بازدید 400091

حملات بی سابقه مقاومت فلسطین به مناطق مختلف سرزمین های اشغالی+ فیلم/نبرد تن به تن و نزدیک رزمندگان مقاومت با نیروهای اسرائیلی+ فیلم/کشته و زخمی شدن بیش از 1450 صهیونیست

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح روز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.
کد خبر: ۱۱۹۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵ 07 October 2023

حملات سنگین موشکی مقاومت فلسطین به مناطق مختلف سرزمین های اشغالی+ فیلم

بین الملل تابناک: صبح امروز شنبه آژیر خطر در کل منطقه «غلاف غزه» نزدیک مرز نوار غزه و نیز در منطقه تل‌آویو به صدا درآمد و شبکه‌های عبری از حملات موشک‌های سنگین و دوربرد به تل‌آویو و دیگر شهرهای صهیونیستی خبر دادند.

ببینید

درخواست روسیه از فلسطین و اسرائیل برای «آتش بس فوری»
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۰۰:۳۱
همزمان با ادامه درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی، روسیه از فلسطین و اسرائیل خواست تا با اعلام "آتش بس فوری " حملات را متوقف کنند.
 
به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: ما از طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی می‌خواهیم که فورا آتش بس برقرار کنند، خشونت را کنار بگذارند و خویشتن‌داری لازم را به کار گیرند.
 
پیش از این، سامح شکری وزیر امور خارجه مصر روز شنبه با سرگئی لاوروف همتای روس خود تلفنی گفتگو کرد و دو طرف خواهان توقف تنش‌ها میان فلسطین و رژیم صهیونیستی شدند.
افزایش شمار کشته و زخمی های اسرائیل به 1450 نفر
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۲۳:۵۴

براساس گزارش منابع صهیونیستی، شمار زخمی های عملیات طوفان اقصی مقاومت به یکهزار و ۴۵۲ تن رسیده است.

 براساس این گزارش، وضعیت جسمی ۲۸۵ تن از مجروحان صهیونیست وخیم گزارش می شود.

ساعاتی پیش شبکه الجزیره شمار زخمی ها را یکهزار و ۱۰۰ نفر اعلام کرد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از افزایش شمار کشته‌های اسرائیلی در عملیات "طوفان الاقصی" به ۳۰۰ نفر خبر داد.

نتانیاهو: امروز روز سختی برای همه ماست
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۲۳:۵۳
-بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب اعتراف کرد که امروز روز بسیار سختی برای همه ماست و جنبش حماس درصدد کشتن ماست.
 
به گزارش شبکه الجزیره قطر، نتانیاهو افزود: آنچه امروز رخ داد، بی سابقه بود و ارتش اسرائیل بزودی انتقام خواهد گرفت و حماس را بدون هیچ ملاحظه‌ای درهم خواهد کوبید.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ارتش اسرائیل اکنون به پاکسازی مناطق نوار غزه ادامه می‌دهد.
 
نتانیاهو اضافه کرد: به حماس می‌گویم که شما مسؤول سلامت همه گروگان‌گیرهای اسرائیلی هستید که در اختیار دارید.
 
وی همچنین از گفت وگوی خود با جوبایدن رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا گفت و افزود که با پریزیدنت بایدن و شماری از رهبران جهان صحبت کردم تا آزادی عمل در پاسخ به حماس را تضمین کنم.
 
نتانیاهو ادامه داد: این جنگ مدت زمانی به طول خواهد انجامید و همچنان روزهای بسیار بزرگی در پیش داریم.
شلیک بیش از 150 راکت به سمت تل‌آویو
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۲

کتائب القسام -شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- شامگاه امروز شنبه در ادامه عملیات طوفان الاقصی، چندین راکت به سمت تل‌آویو و شهرکهای صهیونیستی اطراف نوار غزه شلیک کرد.

خبرگزاری شهاب گزارش داد که در پی شلیک این راکتها، آژیرهای خطر در تل‌آویو، الخضیره، حولون و ریشون لتسیون به صدا درآمده است و صهیونیستها به پناهگاهها هجوم برده‌اند.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی خبر داد که در جریان این حملات راکتی، شماری از صهیونیستها زخمی شده‌اند، ولی آمار دقیقی از تعداد این افراد منتشر نکرد. برخی از منابع فلسطینی می‌گویند که در این حملات، چند صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

افزایش تلفات صهیونیست ها
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۴

رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که تلفات حملات روز شنبه نیروهای مقاومت، به بیش از 200 کشته و مجروح شدن بیش از 1100 نفر رسیده است. بر اساس گزارش‌ها، حال 670 نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

حمله حماس به 50 مقر اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۹:۲۷

گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- شامگاه امروز شنبه نخستین بیانیه نظامی خود را در عملیات طوفان الاقصی صادر کرد.

خبرگزاری شهاب ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد، با توجه به پوشش موشکی گسترده و حمله به مراکز فرماندهی دشمن، مجاهدان القسام موفق شدند خط دفاعی دشمن را در هم بشکنند.

شاخه نظامی حماس همچنین خبر داد که نیروهای این جنبش به صورت هماهنگ، حملاتی را به صورت همزمان به بیش از 50 مقر در لشکر غزه و منطقه جنوب ارتش صهیونیست انجام دادند.

بر اساس این بیانیه، در پی این حمله، خطوط دفاعی این لشکر در هم شکست و نیروهای حماس همچنان در 25 منطقه، با صهیونیستها درگیر هستند و بیشتر درگیریها در پایگاه «رعیم» است که مقر لشکر صهیونیستها در غزه است.

صبح امروز، بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش از افزایش تلفات صهیونیست‌ها در پی عملیات بزرگ نیروهای حماس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به ۱۰۰ کشته و بیش از ۸۰۰ زخمی خبر داد.

در این میان «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام به شبکه الجزیره گفت که عملیات «طوفان الاقصی» در مرحله اول خود قرار دارد.

«صالح العاروری»، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس نیز به این شبکه خبری گفت: «حماس شمار زیادی اسیر اسرائیلی از جمله افسران عالیرتبه در اختیار دارد، آنچه در اختیار داریم، همه اسرای ما را در زندانهای اسرائیل آزاد خواهد کرد».

حماس: در آستانه پیروزی بزرگی هستیم
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۹:۲۴

 «اسماعیل هنیه» رئی سدفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین عصر امروز گفت که ما در آستانه پیروزی بزرگ و فتحی آشکار در جبهه غزه هستیم.

وی در ادامه گفت: «چه کسی تصور می‌کرد که شاهد قهرمانی و شجاعت مردان مقاومت باشد که به پیروزی رسیدند؟»

رئیس دفتر سیاسی حماس اضافه کرد: «غزه امروز ننگ شکست را از امت (اسلام) پاک می‌کند».

هنیه اضافه کرد: «این نبردی است که آزادسازی بیت‌المقدس، سرزمین و مردم‌مان و آیادی اسیرانمان از زندانهای اشغالگر صهیونیستی را آغاز می‌کند».

وی گفت: «ما به آنها و به تمام دنیا هشدار دادیم که درباره آنچه که در بیت المقدس و مسجدالاقصی می‌گذرد، سکوت نخواهیم کرد حتی اگر همه سکوت کنند».

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: «بیش از 6 هزار نفر از زندانیان‌مان در زندان‌های اشغالگران زیر شکنجه و آزار به سر می‌برند».

هنیه اضافه کرد: «چند بار به شما در مورد اقدامات‌تان در سرزمین‌هایمان در خطر سبز علیه مردم‌مان هشدار دادیم؟»

وی افزود: «مسجد الاقصی در خطر واقعی بوده و ما اطلاعاتی مبنی بر این داریم که اشغالگران قصد داشتند به تجاوزات خود به مقدسات ما ادمه دهند».

اجساد کشته های صهیونیست در شهرک ها رها شده است
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۱

ویدیویی از اجساد کشته های صهیونیست در شبکه های اجتماعی منتشر شده که به حال خود رها شده اند.

 

تعداد بازدید : 57440
اسیر شدن افسران بلندپایه اسرائیلی
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۸

 صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین بعد از ظهر امروز شنبه تأکید کرد که این جنبش تا رسیدن به آزادی، به مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

صبح امروز، بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

خبرگزاری شهاب به نقل از العاروری گزارش داد: ما ملتی هستیم که حق دارد آزادانه زندگی کند،  از شر اسرائیل نجات یابد و کرامت مقدسات خود را حفظ کند. حماس و کتائب القسام در برابر هتک حرمت به مقدسات سکوت نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه در عملیات امروز، حماس شمار زیادی اسیر اسرائیلی از جمله افسران عالیرتبه در اختیار دارد، تصریح کرد: آنچه در اختیار داریم، همه اسرای ما را در زندانهای اسرائیل آزاد خواهد کرد.

العاروری با اشاره به اینکه حماس ادامه محاصره غزه و اسارت اسرای خود را در زندانهای اسرائیل نخواهد پذیرفت، خاطر نشان کرد: شمار زیادی از صهیونیستها کشته و زخمی شده‌اند. جنگ در اوج خود قرار دارد و اسرای ما هم به زودی آزاد خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی قصد داشته است به غزه و کرانه باختری حمله کند، در پایان تأکید کرد: اسرائیل به مقاومت و ملت ما در غزه و کرانه باختری حمله کرده است. همه احتمالات وجود دارد و ما برای بدترین احتمال آماده هستیم، از جمله حمله زمینی دشمن.

بروکینگز: آمادگی نظامی حماس حیرت انگیز است
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۴

سردبیر بخش غرب آسیای اندیشکده معتبر «بروکینگز» اذعان کرد که آمادگی  کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حیرت انگیز است.

به گزارش منابع خبری، «ناتان ساکس» میر مسئول بخش خاورمیانه اندیشکده آمریکایی «بروکینگز» بعد از ظهر شنبه به وقت تهران در پستی در شبکه‌های اجتماعی نوشت:« در حمله غافلگیرانه گسترده حماس به اسرائیل در صبح شنبه دهها نیروی حماس زیر پوشش هزاران موشک شلیک شده از غزه به شهرها و روستاهای اسرائیل نفوذ کردند.»

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

این کارشناس ارشد بروکینگز نوست:«نیروهای حماس اسرائیل را غافلگیر کردند. این یک جنگ است و منجر به از دست دادن جان بسیاری از افراد خواهد شد.»

ناتان ساکاس در ادامه نوشت: «این سال ۱۹۷۳ نیست نیست، اما شکست اطلاعاتی اسرائیل و آمادگی حماس حیرت انگیز است. روستاهای اسرائیلی ساعت‌ها تحت حملات مداوم حماس قرار دارند و این باورنکردنی نیست.»

اعلام حمایت عراق از مقاومت فلسطین
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۱

باسم العوادی سخنگوی دولت عراق بعد از ظهر امروز شنبه، در واکنش به عملیات طوفان الاقصی که توسط نیروهای مقاومت فلسطین صورت گرفته است، گفت که این عملیات، پاسخ طبیعی به جنایات صهیونیستهاست.

 منابع خبری وابسته به رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز شنبه به افزایش تلفات نظامیان و غیر نظامیان این رژیم در جریان عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت اذعان کردند.

رادیو ارتش اسرائیل خبر داد که تا این لحظه، 40 صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از 700 نفر در شهرکهای صهیونیستی اطراف نوار غزه زخمی شده‌اند.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) به نقل از العوادی گزارش داد، موضع دولت و ملت عراق در قبال ملت فلسطین ثابت است؛ به نحوی که حامی کامل ملت فلسطین است تا بتوانند به حقوق قانونی خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه ظلم و تعدی به این حقوق مشروع هرگز نخواهد توانست به صلح پایدار منجر شود، تصریح کرد: عملیات امروز ملت فلسطین، نتیجه طبیعی سرکوبی هدفمندی است که چندین سال است توسط رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد؛ رژیمی که هیچ گاه به قطعنامه‌های بین‌المللی پایبند نیست.

سخنگوی دولت عراق از جامعه بین‌الملل خواست که برای متوقف کردن تجاوزات خطرناک صهیونیستها و اعاده حقوق مشروع ملت فلسطین که همچنین تحت اشغال است و از سیاست تبعیض نژادی رنج می‌برد، دست به کار شود.

وی در پایان از تداوم تنش در داخل اراضی فلسطین هشدار داد و گفت که این مسئله تأثیر منفی بر ثبات منطقه خواهد داشت.

اعلام حمایت پنتاگون از رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۰

 «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در واکنش به تحولات در فلسطین اشغالی اعلام کرد ایالات متحده تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند رژیم صهیونیستی هر آنچه «برای دفاع از خود نیاز دارد» را در اختیار دارد. 

«محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام امروز شنبه درباره نبرد جدید حماس با اشغالگران اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکامات آن‌ها، بیش از پنج هزار موشک و راکت شلیک شد».

آستین در بیانیه‌ای در حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام کرد: «در روزهای آینده، وزارت دفاع (آمریکا) تلاش خواهد کرد اطمینان حاصل کند اسرائیل آنچه برای دفاع از خود و حفاظت از غیرنظامیان در برابر خشونت بی‌رویه و تروریسم نیاز دارد را در اختیار دارد».

همچنین طبق گزارش‌ها، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید با مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره رویدادهای امروز گفت‌وگو کرده است. به گفته مقام‌های آمریکایی، «واشنگتن در تماس نزدیک با شرکای اسرائیلی است».

امروز همچنین «استفانی هالت» کاردار سفارت ایالات متحده در قدس اشغالی ضمن محکوم کردن حملات انجام شده در قالب نبرد طوفان الاقصی که جنبش مقاومت اسلامی حماس آن را پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و عملیاتی برای حمایت از مسجدالاقصی و اُسرای فلسطینی اعلام کرده، گفت با مقامات رژیم صهیونیستی در تماس است و «کاملاً از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر چنین اقدامات تروریستی» حمایت می‌کند. این مقام آمریکایی همچنین در پیامی دیگر اعلام کرد «ایالات متحده در کنار اسرائیل می‌ایستد».

اسرائیل شکست بزرگ نظامی و اطلاعاتی خورد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۹
سردبیر یک نشریه صهیونیستی به صراحت اذعان کرد که ارتش این رژیم شکست سنگینی را در نبرد با حماس متحمل شده است.
 
به گزارش منابع خبری، سردبیر نشریه صهیونیستی «جویش کرانیکل» روز شنبه در پستی در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: « اسرائیل شکست بزرگ نظامی و اطلاعاتی خورد. هرگز در عمرم شاهد چنین چیزی نبودم.»
تعداد کشته ها و زخمی های اسرائیل به بیش از 1000 نفر رسید
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۲
منابع خبری صهیونیستی از کشته شدن ۱۰۰ نفر از صهیونیست‌ها در حملات امروز مقاومت به اراضی اشغالی خبر دادند.
 
به گزارش یدیعوت احرونوت، در حملات مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی تا این لحظه ۱۰۰ صهیونیست کشته شده‌اند.
 
منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که در عملیات «طوفان الاقصی»، بیش از ۱۰۰۰ نفر از صهیونیست‌ها زخمی شدند.
 
این در حالی است که «ستاره داوود سرخ» رژیم صهیونیستی تعداد زخمی‌ها در فلسطین اشغالی را ۸۰۰ نفر اعلام کرده است.
 
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تا این لحظه ۹۸۰ نظامی و شهرک‌نشین در حملات مقاومت به اراضی اشغالی زخمی شدند که حال بسیاری از آنان وخیم است و شمار زیادی هم دچار مرگ مغزی شدند.
 
وزارت بهداشت فلسطین نیز تعداد شهدا در غزه را ۱۹۸ نفر و تعداد مجروحان فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی را بیش از ۱۰۰۰ نفر اعلام کرده است.
نتانیاهو: جنگ را خواهیم برد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۴

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک واکنش دیرهنگام به عملیات گسترده نیروهای مقاومت در سرزمین های اشغالی اعلام کرد: اسرائیل وارد جنگ شده است و پیروز این جنگ خواهد بود.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، «بنیامین نتانیاهو» در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» که امروز توسط رزمندگان مقاومت در سرزمین های اشغالی آغاز شده است، طی بیانیه ای اعلام کرد: ما در جنگ هستیم و جنگ را خواهیم برد.

وی در این بیانیه که پنج ساعت بعد از عملیات گسترده حماس علیه رژیم صهیونیستی منتشر شد، اعلام کرد: دشمن تاوان سنگینی خواهد پرداخت که پیش از این تجربه نکرده است.

محمود عباس: مردم فلسطین حق دفاع از خود دارند
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۳

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین،‌ ظهر امروز (شنبه)، به عملیات گسترده نیروهای مقاومت در اراضی اشغالی فلسطین واکنش نشان داد.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، محمود عباس ضمن صدور دستور محافظت از مردم فلسطین، گفت: «ملت فلسطین در برابر تروریسم شهرک‌نشینان و نیروهای اشغالگر حق دفاع از خود دارند».

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در عین حال دستور داد تمام نیازمندی‌های ملت فلسطین برای ثبات و پایداری در برابر اشغالگران فراهم شود.

دهها شهرک‌نشین مفقود شده‌اند
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۰

روزنامه صهیونیستی معاریو ظهر امروز (۱۵ مهر) خبر داد که طی عملیات بی سابقه نیروهای مقاومت در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، دهها شهرک‌نشین مفقود شده‌اند.

در وبسایت این روزنامه آمده است که خبری از مفقود شدگان در دست نیست و کسی نمی‌داند که آن‌ها اسیر یا کشته شده‌اند.

همزمان الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی نوشت که درگیری‌های شدید در شهرک «سدیروت» ادامه دارد و فلسطینی‌ها توانسته‌اند مرکز پلیس این شهر را به کنترل خود در آورند و ۱۰ نیروی پلیس را به هلاکت برسانند.

شبکه ۱۲ اسرائیل نیز به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم گفت: «شرایط سختی پیش رو داریم و فلسطینی‌ها در تمامی شهرک‌های اطراف غزه جولان می‌دهند».

اعلام مفقود شدن دهها شهرک‌نشین در حالی است ساعتی پیش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی و شبکه ۱۲ این رژیم اعلام کردند که نیروهای مقاومت حماس در عملیات صبح امروز خود در شهرک‌های اطراف غزه حدود ۳۵ صهیونیست را به اسارت در آورده‌اند.

در همین راستا وبگاه خبری «القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز تصاویری از چند اسیر اسرائیلی منتشر کرد.

فرمانده کل «کتائب القسام» ساعاتی پیش، ضمن اعلام آغاز عملیات جدیدی علیه رژیم صهیونیستی به نام «طوفان الاقصی» از موشک باران چند شهرک و شهر فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد، این عملیات در پاسخ به جنایات رژیم علیه مسجد الاقصی و مردم فلسطین شروع شده است. در این عملیات تاکنون ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیده‌ و ۵۴۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

جهاد اسلامی: این تازه اول کار است
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۵

دکتر «محمد الهندی» معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت که فلسطین امروز شاهد یک روز تاریخی و شاهد صحنه‌های بی سابقه‌ای است.

به نوشته وبگاه فلسطین الیوم،  او گفت: «مقاومت رژیم اشغالگر را با موشک در هم کوبید و دهها رزمنده مرزها را رد کرده و دهها کیلومتر نفوذ کردند و پس از آن با نظامیان صهیونیست درگیر شده و آن را به اسارت گرفته و غنائم جنگی بسیاری به دست آوردند».

محمد الهندی افزود: «دشمن در بهت بزرگی به سر می‌برد و تمامی منطقه در شوک به سر می‌برند و دشمن در عمل کنترل را در مواجهه با غزه از دست داده است».

او خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: «گنبدهای آهنین‌تان و فلاخن داوود و ارتشی که هیچ وقت شکست نمی‌خورد و سازمان‌های امنیتی و نیروی زمینی و گردان غزه و پهپادهایی که مرزهای غزه را پایش می‌کنند، کجا هستند».

معاون زیاد النخاله تأکید کرد: «پیام امروز این است که این جا سرزمین شما نیست و این عملیات درسی به اسرائیل خواهد داد که هرگز فراموش نخواهد کرد. این تازه اول کار است و منتظر فرارتان از سرزمین ما باشید. امروز یک روز تاریخی است و معادلات تغییر کرده است».

محمد الهندی در پایان گفت: «این پیام تاریخی از زبان گلوله از سوی ابوخالد الضیف مخابره شده است».

کشته و زخمی شدن بیش از 500 صهیونیست
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۱

منابع اسرائیلی گزارش دادند که در عملیات «طوفان الاقصی» بیش از 30 نفر کشته و 500 مجروح شده اند.

محمد ضیف، فرمانده گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، به دنبال موشک باران گسترده رژیم صهیونیستی از سوی مقاومت طی صبح امروز (شنبه) با انتشار پیامی آغاز عملیات توفان الاقصی را اعلام و خاطرنشان کرد: عزم خود را جزم کرده ایم تا نقطه پایانی بر جنابات رژیم صهیونیستی بگذاریم.

وزیر جنگ اسرائیل: انتقام سختی خواهیم گرفت
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۸

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در شوک ناشی از حمله زمینی، هوایی و دریایی مقاومت فلسطین است برای ترمیم روحیه نظامیان صهیونیست اعلام کرد جنگ را نخواهیم باخت.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، در شرایطی که انجام عملیات «طوفان الاقصی» از صبح امروز، پوشالی بودن قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به اثبات رساند، «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی این عملیات را اشتباهی بزرگ نامید و گفت: در وضعیت جنگی هستیم و حماس اشتباه راهبردی و بسیار بدی کرد، انتقام سختی خواهیم گرفت. مراکز حماس را بمباران می‌کنیم و غزه تاوان سختی خواهد داد.

 حزب الله لبنان بیانیه صادر کرد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۶

حزب الله لبنان ضمن تبریک عملیات پیروزمندانه امروز مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این عملیات پیامی به کشورهایی است که به دنبال سازش هستند.

 حزب الله لبنان عملیات «طوفان الاقصی» که پیروزی‌هایی را به دنبال داشته است را به ملت فلسطین و مجاهدان به ویژه گردان‌های قسام و جنبش حماس تبریک گفت.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد که این عملیات پیروزمندانه پاسخی قاطع به جنایت‌ها و تعرض‌های مداوم رژیم صهیونیستی علیه مقدسات و تاکید مجدد بر این مساله است که اراده ملت فلسطین و تفنگ مقاومت تنها گزینه مقابله با دشمن صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است که این عملیات پیامی به جهان عربی و اسلامی و جامعه بین المللی به ویژه کسانی است که به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی هستند و تاکید بر اینکه مساله فلسطین زنده است و تا پیروزی و آزادی از بین نخواهد رفت.

حزب الله خاطرنشان کرد که از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان دعوت می کنیم که از عملیات امروز و ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت حمایت کنند.

حزب الله تاکید کرد که تحولات میدانی در سرزمین‌های اشغالی را از نزدیک و با اهتمام بالا دنبال می‌کند و تماس های مستقیمی با رهبران مقاومت فلسطین در داخل و خارج دارد.

در بخشی از این بیانیه آمده است که تحولات و روند عملیات در سرزمین های اشغالی را ارزیابی می کند و کابینه رژیم صهیونیستی باید از تحولات میدانی درس عبرت بگیرد.

تلفات گسترده صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی+ فیلم
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۹

حملات برق آسا و شدید مقاومت فلسطین به شدت صهیونیست‌ها را وحشت زده کرده است.

در این راستا، «امیر بوخبط» تحلیلگر صهیونیست به رسانه صهیونیستی «واللا» اعلام کرد: حجم موشک‌های شلیک شده در مناطق ناشناخته، نشان دهنده غافلگیری ارتش ما با طلوع صبح بود.

وی بر این باور است که موفقیت مقاومت به شمار کم نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز با غزه مربوط می‌شود.

تعداد بازدید : 80280

بوخبط اذعان کرد: اوج غافلگیری را شاهد بودیم. هیچ اطلاعاتی درباره این عملیات پیچیده وجود نداشت، آنهم عملیاتی زیر دماغ (نگاه) اسرائیل انجام شد. این شوک زمانی بزرگتر خواهد شد که حجم تلفات وخسارات اعم از کشته‌ها، زخمی‌ها و اسیران و مواضع که در داخل شهرک ها به تصرف درآمده است، عیان شود.

ساعتی قبل، «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های قسام صبح امروز از آغاز عملیات طوفان الاقصی با شلیک ۵۰۰۰ موشک به سمت شهرک‌ها و مناطق صهیونیست نشین اطراف غزه خبر داد.

منابع فلسطینی از هلاکت شماری از نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان به دنبال حمله مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین در شرق غزه خبر دادند.

به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

تعدادی از تکاوران مقاومت نیز با استفاده از پاراگلایدر در برخی مناطق سرزمین های اشغالی فرود آمده و با دشمن صهیونیستی درگیر شدند.

در اثر عملیات همه جانبه مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی تا این ساعت چند نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند.

رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان پس از مشاهده پیروزی بزرگ و تاریخی مقاومت فلسطین در به اسارت گرفتن نظامیان نظامیان صهیونیست و انتقال آنها به نوار غزه، سجده شکر به جا آوردند.

فرار کم سابقه اسرائیلی ها با حملات نیروهای مقاومت
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۰

پس از اعلام جنگ گروه های مقاومت فلسطینی علیه اسرائیل، موج جدید فرار شهرک نشینان صهیونیست آغاز شد.

تعداد بازدید : 80819
شنیده شدن صدای چند انفجار شدید در قدس
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۶

 

در همین حال منابع اسرائیلی خبردادند که نیروهای قسام تا منطقه ساحلی زیکیم نفوذ کرده اند. همچنین صدای چند انفجار شدید در قدس شنیده شده است.

منابع عبری حمله غافلگیر کننده مقاومت فلسطین را بزرگترین رویداد استراتژیک اعلام کردند که فلسطین اشغالی تا کنون به خود دیده است.

در همین حال ابو حمزه، سخنگوی گردان های قدس اعلام کرد: ما هم در این عمللیات حضور داریم و رزمندگان ما در کنار برادران خود در حماس می جنگند.

خبرهای رسیده حاکی از این است که ارتش رژیم اسرائیل مناطق مجاور دیوار امینتی در شرق غزه را هدف قرار داده است.

اعلام حالت فوق العاده از سوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۵

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز حالت فوق العاده تا شعاع 80 کیلیومتری از مرز غزه را اعلام کرد.

در همین حال هاارتس اعلام کرد: حمله از غزه سرویس های جاسوسی نظامی را غافلگیر کرد.

منابع خبری اعلام کردند که ارتش رژیم اسراییل کنترل یکی از پایگاه های خود را در گذرگاه ایرز از دست داده است.

نبرد تن به تن و نزدیک رزمندگان مقاومت با نیروهای اسرائیلی
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۹

 وبگاه «ریشت کان»، صبح امروز (شنبه)، اعلام کرد رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به یک مرکز پلیس در سدیروت نفوذ کرده‌اند.

طبق این گزارش، نیروهای مقاومت، صهیونیست‌ها را در این مرکز به هلاکت رسانده‌اند و هم‌اکنون درگیری‌ها در اطراف این مرکز ادامه دارد.

حملات سنگین موشکی مقاومت فلسطین به مناطق مختلف سرزمین های اشغالی+ فیلم/ اعلام جنگ فرمانده گردان‌های القسام علیه اسرائیل/نبرد تن به تن و نزدیک رزمندگان مقاومت با نیروهای اسرائیلی

نیروهای مقاومت همچنین موفق شدند یک جیپ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را به غنیمت بگیرند و آن را به نوار غزه منتقل کنند.

برخی منابع خبری نیز گزارش دادند نیروهای مقاومت توانسته‌اند چند نظامی صهیونیست را اسیر کنند.

انصارالله یمن عملیات مقاومت فلسطین را تبریک گفت
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۶

سخنگوی رسمی انصارالله یمن آغاز عملیات طوفان الاقصی برای مقابله با دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش شبکه خبری المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی انصارالله یمن گفت: ما به مقاومت فلسطین شروع عملیات طوفان الاقصی برای مقابله با دشمن صهیونیستی را تبریک می‌گوییم؛ دشمنی که با حمایت آمریکا و نظام‌هایی که به عادی سازی روابط با این دشمن می‌پردازند به لطمه زدن به مسجد الاقصی، بازداشت اسرا و ارتکاب جنایت‌های روزانه علیه فلسطینی‌ها و تخریب منازلشان ادامه می‌دهد.

وی گفت: ملت‌های عربی و اسلامی باید در این جنگ مقدس و سرنوشت‌ساز مقاومت فلسطین را یاری کنند.

دعوت از مسلمانان برای شرکت در عملیات طوفان الاقصی
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۵

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی تاکید کرد که نبرد «طوفان الاقصی» در چارچوب پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

 صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار کرد: نبرد «طوفان الاقصی» نبردی برای شکست و هلاک کردن دشمن صهیونیستی و پاسخگویی به جنایات رژیم اشغالگر است.

وی گفت: مجاهدان نوار غزه جنگ گسترده‌ای را با هدف دفاع از مسجد الاقصی و آزادی اسرا آغاز کرده‌اند.

العاروری افزود: همه ما به ویژه رزمندگان مقاومت در کرانه باختری باید در این نبرد بجنگیم، کرانه باختری در این نبرد حرف آخر را می‌زند و می‌تواند با تمام شهرک‌های کرانه باختری درگیری ایجاد کند.

وی همچنین گفت: ما از امت عربی و اسلامی خود می‌خواهیم در نبرد طوفان الاقصی شرکت کنند.

اعلام جنگ فرمانده گردان‌های القسام علیه اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۱

محمد ضیف (ابوخالد) فرمانده گردان‌های القسام در سخنرانی خطاب به ملت فلسطین و جهان اسلام و عرب گفت: مقرر کردیم به تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان دهیم و عملیات توفان الاقصی را آغاز کردیم.

این فرمانده مقاومت افزود، ضربه اول عملیات توفان الاقصی از مرز ۵۰۰۰ موشک که دشمن را هدف گرفت،‌ عبور کرد.

فرمانده گردان‌های القسام ادامه داد: از امروز هماهنگی امنیتی با دشمن صهیونیستی پایان می‌یابد. توفان الاقصی بسیار بزرگتر از آنچه است که اشغالگران تصور می‌کنند.

محمد الضیف تاکید کرد: زمان آن رسیده که تمام قدرت‌های عربی و اسلامی برای به زانو درآوردن اشغالگران متحد شوند.

نفوذ ده ها مبارز فلسطینی به داخل شهرک های صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۰

منابع عبری زبان اعلام کردند که هم اکنون ده‌ها مبارز مسلح فلسطینی به داخل شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه نفوذ کردند.
از سوی دیگر منابع عبری زبان از بازگشایی پناهگاه‌ها در شهر تل آویو به روی صهیونیست‌ها خبر دادند.

تعداد بازدید : 85157

منابع خبری ویدیویی جدید از نفوذ و حضور نیروهای مقاومت فلسطین در یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور غزه منتشر کردند.

شهادت دو فلسطینی در نوار مرزی باریکه غزه
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۹

منابع محلی از شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن 5 نفر دیگر در درگیری مسلحانه با اشغالگران صهیونیست در نوار مرزی باریکه غزه خبر دادند.

شهدا و مجروحان به درمانگاه پزشکی شفا انتقال داده شدند.

منابع خبری از کشته شدن یک صهیونیست در شهر اشدود و زخمی شدن شماری دیگر در عسقلان، بئر السبع و کریات گات خبر داده و اعلام کردند که از صهیونیست‌ها خواسته شده در خانه بمانند و تحت هیچ شرایطی خارج نشوند.

زخمی شدن 4 صهیونیست در حمله راکتی مقاومت به عسقلان
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۸

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله راکتی مقاومت به عسقلان یک ساختمان هدف قرار گرفته و طی آن 4 صهیونیست زخمی شدند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک صهیونیست در شهر تل آویو بر اثر حمله راکتی مقاومت خبر داد.

 

جلسه فوری نتانیاهو و گالانت
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۱

منابع عبری اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو و یواو گالانت نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است جلسه‌ای فوری را برای برآورد اوضاع امنیتی در پی حمله راکتی گسترده و بی‌سابقه مقاومت به اراضی اشغالی برگزار کنند.

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند که صدها راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور و برخی مناطق در مرکز اراضی اشغالی شلیک شده است.

تعداد بازدید : 85389

در پی این حمله راکتی گسترده آژیر خطر در تل آویو، ریشون لتزیون، رحوفوت و مناطق دیگری به صدا درآمده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند که بسیاری از شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جنوب فلسطین اشغالی زیر باران حملات راکتی مقاومت قرار دارد و آژیر خطر در بخش وسیعی از اراضی اشغالی از جنوب تا شمال به صدا درآمده است.

تعداد بازدید : 85382

بنا بر گزارش این رسانه‌ها، دو ساختمان در شهر عسقلان مستقیما هدف راکت‌های مقاومت قرار گرفته است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی تاکید کرد که مقاومت، تل آویو را با موشک‌های سنگین و دوربرد هدف قرار داده است.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که حمله راکتی گسترده مقاومت به اراضی اشغالی از نیم ساعت پیش ادامه دارد و متوقف نشده است.

چندین ساختمان در تل آویو و عسقلان مستقیما هدف قرار گرفته و گفته می‌شود که تاکنون چند صهیونیست زخمی شده‌اند.

تعداد بازدید : 85381

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز اعلام کرد که ده‌ها خودرو در شهر عسقلان در پی حملات راکتی مقاومت آتش گرفته‌اند.

همچنین برخی منابع از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در نوار مرزی باریکه غزه خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که شهرداری رمات گان در شرق تل آویو در پی حملات راکتی مقاومت درهای پناهگاه‌ها را به روی صهیونیست‌ها گشوده است.

همچنین شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در خبری مدعی شد که احتمالا مبارزان مسلح فلسطینی تحت پوشش حملات راکتی به اراضی اشغالی، به داخل شهرک‌های صهیونیستی مجاور نفوذ کرده‌اند.

در همین حال، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت هم از آماده‌باش نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی و آمادگی جهت مقابله با هرگونه عملیات نفوذ مبارزان مقاومت به داخل مناطق صهیونیست‌نشین خبر داد.

 

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۲
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۳۸۸
موشکهای فلسطینی ها به علت داشتن سر جنگی کوچک، نهایتاً در حد یک نارنجک قدرت تخریب دارند. اکثر آنها هم به هدف اصابت نکرده یا توسط سیستم پدافند اسراییل در هوا نابود می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
30 سال پیش در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون، مرحوم یاسر عرفات بهترین فرصت برای مصالحه با اسراییل و تشکیل یک کشور فلسطینی را از دست داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اسراییل هر آن که اراده کند، می تواند در مدت یکی دوساعت، کل نوار غزه را تصرف کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
هر از چند گاه یا در اسراییل عملیات انتحاری انجام داده و یا به آن کشور آتشباری می کنند.
خیالشان هم جمع است که اگر اسراییل واکنش نشان داده و اهدافی را در غزه ویران کند، هستند کسانی که پول بازسازی مجدد را بپردازند!
ناشناس
| Ukraine |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
حالا اسرائیل شروع می‌کنه به کوبیدن اینها و بعد از کلی تلفات، بالاخره دو طرف آتش بس رو قبول می کنند و فلسطینی‌ها این پیروزی را جشن میگیرند و بهم تبریک میگن
hossein
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تخریبی که ما توی کلیپ ها دیدیم خیلی بیشتر از قدرت تخریب یک نارنجک هست هرچند همون به قول خودت در حد نارنجک برای اینکه چند نفر را بفرسته به جهنم کافیه
هرچند که مشخصه داری میسوزی و از سوز دلت اینطور نظر میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تو معاون برگ چنار هستی؟ بهت فشار اومده اون بدبختا میخان از خودشون دفاع کنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
ممنونم که به اسراییلی ها دلگرمی می دهید!!؟
اصلاح طلبان صدای اسراییل هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
قدرت تخریب کم هم برای صهیونیست ها وحشت آفرین هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
احتمالا در جواب آتشسوزی های اخیر ایران هست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
به یاری خدا انشالله اسرائیل به زودی از هستی روزگار نیست و نابود خواهد شد
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
یک عده علاوه بر خودتحقیری و بزرگ نمایی غربیها , , نسبت به بقیه مسلمانان نیز حالت تحقیر دارندحالا هرکجای دنیا که می خواهد باشد .... خوب بزرگوار حداقل رادیوهای خودشون رو گوش کن ببین چی میگن ؟ آیا فیلمی هم که پخش کردن که مردم شهرهاشون دارن توی بیابون از ترس می دون الکیه ؟ یعنی برای دو تا نارنجک دارن فرار می کنن؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
قبلش حبر دادن اژیر کشیدن مردم منطقه رو‌خالی کردنن تلفات جانی نداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
. مهم تاثیر روانی است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چیزی که تصاویر نشون میده خیلی بیشتر از این حرفها هست و میزان عملکرد موشکها در حدی هست که لرزه به تن آ»ریکا و اسرائیل بندازه
بعث فلسطینها که دفاع از جان و مال و ناموس خودشون هست چرا برخی توقع دارند همه دست بسته تسلیم آمریکا و اسرائیل باید بشن ولی اوکراین باید از خودش در مقابل روسیه دفاع کنه چطوری عقلشون دو تا تفکر و اعتقاد مختلف را می پذیره من نمی فهمم
بعد اگر دوستان حتی قوانین بین الملل را هم قبول داشته باشند الان حد وحدود اسرائیل کجایه سرزمینهای 1947 و باید دو ککشور اسرائیل و فلسطین ایجاد بشه یا اسرائیل مجازه جولان سوریه و سینای مصر و ... را هم جزو کشور خودش بدونه
Al
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
همینکه این شوک بزرگ به حرامی های صهیونیست وارد شده و اینکه تو که نوکر اسرائیلی حسابی سوختی کافیه....درود بر اسلام مرگ بر مزدور و کاسه لیس
و اسراییل صهیونیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
میدونم باعث ناراحتی شما خواهد بود ولی تخریب ها خیلی بیشتر است کلی نظامی اسراییل هم دستگیر شدند با موتور منتقل شدند. شما نمیتوانید اشغالگری اسراییل را مخفی کنید حتی رییس سابق موساد هم گفته نتانیاهو دارد یک نظام آپارتاید اجرا میکند اسراییل نمی تواند همه فلسطینی ها را بکشد کسی که با پول از نییورک آمده خانه فلسطینی را اشغال کرده با همین سر کوچک موشک فرار کرده بر میگردد جایی که امنیت باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
غرب گداهای ایرانی چقدر ناراحت هستند و با حال خخخخخه
ناشناس
| Singapore |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بورس منفی ۱۷۰۰۰ واحد
تبریک به خودم
تبریک به خاندوزی
تبریک به فرزین
نابود کردید سرمایه مردم را
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
فعلا برو برای اربابت نتانیا..و تنبانی پیدا کن که نارنجک فلسطینی ها توش نیفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
آنچه مهمه اندازه دل انسانهاست نه اندازه بالشون. به نقل از کبوتر بی باک. دل آدمهای حقیر همینه. بعضی جرات پرتاب یک لنگ دمپایی راهم ندارند و برای دیگران نسخه تجویز می کنند؟
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تو فیلم هایی که تا الان مستند اومده بیرون، فقط تو یک خوابگاه بیش از 10 نظامی کشته شدند و در فیلم دیگر حدود 5نفر و ... کشته های دشمن خیلی بیشتر هست ولی خب رسانه قوی دارند و احتمالا لاپوشانی میکنند و میگن ضربه ملایم مغزی شدند و یک عده احمق و زودباور هم پس آورده اونها رو نشخوار خواهند کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
به امید نابودی این غده سرطانی منحوس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
البته موشک های مقاومت قدرت ایجاد سوزش در منافقین را هم داند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تصاویر و فیلمایی ک داره منتشر میشه واقعا عجیبه! انگار آدمخارها حمله کردن!
جامعه جهانی با دیدن این تصاویر به شدت به سمت اسرائیل متمایل میشه.
اشتباه بزرگی از سمت نیروی فلسطینی در حال رخ دادن هست
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اسراییلی ها شنا یاد بگیرید تا دیر نشده گورتونو گم کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
حماس دست به خود کشی زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اول خوب فیلم ها رو ببین بعد اینطور نظر بده! کسایی که با پاراگلایدر میپرن وسط آتیش یعنی نمی ترسن، این از هر بمبی که تو فکر کنی قدرتش بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
مهم اینه که به این باور رسیدن اسرائیل نابود شدنیه و برای نابودیش باید اقدام عملی هر چند کوچک انجام داد. هر چند گرفتن صدها اسیر و کشته و زخمی شدن هزاران نفر برای اسرائیل یک ننگ خیلی بزرگ محسوب میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
درسته اسراییل یک رژیم جنایتکاره اما ما مسلمانیم و متاسفانه صحنه هایی که از این اقدام حماس دیدم در شأن رزمنده مسلمان نبود ! به اسارت گرفتن زنان و کودکان و افراد پیر خلاف منش و روش پیامبر و ائمه در جنگهای اسلامی .است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
عزیز دل نتانیاهو گذشت آنزمانی که اسراییل در عرض دو ساعت ارتش شش کشور عربی را از کار انداخت ! در آنروزگار انقلاب اسلامی در کار نبود مقاومت اسلامی در کار نبود حاج قاسمی وجود نداشت اسراییل از این به بعد خواب راحت را در رویاهایش ببیند
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اسرایی که از اسراییل گرفته اند، باعث میشود تمام اسرای فلسطینی آزاد شوند. این موفقیت کمی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بله حملات حماس گسترده و کوبنده بوده اما قطعا اسرائیل هم حمله بسیار گسترده ای به غزه خواهد کرد و اگر در حملات قبلی کشورهای حامی اسراییل او را به صورت کلامی حمایت می کردند اینبار به طور نظامی کمک خواهند کرد کما اینکه آمریکا حمایت نظامی را رسما اعلام کرده ظاهرا حماس در دامی افتاد که خود پهن کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
آخی سایبری صهیونیست تو چرا سوختی؟؟؟؟
XD
موشکها مزدورای اسراییلو خوب سوزونده
:D
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
فلسطینی ها گور ندارند تا کفن داشته باشند .....تمام سلاح های جنگی را از دوستان !!!!گرفته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
نصر من اللّه و فتح قریب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بیچاره ها گفتن اول از همه کامنت بنویسیم برنده هستیم . حداقل صبر نکردند ببین ته این داستان و مردن صهیونیست های جنایتکار را ببیند تا از نوشته خودشون شرمنده نشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
همینکه از انتفاضه (انقلاب با سنگ) رسیدن به موشک، پیشرفت که هیچ یک تغییر ماهوی سنگین و غیر قابل تصوره. با این سرعت پیش برن تا سال آینده اسرائیل شخم زده میشه. البته اگر کسی توش مونده باشه که لازم باشه شخم بزنن وگرنه که تاسیسات رو سالم بردارن واسه خودشون بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چقدر نظرات طرفین خنده داره.همه ناراحت طرفین دعوا هستند .ولی هیچ کس به فکر ایران خودمون نیست که احتمال داره تا چند وقت دیگه مثل اونا درگیر جنگ داخلی با افاغنه بشه
این خبر مثالی است از کاه، کوه ساختن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
حقیقت را باید همانطور که هست، انعکاس داد. جالب است که هیچ یک از خبرگزاریها و تلویزیونهای جهان چنین خبری را منتشر نکرده اند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
شنونده باید عاقل باشه
comanche
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تو خوبی. هنوز فرانسه شلوغه یا همه یا کردن توی گونی؟
حالا چقدر بهت دادن بیای کامنت بزنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
پس چرا شما ترسیدید؟
شماها که تا الان موافق از کاه کوه ساختن علیه ایران بودید. چرا دارید می لرزید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
کوه ۶۰ هزار نفر بودن که سال قبل تو اروپا به خاط سرما مردن ولی صداشو در نیاوردن کاه هم بی هوش شدن دختری تو مترو تهران بود جوری صداشو بلند کردن که خواجه حافظ فهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
عاقبت متجاوزین نیست و نابودی اسن وعده خدا محقق خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
همین الان صفحه اول گاردین رو بخونید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چرا اینقدر ناراحتی؟ دوست داری همه فلسطینی ها کشته بشوند؟؟
ناشناس
| Singapore |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
غزه و اسراییل تو دل یکدیگر هستند
تونل زنی بهتر از پاراگلایدر نیست؟؟
نوار غزه و کرانه باختری متحد یا هم نیستند
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
از نیجر چه خبر؟ نکنه توهم جزء اخراجی ها از نیجر هستی اینطور میسوزی؟
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اسراییل و عمله هاش وحشت کردند . بسیار مبارک است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بیچاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
یک زمانی اسراییل ببری بود که ارتش شش کشور عربی را در جند روز از کار انداخت و مناطق زیادی را به اشغال خود درآورد فکر اینکه روزی یک فلسطینی بتواند به یک سرباز صهیونیست بگوید بالای چشمت ابروست در مخیله هیچکس نمی گنجید ! ولی شکر خدا امروز می بینیم سربازان تا دندان مسلح صهیونیست ذلیلانه به خاک و خون کشیده شده اند سربازان و افسران رژیم صهیونیستی برهنه شده اند و به اسارت رزمندگان درآمده اند این اتفاق از کوه هم بالاتر است دستانتان پر توان که دل امت اسلام را شاد کردید !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
کدام خبرگزاریها باید این خبر را پخش کنند ؟ رسانه های اسراییلی ؟ جمیع این رسانه ها فعلاً تو کیف جایزه نوبل هستند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تو خودت مثالی هستی از سایبری اسراییلی گلم
:)))))))
با آی پی فرانسه
XD
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کسانی که پول می گیرن که کامنت هدفدار بنویسن از ابتدای صبح کارشون رو شروع می کنن بعد مردم میان جوابشون رو میدن. شغلتو عوض کن کامنت نویس
روابط اسراییل تا یکی دوماه آینده، ابتدا با عربستان و سپس یا کل کشورهای عربی برقرار می شود. فلسطینی ها نیز باید زبان دیپلماسی را یاد گرفته و به تاسی از عربستان دنبال منافع خودشان از طریق دیپلماسی باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
دنیای امروز، دنیای ترقه بازی و درگیری نظامی نیست. آنانی که چون روسیه و.... روی توان نظامی حساب باز کرده و زبان زور را به کار می گیرند، جایگاهی در نظم نوین جهانی نداشته و نخواهند داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
مرگ بر منافق و آلبانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
شاید این ترقه بازی ها برای منحرف کردن افکار فلسطینی ها از طرح صلح اعراب و اسرائیل باشد .
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
این آرزو رابطه با اسرائیل جنایتکار با خود به گور خواهند برد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اگر بنا بر دیپلماسی بود که غده سرطانی جانت هر روز دنبال اضافه کردن مرزها نمی بود ولی از وقتی مقاومت در غزه شروع شد دیگر این غده نتوانست آنجا پیشروی کند و الان هم کرانه باختری....
در ضمن دیر با زود هم محو خواهند شد و این سازشکاران هم با خود خواهد برد آن وقت چهره شما دیدنی تر در کنار محو شدن آن غده
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
عربستان عددی نیست و برقراری روابطش با اسرائیل هم تأثیری در واقعیت نداره. واقعیت اینه که اسرائیل، غاصب و جنایتکاره و تجربه نشون داده به هیچ توافقی هم پایبند نیست. واقعیت اینه که اسرائیل کل فلسطین رو میخواد و هر کشور دیگری هم جای فلسطین باشه همین کار رو می کنه. اسرائیل فقط زبان زور رو میفهمه و مقاومت تنه راه برای آزاد کردن فلسطینه.
شما هم یا نمی فهمی یا خودت رو به نفهمی یا مزدوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
زبان دیپلماسی یعنی چی طرف اومده به زور خونه و زندگی فلسطینی ها رو گرفته شما حرف از دیپلماسی می زنی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
گوشی بیرانوند رو هم پیدا کنید! ما امنیت داریم!
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اسراییل رفتنی است اگر جون سالم بدر برد از این فکرها بکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
باشه فرزندم حالا تو با آی پی فرانسه اینجا 200 200 تا کامنت نزار .باشه میگیم عربا باهاتون رابطه برقرار کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ناشناس 8:55 دانشجوی سال اولی هستی؟
آیا مشکوک نیست که در آستانه اعلام رسمی آغاز روابط عربستان و اسراییل، حماص و جهاد اسلامی به اسراییل موشک پرانی می کنند؟! آیا نمی خواهند اسراییل را تحریک به یک عملیات نظامی علیه خودشان کرده تا به این ترتیب روابط اسراییل و عربستان را تحت شعاع قرار دهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
آب در هاون می کوبند چون هم عربستان و هم اسرائیل به این روابط نیاز دارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
جواب کشتن 120 نفر است بی عقل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
«بی عقل »تویی....جواب کامنت بالا رو بصورت نظر نوشته.چه حقی داری که صرف موافق نبودن با تفکرت توهین میکنی بهش ؟ هرچند که تابناک هم با لذت مضاعف توهین‌های تو و همپیالکیهات رو مرتب منتشر می‌کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
پیروزی حقّ و نابودی باطل، از اصول همیشگی، همگانی و تغییرناپذیر نظام آفرینش است و بر اساس همین سنت است که در درگیری میان حق و باطل، حتماً پیشرفت از آنِ حق است.
بردیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
هیچ مشکوک نیست،این جواب خرابکاری اسراییل در سوله موشکی خرم آباد هستش،اسمشو گذاشتن عملیات پیشگیرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
خرابکاری در سوله!!! عزیزم خرابکاری در سوله رخ بدهد که اثارش بیرون می زند در محیط
سید عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خنده ام میگیره بعضی خودشان را تحلیل گر می بینند البته ایرانی هایی که همش ساز مخالف میزنند عشق تحلیل دارند یاد گالیور افتادم که اون یکی همش می گفت من میدونم بدبخت میشن بابا اسراییل تمام کارش وروزی بخواد انتقام این عملیات را بگیره روز نابودیش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خیر چون اسرائیل اول شروع کرد. کاش این متن از بی خبری تو باشد نه از بی وجدانی
موضوع فلسطین دیگر موضوع روز جهان عرب نیست.
کشورهای عربی و در راس آنها عربستان از فلسطین عبور کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
امروز پیشرفت اقتصادی و ابهت سیاسی و روابط با جهان خارج از اهم استراتوژی های کشورهایی است که با مبنای علمی اداره میشوند نه گتره ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
داداش یه تنه کامنت ها رو کنترات گرفتی چه خبرتونه چه خبرتونه؟!
محفوظ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
مسیح اونقدر با پرچم فرانسه کامنت نزن لو میری!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
موضوع جهان عرب هم نباشه موضوع خود فلسطینی ها که هست
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
برای شماها نیست ، فلسطین موضوع اول ملت های اسلامی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کامنت گذاشتن رو دیگه موضوع روز مردم نیست
مردم و در راس آن نخبگان از کامنت گذاران عبور کرده اند.
از ساعت 8:11 تا 8:20 پنج کامنت گذاشتی از فرانسه. کامنتی چند حساب می کنن بات؟
باید ازسمت سوریه لبنان غزه اردن ومصر زمینی حمله کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
این مال ۵۰ سال پیش بود الان دیگه عاقل شدن
ناشناس
| Oman |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بفرما حمله کن
ناشناس
| Australia |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
برو حمله کن ما هم دعا میکنیم به آرزوی خودت یعنی شهادت برسی و از همون جا به لقا الله بپیوندی و برنگردی
یسری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
حرف نزن عمل کن برو از خودت شروع کن برای بقیه روزه نخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اونایی که منفی میدن مسخ شدن عقلشون از دست دادن که طرفدار دشمن هستند که بدبختشون کرده
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
شما با خانواده برويد انجا براي ازادي فلسطين بجنگيد ! از خودت شروع كن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چقدر هم که دنبال حمله هستند !!!!!!!!!خخخخخخخ
ناشناس
| Germany |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اول خودت برو بعد براي بقيه كشورهاي نسخه بپيچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
آنموقع دیگر چیزی بنام فلسطین در افکار مردم هم باقی نخواهد ماند . اینها برای سهم خواهی در صلح عربستان و اسرائیل هست . فلسطینی ها نمی خواهند براحتی کنار گذاشته شوند و ترقه بازی راه انداخته اند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
مخصوصا صحرای سینا
---مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
نشون می ده درس جغرافی رو خوب خوندی ها . می دونی کیا هم مرز با اسراییل هستند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اسراییل د ر ضعیف ترین موقعیت هست باید کار را یکسره کرد
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
طرفدار های اسراییل فقط تا زدن یک کامنت پای موضوع هستند ، دشمن و طرفدارانش به قول قران دارای خانه عنکبوتی هستند
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
باز این مزدوران مواجب بگیر عراقی پیدایشان شد . ببینید در مقابل چند دینار ناقابل چه کامنت می نویسند ؟ به پرچم کامنت ها و نوشته هایشان دقت کنید . هر کامنت در مقابل چند سکه بی ارزش .
اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود . امام خمینی رحمت الله علیه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
لطفاً هر چه زودتر محوش کنید تا ما هم از این وضعیت پیچ بحرانی بیایم بیرون مثل بقیه ادم تا زندگی کنیم
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
ناشناس 11:34 همه این مشکلات از گور شما امریکایی ها بلند میشود
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
مثبت و منفیا قشنگ رفراندومه!
سید عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بعضی پرچم امریکا گذاشتن خیلی جالبه نوکری تا چه مقدار البته کاسه لیس هم هستید
هیچی دیگه. باز تحریم ها شروع میشه علیه ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
برای تو و امثال تو که به دلار پول میگیرد که بد نیست
به امیدنابودی کامل رژیم جنایتکاروخونریز وکودک کش غاصب ونامشروع صهیونیستی وحشی .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
استحکام جبهه‌ی مقاومت بطور روزافزونی افزایش یافت. نشانه‌ی چنین حدّی از اقتدار و استحکام را میتوان در شکست‌های پی‌درپی رژیم صهیونیستی توسط جبهه‌ی مقاومت مشاهده کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
حماس حرکتی کاملا مشابه با صهیونیست ها انجام داده یعنی حمله به غیر نظامیان و به اسارت گرفتن زنان و کودکان اسرابیلی !! یعنی همان رفتاری که هم ما و هم مدافعان فلسطین همواره آن را محکوم و غیر انسانی می دانستند!
آثار راکت دیده نمیشه.تعجبه هیچ ساختمانی خراب نشده. احتمالا دروغه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
عکسها در سایتهای دیگه هست برو ببین بالای ده نفر تلف شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اسرائیل ده میلیون نفر جمعیت داره حالا ده نفر، اصلا صد نفر هم کشته بشوند در برابر این جمعیت میشه چی ؟
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
به همین خیال باش ، تا دیروز یک اسراییل سقط میشد زمین و زمان را به هم میدوختید حالا که قافیه راباختید اول انکار بعد میگید ده نفر یا صد نفر چیزی نیست . چقدر کیف داره این لحطه ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
ناشناس 16:00 یکی از همان مزدوران عراقی هست که بخاطر پول همه چیزشان را می فروشند .
سید عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آره دروغه ولی تو بخواب
یک جمله ساده داریم: تحت هر شرایطی اسرائیل باید از بین برود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
باشه
انشاا اسرائیل از بین برود
به تو و من چی می رسد؟
بگو انشاا ظلم از بین برود انشاا انسان ها با هم دوست شوند انشاا صلح برقرار شود
ولی در عمل چه کاری برای اینها انجام می دهی
ایا خود من و تو ظالم نیستیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
آرزویی که 4 دهه ادامه داشت و امکانش تقریبا صفر شده . ولی داشتنش برای جوانان عیب نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اگر میتونستید تا الان از بین برده بودید
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
حتما از بین خواهد رفت شک نکنید عمال امریکا به بعد از ان فکر کنند
موشک در منطقه مسکونی !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چه با افتخار هم خبر پراکنی می کنند که : مقاومت فلسطین زنان و کودکان را در مناطق مسکونی هدف موشک قرار داد . لابد کشتن افراد غیر مسلح پیروزی حساب می شود . مثل معروف که زورش به یک موجود نمی رسه ، پالانشو کتک میزنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بیچاره ها تو رسانه هاتون جنازه سربازان بیگناه!!! اسرائیلی نشون نمیدن تا خدای نکرده قلب مهربان تون آسیب نبینه!!1
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
فلسطینیها دوست دارند به زمینهای خود موشک بزنند، مقصر آنهایی هستند که زمینهای آنها را غصب کرده و در آن خانه ساخته اند.هرکسی اختیار ملک و زمینش رو داره و شاید بخواهند اونجا مانور با مهمات واقعی برگزار کنند. مثلا ایران بخواهد در کویر لوت تمرین موشکی کند و چند قلاده صهیونیست با زن و بچه که بشکل مخفی یا بزور آمده اند سقط شوند، آن موقع هم حتما شما ایران را محکوم میکنید که در خاک خودش چرا مانور برگزار کرد؟.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
انوقت که اسراییل زن و بچه فلسطینی ها را می کشت اینها همه شون ساکت بودند حالا زبون باز کردن شرم بر شما ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کسی که ملکش و فروخته، مالک حساب نمیشه
الحمدالله
انشالله موفق باشند. خدا با مومنان و صابران است. خدایا پشت و پناه فلسطین باشد. خدایا صهیونیزم را به عذابی سخت دچار کن. خدایا نابود کن این قوم پلید و لعین صهیون را. خدایا به فلسطین ایمان و صبر و استقامت و پیروزی عطا فرما.
پاسخ ها
احمد
| Germany |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
میگم حواله پراید برا فروش نداری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
استحکام جبهه‌ی مقاومت بطور روزافزونی افزایش یافت. نشانه‌ی چنین حدّی از اقتدار و استحکام را میتوان در شکست‌های پی‌درپی رژیم صهیونیستی توسط جبهه‌ی مقاومت مشاهده کرد.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
ناشناس 11:00 حواله پهپاد و موشک داریم چند تا میخوای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خدا: چشم
عجیبه... سالهاست این قوم ملعون صهیون به خاک نشانده فلسطین رو. امروز این خبر رو دیدم و خوشحال شدم که فلسطین زنده و مقاوم است. ولی دریغ از بعضی سایت های داخل کشور. خبرهاشون رو که میخونی تعجب میکنی. انگار مردم فلسطین گناه کار هستند که ۷۰ ساله این فرزندان ملعون یهود صهیونیزم کشور رو اشغال کردن و مردمش رو اواره کردن و بقیشونو میکشن.. جای مظلوم و ظالم تو بعضی سایت های انقلابی به اصطلاح داخلی عوض شده.. خدایا به داد مردم فلسطین تو برس.
از اونور قضیه هم بگید.اسراییل هم بیکار نمی نشینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
هر موشک گندبد اهنین سه میلیون دلار قیمتش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
پنجاه هزار دلاره .البته الان سیستم لیزری اضافه شده هر شلیکش 5 دلار خرج برمیداره .با برق کار میکنه.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
هر غلطی میخواد بکنه
چرا این موشکها اونم تو تعداد 5 هزارتا ، فقط زخمی میکنه؟ دوزش پاییننه؟


بابا 5 هزار تا سنگ میزدین چند تا کشته میداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اینها که نشمردن . فکر کنم نمی دانند 5 هزار چند تا میشه !!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
مطابق با سنت قرآنیِ ، باید بطور قریب‌الوقوعی و بلکه در زمانی بسیار کمتر از ۲۵ سال، شاهد تحقق وعده‌ی قطعی الهی مبنی بر عذاب ستمگران به دست مؤمنان و در نتیجه محو رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.
پنج هزارتا موشک زدین فقط باعث شده دو سه تا خورو آتیش بگیره؟
خوب یه ککتول ملوتوف می انداختین!

اینهمه موشکل رو چرا حروم میکنید وقتی میدونین سپر موشکی همه رو میگیره!

نمی فهمید چرا سخته تهیه این همه موشک برای شما؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اشتباهت اینجاست. موشک گنبد هرینه هاش صدها برابر. مثلا 100 دلار میبفرستی بالا طرف با 10 هزار دلار میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سیستم دفاع لیزری اضافه شده هر شلیک پنج دلاره.
ما کار نداریم ولی این غده سرطانی مهارجران طالبان اذربایجان گروهای تروریستی را ریخته داخل ایران و 120 نفر یک شبه داغدار کرد همه بدبختی های ما از این رژیم تروریستی است
این اسرائیلیها هم واقعا بدبختند آخه این چه زندگیه که هر روز راکت و موشک میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
واقعا. منم داشتم به همین فکر می کردم. خوب برید یه جای امن
حماس خودكشي كرد ، زيرا اسراييل كوتاه نخواهد امد و بسياري بيگناه قرباني ان بزودي خواهند شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اگه خودکشی هم باشه
?بهتر از زندگی ذلت بار و نون به نرخ روز خوردنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
شاید هم هدف همینه که قبل از صلح حماس رو حذف کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اسرائیل شروع کردو جوابشو دید. ادامه بده بدتر جواب میگیره. الان دنیا تحمل یه جنگ رو نداره. ترجیح میده بجای پاسخ ، مراسم ترحیم سربازای کشته شده رو با شکوه برگزار کنه
الله اکبر الله اکبر تا ازاد سازی قدس فقط یک قدم مانده باید هر چه زودتر موشکهای نقطه زن هایپر و پهبادهای انتحاری را به فلسطینی ها رسانیده و طومار اینها را در هم بپیچیم .فلسطینی ها به پیش بزنید دمار از روزگار این غاصبان در بیاورید فلسطین باید هر چه زودتر مام میهن ایران برگردد . عربستان هم اگرشکر زیادی بخورد آنجا را هم از زیر یوغ آل سعود ازاد خواهیم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
مام میهن به ایران برگرده ؟ اگر فلسطین به صاحبانش برگرده مطمئن باش با ایران هم سفره نخواهد شد بلکه به مام اعراب تعلق دارد و عربستان را برادر می داند در خوشبیانه ترین حالت ایران را دوست بداند
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سریعتر بفرستید
میتونید از اسنپ و تپسی استفاده کنید
البته اجازه بدید مشکل سرویس مدارس حل بشه بعد شروع کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
این ناشناس 9:42 خواهشن بفرستیدش بره کمک فلسطینیا انشالله که به آرزوش که شهادته برسه و خیلی ها رو راحت کنه
فاتحه مقاومت رو بخونید این رسما خودکشی بود
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چند سال قبل از این، رژیم صهیونیستی در مقابل حزب‌الله لبنان شکست خورد؛ ۳۳ روز توانست مقاومت بکند و بعد شکست خورد؛ دو سال بعد از آن در مقابل فلسطینی‌ها ۲۲ روز توانست مقاومت کند و شکست خورد؛ چند سال بعد در مقابل مردم مظلوم غزّه ۸ روز توانست مقاومت بکند و شکست خورد؛
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
فاتحه اسرائیل از قبل خوانده شده در حال نیست و نابودی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
محمد داداش مثل اینکه فیلم زیاد میببنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
مگه کیس هاتون رو تو آلبانی جمع نکردن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اونروزی که حزب اله 33 روز مقاومت کرد ایران سالی بالای صد میلیارد درامد نفتی داشت و تحریم نبود.و سوریه بالای سیصد میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی داشت الان تولید ناخالص داخلی سوریه به 12 تا 18 میلیارد رسیده وضع ایران هم که معلومه خود لبنان هم تولید ناخالص داخلیش از نصف کمتر شده.
سلام
جالبی کار اینه که اسراییل برای این موشکهایی که اندازه یک نارنجک قدرت تخریب هم نداره باید موشکهایی استفاده کنه که قیمت هر کدومشچند صد هزار دلاره و شاید هم میلیون دلاره و این قضیه خیلی بیشتر برای اسراییل فشار داره
پاسخ ها
احمد
| Germany |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
نود درصد کشورهای جهان اول بودجه اسراییل رو تامین میکنن بعد بودجه خودشون پس اینکه فک کنی این موشک پرونی ها باعث پس رفت اقتصادی اسراییل ، مشخصه قووووت از سیاست نمیدونی فقط سیاست با سایز بیگ اند بلک دادن دستت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اتفاقا قیمت موشکها پنجاه هرار دلاره وسیستم لیزری که داره شدیدا گسترش پیدا میکنه هر شلیک پنج دلار یعنی پول برقش.
اگر کسی خیر و صلاح مردم فلسطین را میخواهد بهتره دنبال صلح باشد و الا این جنگها نه پایانی دارند و نه پیروزی، فقط و فقط بدبختی برای مردم بیچاره و البته نان و آب برای اتش بیاران این جنگها
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
صلحی وجود نخواهد داشت و فقط به قیمت نابودی فلسطین تمام خواد شد. مثاومت اینو خوب فهمیده بنابر این با این حملات اسراییل به زودی نابود خواهد شد این حمله می تواند تکلیف اسراییل را برای همیسه روشن کند برای اوبین بار در تاریخ تلفات اسراییل در 2 ساعت تخست حمله بیش از 57 کشتهو 217 زخمی و 4 اسیر بوده و تازه شروع شده . دو پاسگاه تصرف شده و 1 شهرک اسراییلی آزاد شده و همچنان پیشروی با سرعت ادامه دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
الان مقامات حماس و جهاد کجا هستند
جوابش پشت پرده واقعی این گروه ها را نشان می دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سنت الهی نابودی ظلم و ظالم است وعده خدا محقق خواهد شد.
قابل توجه نخبگان ما که اسرائیلی ها با وجود اینهمه مشکلات اطراف خودشان حاضر نیستند فلسطین را به صاحبان اصلی بدهند و بروند و در اروپا و آمریکا که خیلی هم تحویلشان می گیرند زندگی کنند
یا اینکه اروپا و کانادا و استرالیا را بزرگ کرده اند و یا اینکه اسرائیلی ها مغز خر خورده اند
غربگرا ها جواب این موضوع را اگر فهمیده اند بدهند تا ما هم بفهمیم
آیا اسرائیلی ها مغز خر خورده اند یا آمریکا و اروپا بد است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اصلا فلسفه تشکیل دولت اسرائیل را نه شنیده ای و نه خوانده ای .هر چی از صدا وسیما می شنوی باور نکن خودت یک تحقیق بکن . آنجا را سرزمین موعودشان می دانند و می گویند که آن کشور را ازدست غاصبانش آزاد کرده اند . ماجرای تاریخی مهاجرت یهودیان را در اینترنت جستجو کن . مسئله رفاه و زندگی نیست ، مسئله را حیثیتی می دانند .
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تو یک سئوال ساده را جواب بده : چرا در جنگ سوریه ، جنگ یمن ، زمان حکمرانی داعش در عراق چند میلیون مهاجر به کشورهای همسایه و اروپا رفتند و یک نفرشان ، دقت کن حتی یک نفرشان به ایران نیامدند ؟ ایران بزرگترین حامی مالی و تسلیحاتی در این سه کشور بود . مردم مناطق بحران زده عملا هیچ کشوری که از آنها حمایت مالی و نظامی میکند بعنوان منجی انتخاب نمی کنند . میلیاردها دلار در این کشورها هزینه کردیم و نتیجه اش باخت باخت شد . پولی که در اقتصاد خودمان یک تحول بسیار عظیم ایجاد میکرد و عملا دود شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تر جیحا اسراییلی با تکنولوژی به روز تو فلسطین باشه تا فلسطینی بیابان گرد.بهتره فلسطینیها برن یمن یمن هم که خیلی بزرگه مشکلات حل میشه.فرهنگشون هم که یکی هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
۱۲:۴۱
کی بهت گفت ایران نیومدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
مرگ بر اسراعیل، آلبانی و منافق
میبینم که لاشخورهای اسرائیل به اینجا حمله کردن دارن اسکی میرن و دلشون برای بچه کش ها میسوزه... یقین داشته باشید مقاومت پیروزه
نوبت شما هم میرسه، فقط از الان ایزی لایف رو تهیه کنید:)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اره معلومه سوریه اقتصادش از 400 میلیارد دلارشده 12 میلیارد دلار وسی سال میکشه تا به سال 2009 برسه خود ایران از 900 میلیلرد به 270 میلیارد تولید ناخالص داخلیش رسیده و ده سال بدو ن تحریم میکشه تا به سال1390 برسه.همه پیروز شدن.خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تو فیلمایی که از شبکه های خارج نشین و بیگانه از کشته های اسراییلی پخش میشه ( که البته ایران پخش نمی کنه) می بینیم که حماس هم بچه کشی کرده !! اگه بچه کشی بده برا همه بده اگه خوبه پس چرا اسراییل رو محکوم می کنید ؟!!
شک نکنید کار خود نتانیاهو هستش و اینها همش جنگ زرگری هستش و الان نتانیاهو داره بشکن میزنه
فلسطینی های عزیز تا میتوانید اسرائیل را بزنید جوابش با ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
از ما نه از شخص خود تو
از مردم مایع نزار
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تو اگه شجاعت داشتی با آی پی اصلیت نظر می دادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
به ما چه ؟! خیلی دلت می خواد حمایتشون کنی بسم الله برو فلسطین شخصا با آدم کشی از هر دو طرف مخالفم مخصوصا
!! کشتن زن و بچه ها
هر کشوری که سه تا قدرت با یه پشتوانه داشته باشه حرفش خریدار داره اول قدرت علمی دوم قدرت اقتصادی و سوم قدرت نظامی ولی همه اینا باید یه پشتوانه داشته باشن که اون هم مردم اون کشورن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
كاملا درسته
چه خبر از پولهای آزاد شده از کره جنوبی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
همون پولایی رو میگی که امروز دود شد رفت هوا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بیشترش الان دست فلسطینیاست تا با اسرائیل بجنگند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
هیچ ایرانی با غیرت پیدا نمیشه که از رژیم جنایتکار کودک کش حمایت کند
به ما ربطی نداره واقعا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
والا
اینقدر بزن سر همدیگه تا یکدومشون نابود بشه و جهان اروم بشه
هر وقت غرضورزانه از طرفی دفاع یا نظر دادید بدونید از مسیر حق خارج شدین یه تلنگر به خودتون بزنین
این حمله فلستینیها بخاطر جلوگیری از عادی سازی روابط عربستان و اسراییل در آینده نزدیک هست و فلسطینی ها میخوان از اسراییل امتیاز بگیرن یا از عادی سازی روابط با ثروتمند ترین کشور عربی جلوگیری کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
زهی خیال باطل
اسراییل این غده سرطانی به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بشین تا بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تا چند سال دیگه اثری از این سرطان وجود نخواهد داشت
اوه اوه جنگ شروع شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بهتره بگیم به به جنگ شروع شد ، بالاخره تکلیف یه طرف باید یکسره بشه
طبق این گزارش، نیروهای مقاومت، صهیونیست‌ها را در این مرکز به هلاکت رسانده‌اند و هم‌اکنون درگیری‌ها در اطراف این مرکز ادامه دارد.
عکس زیر این خط که چیز دیگه ای میگه !!!!!!!!!!!!!!!!
مبارزان فلسطینی ان الله ینصرکم و یثبت اقدامکم بپیش آتش بپیش آتش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
مریم رجوی باشه
سردمداران اسراییل جز زبان زور هیچ چیز دیگر نمی فهمند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اگر زورتان می رسید که سالها پیش زبانتان را نشان می دادید . مسئله اینجاست که زورش را ندارید .
اینم فرصت دوستانی که میخواستن اسرائیل رو محو کنن بفرمایین برین هزینه ایاب و ذهاب هم با ما!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بسم الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
ین عملیات پیروزمندانه پاسخی قاطع به جنایات مستمر اشغالگری و تهاجم مستمر به مقدسات، شرف و حیثیت و تاییدی نو بر این است که اراده ملت فلسطین و تفنگ مقاومت تنها گزینه در برابر تجاوز است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فقط هزینه ذهاب میخواد نیازی نیست برگردند
ازآذری های غیورشجاعت وشهامت رااموختنددرآزادسازی قرباغ اشغالی که نویدی شد برای آزادی سرزمینهای مسلمانان که اشغال شده زنده بادآذری های غیورکه راهنمای مظلومین شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
قاطی نکن . اسرائیل بزرگترین حامی آذربایجان در مقابل ارمنستان بود . آنهم بخاطر حمایت ایران و ارمنستان از هم بود . ارمنستان عملا به کریدور ایران به غرب و همسایگان اسرائیل تبدیل شده و لازم بود که زهر چشمی گرفته شود . سکوت معنی دار مسکو گواه حرف من هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بنده خدا اسرائیل که خودش حامی سرسخت آذربایجان بود واز خداش بود کریدور زنگزور بسته بشه و راه ایران مسودد
مقصر رژیم اسرائیل است وقتی کودک کشی می کنند، شهرک سازی غیر قانونی می کنند، مرتکب جنایت جنگی صبرا و شتیلا می شوند، به مرزهای کشورهای مجاورشان حمله هوایی و زمینی می کنند و ... نباید انتظار داشته باشند که گروه های مقاومت منطقه در برابر این جنایات بشری سکوت کنند، گروه های مقاومت دارند از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
الان که فلسطینیان بقول خودشون 5 هزار تا موشک شلیک کردن کوکی کشته نخواهد شد ؟
جنگ در هر صورت بد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
۱۲:۱۵
اگر اسرائیل سرزمین غصب شده فلسطین را پس دهد و این خرابکاری ها را انجام ندهد فلسطینی ها به هیچ کشوری ظلم و ستم نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
فقط اخبار صدا وسیما را گوش میکنی ؟ اینها که گفتی عملا اثبات شده نیستند . مثل اخباری که از حمایت ایران در جنگ یمن ، عراق و کشورهای دیگر منتشر می شود . فقط دستاویز دوطرف برای انتقام گیری هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
به ۱۲:۵۰
شهرک سازی های غیر قانونی اسرائیل صدای اربابشان آمریکا را هم در آورده و بایدن به خاطر این شهرک سازی های غیر قانونی حاضر به دیدار با نتانیاهو نشده است، جنایت صبرا و شتیلا را تمام دنیا گزارش کرده، اخبار صدا و سیما کجا بوده، به جای این که از مظلوم دفاع کنید کامنت عکس می گذارید، مقاومت دارد از مظلوم دفاع می کند و کار درست را می کند.
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
من نمیدونم طرفداری از رژیم اشغالگر دیگه چه معنایی داره بابا آمریکا بخاطر شهرک سازی تا مدتها نتانیاهو رو آه نمیذاده انگلیس بارها هشدار داده همه میگن این دولت وحشیترین دولت حتی ارتش هشدار داده بود حالا بعضی ها میان علنا از این زمین خواری ها دفاع کیکنن بابا گسی
نخواسته شما دفاع کنید فقط حداقل اینقدر مرد بتش
ما که گفتیم اسرائیل 25 سال اینده رو نمیبینه خودشون گوش نکردن و اونجا را تخلییه ننمودن و گفتن مگه میشه مگه داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
خدایی فکر میکنی خیلی بانمکی نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
احسنت
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
جنسش ناب بوده !!!!!!
به حمدالله نابودی اسرائیل غاصب داره رغم میخوره. دقیقا مطابق پیش بینی که حضرت آقا فرموده بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
موجودیت اسراییل در حال مرگ است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
قطعا اسرائیل شرایط جغرافیایی فعلی را نخواهد داشت . به احتمال زیاد بزرگتر خواهد شد و عملا فلسطینی در نقشه دنیا باقی نخواهد ماند .
هر بلایی میخواد سر فلسطین بیاد به ما چه،اگه منم فلسطین نابود بشه ،شما برید فکر نوتن کنید که خربره آبه
آمریکا در برابر ظلم و بیداد نتانیاهو و شارون و ... دچار آلزایمر سیاسی شده و بدتر این که با حق وتویی که دارد از خرابکاری های اسرائیل حمایت می کند و همه به نام سازمان ملل نوشته می شود خب حماس هم به عنوان گروه مقاومت از مردمش دفاع می کند نمی توان انتظار داشت که رژیم اسرائیل هر بی قانونی کند و آمریکا هم این بی قانونی ها را ماست مالی کند و فلسطینیان ساکت بنشینند ای آمریکایی که بی جهت از اسرائیل دفاع می کنی و این رژیم را وقیح تر می کنی اگر کودک خودت را در آمریکا بکشند چه می کنی؟ اگر سکوت می کنی از آن ها هم انتظار داشته باش که سکوت کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
مگر آمریکا فقط حق وتو دارد ؟ روسیه و چین ندارند ؟ آیا از حق وتوی خود در جهت منافع خود استفاده نمی کنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
به ۱۱:۲۵
حق وتو را نگذاشته اند که از بی قانونی دفاع کنی، حق وتو را نگذاشته اند که از منافع خودت دفاع کنی؟ اگر این طور باشد سازمان ملل را تعطیل کنند، سازمان ملل باید از حق دفاع کند نه از منافع شخصی آمریکا، روسیه یا هر کشور دیگری که حق وتو دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
معلومه که امریکا از اسراییل حمایت میکنه.این یهودیها بودن که امریکا رو با ساختن بمب اتم و سرمایه هایشون ابرقدرت کردن.تازه به نظر من امریکا به اندازه کافی از اسراییل در مقابل چیزی که دریافت کرده حمایت نمیکنه.
شکست سنگین اسرائیل در جنگ اطلاعاتی
عجب این همه ماشین کشتار رژیم جعلی اسرائیل جنگ و درگیری در قدس اشغالی و لبنان و سوریه ایجاد کرد رسانه های تبلیغاتی غرب هیچ نمی گفتند حال که گروه های مقاومت برای دفاع از سرزمین شان می جنگند این رسانه های کذایی بسیج شده اند که چرا مقاومت فلسطین دارد از سرزمینش دفاع می کند!!!!!
این رسانه ها بروند پیگیر باشند که چرا اینان شهرک سازی غیر قانونی می کنند؟ چرا کودک کشی می کنند؟ چرا خانه مظلوم را بر سرش آوار می کنند؟ شاید هم از ترس این که زیر چرخ بولدوزهای ویرانگر له شوند حرکتی انجام نمی دهند چون اسرائیل در پرونده سیاهش، پرونده له کردن خبرنگار اروپایی را که در اعتراض به خراب کردن خانه های فلسطینیان ایستادگی می کند را نیز دارد.
برادر ما به مبارزه خود ادامه دهید پیروزی ازان شماست شما سربازان اسلام هستیم خداوند متعال شما را پیروز کند
به نظر میرسه رژیم منحوس صیهونیستی به این جنگ برای تحکیم روابط با عربستان و کشورهای عربی نیاز داشت. بعد از این جنگ مجددا مظلوم نمایی و حمله به ایران رنگ جدیدی خواهد گرفت. با توجه به اینک رژیم صیهونیستی در کوردیور اصلی هند به اروپا قرار گرفته حتما باید ضربه کاری به مقاومت میزد. به بهانه این شروع از سمت حماس حتما به خواسته های کثیف خود خواهد رسید.
دوبار که کل اعراب با هم حمله کردن کلی زمین دیگه تقدیم اسراییل کردند و عقب نشستند انگار دوباره هوس کردم سرزمین جدید تقدیم کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تو نگران نباش اون زمین رو با زور آمریکا و شوروی گرفتند تو بمان با نژادپرستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
هزاران کشته و نابودی امکانات اعراب را فراموش کردی
تیتر درست تر بنویسید،عملیات مقابله به مثل بخاطر خرابکاری اسراییل در سوله موشکی خرم آباد
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
آی دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
و خرج کردن میلیاردها دلار آزاد شده نفتی
ظهور نزدیک است /اسرائیل نابود شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
هول نشو . جنگ هنوز شروع نشده . صبر کن ببین طرف دیگر چه عکس العملی خواهد داشت و بعدا اظهار فضل نما !!!
اگه دین داری به کشتنه بزار من کافر باشم ،فاتحه موندن به اسلام و یهودیت
خوب تکلیف نحوه هزینه کرد 6000 میلیارد دلار هم معلوم شد!
حالا باز هی بگید پولهای آزاد شده کجا خرج شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
پیامی به جهان عرب و اسلام و کل جامعه بین المللی به ویژه آنهایی که به دنبال عادی سازی هستند. با این دشمن، مسئله فلسطین یک مسئله زنده است که تا پیروزی و رهایی نمی میرد.
درود بر شرف و شجاعت برادران فلسطینی....مرگ بر اسرائیل و نوکران داخلی این رژیم صهیونیستی.......الان... های اسرائیلی چه در داخل چه در خارج عزاداری می‌کنند...این پیروزی بزرگ را به جهان اسلام تبریک میگم...نوکران اسرائیلی الان گریه کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
دیدین مریض های سرطانی بعد از یک بار شیمی درمانی کمی حالشون بهتر میشه و اطرافیانشون چه ذوقی میکنن ؟ خود مریض و اطرافیانش خوب می دانند که این درمان برای اضافه کردن چند روز عمر بیشتر آن مریض هست. آخر ماجرا مرگ هست ولی امیدشان به چیزها و نشانه های کوچک هست . امیدتان را ازدست ندهید .
همین که صیهونیستان آوارگی را بفهمند عالیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کدوم آوارگی؟ !!!!!!!!!!!!
جالبه کل اروپا آمریکا انگلیس هشدار دادند به شهرک سازی اسراییل بعضی ها در اینجا زیرپوستی از این اشغالگراها دفاع میکنند مرگ بر هرچی اشغالگره
تو نظرات میبینم که بعضی ها خیلی بیشتر از اسرائیل و فلسطین جو گیر شدن !!!!
اینکه فردا و یا حتی ساعاتی بعد چه می شود چندان مهم نیست.
مهم کار بزرگی است که انجام شده.
این عملیات بیشتر از آنکه ابعاد نظامی داشته باشد، ابعاد اطلاعاتی دارد.
انجام این حجم از تدارک و جابجایی نیرو و تجهیزات در محدوده کوچکی مثل غزه بدون درز اطلاعاتی و بدون اینکه صهیونیست ها متوجه شوند، اوج کار اطلاعاتی است.

دست مریزاد به این سازمان قدرتمند و این نیروهای وفادار و حرفه ای
این عملیات پیروزمندانه پاسخی قاطع به جنایات مستمر اشغالگری و تهاجم مستمر به مقدسات، شرف و حیثیت و تاییدی نو بر این است که اراده ملت فلسطین و تفنگ مقاومت تنها گزینه در برابر تجاوز است.
اگر سر موشک به اندازه یک خودکار باشد چون خانه صهیون از تار عنکبوت سستر است روی انها اثر مخرب دارد مهم وحشتی است که منجر به مهاجرت معکوس می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اسرایلیها اگه لازم باشه کل غزه رو ویران میکنن ولی مهاجرت معکوس نمیکنن همینطور که همین الان درصد افزایش جمعیت اسراییل از ایران بیشتره.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
فقط جهت اطلاع جابتان عرض می کنم که عنکبوت انواع مختلف دارد و این انواع مختلف انواع مختلفی از خانه ها را میسازد. از تنیدن تار در ابعاد مختلف تا لوله کردن برگها و حفر لانه در زمین
و صد البته سازه تنیده شده از تار در برخی عنکبوتها به قدری مستحکم است که حتی توانایی به دام انداختن پرندگان کوچک را هم دارد.
آنچه درباره خانه عنکبوت در افواه گفته می شود چندان دقیق نیست.
پنج هزلر موشک و راکت شلیک شده و فقط تعدادی اسدائیلی مجروح شده مطمئنی آمار درسته ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اینا راکت هی کاتیوشا به درد نخوره.موشکهای با کلاهک یک تنی رو خود ایران هم ازش صد تا دوسیست عدد داره.خود روسها هم ازش هزار تا ندارن.چون بسیار ساختشون گرونه.
نکته ؛ این حملات اکربه اسرائیل ومردمش ضرری نزند ترکش هایش بما رسیده وضررش بما میخورد امروزدلار یهويی بالا رفت فرداقیمت همه چیز بخصوص خوراکیها به پروازمجدد درمیآید واقعا ً اینها چه موشکهائی هستند که خودشان اثرندارند ترکش هایشان بیچاره مبکند انهم مردم چندهزارکیلومتر انورتر‌ را
خوشحال نباشید از خون ریختن دیگران خودتان را جای اونا بزارید چه یهود چه اسلام هردو بشر هستند فقط عقل مریض باعث این جنگها میشود. وعقل مریض‌ها هم لذت میبرند از این خونریزی ها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
گلی؛
هیچ کس از خونریزی خوشحال نمی شود ولی وقتی خونریز خون کودک، زن و مرد را می ریزد مقاومت مجبور است دفاع کند، در برابر ظالم باید ایستاد، در برابر مهاجم باید دفاع کرد، توصیه قرآن است، اگر مظلوم از خودش دفاع نکند هر بلایی سرش بیاید حقش است.
ناشناس
| Sweden |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
موقعی که اسرائیل و دوستان غربیش جنایت می کنند هم همین حرفا رو می زنی؟
رژیم صهیونیستی چندین دهه کودک کشی کرد، ترور کرد، ویرانی کرد یک روز هم بدست نیروهای مقاومت که از خاکشان دفاع می کنند باید سیلی بخورد تا درک کنند که این اقدامات ضد بشری آن هم با مظلوم ترین ملت تاریخ عواقب سختی هم همچون امروز دارد. در سرزمینی غصبی، شهرک سازی می کنند بعد چه انتظاری دارند؟ انتظار دارند فلسطینیان آرام بنشینند و هیچ نگویند!!!!!
در برابر هولوکاست افسانه سازی و مظلوم نمایی می کنند و خود در فلسطین هولوکاست می آفرینند.
خاک بر سر حاکمان اسراییل با این سیاست مسخره و بچگانشان !
اونایی که عشق اسراییل هستند بروند جنگ بامردم فلسطین. چقدر طرفدار غرب تواین سایت فعالند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
و به این نکته مهم توجه کن که بیشتر خوانندگان تابناک از خودی ها هستند . دربین خودی ها اینهمه مخالف حالب هست .
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
شما که خیلی عاشق فلسطینی ها هستید چرا جرات ندارید رو در رو با اسراییل بجنگید؟
الله در جای حق است و باطل مانند فرعونیان و نمرودیان رفتن هستند چون به جنگ خدا برخواسته اند و خداوند متعال وعده یاری و پیروزی بر جبهه مومنین داده پس وعده الهی یقینا انجام خواهد شد انشاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
حق و باطل و اینا همش حرف بیخوده اسراییل 80 ساله هست هزار سال دیگه هم هستچون عاقلها اون کشور رو در دست دارن.این یهودیها بودن که با ساخت بمب اتم امریکا رو ابرقدرت دنیا کردن.برای همین امریکا همیشه زیر دین انهاست..
مرگ بر رژیم جعلی غاصب و جنایتکار و جرم پیشه!
۶ میلیارد دلار هم تکلیفش مشخص شد
اسرائیل چطور از هولوکاست انتقاد می کند در حالی که خود در سرزمین هایی غصب شده با جنایات صبرا و شتیلا، کودک کشی، ویران کردن خانه های فلسطینیان، له کردن خبرنگار اروپایی معترض در برابر خراب کردن خانه های فلسطینیان خود هولوکاستی نو آفرید. تاریخ روایت می کند که چطور کشورهایی همچون فرانسه یهودیان را کشتی کشتی وارد فلسطین کردند، چطور در سرزمین های فلسطینی بمب گذاری کردند و چطور با هزار و یک حیلت ملتی مظلوم را آواره و سرزمین شان را غصب کردند.
وجدان های بیدار دفاع از مظلوم را حق می داند، اسرائیل فکر می کند با قدرت آمریکا و فرانسه می تواند بی قانونی کند ولی باید بدانند که؛ ((ید ا... فوق ایدیهم)).
نمرود هم ادعای خدایی می کرد، ظلم و بیدا می کرد ولی پشه ای جانش را گرفت، انتقام این همه کودک کشی و جنایات دیر یا زود از آنها گرفته خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اتفاقا اسراییل خیلی مدارا میکنه.اگه فلسطینیها قدرت اسراییل و امریکا رو داشتن تمام اسراییل و امریکا رو بمباران .شیمیایی میکردن.
مظلوم نمایی قلسطین برای جذب دلار از کشورهای اسلامی.
مرگ بر اسرائیل اشغالگر کودک کش
ان شاء الله پس از آزادی قره باغ، فلسطین هم روزی آزاد خواهد شد هر چند به مذاق دشمنان داخلی و خارجی خوش نیاید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
عردوغان خود مغموم است چون همپیمان اسرائیل است .
چرا تک تک با اسرائیل می جنگید؟
دوستانی که اینجا دارند کامنت میذارند و حمایت خودشون از اسرائیل اعلام میکنند
میشه توضیح بدن و چند سوال جواب بدن
متجاوز کدوم طرف اسرائیل یا فلسطین ؟
هر سال صدها نفر بیگناه توسط کدوم طرف کشته میشه ؟
کدوم طرف با کشور ما دشمنی داره و داره توی کشور ما ترور و خرابکاری میکنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
دشمن دشمن ما دوست ماست.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
متجاوز ، تروریست و زورگو در هر کشور ، زبان و لباسی که باشد محکوم به فنا است . از مسکو بگیر تا غزه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ناشناس 15:15 بهترین جواب رو دادی
خب باز هم پاداش بازنشستگی عقب میافته. خرج دولت بالا رفت
اون ۱.۷ ملیآرد دلار هم که از لوکزامبورگ ازاد شده بود مقصدش مشخص شد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تازه از این طرف هم دلار آزاد شده 51 هزار تومن . همه جوره داریم ضرر عده ای ب را می دهیم .
تابناک چرا اینقدر با شوق و ذوق کشتار رو گزارش میدی .؟کشتار مردم بی گناه و غیر نظامی چه برای اسراییل باشه چه فلسطین چه ایران یا افغانستان چه اروپا و چه آمریکا و آفریقا اصلا شادی ندارد و محکوم است.
پاسخ ها
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
فارس رو برید ببینید!
یادتون نره اسرائیل بمب اتم داره..مطمئن باشید اگه بخواد پایین بره بقیه رو هم پایین میکشه.
دوستان همه ما دوست داریم که ریشه اسرائیل کنده بشه و اگر غیر از این بود اینهمه کانت وارد این خبر نمی شد
اما حماس و یا بقیه گروه های فلسطینی و یا جبهه مقاومت وقتی دست به اقدامی میزند باید مطمئن شوند که منجر به نابودی اسرائیل می شود و اگر بخواهند بیگدار به آب بزنند با اسرائیلی های وحشی مواجه می شوند که بویی از انسانیت نبرده و غزه را با خاک یکسان می کنند
بهر حال امیدوارم این آخرین نبردی باشد از جانب فلسطین و مقاومت که منجر به نابودی کامل اسرائیل می شود و اینبار باید همه کشورهای بخصوص عربی کمک کنند تا برای همیشه در فلسطین جنگ تمام شود و بعد از ۷۰ سال یک نفس راحتی بکشند
خوب خوب مشت اول رو زدن بقیش؟؟!!
البته در سطح منطقه یه مدتیه مشتهایی رد و بدل میشه اتش سوزیهای اخیر و نهایتا کار کشید به زنگزور و تهدید ایران با پشتیبانی اسراییل کی درست میگه رو من نمیدونولی دومینو جنگ راه افتاده به سرعت داره همه چی جدیتر میشه
من به شخصه با سیاست ها در داخل کشور بخصوص با مردمش موافق نیستم ولی با سیاست های نظامی اون کاملا موافقم هر وقت کسی گفت چرا ما باید هزینه و توپ و موشک و احداث پایگاه در جاهای دیگه دنیا رو بدیم بهش یادآور بشین هر کشوری که توان این کار رو داره برای موازنه قدرت اینکارو کرده از آمریکا و انگلیس و روس تا فرانسه و ...
الان جند تا پایگاه نظامی بیگانه تو منطقه هست؟ خب پس حتما دلیل منطقی برای این هزینه وجود داره
پاسخ ها
آزاد
| United States of America |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
قبل از نوشتن کامنت کمی فکر کن . کشورهای کوچکی در دنیا هستند که ارتش هم ندارند . مثل : موناکو ، لوگزامبورگ و لیختن اشتاین . نام اینها را شنیده ای ؟ درآمد سرانه ملی اینها بالای 150 هزار دلار هست . اقتصادشان را بقدری قوی کرده اند و بدون تهدید و خونریزی به کشورهای دنیا امر و نهی می کنند . در مقابل کره شمالی را تصور کن که برای هر نفر از مردمش یک موشک درست کرده . هر روزه همه را تهدید میکند ولی هیچ کشوری به هیچ جایش هم محلش نمیزاره .
"بهترین راه حل تلاش برای صلاح در جهان است"
دلایل آنهم روشن است "خود یاسر عرفات بعد از سالها مبارزه به این نتیجه رسیده بود. "
اسرائیل آخرین نفس هایش را می‌کشد...
به امید نابودی اسراییل
ماشاللهههههههههه فلسطیننننننن کفم برید بابا دمتون گرم!!!!
بابا شدت سوختگی از هر دو طرف بالاست هم از طرف اسراییلی های بدبخت ترسو هم، از طرف دارهای گوگولیشون که دود سوختگیشون فضای مجازی رو گرفته
اسراییل هر چه که بود مهم نیست . مهم امروز روحیه خودباوری و تسلیم ناپذیری فلسطینی ها و نیروهای مقاومت هست که از هر سلاحی قدرتمند تره یا مرگ یا شهادت
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
فعلا که تو بدجوری سوختی
یورو 1200 تومان گرون شد! :)) واقعا قشنگه!
نقشه انگلیس و آمریکاست، فکر نمیکنم اسرائیل دیگه بیخیال بشه.
نتانیاهو به شدت از درون تحت فشار بود و این جنگ بهترین هدیه به او جهت خلاصی از این فشارهاست.
طبق اخبار اعلامی تا حالا حرد 5 هزار موشک بسمت شهرکهای یهودی نشین پرتاب شده. اگر هر موشک را حداقل 10 هزار دلار حساب کنیم یعنی تا الان 50 میلیون دلار از پول مردم ما سر اسراییل باریده. و خودمون داریم بافقر و نداری و هزاران مشکل ریز و درشت دست و پنجه نرم می کنیم. جالب نیست
اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر است.
دلم برای اون غیرنظامی های فلسطینی میسوزه که گروگان حماس شدن و از فردا باید تاوان راکت پرونی کسانی رو بدن که توی کاخهاشون تو قطر نشستن و دستپختشون رو زنده تماشا میکنن
شش ساعت دیگر حماس و جهاد اسلامی شروع به التماس کردن به‌ مصر برای جلب رضایت اسراییل برای آتش بس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
شما به فکر خودت باش که از پیروزی مقاومت ناراحتی اسم خودت را هم الکی ایرانی نگذار نماینده ایرانی ها نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آره بعد هم سرازیر شدن بیت المال ایران و تحمیل هزینه به سفره های مردم
امیدوارم آثار اقتصادی سیاسی ش گریبان گیز ایران نشه
اسراییل انتقام خیلی سختی خواهد گرفت بعد حماس میره از مصر تقاضای کمک میکنه و آتش بس میکنه.، با اینکار عربستان هم راحت میتواند با اسراییل دوست شود.
لعنت الله علی قوم الظالمین
کاش بجای نان شبتان فرزند و همسرتان را بگیرند خانه تان را اتش بزنند تا داغ دل مظلومان فلسطینی را بفهمید و غصه ارز و قیمت موشک را نخورید
در هر شرایطی جنگ محکومه . چون همیشه آدمای بیگناه قربانی سیاست های دولت ها میشن .نه به جنگ
الحمد لله.ماشالله.. خدا قوت. خدا پشتیبانتون باشه.. شیر گفتن به فلسطین کم گفتن. الله اکبر. خدایا یاری کن فلسطین رو. خدایا دشمنان فلسطین رو نابود کن.بخصوص بهایی و غرب پرست و یهود پرستا رو. خاک پای مجاهدان فلسطین سرمه چشم مومنین
اسرائیل آنقدر قدرت داره که ۱ روزه غزه و لبنان را با خاک یکسان کنه ولی اسراییل بدنبال تنش و آشوب نیست و خیلی از فلسطینیها در اسرائیل زندگی میکنند.
حالا اسرائیل هم ۲ نفر از حماس را بکشه داد و هوار راه میاندازند که مردم مظلومو کشتند
بابا بگذارید زندگیشونو بکنند.!
سیلی محکمی در پاسخ به جنایاتشان در سوریه عزیز
گنبد آهنین چی شد خخ غربگداها آتیش گرفتن
اسلام پیروز است
غریزده های طرفدار اکراین اینجا دارن از اسراییل متجاوز حمایت می کنن ما اخر نفهمیدیم تجاوز خوبه یا بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اگه فکر می کنی غربزده طرفدار اکراین یعنی فحشه پس منم بهت می گم شرق زده کاسه لیس عرب و روسیه
غریزده های طرفدار اکراین اینجا دارن از اسراییل متجاوز حمایت می کنن ما اخر نفهمیدیم تجاوز خوبه یا بده
شتر در خواب بیند پنبه دانه اسرائیل آنقدر حیثیت برایش مهم است که اگر عرضه داشت یک فلسطینی را هم نمیگذاشت از غزه خارج شود
مثل خر در گل مانده
طبیعی است که دیوانه وار و ناجوانمردانه به زیر ساختهای غزه مثل شبکه برق و آب حمله خواهد کرد
از شدت بزدلی با بمب فسفری مردم عادی را خواهد کشت
اگر مرد بود بویی از انسانیت داشت تصاویر ناجوانمردی به زودی منتشر خواهد شد
چیزی که اگر فلسطینی ها می خواستند در همان شهرک اول قتل عام راه می انداختند و لی مردانه با سربازان می جنگند
تازه خیلی ساده لوحی است اگر کسی بگوید اسرائیل اگر بخواهد خیلی وقت است که می خواهد ولی عرضه اش را ندارد
مگر همان ظاهر نمایی رسانه ای که همیشه با قایم کردن کشته هایش علم میکند به نظر شما این عجیب نیست که چرا همه موشکهای غزه در خیابان به ماشین میخورد و از ساختمان خبری نیست لابد مخملی باشیم که باور کنیم
از مردی و‌مردانگی یک مسلمان بعید است که به مردم غیر نظامی شلیک کند و بعد دختری را لخت و با ماشین توی خیابان بکشد، این تصاویر به اسراییل مجوز انتقام سخت را خواهد داد و جامعه جهانی هم اسراییل را محکوم نخواهد کرد.
لبیک یا حسین ع
لبیک یا امام الخامنه ای
لبیک یا السید نصرالله
آقا یک فرمان بفرما
تا با یک والفجر و مرصاد ۱۴۰۲ این غده سرطانی نابود بشه .
خدایا اشغالگران را هرکجا باشند از شر مردم دنیا رها کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حرفت خیلی بو داشت همت کن خودتو رها کن
بعضی وقتها یک نفس عمیق لازمه
در جنگ اگر پیروز هم بشی باز هم بازنده ای. جنگ نظامی چاره کار نیست. این وسط فقط عدهای بی گناه کشته می شوند. و بانیان جنگ همیشه جایشان امن است. خدایا جنگ را همیشه انسانهای شرور راه می اندازند. و انسانهای شریف می جنگند و کشته می شوند. خداوند لعنت کنه بانیان تمام جنگها را.
هزینه جنگ هم تو این شرایط با مردم مظلوم ایرانه
مرگ بر جنگ و کشتار
قضیه فلسطین و اسراییل و هرکسی دیگه تو دنیا به من ایرانی و ایران هیچ ارتباطی نداره و نخواهد داشت !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
از جانب خودت حرف بزن. همانطوریکه به تک تک شهروندان آمریکا و فرانسه و آلمان ربط داره ما هم میتونیم دفاع کنیم از طرف همه ایرانی ها حرف نزن
نقشه حسابی از جانب آمریکا و اسراییل بود که عین اوکراین و روسیه یه باتلاق جدید درست کنن همین
مرگ بر پوتین مرگ بر روسیه بی خاصیت
مرگ بر علی اف و اردوغان باهم
پاسخ ها
محمدطاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آخر وعاقبت اشغالگران رو دیدید اون از ارمنی ها و این هم از اسرائیل
مرگ و جنگ و کشت و کشتار و وحشی بازی از هر طرف محکوم است. والسلام
مردم بی گناه کلیمی که از کنار ماشین ها فرار می کردند. دل انسان را به درد می آورد . چه فلسطینی چه کلیمی همه حق حیات دارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
این کلیمی های بیگناه چرا از کشورهای دیگر اومدن توی شهرکهایی زندگی می کنند که با تخریب منازل فلسطینی و روی زمین‌های آنها ساخته شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
هيچ انساني مالك زمين از ازل تا ابد نبوده : مگر خود ما ايراني ها از جنوب سيبري به ايران فعلي مهاجرت نكرديم و همين در مورد آمريكايي ها و استراليايي ها و بيشتر مردم دنيا : تنها راه همزيستي مسالمت آميز مردمان با همديگر است . ما در ايران به زيبايي با عربها و تركها كه مهاجر به ايران هستند زندگي مي كنيم و هم وطن هستيم و عاشق يكديگريم
و در نهایت و باز هم مثل همیشه بازنده اصلی مردم ایران هستن با کلی تحریم و تورم در آینده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به ایران و ایرانی اصیل و واقعی هیچ ارتباطی نداره این جنگ ها .
واقعا خسته از هر جنگ و دعوا هستیم . ننگ بر جنگ اندازان و عاشقان جنگ و کشنارها
اوضاع شدیدا مشکوکه.... رفتار سربازای فلسطینی با اسراییلیها دقیقا مقل داعشیهاس.... به رگبار بستن خانواده و شکنجه اسیرا و فیلمبرداری ازاونا فقط به نفع اسراییل برای توجیه کشتنهای روزهای ایندس
تابی جان خواهش می‌کنم این کشف منو اول صفحه چاپ کن تا این رفته های فرانسه با دختر لیسانسه ادب بشن.‌خجالت بکشن که مچشون باز شد.

به امید آرامش و صلح برای مردم بی گناه جهان و بخصوص منتطقه خاورمیانه، بالاخص ایران زمین.
از روزی که در اسراییل تضاهرات شروع شد ابتدا از جنوب لبنان راکت زدن بعد اسراییل حملات را به مسجد القصی شروع کرد اینم از الان دیگه شهرک نشین ها صد درصداز خیر تضاهرات و اعتراض گذشتن بعد هم هر وقت صلح کردن از پول های بلوکه ایران به. اسرائیل غرامت میدن برد برد ، دوسر برد برای نتیاهو
تابناک خودت حاضری فیلمای خبریتو یکبار نگاه کنی با این تبلیغات بیخود بی ربط؟ واقعا خجالت آوره
با این کارها و حملات احساسی و مقطعی هیچی درست نمیشه که هیچ بدتر هم خواهد شد بشینید و ببینید
پنتاگون با حمایت ار رژیم صهیونیستی نشان داد که آشکارا حامی تروریست است، البته سازمان جاسوسی آمریکا القاعده و داعش دو هسته تروریستی را در منطقه ساماندهی کرده و چراغ سبز داده پس از آنها انتظاری بیش از این نیست.
حالا سردمداران کاخ سفید مدعی حقوق بشر هم هستند اگر شما واقعا مدافع حقوق بشر بودید در برابر جنایات رژیم اسرائیل می ایستادید نه این که از آن ها حمایت می کردید پس حقوق بشرتان هم حقوق منافع است و بس. پس سکوت کنید و از بشر و حقوقش صحبت نکنید.
العوادی سخنگوی دولت عراق درست گفته؛ عملیات طوفان الاقصی پاسخ طبیعی به جنایات صهیونیست هاست مگر می شود جنایت جنگی صبرا و شتیلا خلق کنی، کودک کشی کنی، خانه را بر سر اهلش خراب کنی، شهرک سازی غیر قانونی کنی بعد انتظار بی خود داشته باشی، این رژیم هولوکاست خاورمیانه ای می آفریند بعد از هولوکاست اروپاییان انتقاد می کند و مظلوم نمایی می کند، آپارتاید خاورمیانه رژیم اشغالگر قدس است این را تاریخ آیندگان خواهد نوشت.
حماس و اکتر این جنبش ها ارتباط به ترکیه و مصر و اخوانین دارن و ربطی به ایران ندارن
پایان این ماجراجویی به کشته شدن صدها تن منجر خواهد شد
داعش سر می‌برید بعد با هواپیمایه آمریکایی میرفن اسراعیل برید از خونه بکشیدشون بیرون گردناشونو نوازش کنید وبا کف دستتون بکوبید پشت گردنشون اینها چیزی به نام رحم ندارن شماهم مثه اونها باشید
آی پی های خارجی اینجا چی میگن خدایی آدم خندش میگیره
XD
خب سایبری تابلو تو اول یاد بگیر از ایران کامنت بزاری بعد بیا فارسی حرف بزن .خب فرزندم؟؟؟؟
:))))))))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چیزی بنام وی پی ان شنیدی تو عمرت ؟! برات سخته میبینی افکارها پوسیده شما دیگه خریداری نداره و امثال شماها تو اقلیت و تو غار خودتون هنوز هستید !!! بیدار شین که خیلی دیر شده
ان شاء الله فتح قدس به زودی
خطاب به اون یه سری ساده لوح که طرفدار اسراییلید: شخص نتانیاهو در ۲۰ سال اخیر در تحریمها و مشکلات اقتصادی که امروز خود شما تحمل میکنید اولین و اساسی ترین نقش رو داره. اگر اون همه لابی نبود۲۰ سال اخیر ایران زمین تا آسمون با الان فرق داشت. شما ساده لوح هستید و نمیفهمید دشمن یعنی چی.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تحریم ها رو شما درست کردید نه نتانیاهو
وای بدبخت تر شدیم. از فردا دوباره باید پول ساخت و ساز غزه رو بدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دمت گرم ... از فردا دولت مالیات ها رو سنگین تر و دلار و ... گرون تر می کنه که هزینه بازسازی غزه رو تامین کنه و بارش رو رو دوش مردم بزاره
نصر من اللّه و فتح قریب
اینکه فلسطین از کجا موشک میاره که کاملا معلومه
فکر نکنم کسی تو دنیا باشه که ندونه این جتگ بین ایران اسرائیله نه فلسطین و اسرائیل
فلسطینیا خونه پر یه خاور سنگ دارن پرت کنن اونور
دم برو بچز سپاه قدس گرم
جواب تهدید ایران همینه
البته امیدوارم همین جوابو به طالبان هم بدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
مساله فلسطین و اسراییل هیچ ارتباطی به ایران نداره و در همسایگی ما نیست. معضل ایران همسایه ها خطرناک مثل همین طالبان و باکو هستند.
اون شش میلیارد دلار چی شد !!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
باید اول فکری به صهیونیست های داخلی کرد.
ای خدا... ماشالله به فلسطینیا.. شیر بگن کم گفتن... الله اکبر. بزنین پدر این صهیونیست دزد و متجاوز رو در بیارین. کشته های فلسطین در بهشت هستن و کشته های صهیونیست در اتش جهنم. خدا پشت و پناهتون باشه. خاک پای مجاهدین فلسطین سرمه چشم من و امثال من. الله اکبر. ماشالله.
واکنش علیف باکویی به این اتفاقات چطور است؟عده ای که میگن قره باق خاک اسلام است آیا فلسطین نیست؟!
این حمله کاملا غیر قابل توجیه و غیر انسانی بود که مردم بی دفاع را قتل عام کنی
منظورت از کشته شدن ۱۵۰۰ صهیونیست شهروندان غیر نظامی(زن و کودک و ...) اسراییله دیگه ؟؟؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
نه منظورم کشته شدگان صبرا و شتیلا و اون کودکی که جلوی دوربین هزارن خبرنگار به راحتی کشته شدند. بله این را جرات داری بگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ناشناس 8:45 وقت کردی یه نگاه هم به کودکان مسلمون میانمار بنداز اونا رو هم خدا آفریده
نتانیاهویی که بیش از ۷۰۰۰ پرونده پزشکی داری بدان که حماس دارد از ملت فلسطین در برابر جنایات شما دفاع می کند. العداوی حرف حق را زده که گفته؛ طوفان الاقصی پاسخی در برابر جنایات رژیم اسرائیل است و ما در کنار ملت فلسطین تا احقاق کامل حقوق آنها ایستاده ایم و اگر اتحاد امت اسلامی شکل بگیرد و سایر کشورهای اسلامی موضع عراق را بگیرند نه تنها نتانیاهو بلکه اربابش آمریکا جرات چنین حرافی هایی را نخواهد داشت.
روسیه راس میگه خودش با اوکراین آتش بس بکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
رطب خورده کی منع رطب کند ؟!!!!!!!!!!!!
من یه ایرانیم امید وارم تمام دنیا در صلح باشد و همه ازاد باشن اون کسایی که توی ایران ادای مسلمون بودنشون میشه و قران قبول دارن اگر از حماس با کار وحشتناکی که امروز با اسرائیل کرد که به کودک ها هم رحم نکردن و کار های ..... حمایت کنن این می گوییم که تو مسلمان نیستی و فقط یک انسان تعصبی هستی که با اون اعتقاداتت رو چال کرد
جنگ هیچ مشکلی را در جهان درست نکرده. چه خانواده های که امروز کشته شدن، و چه خانه های که ویران نشد. پروردگارا نگذار هیچ جنگ دوستی به قدرت برسد.آمین.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود
فرار کم سابقه
این فرار از شهر نیست، اینجا فستیوال موسیقی بوده
ننگ و نفرین ابدی بر جنگ و سیاست و جنگ افروزان بی رحم و بی قلب
در آخر هر جنگی چیزی جز بدبختی و نکبت و فقر و ویرانی نیست .
بسم الله الرحمن الرحیم
نصر من الله و فتح القریب
لذت بردم
بترسيد اگر مظلوم آه بكشد.
تا اسرائيل باشه توي خاك ايران عمليات تروريستي نكنه.
اگر ادعا داریم صهیونیست ها وحشین و ما آدم، حداقل با اسرای جنگی مثل آدم رفتار کنیم. وگرنه فقط جای ظالم و مظلوم عوض میشه
شرم باد حتی تاریخ از نگاشتن چنین فجایعی شرمگین است
لعنت خدا بر اسراییل و آنهاییی که علنی و زیر پوستی از اسراییل دفاع میکنند نمیدانم کسانی که قتل کودکان فلسطینی هرا در این 70 سال ندیند الان از کشته شدن نظامیان اسراییلی خوشحال هستند. شما بدانید کسی که از جای دیگر بخاطر مسایل اقتصادی آمده و زمین فلسطینی را بزور گرفته با شدت جنگ فرار میکند. البته خداکند یهودی های مظلوم در امان باشند ولی خطاب من با این صهونیست های جانی است.
رفتار فلسطینی ها با مردم غیر نظامی اسراییل چقدر شبیه رفتار داعش با شیعیان غیر نظامی است. یاد جنایت اسپایکر افتادم. انصافا این اعراب چیزی به نام انسایت در وجودشان ندارند.
چرا حزب الله لبنان حمله نمیکنه چرا ایران نیرو موشک بالستیک از سوریه نمیزنه خدایی رهبر گفت اسرایل ۲۵ سال دیگه نمی بینه من حزب الهی نیستم ولی اسرایل ۸۰ساله اشغال کرده نتانیاهو چهارتا راکت. موتور سوار نتونست جلوگیری کنه خیلی مساحت فلسطین زمین های اشغا لی کوچیکه حمله کنید آزاد کنید حزب الهی نیستم ولی اسرایل دزد میشه مگه یه کشور بالا بکشی اسم بزاری صهیونیست پولدارا کل غرب اراده میکنن
*****سلام به همگی بزرگواران عزیز ----- من قول میدم قول میدم اسرائیل پیروز میشه*** اسرائیل خیلی زرنگه....... یاد این حرف من باشید حاضرین محترم و بزرگوار
ای جان چه کیفی کردم این تصاویر رو دیدم
تا کور شود انکه نتوان دید.
اسرائیل زرنگ نیست کشور بیشرفی مثل انگلستان وامریکای جانی پشتش هستن ..... انشاالله کاش اول انگلیس نابود میشد کاش کاش ....چون کل دنیا رو به جون هم انداخته این کشور لجن....جهان بدون انگستان مطمئن باشید بهشت است بهشت .شک نکنید.... یه نگاه بندازید به تمامی نقاط جهان در تمامی این مناقشات ردپای ونقش اصلی این لجن در همه جا دیده میشه....فقط وفقط به فکر منافع خودش هست حتی اگر این منفعت به سر بردیدن وکشتار تمامی انسان های کره زمین ختم بشه ... لعنت کل جهان به انگلیس بی شرف.....
باور کنید اروپا دیگر نمیخواهد بیش از این هزینه برای اسراییل بدهد و هرچه زودتر به این بچه بی تربیت میگه سرزمین فلسطینی ها رو بپس بده
از جنگ نفرت دارم ولی از حمله حماس به اسرائیل خیلی خیلی خوشحال هستم، این همه اسرائیل جنایت، ظلم، انسان وکودک کوشی کرد باید تاوان پس بده، به یاری خدا، انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
پس نفرت نداری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی