بازدید 66687

عملیات «طوفان الاقصی» یک طوفان و جنگ منطقه ای به پا خواهد کرد؟/ پاسخ اسرائیل چه خواهد بود؟

عملیات طوفان الاقصی از سوی گروه های مقاومت فلسطین که از صبح روز شنبه آغاز شد، دیوار امنیتی بلند اسرائیل پیرامون غزه را فروریخت و از سوی دیگر، توازن قدرت در سرزمین های اشغالی را تغییر داد و رژیم اسرائیل در بدترین وضعیت خود در چند دهه اخیر در محیط پیرامونی خود قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۹۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰ 07 October 2023
عملیات «طوفان الاقصی» یک طوفان و جنگ منطقه ای به پا خواهد کرد؟/ پاسخ اسرائیل چه خواهد بود؟
 
بین الملل تابناک: عملیات طوفان الاقصی از سوی گروه های مقاومت فلسطین که از صبح روز شنبه آغاز شد، دیوار امنیتی بلند اسرائیل پیرامون غزه را فروریخت و از سوی دیگر، توازن قدرت در سرزمین های اشغالی را تغییر داد و رژیم اسرائیل در بدترین وضعیت خود در چند دهه اخیر در محیط پیرامونی خود قرار گرفته است.
 
در همین رابطه، «حسن هانی زاده» کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با تابناک پیرامون اهمیت و نتایج این عملیات تاریخی مقاومت فلسطین اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی که از بامداد روز شنبه به صورت مشترک از سوی حماس و جهاد اسلامی علیه رژیم اسرائیل آغاز شد یکی از پیچیده ترین عملیات میدانی رزمندگان فلسطینی در طول دو دهه گذشته تلقی می شود.
 

عملیات طوفان الاقصی یک عملیات راهبردی است که اگر بازیگران منطقه ای و بین المللی مانند قطر، مصر، امارات، امریکا و اروپا برای پایان دادن به آن ورود پیدا نکنند قطعا از مرزهای فلسطین اشغالی تجاوز و محور مقاومت را نیز در گیر خواهد ساخت. علت این امر هم این است که از بامداد روز شنبه کلیه نیروهای حزب الله لبنان برای تقابل احتمالی با ارتش اسرائیل به حالت آماده باش در آمدند.

وی افزود: در طول کمتر از 8 ساعت حداقل 5 هزار موشک نقطه زن و یکصد پهپاد رادار گریز از سوی حماس به سوی تاسیسات نظامی و اقتصادی اسرائیل در اراضی اشغالی پرتاب شده و گنبد آهنين اسرائیل در رهگیری این موشک‌ها نا کام مانده است.
 
هانی زاده ادامه داد: برای نخستین بار در طول یک دهه گذشته ارتش رژیم صهیونیستی کلیه نیروهای احتیاط و ذخیره خود را فرا خوانده و این نشان می دهد که شرایط در اراضی اشغالی کاملا بحرانی است. عوامل زیادی در شکل گیری عملیات طوفان الاقصی وجود دارد که از جمله حملات مکرر صهیونیست‌های افراطی به مسجد الاقصی و مردم فلسطین، حمله پهپادهای اسرائیلی به دانشکده نظامی شهر حمص سوریه و اقدامات تهاجمی کابینه بنیامین نتانیاهو  بخشی از دلایل شکل گیری عملیات مسجد الاقصی است.
 
این کارشناس مسائل جهان عرب اظهار داشت: لذا با توجه به اینکه ابتکار عمل میدانی اکنون در دست رزمندگان فلسطینی است به نظر می رسد ارتش اسرائیل قادر به مقابله جدید با رزمندگان فلسطینی نخواهد بود. از سوی دیگر فشار امریکا به عربستان برای عادی سازی رابطه با اسرائیل به نوعی رزمندگان فلسطینی را وادار ساخته تا این عملیات را به عنوان پاسخی به تلاش های اسرائیل برای نفوذ در کشورهای تاثیر گذار عرب تلقی کنند.
 
وی افزود: عملیات  طوفان الاقصی یک عملیات راهبردی است که اگر بازیگران منطقه ای و بین المللی مانند قطر، مصر، امارات، امریکا و اروپا برای پایان دادن به آن ورود پیدا نکنند قطعا از مرزهای فلسطین اشغالی تجاوز و محور مقاومت را نیز در گیر خواهد ساخت. علت این امر هم این است که از بامداد روز شنبه کلیه نیروهای حزب الله لبنان برای تقابل احتمالی با ارتش اسرائیل به حالت آماده باش در آمدند.
 
گاردین: شکست اطلاعاتی اسرائیل برای قرن ها به یاد خواهد ماند
 
نشریه انگلیسی گاردین در گزارشی پیرامون عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی علیه مواضع رژیم صهیونیستی نوشت: «حمله غافلگیرانه حماس به اسرائیل، به عنوان یک شکست اطلاعاتی برای قرن‌ها به یاد خواهد ماند.»
 
تارنمای این نشریه انگلیسی نوشت: «در عرض چند ساعت، ده ها شبه نظامی غزه حصار مرزی به سمت جنوب اسرائیل را درنوردیده و نظامیان محلی را غافلگیر کردند. مردان مسلح، اسرائیلی‌ها را در مناطق مرزی جنوبی ربوده و به قتل رساندند و از حمله آنها هنگام پیشروی در مکان‌های متعدد فیلمبرداری کردند.»
 
گاردین ادامه داد که اگر عملیات حماس «تعجب آور است به این دلیل است که سازوکار اسرائیل بر مناطق فلسطین بسیار پیچیده و تهاجمی است و نظارت بر فعالیت حماس به ویژه یکی از مهمترین وظایف تشکیلات امنیتی اسرائیل بشمار می‌رود.»
 
این نشریه انگلیسی افزود: «با اینکه صنعت فناوری جاسوسی اسرائیل، همانطور که ماجرای نرم افزارهای جاسوسی پگاسوس نشان می دهد، یکی از پیشرفته‌ترین صنایع جهان است اما عملیات حماس را شناسایی نکرد. این امر نشان می‌دهد که حماس، در حالی که همیشه مصمم و قادر به برنامه ریزی بلندمدت است، در مواجهه با چالش های نظامی بسیار ماهرتر شده و تلاش زیادی را در برنامه ریزی و شناسایی آسیب پذیری های اسرائیل صورت داده است.»
 
به نوشته گاردین، عملیات حماس نشانگر نکات مهم است. نخستین مورد اینکه این عملیات با سطحی از برنامه‌ریزی امنیتی، نه تنها در داخل حماس بلکه توسط جناح‌های رقیب در غزه صورت گرفته، که در دورهای قبلی درگیری‌ها سابقه نداشته است.
 
این نشریه انگلیسی ادامه داد: «تحلیلگران نظامی می‌گوید که حماس برای ایجاد حداکثر هرج و مرج از تاکتیک فریب و شوک حملات در حوزه های مختلف - از جمله موشک و نفوذ - استفاده کرده و این‌ها عملیاتی است که - مانند حملات نفوذی غافلگیرکننده قبلی حماس از جمله حملات تونل هایی به داخل اسرائیل - به آمادگی زیادی نیاز داشت.»
 
گاردین افزود: «شاید نکته مهم این واقعیت باشد - همانطور که رسانه های اسرائیلی هم اشاره کرده اند - تحرکات اخیر حماس توسط نیروهای دفاعی و سازمان های اطلاعاتی اسرائیل به عنوان بخشی از عملیات جنگی شناسایی نشد.»
پر واضح است که این عملیات با حداکثر وحشت پایان خواهد یافت و نکته مهم آن شوکی است که ایجاد کرد.
 
به تعبیر این نشریه انگلیسی یک نکته در عملیات حماس واضح است: «این حمله در بحبوحه یک دوره از هم گسیختگی عمیق اجتماعی در اسرائیل رخ داده است. دولت راست افراطی نتانیاهو، با افرادی در کابینه که نباید مناصب دولتی داشته باشند، مانند بن گویر، وزیر امنیت ملی، وقت خود را صرف ریختن بنزین روی وضعیتی کرد که بسیار قابل اشتعال بود.»
 
گاردین عنوان کرد «درگیری بی‌معنا و خودخواهانه نتانیاهو با بخش‌های بزرگی از جامعه اسرائیل بر سر طرح‌های جنجالی او برای تضعیف دادگاه عالی این کشور، حتی در حالی که او در بحبوحه پرونده‌های حقوقی به اتهام فساد است، افکار عمومی را تحت تأثیر قرار داد و انتقاد تعداد زیادی از افراد را برانگیخت.»
 
به نوشته این نشریه انگلیسی، حماس شاید نتواند تهاجم خود را برای مدت طولانی حفظ کند، اما «پر واضح است که این عملیات با حداکثر وحشت پایان خواهد یافت و نکته مهم آن شوکی است که ایجاد کرد.»
 
16 نکته مهم سردبیر ینی شفق ترکیه از عملیات طوفان الاقصی
 
نکات قابل تامل سردبیر ینی‌شفق و از نزدیک‌ترین چهره‌های رسانه‌ای نزدیک به اردوغان در رابطه با عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین:
 
‏۱-فلسطین برای اولین بار در تاریخ خود از دفاع به حمله رفت.
 
‏۲-در اسراییل هم زمان ۵۰ هدف مورد حمله قرار گرفت. این یک حمله بسیار خوب برنامه ریزی شده بود. ما پیش از این هرگز چنین چیزی ندیده بودیم.
 
‏۳- دستکم ۱۰۰ سرباز اسرائیلی کشته شدند. تعداد زیادی مجروح هستند. پایگاه‌های نظامی تسخیر و تانک‌ها به غنیمت گرفته شد. در حال حاضر در ۲۵ منطقه درگیری در جریان است.
 
‏۴- منطقه‌ای تقریباً به وسعت غزه وارد حوزه نفوذ رزمندگان فلسطین شده است.
 
‏۵- بر خلاف تردیدهای قبلی، کشورهای منطقه بدون تردید از فلسطین حمایت کردند. واکنش‌های عربستان و امارات قابل توجه است.
 
‏۶- اسرائیل در حال حاضر توسط دشمنان قدرتمندی محاصره شده و پس از امروز هرگز به وضعیت ممتاز سابق بازنخواهد گشت.
 
‏۷- درهای زیر سوال بردن قدرت و موجودیت منطقه‌ای اسرائیل باز شده است.
 
‏۸- اسرائیل آنچنان در بهت و شوک فرو رفته است که زندگی و روند عادی آن مختل شده است. جبران خسارات به این راحتی امکان پذیر نخواهد بود.
 
‏۹- اگر حزب الله وارد جنگ شود و جبهه جنوب لبنان و جولان باز شود، اوضاع کاملا تبدیل به یک جنگ منطقه‌ای خواهد شد.
 
‏۱۰- اسرائیل برای اولین بار است که پس از سال 1973 اعلان وضعیت جنگی می‌کند. این به تنهایی جنگ را تبدیل به یک جنگ منطقه‌ای می‌کند.
 
‏۱۱- غزه، کرانه باختری، لبنان و سوریه اکنون یک منطقه جنگی واحد هستند.
 
‏۱۲- از مرزهای جنوبی ترکیه تا مدیترانه، اسرائیل و مرز مصر همه جا جبهه است. اکنون از حلب تا مرز مصر جنگ است.
 
‏۱۳- یک رقابت قدرت باورنکردنی بین ترکیه، ایران، روسیه، آمریکا و اروپا آغاز خواهد شد. همه محاسبات خود را بازتعریف می‌کنند.
 
‏۱۴- ترکیه باید با دقت فوق العاده وارد عمل شود و برنامه های امنیتی منطقه‌ای سریع انجام دهد.
 
‏۱۵- امروز فقط اسرائیل از این حمله رزمندگان فلسطینی ضربه نخورد. بلکه تمام چیزهایی که آمریکا و کشورهای اروپایی از آن حمایت می‌کردند زیر ضرب رفت.
 
‏۱۶- ما با وضعیتی بسیار فراتر از "11 سپتامبر اسرائیل" و یک طوفان منطقه‌ای مواجه هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۲۲۱
شما که عاشق جنگ هستید قطعا خوشحال می‌شوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
از جنگ هیچ کس خوشحال نیست... از اقدام برای پایان دادن به ظلم 80 ساله ی اسرائیل ظالم و متجاوز خوشحالیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
احسنت بر نیروهای مقاومت. بهترین دفاع حمله است،
احسنت دست مریزاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
والله به خدا کم بدبختی و گرفتاری داریم ..... دیگه چیزی نگم که تابناک منتشر نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دمکراتها بودجشون از طریق جنگ افروزی در نقاط جهان تامین میکنند برعکس جمهوریخواه ان‌که تمرکزشون روی مردمشون هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
شما که از جنگ می هراسید در ذلت خواهید مرد.
کالباسی حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خشونت محکوم است
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
، حمله به چی به کی؟ به مردم یا تاسیسات نظامی، حالا اگه گنبد آهنی چیزی رو نابود کرده بودند خوب یه چیزی ... عزیز فکر کردی اسرائیل الآن کوتاه میاد ، مردم بیچاره غزه ....ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
هیچکس به اندازه ارباب انریکاییت عاشق جنگ نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
شما برای ظلم ۸۰ ساله ناراحت نباش یه نگاه به وضعیت خودمون بنداز که داریم نتایج این دلسوزی رو می بینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چه سکوتی کرده رفیق پوتین !! معلومه با دمش گردو می شکنه چون هم نگاهها از سمت اکراین به سمت اسراییل رفت هم انتقام عدم همراهی اسراییل در حمله به اکراین رو گرفت !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اخه تا حال کجا بودید زن وبچه مظلوم فلسطین توسط رژیم سفاک کشته می شدند الان دیگر جنگ و گشتن بد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کاش همسرت اینجا بود یکی تو گوشش می خوابوندم ببینم چطور مسالمت آمیز جوابم رو میدی؟
صد کشته اسراییل و 200 کشته فلسطین تا الان داده یعنی 2 برابر کشته بیشتر !!! این الان خوشحالی داره ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خوشحالی نداره اما به دنیا ثابت شد وقتی فقط یکی از بازوهای ایران چنین قدرتی داره وای به حال تمام جبهه مقاومت به اضافه ایران و لبنان
ناشناس
| Bulgaria |
۰۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دویست و پنجاه کشته اسراییلی . شاید بیشتر هم بشه. تعداد محروحان بالاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آمار رو نداری شما... فعلا نزدیک 2000 اسرائیلی به درک
واصل شدن..و متاسفانه 200 فلسطینی البته آمار اصل
کشتگان اسرائیلی رو نمیگن
از شهید شدن فلسطینی‌ها کسی خوشحال نیست اما مبارزه با ظالم هزینه داره که به خواست خدا این خونها بی نتیجه نیست
التماس تفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
میگم عربستان گاو شیرده قرار بودش نابود بشه ها پسرم خبر داری که ابر قدرت ولی الان دارید براش ...اره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کاش به دنیا هم ثابت میشد ایران دارای اقتصاد قوی هست و اینقدر مردمش تحت فشار و تنگا اقتصادی نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
حتما تا ساعت ۳ و ۲۳ دقیقه صبح هم بیدار بودی ببینی که از این جنگ چی ممکنه تو کاسه تو ریخته بشه!
مثلا ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اسراييل خورده بد هم خورده اما آيا احساس نمي شود شايد اسراييل از قبل مي دانست و چيزي نگفت كه مجوز حمله براي بعدش داشته باشد اما نه تا اين وسعت.او روي 10 اسراييلي كشته شده شرط بندي بسته
بود.بعدها خواهيد ديد. الكي تحليل نكنيد. اون نمي دانست خطر تو سوريه هست و تو لبنان زياد و پهباد داشت كه 24 ساعته تو آسمان بوده ولي اينهمه تجهيزان شكست خورد دم حماس گرم ولي تكه تكه كردن زن يهودي چه چيزي را به يادتان مي آورد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کشته چیه؟؟؟؟؟ به فلسطینیها توهین نکن همشون شهیدن و قراره برن بهشت اونجا حوریا منتظرشوننن بقیه همه به هلاکت رسیدن
حالا بذار یه ۲۴ ساعت بگذره بعد شروع کنید به تحلیلهاتون
خدا به داد مردم عادی نوار غزه برسه معلوم نیست چه بلایی سرشون خواهد اومد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
پیروزی هزینه داره و هزینه ش هم خونه... همه میدونن توی جنگ شرایط گل و بلبل نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
یک مشت دیوانه می افتند به جان هم بیچاره مردم عادی که این وسط کشته می شن!
ناشناس
| Poland |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آقای ناشناس
شما به چی می‌گوید پیروزی ؟؟؟؟؟
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
نا شناس اول
هزینه جنگ را ابلهی مثل تو باید بده که از جنگ خوشش میاد نه اون که تو خونش نشسته و کاری با جنگ نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ناشناس ۰۵:۵۰ تو خونه و جای گرم و نرم نشستی و از هزینه می گی ؟! این که یک گروه فلسطینی یک عملیات شبه داعش انجام داده چه تصویری از دفاع مقدس فلسطین نمایش میده ؟! آنهم حماس که تغییر مواضع آن بر کسی پوشیده نیست !! برهنه کردن جسد زن یهودی توسط مردان و پایکوبی و لگد مال کردن آن شیوه اسلام است ؟! چرا صدا سیمای ما این صحنه ها را نشان نمی دهد تا شما بیشتر افتخار کنی ,؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اگه با هزارتا سرباز که تجهیزات ابتدایی دارن 10تا اسقاطیلی تا دندان مسلح رو بکشند باز هم خیلی با ارزش هست
از اون بهتر گرفتن اسیر هست مخصوصا اگه فرمانده اطلاعاتی باشه
اتفاقاتی که میفته عادی سازی اسراییل با عربستان و بقیه کشورها از جمله عمان و کویت تسریع میشه و مثل همیشه ایران و مردم ایران با تحریم ها و تنگناها بیشتر مواجه میشن و آش نخورده و دهن سوخته ..
تنها راه نجات پوتین از شکست سنگین در اکراین همین بود و هست که در جای دیگری از دنیا اتش جنگی بزرگ که امریکا و اروپا درگیر شود را روشن کند. کره شمالی بدلیل اخطار چین مناسب حال روسیه نیست. فقط خاورمیانه می ماند. باید بسیار هوشیار بود. نتانیاهو از قدیم یار و دوست شقیق پوتین بوده. حالا محور پوتین و نتانیاهو برای نجات خود بدنبال یک چنگ بزرگ و کشاندن امریکا و غرب در خاورمیانه به نفع خود هستند. کشور ایران و مردم و زمامداران ان نباید جو زده شوند. تهدید بسیار بزرگی برای درگیر کردن ایران در این جنگ هست. هم به نفع پوتین هست که امریکا درگیر خاورمیانه شود و هم به نفع نتانیاهو هست که ایران درگیر شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اصلا می فهمی چی میگی ؟؟؟ به خدا کسی این نوشته ات رو بخونه خنده اش میگیره. رسانه های اسراییلی رو برو ببین الان خدا خدا می کنند حزب الله لبنان وارد درگیری نشه تو میگی ایران. خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ناشناس 3.44 اتفاقا شما نمیفهمی قرار نیست اسرائیل حمله کنه کل دنیا و ناتو میریزن بر سر کشور ما عزیز دل آنوقت باید کاسه چه کنم بگیرم ملت هم که از وضع موجود ناراضی هستن حالا بگو چه اتفاقی میتونه بیفته
مرغ پخته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
منم خنده ام گرفت
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۰۳:۴۴
اتفاقا هر فتنه ای در خاورمیانه هست طراحی پوتین و مجریانش در خاورمیانه هستند
جوانان غزه حد اقل یک میلیون نفر هستید برابر دو ارتش ،
پس یک یاعلی بگویید و کار را تمام کنید .
اشغالگران در حالت آتش بس مرتبا از شما شهید خواهند گرفت جمعش در سال از یک جنگ تمام عیار بیشتر خواهد بود .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اون دو میلیون نفر توی اون فضای کوچیک به یه بمب هسته ای بند هستن که از روی زمین محو بشن ، من دلم به حال اون بچه ها و زن ها و افراد سالخورده میسوزه که تاوان این کارها رو پرداخت میکنن چون قطعا جنگجویان غزه به زیر زمین پناه میبرن و این بنده خداها میشن گوشت جلوی توپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خنگول اینها سنی هستند اعتقادی به علی ع ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
در پاسخ به ناشناس از آمریکا ۱۵ ۰۳
بمب هسته ای در منطقه ای به کوچکی غزه چسبیده به اسرائیل یعنی بمب هسته ای در خود اسرائیل، تمام گازها و آلودگیهای اتمی حاصل از انفجار بلافاصله وارد اشرائیل می شه، غزه حالت بندری داره، بالافاصله دریا هم آلوده می شه و کشورهای ساحلی همه تحت تاثر قرار می گیرند، آلودگی های ناشی از انفجار اتمی حتی کشورهای اروپایی حاشیه مدیترانه رو تحت تاثیر قرار می ده، غیر ممکنه که اسرائیل، غزه، فلسطین، لبنان و... رو بمباران هسته ای کنه.
ناشناس
| Poland |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
از نظر تاکتیک نظامی کسی برنده است که برتری هوایی داشته باشد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
البته بیشتر اون جوانان یا علی را شرک می دانند ولی من هم موافقم همه با هم به اسرائیل حمله کنند و مردانه تا آخرین قطره خون بجنگند و شهید شوند و تمام شوند و این غائله جمع گردد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
جوانان فلستینی هیچ سلاحی ندارن وگرنه تا حالا اسقاطیل تموم شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
لزومی به بمب هسته ای نیست که عملا امکان نداره همین بمبارانهای هوایی کافیه تا اثری از غزه باقی نمونه!! در هفته جاری قرار بود مردم اسراییل علیه نتانیاهو بار دیگر به خیابان بریزن که این حمله انها را با نتانیاهو متحد کرد !! والان به جز ایران و یکی دوتا حزب و گروه همه در مخالفت با حمله حماس پشت اسراییل قرار گرفته‌اند و حمله متقابل را حق او می دانند (برعکس دفعاتی که اسراییل شروع کننده حمله بود )این برای ما یعنی پرداخت هزینه ای زیاد مخصوصا اینکه شیوه حمله حماس بسیار مشابه داعش بود !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اشکالش این است که فلسطینی ها سنی هستد و یا عمر می گویند.!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی خوب است که از ملت‌های تحت ظلم دفاع کنیم ولی برای کشور ما نان و آب نمی شود به فرض هم فلسطین آزاد شد و اسرائیل نابود شد آن کشور هم مثل سوریه بدنبال قرارداد اقتصادی با روسیه و اروپا و ترکیه می رود و چیزی عاید ما نخواهد شد جز یک کشور با اقتصاد ضعیف.انچه مهم است منافع ملی ایران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کاش کمی آن طرف تر از نوک دماغت را هم می دیدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آن طرف نوک دماغ فشارهای تحریمی بیشتر به ایرانه !! و حملات تروریستی بیشتر عوامل اسراییل در ایران وچه بسا حمله به مراکز نظامی و هسته ای ایران ! چون ما بر خلاف دیگر موافقان فلسطین شادی خود را توسط جمعی اندک پر هیاهو نشان دادیم !!
چنین حمله بزرگی از سوی حماس نیاز به بسیج چند هزار نیرو و هزاران تجهیزات و ماهها و هفته ها امادگی دارد. چطور می توان باور کرد که خبرچین های اسراییل که در موارد قبلی حتی گرای اپارتمان و محل جلسه فرماندهان ارشد حماس را به اسراییل دادند این بار کاملا غافلگیر شده باشند؟ نتانیاهو و دولت بشدت مذهبی و تندرو او بشدت در خود اسراییل و دنیا منزوی شده بود. حالا با این درگیریها همه چیز به نفع نتانیاهو که متحد و شریک قدیمی پوتین هست عوض شد. دیگر کسی نمی تواند از نتانیاهو در اسراییل انتقاد کند. دیگر دولتهای خارجی و امریکا نمی توانند از عملکرد اسراییل و دولت تندرو او انتقاد کنند . دقیقا مانند داعش. داعش هم به نفع روسیه بود و هم به نفع اسراییل. هم به کشورهای رقیب روسیه در اروپا و امریکا حمله می کرد و هم اسراییل از داعش برای اسلام هراسی و تبلیغ خود استفاده می کرد. خلاصه هوشیار باشیم. افرادی مانند پوتین و نتانیاهو حاضرند دوستان خود را قربانی کنند تا منافع انها تامین شود. برای نتانیاهو کشاندن امریکا به جنگ جدید به نفع اسراییل هدف هست. همانطور که بوش را به جنگ صدام کشاند. پوتین هم که تکلیفش روشن هست. اگر یک راه نجات برای پوتین در اکراین باقی مانده باشد گروکشی پایان جنگ در خاورمیانه در ازای همکاری غرب با روسیه در اکراین هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ا‌لا خیالت تخت امریکا اصلا وارد این معرکه ها نمیشه . دوما نتانیاهو فکر نمی کنم این قدر احمق بلشه که بزرگترین ابروریزی تاریخ اسراییل رو رقم‌بزنه تا مثلا به اهدافش برسه. حالا یک عملیات محدودی بود یه چیزی نه عملیات چنان وسیعی که سیصد نفر کشته و ثدها زخمی و دا ها نفر اسیر بشن. وقتی میگن سیصد کشته این برای اسراییلی که پنج شش میلیون جمعیت داره عدد بالایی است . سیصد کشته در اسراییل با توجه به جمعیت هشتادو چند میلیونی ایران معادل پنج شش هزار کشته در ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
یک تحلیل اشتباه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بابا کسینجر، توهم زدی
ناشناس
| Poland |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
یکی از موارد دیگر این است که اسرائیل میتوانست سریعتر وارد عمل شود و مقابله کند و این نیز مشکوک است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
متاسفانه ذهن بعضی از هموطنان ما چنان شستشو داده شده که هر چیزی رو بخوان تحلیل کنن (حتی اگه جنگ مریخیها و اورانوسیها تو فضا هم باشه) تا یه فحشی، بد و بیراهی، بدبینی ای چیزی نثار پوتین نکنن، شب خوابشون نمی بره. کلا هر مشکلی بر روی زمین و در سراسر هستی یه پایه اش روسیه است
غیر ممکن هست که اسراییل و سازمانهای جاسوسی روسیه و.... از این عملیات اطلاع نداشته باشند. برخی مواقع برای رسیدن به هدف باید خود را به بی اطلاعی بزنی تا اتقاق بیافتد و بتوانی دهها سال از ان استفاده کنی. مثل اینکه کسی باور کند که سرویسهای اطلاعاتی پوتین و نتانیاهو که در انزمان ریس موساد بود از عملیات بسیار منسجم و برنامه ریزی شده چند تا پشت کوهی طالبان و القاعده در کوههای افغانستان در یازده سپتامبر خبر نداشتند. چگونه 17 نیروی اموزش دیده توانستند دهها اسلحه و مواد منفجره را در چند فرودگاه امریکا از دستگاههای ایکس ری عبور بدهند ؟ تنها یک سازمان اطلاعاتی بزرگ در حد روسیه و موساد می توانند چنین توانایی را داشته باشند یا در قبال ان سکوت کنند. یازده سپتامبر که شد امریکا مجبور شد با پوتین کنار بیاد و دیگر از چچن حمایت نکند و البته اسراییل هم بسیار سود برد و امریکا به عراق حمله کرد و صدام را بدار اویخت و ایران را محور شرارت نامید. دنیای پوتین و نتانیاهو پر از این گونه دسته گلهاست که حتی امریکا را هم دور می زنند.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
سازمانهای جاسوسی روسیه اطلاع دارند اونوقت سازمان های جاسوسی انگلیس و آمریکا نه ؟ چرا تلاش داری همه چیز رو به روسیه نسبت بدی ؟ تحلیل های دوزاری رو برای خودت نگه دار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
به کوری چشم کفار، اونقدر بی اطلاع بودن که افسرای اطلاعاتیشون اسیر شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
عده ای که موافق عملیات حماس هستن وقتی در مورد تلافی اسراییل گفته میشه میگن برای رسیدن به هدف باید هزینه داد!! اما همین جماعت نمی خوان قبول کنن که شاید اسراییل هم برای رسیدن به هدفهای بسیار ایده آلش از مردمش هزینه کرده مثل آمریکا در سپتامبر !! یعنی یک غفلت خود خواسته برای کشته شدن عده ای اسرابیلی و مظلوم نمایی در جهان و همراه کردن افکار عمومی برای دست زدن به عملیاتی که همیشه برای آن محکوم می شدند که ظاهرا تا همین الان هم موفق شده و گرفتن امتیاز و مجوز برای
نابودی کامل غزه و حتی حمله به بعضی مراکز ایران به اندازه کافی هم نفوذی داره. !!
مدادوف فوری موضع گرفته که بله اگر در مورد روسیه این چنین عمل می کنید انتظار ناامنی را داشته باشید. مثل روز روشن هست که بالا کشیدن فیتیله درگیریها در خاورمیانه کار پوتین هست. تنها عامل باقیمانده که می تواند پوتین را از باطلاق اکراین نجات دهد یک جنگ دیگر در خاورمیانه هست که امریکا و غرب در ان درگیر شوند. همانطور که یازده سپتامبر و زرقاوی در عراق و داعش کار همان کسی بود که می خواست با درگیر کردن غرب و امریکا از انها امتیاز بگیرد و موفق هم بود. حالا نوبت درگیر کردن غرب و ایران در خاورمیانه برای امتیاز گرفتن در اکراین هست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
انقدر فشار بخور تا بترکی چناری
از قدیم گفتند شب دراز و قلندر بیدار! ذوق نکنید،اتفاقا فیلمهای منتشر شده میزان شقاوت حماس را نشون داد،در بد بودن اسرائیل شکی نیست اما رفتار حماس بیشتر رفتار قرون وسطایی بود و نتیجه قطعا بسودش پیش نخواهد رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دقیقا!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
توحش و بربریت اینها افکار عمومی دنیا رو به حمایت ار اسراییل میبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
با قوم کودک کش باید همینطوری رفتار کرد تو برو تو سوراخت قایم شو تا پیدات نکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
سقوط اسقاطیل تا چند سال دیگه اتفاق خواهد افتاد از همین حالا دنبال یه سوراخ جدید باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
عجیبه ،نشستی تو خونه امن ات، از شقاوت ملتی میگی که سالهاست زیر بار ستم و غل و زنجیره ،بهتره ساکت شی کانادایی ،نظر بشر دوستانه ات رو بزاری واسه کودک کشای اسراییلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
جالبه که صدا سیما صحنه های این قصاوت و شرارت رو نشون نمیده من هرگز با چنین تفکر مسمومی همراه نمیشم چون پیرو محمد ص هستم کسی که در جنگ مسلمانان را در مورد عدم ظلم به کودکان و زنان وسالخوردگان وحتی درختان و اسرای دشمن هشدار می‌داد !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اگر قراره ما هم مثل اسرابیل عمل کنیم پس چه فرقی بین ما و آنهاست ؟! هرچند رفتاری که از حماس دیدیم اصلا شباهتی به یک گروه جنگنده مسلمان نداشت . به رگبار بستن مردم کوچه و خیابان واقعا جای دفاع نداره
شایدم سازمان های اطلاعاتی اسراییل کاملا بی اطلاع نبودند. شاید به بهانه ای برای پاکسازی نیاز داشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اگه این طور باشه واقعا احمق و فاسد بودند که حاضر شدند اسرتییل بزرگترین شکست و ننگ تاریخی رو متحمل بشه و چنین ابروریزی بزرگی برلش بوحود بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
شاید هم این بار فلسطینیان به تجربه آموخته بودند که دست
کم تعیین روز شروع عملیات را فقط به عهد یکی دو نفر از فرماندهان بگذارند تا عملیات لو نرود. یعنی شاید بسیاری از سرویس‌های جاسوسی از برنامه ریزی این عملیات مطلع بودند اما پیش بینی نمی‌کردند اولا به صورت پیش دستانه و ثانیا امسال اتفاق بیفتد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آره فقط دوست داشتن افسرای اطلاعاتیشون رو تقدیم فلستینی ها کنن
آنهایی که نمیدانند پاسخ اسراییل چیست، فقط چند روز صبر بکنند
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خخخخخ..تقریبا میدونن خودشونو زدن به اون راه..جوابش مخصوصا تو ایران کاملا مشخصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
باشه ما چند ماه صبر میکنیم ببینیم چه غلطی میخواد بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
مهم نیست پاسخش چی باشه مهم اینه که چند سال بیشتر از عمرش باقی نمونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
متاسفانه این شیوه خشونت بار حماس با مردم عادی اسرابیل کاملا ورق را به نفع اسراییل بر گرداند .ومتاسفم که ایران رسما خودش را در اقدام حماس شریک کرد .
مطمئن باشید که اسراییل چنان انتقام وحشتناکی از حماس خواهد گرفت که بعنوان فاجعه انسانی قرن ۲۱ به یادگار خواهد ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آنچنان فرزندان قوم بنی اسراییل را به جهنم می فرستیم که تا سالها برای فرزندانشان عزاداری کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اسراییل چند سال بیشتر وجود نخواهد داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
|Iran (Islamic Republic of)|۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶شما چند سالته عمو جون؟ تا حالا از نزدیک تفنگ دیدی؟؟؟
چه ربطی به ما داره راست میگی درباره بی آبی ایران اخبار بزار سیستان و بلوچستان داره میمیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خوب تو برو بهش آب بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ناشناس ۰۹:۲۶شما هم برو فلسطین بجنگ چون من نمی‌خواهم جنگ به کشورم ایران کشیده بشه وهزینه بدم
هدیه ای بود به دولت در حال زوال نتانیاهو برای بقا.
ملت ایران هیچگاه فراموش نمیکنند که درجنگ ایران وعراق چقدر ازهمین اعراب فلسطینی حاضر بودند وچه جنایتهایی برسر زن وبچه عزیزان مادر خرمشهر وسوسنگرد اوردند ولی حالا متاسفانه این رافراموش کردند وفلسطینیان شده برایشان معبود ومعشوق ،ولی به قول معروف شب دراز است وقلندر بیدار ،ظرف چند روز اینده مشخص میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اینقدر جفنگ نگو اجنبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تو که با بی اخلاقی محض به این بنده خدا انگ اجنبی می زنی، همین حماس برای اعدام صدام سه روز هزای عمومی اعلام کرد. الان هم یک میدان در غزه به نام اونه. اینها که دیگه در اخبار معتبر هست و پنهان کردنی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
جفنگ نیست چون یکی از حامیان فلسطین صدام بود برو وتحقیق کن بچه کم سن وسال
تصور نمی کنم حماس امکانش رو داشته که عملیاتی به این مهمی رو از چشم اسرائیل مخفی نگه داره اونم اسرائیلی که همه پیروزی هاش رو مدیون نفوذ اطلاعاتیش بوده. اسرائیل سالها از حماس استفاده کرده تا بین دو ناحیه فلسطینی اختلاف بندازه و زیر بار تاسیس دولت فلسطینی نره ولی الان با توجه به طرح صلح با دولت های عربی مجبوره تن به این کار بده و پیش شرطش هم نابودی حماسه که به احتمال زیاد تا چند هفته دیگه اتفاق می افته. خلاصه این که حماس ناخواسته توی تله اسرائیل افتاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تو مطمئنی که حماس شکست میخورد ؟ دوستان قاعده جنگ بلد نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اسرائیل چند سال دیگه وجود نخواهد داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دقیقا مگه میشه حماس نیروهاش رو با گلایدر تو اسمون تعلیم داده باشه اونم برای نفوذ به مناطق اسرائیلی بعد هیچ کدام از گیرندههای اسراییل متوجه نشده باشن ؟!
الان وقتشه که همه آنهایی که دم از نابودی و محو اسراییل می زدند و می زنند پست و مقام را رها کنند و به فرزندانشان هم بگویند از آمریکا و کانادا و انگلیس و استرالیا و کاخ هایشان در لواسانات بیایند و به همراه پدر و مادرانشان بروند با اسراییل بجنگند یا پیروز می شوند یا شهید مگر پشت تریبون اینقدر دم از فیض شهادت نمی زنند ؟ الان راه جهاد و شهادت باز شده هیچ عذری هم پذیرفته نیست از حبیب ابن مظاهر هم که پیرتر نیستند ما هم دعا می کنیم به فیض شهادت برسند و در آن جهان در بهشت و با حوریان بهشتی زندگی آسوده داشته باشند!!!!!! نمی شه که اعتقاد داشته باشی اسراییل باید از بین بره اما به اندازه یک موی سر از خودشون هزینه نکنند شتر سواری هم دولا دولا نداره اگر مرد مبارزه و جنگ و جهاد هستند الان وقتشه ببینیم چند نفر از این مدعیان عاشق شهادت هستند !!!!!!!! مگر پیامبر اسلام و امام علی و امام حسین خودشان مستقیم در جنگ شرکت نمی کردند؟؟ بالاخره یا پیرو این افراد هستند یا نیستند منتظریم ببینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چه پرچم خوش رنگی داری؟ مال کجاست؟
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آفرین دقیقاٌ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اسقاطیل تا چند سال دیگه تمام خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
پرچم vpn
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
همه نیروهای بسیج و سپاه باید به غزه اعزام شوند برای شرکت در این نبرد سرنوشت ساز.
ناشناس
| Russian Federation |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۱۰:۱۵
باشه همه برید حداقل مشکلات کشورما حل می شه !!!!
انتقام حاج قاسم ها و زنان و مردانی که در اقسا نقاط خاور میانه با حمایت اسراییل برای پیشبرد تفکرات آمریکا به خاک و خون کشیده شدند را باید گرفت زندگی برای آنها هم شیرین است با شدید ترین حملات و کشتن بی رحمانه انها میتوان باعث ایجاد رعب و وحشت در میان آنها و زودتر تمام شدن جنگ شد فقط الان و در این مرحله نباید ترسید امریکا هم مثل جنگ اکراین از دور نظاره گر خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
سواد و تحلیلت همین بس که نوشتی اقسا!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
انتقام حاج قاسم را با کشتن شخصی در رده او باید گرفت
طوفان الاقصی پاسخ طبیعی به جنایات رژیم اسرائیل است و تمام کشورهای اسلامی و ملت های آزاده خواه جهان باید حمایت کنند تا ثابت شود انسانیت زنده است، وجدان های بیداری هنوز وجود دارند که در برابر ظالم می ایستند.
ما جامعه بهاییان ایران و خارج از ایران این حملات ددمنشانه را به شدت محکوم می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بهاییان انسان هستند فرقشسشان با امثال تو در باورهایشان است این لودگی ها را هم ببر پیش اربابت پوتین انجام بده
پاسخ اسرائیل چه خواهد بود؟
پاسخ اسرائیل به حمایت جهان اسلام از این رشادت بی نظیر مجاهدان راه خدا بستگی دارد اگر طوفان الاقصی توسط ملت های مسلمان در اقصی نقاط دنیا از عراق که رسما اعلام کرد در کنار ملت فلسطین خواهد ایستاد تا ایران، مالزی، پاکستان، ترکیه، مصر و ... حمایت شود اسرائیل چاره ای جزء پذیرش شکست نخواهد داشت و در ابتدا مجبور است از مواضع غیر بشری خود دست بردارد و ادامه این راه آزادی کامل قدس شریف است.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چقدر ساده ای کارشناس بزرگ مسائل سیاسی !داری راجب اسرائیل حرف میزنی که هرچی حمله کرده و کشته به چشم جهان و ابر قدرتها نیومده ولی حمله حماس رو محکوم کردن..بنظرت اسرائیل حتی براش یک درصد حرف بقیه کشورها مهمه؟مخصوصا اسلامیها؟زهی خیال باطل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تو آن مغز شما ها چی هست آخه با کشتار زن و بچه بی گناه چه عاید شما و امثال شما می شود گیرم اصلا اسراییل نابود شما حالا توضیح بده چه می شود و از طرفی مگر اسراییل نابود شدنی هست بابا کمی عقل تان را به کار بیاندازید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
محسن هموطن
خودت در کامنتت نوشته ای؛ بنظرت اسرائیل حتی براش یک درصد حرف بقیه کشورها مهمه؟
خب چرا رژیم اسرائیل زبان گفتگو نمی فهمد؟
چون می داند غاصب است، چون می داند شهرک سازی هایش غیر قانونی است و ... و اگر پای گفتگو به میان بیاید باید هر آن چه را غصب کرده پس دهد و برود پس زبان گفتگو را کنار گذاشته و با هزار و یک حیلت ماشین کشتار ایجاد می کند تا از این راه به هدفش برسد و برای همین است که دولت تروریستی لقب گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
به ۷:۴۸
این اسرائیل است که به زن و مرد و پیر و جوان رحم نمی کند، کودک کشی می کند و ... مقاومت در برابر این بی عدالتی ها ایستاده و از مردمش دفاع می کند باید جواب هم پس بدهد که چرا در برابر ظلم و زیاده خواهی ایستاده؟ !!!! نوبر هستید شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ایوووووووول
زنده باد مقاومت

زنده باد اسلام.
زنده باد نام و یاد حاج قاسم عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
این قدر زنده باد زنده باد نگوغزال خانم. پاشو برو جنگ. اونجا حداقل ظرف هاشون رو می تونی بشوری!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
زنده باد اسلام آخرین دین عالم هستی که تمام جهان را در بر خواهد گرفت
مرگ بر منافقی در حال انقراض
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسراعیل که چند سال بیشتر از عمرش باقی نیست
مرگ بر وطنفروشان جیره خوار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دمت گرم ۰۷:۲۸
جنگ در هر کجا و میان هر کس به هیچ وجه ستودنی نیست . غبار مرگ و ترس بر هر دو ملت فرود می آید و فقط ملت‌ها خسارت های غیر قابل جبران می‌بینند و دولت‌ها همچنان در حال تفکرات پلید خود هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فلسطین دولت نداره و غزه بزرگترین زندان دنیاست که برای جنگ سلاح کافی ندارن و میخان خونه خودشونو پس بگیرن
قیافه خودتو تصور کن وقتی کسی از خونه بندازتت بیرون بگه دیگه خونه ماست
سخنگوی دولت عراق طوفان الاقصی را پاسخ طبیعی فلسطین در برابر جنایات رژیم اسرائیل می داند اسرائیل فکر می کرد با حمایت آمریکا و گنبد آهنین می تواند هر جنایاتی انجام دهد ولی مقاومت اسلامی فلسطین آن ها را از این خواب و خیال بیدار کرد که این اراده انسان های آزاده است که بر هر گنبد آهنینی چیره خواهد شد.
سرزمینی را غصب کردن و با کشتار انسان های بی گناه به شهرک سازی های غیر قانونی دست زدن و به مرزهای کشورهای همجوار حمله هوایی و زمینی غیر قانونی کردن این عواقب را هم دارد البته بعید است که تل آویو درس عبرت بگیرد مگر آن که تمام امت اسلام واحد و یکپارچه در برابر آنها بایستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
انشا الله به زودی شاهد چنین حمله غافلگیر کننده‌ ای از طرف اکراین به روسیه هم باشیم چون روسیه هم یک اشغالگر جنایتکار از خود راضی است .
عربستان و اسرائیل میخواهند رابطه برقرار کنند . مخالفان مشکل آفرین خواهند شد و باید حذف شوند . منتظر نتیجه باشید
عملیات طوفان الاقصی پاسخی به جنایات رژیم اسرائیل و حمایت های بیجای آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از اقدامات غیر قانونی این رژیم غصبی بود واقعیت کلام همین است و به جزء آن هر آن چه گفته شود سیاسی کاری خواهد بود.
کشورهای اسلامی چه عرب و چه غیر عرب همگی باید حمایت عملی و یا گفتاری کنند که امروز ذره بین استکبار بر این موضوع فوکوس کرده تا عکس العمل دنیای اسلام را شاهد باشد پس باید محکم از حق دفاع کرد و ظلم و بیداد را محکوم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
زیادی جوگیر نشو آرام باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خب شما چرا تحمل شنیدن حقیقت را نداری؟؟
اگر نداری باکی نیست ولی لطفا آدرس اشتباه نده "جو گیر"!!
انشاءالله پیروزی ازان رزمندگان فلسطین خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فکر نمی کنی اگر عقلای مقاومت کمی ظن پیروزی داشتند امروز به طوفان الاقصی می پیوستند!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
عدم شرکت مستقیم نظامها و نیروهای پشتیبان مقاومت نشانه خوبی برای آِینده مردم غزه نیست.
آفرین به این همه صبر وشجاعت

ثمره ی هشتاد سال مقاومت دارهه مثل خورشید از پشت ابر بیرون میاد


اسراییل رو به اتمامه ان شاءالله
این را هم اضافه کنید که اسرابیل قطعا به مراکز حساس در ایران حمله می کند و ترور انجام می دهد !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فعلا که برای از بین بردن موشک ۱۰۰۰ دلاری ۸۰۰۰۰ دلار هزینه
می کند و شاید هم بیشتر و تحمیل این هزینه ها می تواند توانایی او را محدود و کم کند
با هر جنگی مخالفم چه اوکراین باشه چه فلسطین اما واقعیت اینه اگر در جنگ اوکراین روس‌ها را ظالم و اوکراین را دارای حق دفاع مشروع دربرابر تجاوز روس‌ها میدانید به مردم فلسطین هم همچنین حق را بدهید طرفدار غاصب و ظالم اینجا نباشید اسراییل حتی اجازه تشکیل دولت مستقل فلسطینی را نمی‌دهد در اراضی فلسطین. شهرک سازی میکند این مردم از زمینهایشان با زور بیرون میکند خداییش این مردم چاره دیگه ندارند اگه منافق نیستید و نفاق در دلتون ندارید با این ملت همدردی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کسی جنایتهای اسراییل را نادیده نمی گیرد وکسی مخالف دفاع از حق و دفاع از خاک نیست اما شیوه حماس در کشتار مردم غیر نظامی به شیوه داعش بسیار زشت و زننده و بحث بر انگیز است آنها مردم را نه نظامیان را در خیابان و کوچه ها به رگبار بستند وصحنه های آن در دنیا منتشر شده و موجب انزجار شدید
پوتین نابغه نظامی است.با این کار از فشار های اروپا و آمریکا به روسیه در جنگ اوکراین کاسته خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کشتن انسانهای بیگناه واواره کردن انها و جنگ افروزی نبوغ هست وای برشما
هر چند امکانات و جنگ افزار فلسطینی ها در برابر اسراییل هنوز هم هیچ به حساب میاد ولی باز هم این حرکت باید صورت میگرفت. امروز نقطه عطفی در فرایند پایان اشغالگری اسراییل خواهد بود.
از این به بعد روند اشغال گری اسراییل برعکس خواهد شد.
این چرخه کشتار سالهاست که ادامه داره و هر موقع که یک راهی قراره برای بهبودی اوضاع باز بشه بلافاصله شیاطین وارد عمل می‌شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اولین شیطان همان ملکه دیکتاتور خبیث است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چرخه همیشه رو به اونور بوده عزیز
اولین باره درست و حسابی دارند تلافی می کنند
دیدی راست می گفتن نباید منابع مالی رو آزاد می کردن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تا چشم حسود دربیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چه ربطی به دزدها داره که پول رو مسدود کنند. صاحب مال هر طور دوست داشته باشه پولشو خرج می کنه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
منابع مالی باید صرف همین امور خیر شود
بزودی ایران نیز وارد درگیری خواهد شد ....
روزنامه نگار ترکیه ای هم عملیات را بخوبی تحسین کرد۔
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اردوغان قمارباز بدجور باخت داد
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اردوغان یک اخوان المسلمینی است و اخوان المسلمین از فرقه های وابسته به روسیه است
من به شما می گویم دارید اشتباه می کنید چون دشمن شما نیستم.
به احتمال بسیار زیاد نقاطی از تهران هدف حملات سنگین و بمباران هوایی قرار می گیرد و امیدوارم مردم کشته نشوند .... تحولات عجیبی در راه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آسمان ایران از آسمان آمریکا امن تره ۴۷۰۰ پدافند هوایی اماده کار هستن
ولی من بازم میگم مقصر اصلی این حوادث جنبش فواحشه نمیدونم چرا منتشر نمیکنی حقیقت به این واضحی رو؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خیلی دیگه لوس شده این پیام تو برو دنبال کارت دیگه حتی کسی حاضر نیست جواب کامنتت بده فکز کنم حتی کسی نمیخونه حرفات
نتانیاهو اعلام کرده مردم غزه را ترک کنند... اونطرف که دریا است مجبورن بیایند اینطرف!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
نه شهرهای خان یونس ، رفح و...هم هست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
نتاینیاهو شکر خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
نکته ظریفی گفتی داداشش
دیروز دنیا با چهره واقعی مردم غزه آشنا شد. من همیشه برام سوال ود چرا اینها میدان صدام حسین دارند...دیروز فهمیدم.
مثل همیشه مردم ایران باید تاوان این جنگ را بدهند. تمام کشورهای عربی سکوت کردند. ولی در خیابانهای تهران جشن بود. تلوزیون آلمان جشن در تهران را نشان داد. مردم ایران با هر جنگی مخالف هستند.مردم ایران صلح طلب هستند. چرا با جشن گرفتن در خیابانها مردم جهان را علیه ایران میکنید. واقعا که سیاست نداریم ما.
حرکتی برنامه ریزی شده برای انحراف افکار عمومی جهان از وضعیت ایران و به چالش کشیدن سازش کشورهای عربی با اسرائیل. حالا با قتل عامی که اسرائیل به راه خواهد انداخت کشورهای عربی را در موضع بازنگری به سازش با اسرائیل قرار خواهد داد.
الان جوگیر و جو زده هستید مثل همیشه .چند روز و ماهها آینده مشخص میشه جریان چی بوده و چی هست !!
نه اسراییل بی خبر بود نه عملیات توسط حماس برنامه ریزی شده بود ب نظر اهداف بلند مدت و حساب شده ای در این جنگ قرار داره و حماس و مردم کشته شده در اسرائیل تنها بخشی از تلفات جانبی این سیاه نمایی هستند دست های پشت پرده جهان ما باز هم ما رو ب بازی خطرناکی کشاندن برای منافع خودشون اونا کارت میکشن و ما بازی میکنیم اون ها سود میکنن و ما با شعار شاد نخواهیم شد
رژیم اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر هست
غرب زده های عزیز دیگه کارشون تمومه
رو اسب بازنده شرط بندی نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
هرکس واقع بین باشه و به منافع ملت ایران بیندیشه از نگاه شما غربزده است.
زنده باد فلسطین
مرگ بر اسراییل

حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره:

?امروز هر کس نماز بخواند و برای رفع ابتلائات مسلمان‌ها بعد از نماز دعا نکند، معلوم می‌شود برای رفاه حال دنیای خود هم قاصر بلکه مقصر است، در امر آخرت که هیچ!

«مَنْ أَصْبَحَ وَ لا یَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِینَ، فَلَیسَ بِمُسْلمٍ؛ هر کس صبح کند و به امور مسلمانان اهتمام نورزد، مسلمان نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کجا معلوم فلسطینی ها مسلمان باشند و وهابی نباشند ؟؟؟؟
آنهایی که نمیدانند پاسخ اسراییل چیست، فقط چند روز صبر بکنند
پاسخ بسیار کوبنده و پشیمان کننده برای همه خواهد بود
درسته جنگ خوب نیست ولی این فرق داره اونا دارن از نامردی که تمام این سال ها در حقشون شده انتقام میگیرن.همه دنیا هم اینو قبول داره غیر از مردم غیرتمند ایران??
حماس بای بای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
درود بر حماس
درود بر فلسطین درود بر حماس مرگ بر اسراعیل غاصب جاع الحق وزحق الباطل ان الباطل کان ذحوقا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
سهند جان آبرومونو بردی زهق درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
جاء الحق ... املا شون رو لااقل یاد بگیر اینقدر بی سوادی خوب نی
بیچاره مردم فلسطین که باید مصيبت های سنگینی متحمل شوند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
در حقیقت بیچاره مردم ایران...
جنگ بده .هر کجا هر انسانی رنج بکشه بده . ای کاش همه دنیا صلح بود.اما گاهی اوقات چاره ای باقی نمی‌مونه.اکر نجنگی ذلیل میشی.برای مردم غزه و مردم اسراییل دعا کنیم .
فلسطین سالهاست که تحت ظلمه و از طرفی مردم عادی در اسراییل هم گناه دارن.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بهتر است اشغالگران فلسطین به همان طویله ای فرار کنند که از آنجا فرار کرده اند. ساکنین کنونی مردم عادی نیستند آنان غاصب و جنایتکارند.
فلسطینیان به وعده الهی پیروزند حتی اگر منافقان در باطنشان عصبانی باشند!
مموتی حتما رفته کمک، اسراییل رو از روی صفحه زمین پاک کنه!
ساده نباشید و سریع جو گیر نشوید. این 11 سپتامبر دیگری است و با این عملیات طومار خیلی از حکومتهای جنگ طلب برچیده خواهد شد و همانند افغانستان و عراق و لیبی و مصر و .... شاهد تحولات عمیقی در منطقه خواهیم بود. صبر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ان شاء الله
چه ملتی شدیم از جنگ خوشحالیم ایکاش مسئولان و مردم بجای این کارها فکر بدبختی ومشکلات خودمون بودند آخه به ما چه ربطی داره که یه جای دیگه با هم جنگ می کنند ما چیکاره ایم که باید هزینه راکتها و موشکهای فلیطسن رو از جیب ملت و‌مالیات مردم ایران تامین کنیم
شک نکنید تا ریال آخر پول موشک و اسلحه فلسطینی ها با گرانی نان و بنزین و عوارض خودرو تمام هزینه های جنگ تامین میشه حالا بریذ خوشحالی کنید فردا برید برای یارانه و مرغ و تخم مرغ تو میدون تره بار ۳ ساعت صف بایستید
ضربه سهمگینی به اسرائیل وارد شد اما باید احساست را کنترل کرد و توان نظامی طرفین را مقایسه کرد
باید مواظب طالبان بود.مبادا صهونیست ها از آنها برای عملیات انتقام گیری استفاده کنند
"در اسلام. کشتار غیر نظامیان حرام است"
اسرایل نابود بشه یه موضوعییه
و اینکه ما درجریان باشیم مردم فلسطین اکثرا تفکرات وهابی دارن هم یه موضوعه
چون اسرایل دشمن مشترک ما و اونا هست ایران ازشون حمایت میکنه
جنگ و تجاوز بده
چه تجاوز به اکراین چه اشغال فلسطین

اما چند روز دیگه اسراییل بمباران مناطق مسکونی رو شروع میکنه مردم بی دفاع کشته میشن بازم اسمهای عجیب و غریب بزارید
عملیات ویژه صونفان الاقصی جنگ بده بد
عملیات به این عظمت وبزرگی را حیف با اعمال سخیف به انحراف کشیدند ودوباره عملکرد داعش را تکرار کردند بدبخت انن مردمی که سرنوشتشان بدست تهی مغزان رقم میخوره.
هيچ خبری نخواهد شد بعد از چند روز خونریزی تمام میشه مثل حوثی های یمن
دو تا پاسخ داره صهیونیزم. یا اینکه ازاد کنه فلسطین رو و وارد مذاکره بشه با برادران فلسطینی من. یا اینکه حمله کنه و به خاک و خون بکشه زن و بچه مردم رو.. و در هر صورت صهیونیزم به خاک سیاه نشسته. این مثل یه غده سرطانیه. باید برداشته بشه غده صهیونیزم. الله اکبر.
مقاومت دارد از مردمش دفاع می کند چون اسرائیل نشان داده که اهل منطق و گفتگو نیست اگر مقاومت نبود امروز فلسطینیان بیشتری کشته یا آواره می شدند حتی کشورهای مجاور این رژیم غاصب در آرامش و امنیت نبودند اینان حرفشان از نیل تا فرات است اگر در برابر آن ها مظلوم باشی یا کشته می شوی یا آواره می شوی پس عزت مسلمانان در گروی مقاومت است.
این اسرائیلی ها را اینطور نبینید اینها موجودات خطرناکی هستند و وقتی براحتی در سایت های هسته ای ما نفوذ می کنند بعید نیست در جبهه حماس هم نفوذ کرده و خودشان عامل حمله به اسرائیل را چیده باشند تا یک توجیه محکم را برای نابودی کامل غزه فراهم کنند
بهر حال همه جوانب را باید سنجید
بنظر من باید با آمریکا و غرب وارد معامله شد و اسرائیل را قربانی کرد یعنی غرب و آمریکا به محو اسرائیل راضی بشوند و اینطرف هم مقاومت را به ارتش های کشورها الحاق و خلع سلاح کند و رابطه با آمریکا عادی و بر اساس برد برد شود تا منطقه برای همیشه آرام شود
شاید هم چنین معامله ای شده باشد که اتفاقا بد هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
لابی صهیونیست مقامات کاخ سفید بخصوص جمهوری خواهان را به هر سازی می رقصانند کجای کاری اگر آمریکا از این رژیم حمایت بی خود نکند اینان این طور وقیح نبودند.
اینقدر هم طرفداری از حماس نکنید اینها اگر دندانشان بگیرد اولین کاری که میکنند گردن ایران را گاز می گیرند مگر در سوریه ندیدید که اولین گلوله ها را همینها بر سینه رزمندگان ما وحزب الله نشانه گرفتند
این همه انسان کشته بشوند ، فقط برای یک احساس خوب ؟؟؟؟ کمی تفکر !!!
ارضاي احساسات و کینه که تمومو شد از خودتان فقط این یک سوال را بکنید :
خوب حالا بعدش که چی ؟؟؟ چیکار کنیم ؟
این همه انسان کشته بشوند ، فقط برای یک احساس خوب ؟؟؟؟ کمی تفکر !!!
ارضاي احساسات و کینه که تمومو شد از خودتان فقط این یک سوال را بکنید :
خوب حالا بعدش که چی ؟؟؟ چیکار کنیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
این ها را اگر زمانی که شارون قصاب صبرا و شتیلا بود و سایر مقاماتشان از نتانیاهوی تندرو تا بقیه کشتند، آوار کردند و بی قانونی کردند کامنت می کردی عالی بود حالا هم صهیونیست ها دارند تاوان گذشته سیاه خود را می دهند. نباید انتظار داشته باشی که مردم بی گناهی را بکشی بعد تل آویو آرام باشد.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
منظورشون از احساس خوب احساسی است که شخص پوتین پیدا می کنه !!!
مدتها قبل کارشناسان میگفتند تنها راه نجات پوتین از گرداب اوکراین شروع جنگی دیگر در خاور میانه است
خیلی زود قضاوت نکنیم. مهره ها دقیقا طبق برنامه چیده شده و طرح های به ظاهر متناقض در جهت یک هدف کاملا روشن اجرا میشوند. ظاهرا تغییرات بزرگی در راهند. به زودی تله ها پر از موش خرما خواهد شد.
این جنگ دو حالت دارد یا انتقام پوتین از اسرائیل پشتش بوده و یا انتقام نیاهاتو از سیستم قضایی و انحراف افکار عمومی اسرائیل پشتش بوده است
در آینده ممکن است کابینه فعلی اسرائیل بخاطر بی تدبیری از هم بپاشد
امروز روز انتقام سخت است و باید حزب الله و سوریه هم وارد جنگ با اسرائیل شوند تا جنگ برای همیشه از این برود
این یک جنگ نیست که برخی ها صحبت از جنگ می کنند این یک اقدام بسیار مهم برای جلوگیری از یک جنگ خونبار است و اگر انجام نشود اسرائیل غزه را با خاک یکسان می کند و زنان و کودکان بیشماری کشته می شوند
وقتی صحبت از جنگ با اسرائیل می شود منظور مردم اسرائیل نیستند بلکه پایگاه های نظامی و ارتش و نظامی ها و ساختمان های حکومتی آنها است
سلام ودرود خدا بر تک تک رزمندگانی که خون مولا امام حسین را در رگهای خود دارند وزیر بار ظلم نمیروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تأثیرگذار بود
اسراییل هر روز چند فلسطینی را می کشد و حالا پاسخ کوچکی به جنایاتش در یافت کرده است. نه ناتو و نه دیگران توان و جرات حمله به ایران را ندارند . انها در حمایت از اوکراین درمانده اند و قادر به تدارک نظامی برای حمله به جای دیگری نیستند. اسراییل رو به نابودی است . فقط صد هزار موشک حزب الله که بسیار قدرتمند تر و دقیق تر از موشکهای فسطینیان است کنار گوش اسراییل اماده است . یهودی ها ترسو و بسیار مال پرس و جان دوست هستند و با اولیم وسیله بسیاری از انها اسراییل را ترک می کنند. انها در چند دهه گذشته با وعده رفاه و اسایش از سراسر دنیا با روز و فریب امده اند و نیامده اند که بجنگند و کشته شوند.
انشاالله این غده سرطانی هرچه سریعتر از بین بره تا بشریت روی آرامش رو ببینع و منابع این کره خاکی بین ساکنانش به عدالت تقسیم بشه و هیچکس خودش رو از دیگران برتر ندونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اونوقت پول ما ارزش پیدا میکنه و بورس از ورشکستگی خارج میشه؟
خوشحالم بدون اینکه تهمت و افترا بزنم، دروغ بگم و توهین کنم انقدر حق میگم که از هر ده نظرم فقط یکیو منتشر میکنید. باعث افتخاره واقعا
اگر (مثلا) سیاست مدارهای مملکت فقط طبق نظرات مثبت منفی مردم توی تابناک عمل میکردند از ترکیه و کره جلوتر بودیم. شما در حد مردم عادی هم درک سیاسی ندارید.
نتیجه این حملات و پیروزیهایتان را در بورس ایران دیدیم! بورس سقوط ازاد کرد!
ببینید این یارو چی رو قاطی تحلیلش ساندویچ کرده:

... اکنون از حلب تا مرز مصر جنگ است..
... یک رقابت قدرت باورنکردنی بین ترکیه، ایران،... آغاز خواهد شد. همه محاسبات خود را بازتعریف می‌کنند...

بی برو برگرد این عبارات مورد توجه اردوغان هم هستند. با توجه به شرایط منطقه این احتمال را همه بدهند که "از قضا اسکنگبین صفرا فزاید"
1_ درحالیکه رژیم صهیونیستی مدتها مشکلات و تظاهرات داخلی داشت بهترین موقع برای غافل گیریش بود.
2_ از طرفی این حمله میتواند همبستگی بهم ریخته درونی آنهارا سامان دهد.
3_ احتمالا با توجه به روش تاریخی آنها تا 10 برابر خسارت مالی و جانی به فلسطن نزنند ادامه میدن و این یعنی تلفات ده برابری مسلمانان.
4_ رژیم صهیونیستی با توجه به این غافلگیری و تلفات بزرگ احتمالا این امتیاز و از جوامع بین المللی میگیره که مستقیم اهداف حیاتی ایران رو بزنه که باید منتظر یک صبح آتشین به مراتب کشنده تر باشه.
5_ متاسفانه ایران باید حواسش به مرزهای شرقی و شمال غربش خیلی باش.
فقط به این فکر کنید پول بازسازی تمام خرابی های اسراییل در غزه میکند را بعدا ما ملت باید بدهیم
با دیدن اون صحنه های فجیع قظعا افکار عمومی دنیا در کنار اسراییل قرار گرفت
جنگ هیچ وقت خیر نیست نه برای کسی که پیروز میشه نه برای کسی که شکست میخوره

جنگ یعنی ایجاد خاطرات بد در بین مردم حتی پس از پایان جنگ چه فاتح باشی چه مغلوب

فارغ از هر دین همه انسان هستیم و برابر
دلار 50هزار را رد کرد. کجا داریم زندگی میکنیم یه جای دیگه جنگه چوبش را ما باید بخوریم.
خبرگزاری گرامی نظراتی را نگذارید که مخاطب با هم دعوا کنند و نظرات بی سند مطرح کنند بعضی از خوانندگان گویا خبر از جنایات 70ساله اسراییل ندارند نظراتی را بگذارید که به مظلومین توهین نشود
زمانی که دیدم اون دختر اسیر رو بصورت عریان روی اون افتاده بودندویا بچه اسیررودادند به بچه ها که کتکش بزنندویا اون دختر جوان رودست به دست می کردند وداخل ماشین بردنش از خودم خجالت کشیدم.این رسم مسلمانی نیست
هیچ پولی از ایران داده نشده . این جنگ سیاهنماییه . اسراییل یه جورایی جاده خودشو هموار کرد . کدوم مسلمون میاد این وحشیگری ها رو بکنه .‌‌همش حساب شدست .‌
فعلا که از این طوفان فقط افزایش قیمت دلار و بی‌ارزش شدن پولمون قسمت ما شده
خداکند گرد وخاک این طوفان کثیف وخانمان بر انداز به کشور ما نیاد..
خداوند وعده داده اسرائیل نابود میشود . نابودی اسرائیل صد در صد محقق خواهد شد . خداوند میگوید سه قوم باعث نابودی مردم جهان هستند دولت مردان یهود دولت مردان نصرا و مسلمانهای که به سمت دولت مردان یهود و نصارا گرایش دارند . خدایا نابودی اسرائیل را هر چه زودتر محقق کن تا جهان روی آرامش بگیرد . و موجبات ظهور آقا امام زمان فراهم شود
چرا سکه دلار گرون شد اههههه
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی