روابط برخی کشورها نمی‌تواند خللی در اراده محکم ملت فلسطین در پیگیری حقوق طبیعی، انسانی و قانونی آنان ایجاد کند.

امیرعبداللهیان در این دیدار اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از اصول و ارزش‌های خود در حمایت از ملت فلسطین کوتاه نخواهد آمد.

وی عملیات طوفان الاقصی را واکنش طبیعی ملت فلسطین نسبت به جنایات مستمر و اقدامات تحریک آمیز دولت افراطی نتانیاهو خصوصا تعرض مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی خواند و تصریح کرد: اگر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه ادامه یابد، هر احتمالی در منطقه وارد است و جمهوری اسلامی ایران به تلاش‌های خود برای توقف جنایات جنگی صهیونیستها ادامه خواهد داد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز با ابلاغ سلام خود به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و نیز ملت ایران و تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از فلسطین گفت: برگزاری نشست مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی بسیار مهم است و انتظار داریم که شاهد حمایت قوی جهان اسلام از ملت فلسطین باشیم.

هنیه افزود: دشمن صهیونیستی دهه‌های متمادی مرتکب جرم و جنایت های بسیاری علیه ملت مظلوم فلسطین شده و در ماه‌های اخیر نیز هتک حرمت های زیادی علیه مسجد الاقصی انجام داد و عملیات طوفان الاقصی واکنشی طبیعی به این اقدامات و جسارتها بود.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی یک ضربه و شکست استراتژیک بر رژیم صهیونیستی وارد کرد و کشتار و جنایات آنها در غزه نشان دهنده درماندگی و آشفتگی آنهاست، افزود: برغم جنایت جنگی، کشتارهای وحشیانه و کور، تخریب منازل، مساجد، بیمارستان‌ها و اماکن عمومی، اما مقاومت فلسطین مقتدر و توانمند است.

با ورود نبرد طوفان الاقصی به نهمین روز خود یک مقام سازمان ملل هشدار داد که فلسطینی‌ها در معرض «پاکسازی قومی جمعی» هستند.

فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر مستقل سازمان ملل درخصوص وضعیت حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین، با هشدار در این باره در بیانیه‌ای اعلام کرد: این خطر جدی وجود دارد که آنچه ما شاهد آن هستیم تکرار «نکبت» در سال ۱۹۴۸ و فاجعه سال ۱۹۶۷ باشد، اما در مقیاس بزرگتر. جامعه بین‌الملل باید هر کاری می‌تواند انجام دهد تا از تکرار این اتفاق جلوگیری کند.

افزایش شمار شهدای غزه

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: در آخرین آمار اعلام شده از آغاز نبرد طوفان‌ الاقصی تا کنون تعداد شهدا در غزه به ۲۳۲۹ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۹۰۲۴ تن رسیده که اکثرشان کودکان و زنان بی‌دفاع هستند.

شهدا از جمله کودکان در بمباران غزه

در ادامه جنایات رژیم صهیونیستی خبرنگار شبکه الجزیره با بیان اینکه در بمباران نوار غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از شهروندان از جمله کودکان شهید شدند، گفت: حملات صهیونیست‌ها خانه‌ای در شهرک الزوایده (مرکز نوار غزه) را هدف قرار داد که منجر به شهادت شش فلسطینی شد. این در حالی است که ۱۵ نفر دیگر از جمله کودکان نیز در بمباران صهیونیست‌ها که خانه‌ای در محله تل الهوا در غزه را هدف قرار داد به شهادت رسیدند.

وزارت داخلی در غزه گفت: یک شهید و پنج زخمی بعد از حملات هوایی اشغالگران به چند منزل در منطقه توام در شمال غزه به بیمارستان اندونزی منتقل شدند.

افزایش شهدای فلسطینی به 2300 نفر/ کشته شدن 286 نیروی نظامی اسرائیل/ عملیات زمینی اسرائیل علیه غزه به تعویق افتاد

وزارت داخلی افزود: در نتیجه حملات جنگنده‌های اشغالگر به دو خانه در شمال غزه بیش از 15 تن شهید و تعدادی زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره همچنین گفت: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک ایستگاه پلیس را در جبالیا در شمال نوار غزه منهدم کردند.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: آژیر خطر در جلیل علیا، شمال اراضی اشغالی به صدا درآمد. این آژیرها در نتیجه هشدار اشتباهی به صدا درآمدند زیرا آژیرها این روزها در حساسیت بالا قرار داده شده‌اند.

افزایش تعداد کشته شدگان ارتش اشغالگر

ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اسامی هفت سرباز دیگر کشته شده در روزهای اخیر را منتشر و تعداد کشته شدگان خود را از آغاز عملیات طوفان الاقصی ۲۸۶ نفر اعلام کرد.

بامداد روز شنبه هفتم اکتبر ۲۰۲۳، گردان‌های القسام از آغاز عملیات طوفان الاقصی با شلیک بیش از ۵۰۰۰ موشک از نوار غزه خبر داد. مبارزان فلسطینی همچنین در یک عملیات ویژه به تعدادی شهرک‌های اطراف غزه حمله کردند و با نیروهای اشغالگر درگیر جنگ خیابانی شدند و تعدادی از آنها را کشته و زخمی کردند، همچنین تعدادی از سربازان و شهرک نشینان را اسیر کردند و خودروهای اشغالگران را تحت کنترل خود درآوردند.

افزایش تلفات آمریکا در عملیات «طوفان الاقصی»

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه شنبه تایید کرد که تعداد اتباع آمریکایی کشته‌شده در جریان عملیات مقاومت فلسطین، به ۲۹ نفر افزایش یافته است.

به گفته وی، ۱۵ تبعه آمریکایی نیز از زمان عملیات طوفان الاقصی، هنوز مفقود هستند و سرنوشت آنها معلوم نیست.

روسیه به‌دنبال تصویب آتش‌بس برای نوار غزه در شورای امنیت

در ادامه تلاش‌های کشورهای مختلف و سازمان‌های بین‌المللی برای توقف حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، روسیه به دنبال تصویب آتش‌بس در شورای امنیت سازمان ملل است.

یک منبع دیپلماتیک در شورای امنیت بامداد یکشنبه به شبکه «الجزیره» گفت: ‌«روسیه از شورا می‌خواهد روز دوشنبه درباره آتش‌بس بشردوستانه بین حماس و اسرائیل رأی‌گیری کند».

خبرگزاری «رویترز» هم گزارش داد که روسیه پیش‌نویس قطعنامه‌ای را برای شورای امنیت آماده کرده که ذیل آن از طرفین درگیر در نوار غزه خواسته می‌شود که فوراً درگیری‌ها را متوقف کنند.

رایزنی وزرای خارجه سعودی و چین درباره جنگ غزه

«فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی شامگاه شنبه به‌صورت تلفنی با «وانگ یی» همتای چینی خود درباره آخرین تحولات نوار غزه و تلاش‌های بین‌المللی برای توقف درگیری رایزنی کرد.

وزرای خارجه چین و سعودی بر اهمیت توقف همه اشکال حمله به غیرنظامیان و تعهد همه طرف‌های درگیر به آنچه در حقوق بشردوستانه بین‌المللی تصریح شده، تاکید کردند.

به نوشته خبرگزاری «واس»، بن‌فرحان همچنین از چین خواست به دلیل نقش خود به عنوان عضو دائمی شورای امنیت، این شورا را به عمل به مسئولیت خود برای حفظ صلح و امنیت بین‌المللی، با فشار برای توقف فوری عملیات نظامی و رفع محاصره غزه وادار کند.

وی همچنین بر «اهمیت تلاش شورای امنیت برای اجرای تصمیمات خود در مورد مسئله فلسطین، به گونه‌ای که راه حلی عادلانه و همه جانبه برای مسئله فلسطین ایجاد کند و به خواسته‌های مردم فلسطین دست یابد»، تاکید کرد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۶
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۲۳
حزب الله لبنان با حضور دو ناو هواپیمابر آمریکا در منطقه، چطور دم از تهدید اسراییل می زند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
حضور نظامی آمریکا در منطقه مانند شمشیر داموکلس بر گردن حزب الله در لبنان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
عناصر محور مقاوت در یک دو راهی بزرگ قرار گرفته اند:
اگر در مقابل عملیات اسراییل وارد عمل شوند، یک جنگ بزرگ در خاورمیانه به وقوع می انجامد که به هیچ وجه پیروزی برای آنان متصور نیست. آن هم با این جو ضد فلسطینی که در جهان برپا شده است.

اگر هم ساکت بمانند، نمی دانند با این همه شعارها و مبارز طلب کردنهایی که تا به حال سر داده اند به طرفدارانشان چه بگویند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اسرائیل کودک کش سال های سال فلسطینیان را کشتند و
هیچ اسرائیلی خط بر نداشت
چون سلاح فلسطینیان سنگ بود
آلبانی ها اون زمان لال بودن
بالاخره زمان انتقام واقعی فرا رسیده است
این فقط 1 عملیات بود
اسرائیلیان باید کفن خود را آماده کنند یا از اسرائیل فرار کنند
هزینه جنگ اسرائیل محدود است
اسرائیل در یک روز چنان ضربه ای خورد که سال ها فراموش نخواهند کرد
حتی اگر همه غزه را خاک کنند این عملیات شروع پایان اسرائیل است
و در آینده شدیدتر از این اتفاق خواهد افتاد
و در نهایت همه ستمگران نابود خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
بچه های ما در زمان جنگ ایران و عراق که امریکا ورود مستقیم کرد فقط با چند سلاح ساده مانند ارپیجی به ناوهای آمریکا حمله می کردن و آمریکا عقب نشینی کرد الان که دوستان ایران با سلاح های قوی مانند موشک مجهز شدن......
بی خیال عمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
شاید خبر نداری یک ناو رو میشه با چند تا موشک غرق کرد
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
تا چند روز دیگه معلوم می شود .اگه زیمینی وارد غزه شود و پیشروی کنند حتما حزب الله وارد عمل میشود.و از سوریه و عراق هم به کمک می روند و بعد هم ایران پشتیبانی می کنن.جبهه مقاومت اینقدر بزرگ شده که امریکا التماس می کند که ایران وارد این درگیری نشود چون خودشون می دونن چه بلایی سرشون میاد .همه جبهه مقاومت اماده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
11:02

این حرفهای تو تنها شعار است و هیچ ارزشی هم ندارند.
واقعیات آن قدر ملموس و آشکار هستند که نیازی به پاسخ بیشتر به تو نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۱:۰۲
به هر صدای مخالفی میگید ربات ولی این پیام رو پایین همه اخبار کپی میکنید. این کار به راحتی توسط ربت قابل انجام هست. و میشه ی متن تکراری بدی بهش بگی اینو در همه صفحات بذار مثل همین متن
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
کسانی که دل شیر دارند فقط از خدا می ترسند می دونن چجوری ابر قدرت ها رو به زمین بزنن در جنگ..بعضی دوستان از زیر پتو نظر می دهند.اقا تو که می ترسی .بروهمون پلی استیشنتو بازی کن بهتره.
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
واقعا پیام ها رو می خونم میبینم چقدر ترسو اینجا هست .نترسید کسی با شما کاری نداره همین مقاومت نبود و سپاه نبود میدیم چه بلایی سرتون میارن.یکم تاریخ بخونید بد نیست واستون خوبه.بی سوادی هم حدی داره
ناشناس
| Brazil |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
فعلا که داره میزنم و آمریکا هم هیچ غلطی نتوانسته بکنه
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی حکومت طالبان در شبکه X:
جامعه جهانی در ارتباط با حقوق بشر کشورهای دیگر مداخله می‌کند اما برای زنان و کودکانی که در حملات هوایی اسرائیل در فلسطین کشته می‌شوند، صدای خود را بلند نمی‌کنند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اخه بنده های خدا اگر حزب الله یا هر گروه مشابه ای از امریکا می ترسید که اصلا تشکیل نمیشد میرفتن راحت
زندگیشون رو میکردن بعدش هم شما نگران حزب الله نباشید اونها نبرد رو صرفا بر اساس توانمندی نظامی شروع نمی کنند اونها رضای خدا رو در نظر می گیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۱:۲۸
من رباط نیستم ولی چون وقت سرو کله زدن با بچه هارو ندارم حرف حق رو کپی کردم
من شغل آزاد دارم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
قرآن کریم، یهودیان را سرسخت‌ترین دشمنان خدا و پیامبر و مسلمانان معرفی کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
محمد 15:48 چرا پس نابودیشان را به خود خدا واگذار نمیکنید؟
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
جواب: در نبردها همیشه طرفی که زور بیشتری دارد پیروز نیست ولی طرفی که بیشتر اشتباه می کن حتما بازنده است،حزب الله منتظر اشتباهات دیگران است!
احمد
| Norway |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
میگن که وزیر امور خارجه ایران با دوچرخه به دمشق سفر کرده البته اینخبر را العالم جهانی کرده راست و دروغش به گردن شبکه العالم
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
امریکا علط بیجا میکند جرات دارد وارد جنگ شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
زمانی که حزب الله تازه تشکیل بود. با عملیاتی که انجام داد هم سربازان آمریکایی و هم فرانسوی و هم اسرائیلی که در لبنان بودند را مجبور به فرار از لبنان کرد
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
احمد آب بریز آنجاییکه سوخته
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
ناشناس ۱۶:۳۱ ، خداوند وعده نابودی یهود را بدست ما داده منظر باش
هدف از سفر منطقه ای امیر عبدالهیان چیست؟

آیا ایران در شرایطی است که حمایت لجستیکی و حتی نظامی از حماس بکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
هدف تنها یک مانور تبلیغاتی بود.

مسافرت زمینی به دمشق به علت بمباران باند فرودگاههای سوریه از سوی اسراییل هم در نوع خودش جالب بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
فقط برای اعلام حضور است و شاید اثرگذاری که بی نتیجه هم خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اختیار دارید تا منطقه رو به آتیش نکشیم ول کن نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
هدف رو بزودی میفهمی کمی صبور باش
واقعیت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اون دوستی که تو پیام بالا گفته زمان جنگ آمریکا از دست ما فرار کرد و شکست خورد باید به جای نشستن پای منبر رائفی و عباسی تاریخ رو ورق بزنه. برادر در جنگ نفتکشها نیروی دریایی ما توسط آمریکا نابود شد و هواپیمای مسفربری ما را هم زدند و صد البته خارک و اسکله و ...همه نابود شدن توسط ارتش آمریکا. بیخیال خیال پردازی ها باش
ناشناس
| Azerbaijan |
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
امیر عبداللهیان مگر کجا به دنبال هدف مشخصی بوده که این بار باشد.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
با تمام توان پشت سر فلسطین به کوری چشم امریکا و مزدورانش ایستاده ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۸:۱۶
مشخصه اوشون حتی سربازی هم نرفته تا در معارف جنگ بهش بگن آمریکا چ کرد با نیروی دریایی ما.
انتظار جز این هم نبود. نیروی دریایی آمریکا به تنهایی از نیروی دریایی کل دنیا قوی تر هست. تعداد ناوهای هواپیمابر آمریکا 13 عدد هست در حالی که مجموع ناوهای هواپیمابر کشورهای دیگه شامل چین و روسیه و انگلیس و ... کمتر از 10 عدد هست.
آمریکا به اندازه کل دنیا زیر دریایی اتمی داره ک میتونه یکسال رو بدون تجدید قوا زیر آب سپری کنه
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
امیر عبدالهیان تا به حال شاهکار کرده ، امثال ظریف باید برند بوق بزنند ، فقط ادعای بلد بودن را داشتند
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
کاربر واقعیت ، پس چرا آخرش به غلط کردن افتادن ؟
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
پاسخ به اون دوستی که گفت امریکا کشتی ها و هواپیمای ما رو زد بگم که بالاخره ما پیروز شدیم و عراق از این جنگ هیچ بهره ای نبرد که هیج به سزای عملشان هم رسیدند و همون امریکا حقشونو گذاشت کف دستشون که مسلمان را به غربیها نفروشند
ایران در رابطه به بحران فعلی حماس هیچ کاری از دستش بر نمی آید.
دادن شعار و کوبیدن بر طبل و دهل مشکلی را حل نمی کند. بلکه فشارهای بین المللی را بر ایران افزایش می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
با دیدن عکس خبر دلم آتیش گرفت
لعنت به جنگ
لعنت به کسانی که جنگ هارو راه میندازن
لعنت به کسانی که جنگ هارو ادامه میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
ایران همیشه حامی مظلومین بوده البته به غیر از اصلاحی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اولین ضربه ای که به جمهوری اسلامی میزنند

بلوکه کردن مجدد ۶ میلیارد دلار بعلاوه دلارهای

بیشتری بود که میخواستند آزاد کنند و تحریم سخت تر

که البته اکثریت قاطع مردم ایران راضی و خوشحال

خواهند شد که جای پولها در خارجه امن تر است تا

بدست این جماعت برسد و خرج بیگانگان کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۱:۱۷
اگر منظورت از ایران ، مردمش است .
من به عنوان یک ایرانی مخالف حمایت و حضور ایران در جنگ هستم .
پس لطفا از خودت و اقلیت اطرافت مایه بگذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
هیچکی دلش برای جان انسانها نمی سوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
جناب اکثریت اطلاعاتت را بیشتر کن در مورد جنگ!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۳:۱۱
پس تو هم فقط نظر خودت رو بگو نه از جانب کسانی که فکر میکنی اکثریت هستن
فکر کردی چند نفر میان اینجا و چه افرادی هستن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
رژیم جعلی تلاش می‌کند تا قدرت‌های غربی را وارد باتلاق کند و ضعف و شکست خود مقابل محور مقاومت را با سربازان و امکانات بلوک غرب جبران کند
ایراندوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
ایران کارووظیفه اش راانجام داده حالافقط بایدنظارت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
کسانی که شکست و عقب نشینی بزرگترین ارتش جهان در افغانستان را پیروزی جلوه می دادند ، باز دم گرفته اند که وحشیان صهیونیست و حامیان داعش و النصره و .... دست بالا را دارند و همواره برنده اند .... تا اسرائیل در منطقه است ، این جا روی صلح و آسایش نمی بیند .
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
تو برو به بی بی سی و من وتو گوش بده تو را چه به این حرف ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۰۵:۲۷

بی بی سی فارس و عنتر نشنال و من و تو که همش سمت شما غش می کنند
بعید است عملیات تلافی جویانه اسراییل انجام نشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اسرائیل کودک کش سال های سال فلسطینیان را کشتند و
هیچ اسرائیلی خط بر نداشت
چون سلاح فلسطینیان سنگ بود
آلبانی ها اون زمان لال بودن
بالاخره زمان انتقام واقعی فرا رسیده است
این فقط 1 عملیات بود
اسرائیلیان باید کفن خود را آماده کنند یا از اسرائیل فرار کنند
هزینه جنگ اسرائیل محدود است
اسرائیل در یک روز چنان ضربه ای خورد که سال ها فراموش نخواهند کرد
حتی اگر همه غزه را خاک کنند این عملیات شروع پایان اسرائیل است
و در آینده شدیدتر از این اتفاق خواهد افتاد
و در نهایت همه ستمگران نابود خواهند شد

اسرائیلیان نابود خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
تا دیروز همه اصلاحات و آلبانی ها میگفتن فلسطین تمام شد، امروز تازه داره دوزاریشون میافته ، کمی صبر کنید هنوز به اصل ماجرا نرسیدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
مرگ بر حامیان اسرائیل کودک کش که 70 سال زن و بچه ها را کشتند ولی الان زبان در آوردند
اسرائیلیان باید بمیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
درستش اینه آلبانی جان: بعیده عملیات انجام بشود
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
|۱۱:۱۴
اصلاحات چیه؟ اصلاحات کیلو چند؟ اینقدر عقده ای هستین که اینجا هم دست از دعواهای حزبی بر نمیدارید
دفعه صدم هست که کلمه اصلاحات رو این جای بی ربط میبینم. قشنگ معلومه 90 درصد کامنتای ساندیسی کار یکی دو نفر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۱:۵۰
رانی جان اگه راست میگی بگو به کی رای دادی در 3 انتخابات آخری؟ یا اصلا سنت قد میده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۱:۵۰
چرا فقط شما باید تو این سایت نظر بدید؟ تحمل شنیدن صدای مخالف رو ندارید؟
اگر بین 100 کامنت امثال تو 2 تا بیان مخالفت کنن زود آتیش میگیرید؟
بعدم ادعای انصاف و حقوق برابر میکنید؟
اسراییل دستور منع فعالیت شبکه الجزیره قطر در این کشور را صادر کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
نیازی نبود چون قبلش نصف خبرنگارای کل دنیا رو تو سرزمین آشغالی و غزه کشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
زنده باد فلسطین .. هرمسلمانی که از صهیون حمایت کند آماده آتش سوزان جهنم باشد
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
بدبخت ها از بس ترسیدند بیشتر از این اخبار جنایت هاشون بیرون بیاد کسی از شون حمایت نمیکنه مثل دلقک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
این محاسبه‌ی دشمن هم بنابراین غلط است که خیال میکند مظلوم‌نمایی بکند تا بتواند حمله‌ی جنایتکارانه‌ی خودش را ادامه بدهد.
این بلا را عملکرد خود صهیونسیت‌ها بر سرشان آورد. وقتی که ظلم و جنایت از حد گذشت و درنده‌خویی به نهایت رسید باید منتظر
تابناك جان خبري از لشگر ربات ها و آلباني نشينها نيست . هنوز بيدار نشدند . توييت بازي را شروع كنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
صبح به اين زودي سانديس نمي خورند براي سلامتي خوب نيست. توصيه از الباني
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
دیر یا زود اسرائیل کودک کش متجاوز سقط خواهد شد و از روی نقشه محو میشود، در آن روز مسلمانان واقعی به جشن و پایکوبی خواهند پرداخت و کفار عزادار خواهند شد، همیشه حق به حقدار خواهد رسید ممکنه با تاخیر باشه ولی حتمی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
چون تازه داره دوزاریشون میافته که چه مثیبتی گرفتار شدن
اسرائیل اگه جرات داره حمله زمینی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۱:۱۶
میدونی مشکل کجاست؟ انشالله ک جنگ تموم بشه و حمله ای در کار نباشه ولی زمینی هم حمله بکنه باز شما یه چیزی میگید.
وقتی ناو به اون عظمت رو میارن اماده میکنن یعنی هنوز قسمت اصلی داستان باقی مونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
ناو به اون عظمت با چند تا موشک به چیز تبدیل میشه
امریکا هیچوقت دخالت نمیکنه حالا صبر کن و ببین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۱:۵۲
کمی صبر بعد حمله میبینمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
جنایت در گوشت و پوست و استخوان صهيونيست‌هاست. کسی دلش برای این جماعت غاصب نسوزد
به ما ربطي نداره.
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
ناشناس یه تو هم ربط داره اگه جلوی اسراییل نبودیم کنار مرزت بود واز اونجا داعشی ها رو که خودشون اموزش دادن می فرستادن بالا سرت بعد میدیدم چه التماسی می کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
این یکی از خطوط پروپاگاندای وحوش استعمارگر است . مبلغان آن را باید مهره دشمن میهن تلقی کرد ، حدا اقل به دو دلیل روشن : دسیسه اسرائیل در قفقاز ، تهدید اتمی ایران .
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
راست میگه به این ربطی نداره ، مثل همیشه ، این و امثال این همیشه همینطور بودند پولی برسه فرق نمیکنه از کی باشه بسه
آیا هنوز جنگ نمیشه مذاکره نمیکنیم پابرجاست ؟ یا برنامه عوض شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
جنگ کی؟
اسرائیل دیگه جرات نداره حتی حمله زمینی بکنه
تازه فهمیدن تو چه لجنی گیر کردن
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
حتی اگر مذاکره کنیم یا جنگ بشود باز هم آن جمله پا بر جا است !!!!!!!!!!
بنظر میاد تهدیدهای حزب الله لبنان تاثیر گذاشت، اسرائیل جا زده. البته طبیعی هم هست، بخوان زمینی وارد غزه بشن، نصف ارتش از بین میره، جنگ زمینی تخصص خودشو میخواد. آمریکا با اون قدرت زمینی فوق العاده فلوجه رو گرفت بیشترین تلفات توی عراق رو داد، هنوزم دارن درباره جهنم فلوجه مستند میسازن. جنگ زمینی کاره هر کس نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
شعار نده اسراییل یک هفته دیگه محاصره غزه رو ادامه بده خواهی دید که نتیجه چی می شه بی برق بی آب بی غذا طوری می شه که خود مردم غزه حماس رو کت بسته تحویل اسراییل خواهند داد
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
با تهديد حماس نه تنها اسراييل بلكه حتي امريكا و روسيه و چين هم بدجوري ترسيدند .به مرگ خودت قسم مي خورم
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
حزب الله ول كن همگي از تهديد تو فقط ترسيدند
ناشناس
| Ukraine |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
آدم ساده
آزاد
| United States of America |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
زیاد هیجان زده نشو ، اصل خبر این هست که در ایران بر عکس منتشر شده است : ارتش اسرائیل تا «یک بعد از ظهر» به آوارگان غزه مهلت داد
ببینم فردا هم جرات این حرف ها را خواهی داشت ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۱:۰۶
به مرگ خودت قسم بخور "آلبانی"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۲:۴۵
فردا میبینیمت ببینیم کی ضرر کرده
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
لشکر پوشکی اسراییل اهل این حرف ها نیست
رسایی و پناهیان رفتن غزه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
دنبال ويزا هستند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
غزه درش بستس گفتن شما نیایید ما خودمون کار اسقاطیل رو تموم میکنیم
منتظرن اسقاطیلیان حمله زمینی کنن تا معنی واقعی شکست رو نشونشون بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
هیمنه ارتش رژیم صهیونیستی لگد مال شد
احمد
| Norway |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
پیاده یا با دوچرخه
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
خطاب به 1120 بازم با خوشحالی و احتمالا احساس زرنگی بهونه بیارید.بابا ما شهید میخوایم.شهادتت آرزوست چرا نمیفهمی؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اگر تو انجا باشی خدمت میرسند
احمد
| Norway |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
منتظر بلیط هواپیما هستند
تعداد کشته های بورس تهران بعد از جنگ رو هم اعلام کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اگر میخای تلفات ندی بیا بیرون از بورس خوب
1
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
به قیمت خرید هم سهام رو کسی نمی خره چطوری بیاد بیرون؟ بعد شصت سال پول خودمون رو هم نمی تونیم داشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۲۲:۵۶ -
اگر نمیخای بیشتر ضرر کنی بیا بیرون اینقدرم نق نزن پولتو از کسی که گفت برو تو بورس پس بگیر
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
حرف مفت کنتور نداره
اگر نبود همین ۲۰۰ نفر اسیر اسرائیلی در دست حماس ،صهیونیست‌ها قطعا وحشیانه تر حمله می کردند
جواب های ؛ هوی است
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اسراییلی ها باید شنا یاد بگیرند
عاقبت ظلم و اشغال همین است
دوران اشغال و عادی سازی به کمک مرور زمان گذشت
امروز به عینه می بینیم،:
فلسطینی می میرد ذلت نمی پذیرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
آفرین - فلسطین بمیرد ولی ذلت نپذیرد- بعد چی؟
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اینقدر کنار گود نشین و بگو لنگش کن و شعار تو خالی نده. مردی بفرما غزه . ضمنا آقا زاده های اروپا و آمریکا نشین را هم با خودت ببر .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۳:۱۳
آقا زاده ها به همراه تو فراره برن اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
و13و و و13و
13
آلبانی جان یا آلمانی جان آی پیتو عوض کن خیلی ضایعی با 200تا کامنت اینجا
عزیزانی که دنبال شهادت در راه قدس هستند بسم الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
از پيگيري توييت هاي اين چند روزه تكرار اين جمله نشون ميده چه خبره . چشم منتظر بوديم شما فرمان را صادر كني. بعد از ظهر راه مي افتيم از جاده چالوس هم ميريم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
مرگ بر حامیان اسرائیل کودک کش که 70 سال زن و بچه ها را کشتند ولی الان زبان در آوردند
اسرائیلیان باید بمیرند
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
حالا ما جو گیر شدیم و شعار دادیم - اینقدرنق نزن - کی حالشو داره بره بجنگه
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
چی شد؟ ناراحت شدی؟ بهت میگه اگر طرفدار واقعی اسلام و فلسطین هستی برو بجنگ. اینکه حرف بدی نیست میدونی چی بده اینکه منافق باشی ظاهرت با باطنت یکی نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
ای بابا من که دیروز تا میدون فلسطین رفتم هیچ خبری نبود دوباره اسنپ گرفتم برگشتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۲:۵۳
تو که هر روز میای 200 بار این کامنتو تکرار میکنی جوابت 2000 بار داده شده
ولی چون خودتم میدونی زود فرار میکنی میری دوباره طوطی وار یک کامنت جدید میزاری
دیگه ارزش جواب دادن هم نداره جفنگیاتت آلبانی برو صفحات قبل جوابتو اونجا نوشتیم
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
جناب 1509 برو بابا جون سر درس و مشقت.برو بابا.شما جنگ ندیدی مثل من.اولین و دومین خمپاره تو کوچتون سریع میری زیرزمین پشت گونیها میلرزی.تقصیر هم نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۲۱:۵۱

رانی خور جان حرفای منو میدزدی به خودم میگی؟
چن سالته گوگولی
شرط میبندم تو فیلمم خمپاره ندیدی
البته بهتره نبینی چون .....
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
تو هم بیا که یه خدمتی هم به تو و امثال تو کرده باشیم
چین آبو بریزه اونجاش که می سوزه !!!!!!!!!!!!1
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
شما غربگدایان هم آبو همونجاتون بریزید
جرات ندارند ورود زمینی کنند مگر جنون بگیرند که تلفات بالا هتمی هست و شکست دیگر مانند این بمباران بی هدف علیه مردم را رقم می زند آن هم سنگین تر و روند محو شدن هم سرعت می بخشند به دستان خودشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
حتمی درست هست که اشتباها هتمی نوشته شده
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
خوبه حالا این بهونتونه هااااا.خدایی اسم بنی اسراییل بد در رفته تو تاریخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۲۱:۵۶
اسمش بد در نرفته تو قرآن نوشته
قرآن کتابیست غیر قابل دستکاری که همه مسلمونا دارن و همش دقیقا مثل همه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
سلام.دوست عزیز یه سوال دارم اینکه حافظ قران را در چندین روایت حفظ بوده به این معنا نیست که این روایات با هم تفاوت داشتند؟
روسیه اول دست از جنایات خودش برداره بعد دنبال قطعنامه علیه اسرائیل باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
روسیه داره از خودش دفاع میکنه و هیچ جنایتی مرتکب نشده
در جنگ یه درصد مشخصی تلفات غیر نظامی وجود داره
بیشترین کشتار غیر نظامی رو اوکراین انجام داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
روسیه که جنایات خودش رو نمی بینه و می گه داریم در اوکراین عملیات ویژه انجام می دیم ، لابد اسراییل هم داره عملیات ویژه روسیه رو انجام می ده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
روسیه متجاوز تجاوز کرده به سرزمین دیگری که هیچ ارتباطی به او ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
تو راست میگی مثل کبک سرتو کردی توی برف. جنگ روسیه شروع کرد نه اکراین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۲:۴۸
وقتی نمیدونی که اول اوکراین لشکر کشی کرد به شرق و روسی های شرق خودش رو کشت اصلا نظر نده
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
از این کار وقیح تر نداریم که بخوای رژیم تروریستی و تروریست پرور و کودک کش صهیونیستی رو مظلوم هم جلوه بدی، سابقه ی این سفاکان سیاه تر از این حرفهاست
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
از دلقکتون چه خبر بدبخت داره دق میکنه کشور را که بر باد داد ، از رسانه ها هم که حذف شد
این بالا رفتن کشته های هر روز اسرائیل برای چیه!!؟ یعنی الان دارن کشته میشن یا برای همون عملیات قبلی هست که کم کم دارند بر ملا می کنند!!؟
جنایات افغان ها در ایران خون مارو به جوش آورده.
بریدن سر مهرجویی و همسرش تیر آخر به صبر ملته.
این قوم وحشی هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
نژادپرست تهمت تو بی جواب نخواهد ماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
به فکر مردم زلزله زده و بیگناه افغانستان باشید
این اخطار الهیست به بعضی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
از آمریکا غلط زیاد نکن. برادران افغان سالهاست گرفتار در کنار ملت ایران شرافتمند و آبرومندانه زندگی می کنند. آیا اگه یک ایرانی در آمریکا جرمی مرتکب بشه شما ایرانی نما ها رو از آمریکا اخراج می کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
لطف کن منتشر بفرمایید
اولا نزاد پرستی ممنوع دوم هم در همین پرچم بالا سریت که ایرانی ها هم هستند نظرت چی است که برخی قتل هم می کنند؟ سوم هم اینکه مگر قاتل را شناسایی کردی کی هست؟!!!
چهارم هم اینکه دنبال جنگ قومیت نرو که برخی دارند انجام می‌دهند برای ایجاد تنش
ناشناس
| Switzerland |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
همین افغانی ها اگه نبودن همین تعداد ایرانی هم که خونه دارن نصف میشدن انصاف هم خوب چیزیه . هیچ امکاناتی بهش داده نمیشه و مثل برده ازشون کار کشیده میشه اونم تازه افغانستان که صد سال پیش جزوی از ایران بوده !
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
بیخودی حرف نزن
هر کس از اسرائیل حمایت کند در جنایات آنان شریک است و در قیامت هلاک خواهد شد
در قرآن آمده‌است که خداوند به بنی اسرائیل وعده داده‌است که دو بار در زمین فساد خواهند کرد
وعده الهی حق است
فلسطینیان مظلوم یکتنه مقابل کل غرب و رسانه هاشون ایستادن
حتی رسانه های عرب هم از آنها دفاعی نمیکنند

هر نظری که انتشار میدید مسئولیتش به گردن شماست و در آخرت از شما سوال خواهد شد
من بابت حمایتی که از فلسطین می کنم مسئولیت رو بر عهده میگیرم
شما بابت حمایتی که از اسرائیل میکنید در ظلم آنها شریک میشوید و بازخواست خواهید شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
هر روز این متن رو کپی پیست کن شاید اسراییل و حامیانش نابود شدند،تو نماینده خدایی ؟ یا خوده خدایی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
یاد اون متن های قدیمی میفتم که بعد یه داستان مینوشتن اگر هرکس این متن را 40 با انتشار نده 10 روز دیگه واسش اتفاق تلخی میفته و میمیره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
درود بر تو
معلومه وجدانت بیداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
۱۱:۲۸
تو کی هستی که قرآن رو انکار میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
عاقبت منافقین خیلی بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
همچن متن خوبی هم ننوشتی که دیروز هم نوشتی همینو ... انگار هی کپی ش می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۶:۲۸
چطوری بنویسه خوبه برات؟ این متن باید هر روز 100 بار کپی بشه اگه جوابی دارید جواب بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
به ما امر شده در فتنه های اخرزمان طرف کسی را نگیریم هیچ گروهی برحق نیست
در کوتاه مدت دنیا برپایه زور میچرخه و در درازمدت برپایه عدالت. ظلم برای همیشه پابرجا نمیمونه.
اسرائیل جنایتکار تا دتدان مسلح و مورد حمایت امریکا و انگلستان در برابر حماس با کمترین امکانات ممکن .... اسراییل در برابر این نسل کشی جنایت می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
این اشیه که پوتین بر ای کاهش فشار روی جنگ اکراین و نداختن توپ تو زمین دیگران پخته. زیاد ساده نباش و بیخود جوش نزن
معلوم نیست خود اعراب در زمان عمر بن خطاب، چطور بیت المقدس رو تصرف کردن و اشغالگر شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اعراب را با این وحشی ها مقایسه نکن اعراب برای اشغال نیامدند برای غصب و تجاوز نیامدند
این قیاس قیاس مع الفارق است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
بچه جان برو مشقاتو بنویس تاریخ یاد بگیر تا بفهمی اونا دقیقا چکار کردن و اسرائیل چ کرد
مرگ بر رژیم اشغالگر قدس
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
مرگ بر پوتین
خون بر شمشير پيروز است اين جمله را با طلا بايد نوشت. هر شهيد فلسطين پرچمي هست براي غيرت و شرف اين سرزمين كه با دست خالي ايستادند و ذلت زندگي زير سايه اسرائيل را نپذيرفتند. فقط اين خونها و تصاوير كودكان بي دفاع ميتواند صداي مظلوميت و حقانيت فلسطين را به گوش دنيا برساند. حتي سلاح حماس اينقدر تاثير ندارد. نتيجه راهپيماييها در آمريكا و اروپا عليرغم تهديدات قضايي در اين كشورها نشان داد كه خون بر شمشير پيروز است
میلیونها نفر تو بورس نابود شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
خخخخخخخخخخخخخخخ مگه مجبورن پول بزارن بورس اینقدر ضرر بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
تو بگو میلیاردها نفر
باید دید کی گفت برید تو بورس؟
من که نمیدونم تو میدونی؟
مهمترین گزینه روی میز مقاومت، اینه فعلا چیزی نگن و مداخله ای نکنن و اعصاب آمریکا رو خورد نکنن و غائله که خوابید، بیان تو ویدیو کنفرانس تهدید کنن و بگن پیروز شدیم و جشن پیروز شدن بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
عاقبت خود تحقیران همین است که تحقیر شوند و کاری نتوانند کنند
شروع کننده جنگ بایدپاسخگوباشه وهزینه روپرداخت کنه وقطروایران هم به نسبت ازعواقب ان درامان نخواهندبودضمن اینکه ناوهای امریکایی الکی نیامدن واسراییل حداکثراستفاده ازاین فرصت طلایی راخواهدکردشک نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اتفاقا ناوهای انریکایی کاملا الکی اومدن و هیچ کاری نمیکنن
الان که بهترین وقته واسه نابودی اسراییل، هیچی نمی گن و اقدای هم نمی کنن .... بعد که اوضاع آروم شد دوباره شروع می کنن به خط و نشون کشیدن ... دیگه خسته مون کردین از این همه شعار توخالی ... اگه راست می گین برین و فلسطین تون ر و آزاد کنید و و شهید بشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
ایران بتونه کشور خودشو از سیل گرفتاریها نجات بده کوه کنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اول تو برو اسرائیل رو آزاد کن اونجا مرز بازه و راحت میتونی بری
زیر هر خبر دویست بار اینو تکرار میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
ناشناس ۱۴:۵۶
شما که نگران فلسطین هستین، شهادت رو هم خیلی دوست دارین، پاشین برین یا علی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۵:۰۶
تو که تو کامنتا خودتو برا اسرائیل میکشی چرا نمیری مگه نمیدونی اونجا بازه و لی غزه رو نمیشه رفت؟
ما همیشه آماده ایم به محض دستور میریم و شما هم با دیدن مقاومت خودتونو خیس میکنید
کامنت ها را میخونی خجالت میکشی ازترس بعضی ها ازامریکا. بابا نترسید به شما ها آمریکا کاری ندارد. چقدر ازامریکا وناو هواپیمابر وسلاح اتمی امریکا واسراییل تعریف میکنید. حالا اگر ایران بخواهد سلاح اتمی بسازد هزارتا مطلب می نویسید وایران را محکوم میکنید. چقدر بد بخت هستید.
پاسخ ها
سناریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
تو ای دلیر مرد نترس و قهرمان ، پاشو برو با دمپاییت بزن ناو رو غرق کن و اسراییلم نابود کن ، مای ترسو هم تشویقت می کنیم
صهیونیسم این فرزند حرام زاده اروپاست که نه قصد فلسطین بلکه قصد قتل عام کل خاور میانه را دارد. اکنون زمان قتل این فرزند نحس فرا رسیده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
آراه مخصوصا فرانسه که خوابوندش تو آب نمک یا بی بی سی که فرستادش به ماه !!!!!!
عملیات زمینی کنسله، چند روز دیگه هم به بمباران ادامه میدن بعدشم آتش بس و مبادله اسرا و تمام، مثه دفعه های پیش. این داستانها هم همش سره کاری بود برای اینکه تمرکز از روسیه برداشته بشه.
در این چند روز ۷۶ حمله به تاسیسات پزشکی و درمانی نوار غزه و کرانه باختری صورت گرفته و متاسفانه ۲۸ نفر از کادر درمان از پزشک گرفته تا امدادگر و پرستار توسط جورثومه های اسرائیلی به شهادت رسیده اند.
بیش از ۲۰ بیمارستان در غزه مملو از مجروح از پیر و جوان تا کودک و میانسال است و در چنین شرایطی اشغالگران صهیونیست دستور تخلیه غزه را صادر کرده اند آیا اینان نمی دانند که چنین دستوری جان انسان های بی گناهی را که در بیمارستان ها بستری هستند به خطر می اندازد؟ برق را قطع می کنند و آیا نمی دانند اگر موتور برق بیمارستان ها خاموش شود علاوه بر مرگ انسان های بی گناه خطر شیوع بیماری بالا می رود؟
آیا هدف قرار دادن بیمارستان اطفال با بمب فسفری آتش زا جنایت جنگی محسوب نمی شود؟؟؟
رژیم موقت اسرائیل دستور تخلیه ۱/۱ میلیون نفر از ساکنان غزه را داده در حالی که این ساکنان تل آویو هستند که باید سرزمین های غصبی را تخلیه و به صاحبان اصلی شان برگردانند. اسرائیل و کابینه تندروی نتانیاهو با این اقدامات جنایتکارانه که در غزه و نوار باختری انجام دادند خشم میلیاردها مسلمان را از پاکستان و مالزی و لبنان و ایران گرفته تا عمان و قطر و عراق و ... لبریز کرده اند و به قول معروف قبر خودشان را با دست خودشان کنده اند و آمریکایی که در این چند روز در کنار این رژیم کودک کش قرار گرفت به دنیا ثابت کرد که همچون گذشته مظهر استکبار جهانی است و هیچ تغییری در رفتار آن ها صورت نگرفته و اما کشورهای اسلامی، شورای امنیت سازمان ملل، سازمان های حقوق بشری، انسان های آزادی خواه جهان باید محکم و قاطع در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل بایستند و این رژیم را مجبور به پذیرش قوانین بین الملل کنند.
الان باید در اسرع وقت همه دلاورمردان ...که دل در گروی اسلام دارند در اسرع وقت به همرزمان خودشون در غزه بپیوندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
خرجش یک بلیط یکسره به سوریه ۴ میلیون تومان ست
و از انجا خود راهنماهای فلسطینی شما را عبور میدهند

بسم الله فردا پوتین پوشیده و کوله پشتی و چفیه به

گردن به سمت جبهه مقاومت حق علیه باطل بدو که

دیر شد و شعار دادن و کامنت گذاشتن تمام شد
مرگ یه بار شیون یه بار یا اسراییل بیانیه های شورای امنیت و سازمان ملل رو مبنی بر دو کشور باید بپذیره یا تراژدی می شه صد هزار فلسطینی می میرن پنجاه هزار اسرائیلی. فلسطینی ها می تونن هضم کنن اما اسراییل نه . جنگ برای اسراییل هزینه بسیار بالاتری داره . حق حیات و زندگی برای هر دو طرف باید باشه نه یه طرف .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
سال 1947 طرح سازمان ملل مبني بر تشكيل دو كشور اسرائيل و فلسطين مطرح ميشه كه مورد قبول اعراب قرار نميگيرد. و در جنگي كه 1948 بين اسرائيل و شش كشور اتفاق مي افته اعراب شكست ميخورند و ادامه ماجرا ...
۱- رژیم صهیونیستی با هر تعریف و استانداردی قطعا یک اشغالگر و رژیم آپارتایدی تلقی می شود.
۲- یک اشغالگر که به طور مستمر مشغول جنایت علیه جمعیت بومی است نمیتونه در برابر حق دفاع مشروع جمعیت بومی ادعای دفاع از خود بکنه.
۳- آمریکا شریک جرم این رژیم آپارتایدی در ارتکاب جنایت جنگی و نسل کشی علیه ساکنان غزه است.
تنها چیزی که میتونه باعث کاهش جنگ در جهان بشه عدالته. هر بی عدالتی یک مدت جمع میشه و ناگهان انفجار درست میکنه.
آدم این کودک را میبینه یاد آیه بای ذنب قتلت (به کدامین گناه کشته شدند) میفته. رژیم اشغالگر و آپارتایدی و نازیستی صهیونیستی در سکوت خبری رسانه های جریان اصلی مشغول پاکسازی قومی و. نسل کشی است و آمریکا هم شریک اونها در این جنایت های هولناک جنگی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
شما اقازادها چرا از كانادا داوطلب رفتن به انجا و جنگيدن نمي كنيد ؟
باید به مژگان رفت گرد از طور سینین .... باید ز سینه رفت زین جا تا فلسطین.
جنایت جنگی در نوار غزه توسط رژیم غاصب اسرائیل آشکارا تائید شده اگر این رژیم کودک کش بخواهد به رویه فعلی ادامه دهد باید تمامی کشورهای اسلامی گفتاری و عملی به پا خیزند دیگر صبر و تحمل بس است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
هزاران احسنت و بارک الله و مرحبا

خودت چراغ اول را روشن کن و شعر گفتن و شعار دادن

تعطیل و مانند سیل خروشان تمام برادران انقلابی از

حسن عباسی و سعید قاسمی و رائفی پور و یامین پور

و احمد خاتمی و علم الهدی و صدیقی و امام جمعه

شیراز و اصفهان و قم و رشت وووو با آغازاده هاشون

پیش بسوی جبهه حق علیه باطل و ما پیر مردها که در

جنگ ۸ ساله با عراق شرکت کردیم و هیچ مقام و

فرزندشان را در جبهه ها و سنگر ها ندیدیم

و الان موقع نشان دادن و جبران کردن است
این محاسبه‌ی دشمن هم بنابراین غلط است که خیال میکند مظلوم‌نمایی بکند تا بتواند حمله‌ی جنایتکارانه‌ی خودش را ادامه بدهد.
این بلا را عملکرد خود صهیونسیت‌ها بر سرشان آورد. وقتی که ظلم و جنایت از حد گذشت و درنده‌خویی به نهایت رسید باید منتظر طوفان بود
فلسطینیها اگه موفق بشن اسرائیل را نابود کنند و دوباره کشور فلسطینو تشکیل بدن تو اولین اقدام با انتشار یه بیانیه جزایر سه گانه را متعلق به امارات اعلام می کنند. اسم خیابوناشونم میزان صدام و قادسیه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
وقتی نتانیاهو در سازمان ملل ایران را به زدن با بمب اتمی تهدید کرد از سوی ایران پرستان کذایی صدایی برنخاست و معلوم شد یال مزدور رژیم راسیست صهیونست و جانبدار آپارتاید هستند و یا فریفته و دنباله روی کور دشمنان ایران .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
خواب ببینند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
بهتر از تحریم هایی ظالمانه ای هست که امریکا به خاطر اسراییل به ایران تحمیل کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
شما منافقین بدونین فلسطین با ایرانه و هیچ جرات تصاحب خاک ایرانو نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اکبرکوتاه بیا
...پیشگویی نکن جان داداش....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
ای کاش فقط به همین جزایر سه گانه ختم میشد .همین فلسطینیها اگه پا بگیرن از صدام بدتر به سر ایران میارن!!!!
سازمان ملل حتی به خاطر کشته شدن کارکنان خودش در غزه هم که شده باید اسرائیل را از سازمان ملل بیرون بیندازد و پرونده او را به شورای امنیت بفرستد یعنی موضوع آن مهمتر از غنی سازی صلح آمیز ایران نیست؟
تعداد کشته ها و زخمی های غزه زیر این بمباران ها کمتر از تلفات و مصدومین سالانه ایران خودرو و سایپا ست
در پایان جنگ اسراٸیل و غزه، چه چیزی ازعزه باقی می ماند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
نقطه غ می رود
عزه یا عزت می ماند
حما سی ها هم مانند پوتین اشتبا کردند و تمام دنیا را علیه خودشان کردند چون اتباع بیست کشور در حمله حماس کشته شده اند و امید وارم ایران حزب الله وارد جنگ نشود این را بدانید ختی کشورهای عربی هم علیه ما کمک امریکا می کنند
جنگ را ۷دهه پیش رژیم غاصب صهیونیستی آغاز کرده است❗️
هرکسی این را هنوز نفهمیده لطفاً بفهمد.
حضرت موسی در فلسطین به دنیا امد ودین یهود را پایه گذاشت بعد از ظهور اسلام مسلمانان انجا را گرفتند حال باید هردو قوم مثل ادم باهم زندگی کنند ودست از کشتن هم بردارند ودنیا رو به اشوب وچنگ نکشانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
داداچ موسی در مصر به دنیا اومد اون زمان برده بودند یوسف زاده کنعان بود
انهائی که چهل و چهار سال شعار محو اسرائیل سر داده اند .بسم‌الله وقتشه. .
توی خونه اکثر فلسطینی ها ۹تا بچه سه تا دیش ماهواره و یک عکس قاب شده صدام حسین وجود داره .
جالبه که وزیر خارجه ایران برای دیدار فرمانده جنگ فلسطین به قطر می رود .فرمانده ای که صدها کیلومتر دور تر از میدان جنگ حضور دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
ببخشيد با شما هماهنگ نكردند. ميگيم يك جلسه دور همي هم در غزه بذارند
درست است که ضربه سنگینی به اهالی غزه خورد اما بنظر من اسرائیل ضربه ای که از بابت بمباران غزه خورد بیشتر از ضربه ای است که از طوفان الاقصا خورد و اگر وارد اشتباه سوم یعنی وارد غزه شود امکان جنگ همه جانبه و اقدام عملی جهانی بر علیه او زیاد خواهد بود و هیچ کجای اسرائیل در امان نخواهد بود و باید فرار را به قرار ترجیح بدهند

از لحاظ مالی هم هزینه های موشک های ریخته شده بر سر غزه بیشتر از ضرباتی است که حماس به آنها زدند
کار به جایی کشیده شده است که نافرمانی در ارتش اسرائیل بالا و تا مرز فروپاشی پیش رفته است و ترس و واهمه در دل های آنها افتاده شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
پوتین هم نابغه هایی مثل تو داشت که فکر می کدند یک روزه اوکراین رو تصرف می کنند اما این ادعاهای فضایی شما واضحه که در حالت عادی بیان نمی شه وقتی حالتون عادی شد و اثرش پرید آن وقت دقیقتر به جهان نگاه کنید!!!!!
این جنگ پایانی ندارد. صورتحسابی که ملت ما و مردم فلسطین ولبنان و... پرداخت کرده اند سر به بیابان میگذارد .علت تحریم ها ومشکلات کشور ما هم همین جنگ با اسراییل است .چه خوب است اکنون که هیمنه اسراییل شکسته شده ودر موضع ضعف است ایران با پذیرش نظام دو دولتی موافقت کند ودر غیر اینصورت عاقبت چند نسل مردم منطقه و از جمله مردم کشور ما سیاه خواهد بود.
غربگرها بدانند که فاتحه اکراین خوانده شد چون نو که اومد به بازار کهنه می شه دل آزار
غرب تا وقتی اسرائیل است دیگه سراغ اکراین نمی ره و فعلا موجودیت اسرائیل مهم تر از نجات اکراین است
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
همین نظر ثابت می کنه اربابت پوتین به مهر های خودش دستور داد به اسراییل حمله کنند
چقدر دردناکه صحنه کشته شدن کودکان بیگناه با هر دین و آیینی . امیدوارم عاملان جنگ عین این صحنه‌ها برای بچه‌ها و نوه‌های خودشون پیش بیاد.
به ما چه
قدمگاه حضرت عیسی بمبارون شد.
جالبه که همیشه از طرف اسرائیلی فقط نیروی نظامی کشته میشه و از طرف فلسطینی مردم اعم از زن و بچه مظلوم .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
تنها شبکه های نسبتا منصف شبکه های آمریکایی و اروپایی هستند من سی ان ان رو تماشا می کنم البته بیشتر به سمت فلسطینی ها غش می کنه ولی نسبتا منصف هست هم گزارش از غزه پخش می کنه هم از اسراییل رسانه های روسی و وابسته به روس جز فیک نیوز هیچی نیستن
غزه منتظرماست بیا تا برویم ...بلند همه باهم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
فعلا که همه داریم میریم بسوی گرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
گرانی و فقر و بی ماری و تحریم و تورم و افسردگی وخشکسالی و بدبختی منتظر ماست ... حالاهمه باهم !
مرگ بر رژیم اشغالگر قدس . مرگ بر ظالم. مرگ بر ستمگر . مرگ بر حامیان ظالمین و ستمگران در طول تاریخ.
یکی جلوی کویت رو بگیره که زهره اسراییلیها رو ترکونده با این موضعش
با سلام برادر عزیزی که زمان دفاع هشت ساله وجنگ نفت کشها رو برای ما درس عبرت میدونی ایران زمان جنگ هشت ساله حتی برای یک دونه فشنگ هم تحریم بود از بمب شیمیایی بگیر تا موشکهای دوازده متری آمریکایی که بصدام میدادن وتو شهرهای ما میزدن ما پا پس نکشیدیم الان از لحاظ دفاعی ما دست بالا رو داریم واز کسی ترسی نداریم
اسرائیل جنایتکار همیشه جنایتکار است
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی