بازدید 2168
۷

انکار لیست اساتید اخراجی از سوی یک نماینده مجلس

درحالی که اخراج اساتید طی چند هفته اخیر اوج گرفته است، برخی نمایندگان مجلس منکر چنین اتفاقی شده و مدعی خبرسازی هستند.
کد خبر: ۱۱۹۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 08 September 2023

به گزارش «تابناک»، علی حدادی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایسنا مدعی شده است؛
 
*وظیفه دانشگاه‌های ما دنبال کردن منافع ملی کشور است. آنچه که این روزها دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان دنبال می‌کنند که برخی اساتید از دانشگاه ها اخراج شده‌اند به نوعی فتنه سازی بوده و لیستی که تحت عنوان اساتید اخراجی منتشر کردند کاملا جعلی است.
 
*دانشگاه‌های ما چنین اقدامی را انجام ندادند. تمام گام‌ها در دانشگاه‌های کشور در چارچوب ضابطه برداشته می‌شود.
 
*در پشت لیست منتشر شده از اساتید اخراجی چیزی جز فضاسازی و رمز فتنه نیست. دشمنان به دنبال آشوب و ناآرامی در کشور بوده و قطعا نتیجه‌ای نیز نخواهند گرفت. ممکن است ۲ الی ۴ نفر از اساتید قانون را رعایت نکرده باشند و با آنها در چارچوب ضوابط و مقررات برخورد شده باشد. در همه کشورها اساتید دانشگاه محور آرامش هستند، اما لیست ارائه شده از اساتید اخراجی کذب بوده و مشخص است که دشمن به دنبال فضاسازی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
مسئولین ما یک بند در فیش حقوق خود دارند به نام حق انکار، مبلغ این بند به تعداد دفعات انکار آنها در ماه بستگی دارد و البته به بزرگی مسئله ای که انکار می‌کنند
استاد دانشگاهی که با اصول نظام و انقلاب موافق نیست باید خیلی زود اخراج شود
اینا همون نمایندگانی هستن که رانتخواری نماینده مجلس رو هم انکار میکنن . کلا تو مدار انکار هستن .
اینها استاد نبودند بلکه یه مشت آدم‌هابی بودند که بصورت حق التدریس کار می‌کردند یا رکود علمی داشتند، یا خودشان نخواستند بمانند و تقریبا همشان مشکل اخلاقی هم داشتند.
تابناک محترم. ظاهرا اعضای هیات تحریه شما فرق بین " استاد حق التدریس و هیات علمی" و " اخراج و اتمام همکاری" را نمیدونید. در حالی که وزارت علوم و حتی دانشگاه تهران اقدام به روشنگری میکنند، شما اصرار دارید یک خبر نادرست که رسانه های معاند منتشر میکنند را نشر دهید. مثلا اخراج یک استاد حق التدریس از مهر امسال! یعنی شما واقعا نمیدونید برای یک استاد حق التدریس وقتی کلاسی نمیگذارند معناش اخراج نیست؟!؟ علایی و .... اصلا هیات علمی نبودند که دیگر دانشگاه تهران براشون کلاس نذاشت! در ضمن حدادیان هم 8 سال هست که در دانشگاه تهران تدریس دروسی که توش تخصص و تحصیلات دکترا دارد را انجام میدهد و اصلا هیات علمی نیست! و ایشان کارمند 20 ساله دانشگاه تهران هست. امیدوارم این رفتار رسانه ای شما تصادفی باشد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
هشت سال جی درس داده ؟ یک کارگاه دو ساعته شده هشت سال ؟!!!!1 لیست نمره های دانشجویانش رو منتشر کنید ببینیم کی دانشجوش بوده . . دکترا دانشگاه ازاد فرهنگی می شه تخصص در درس دانشکده ادبیات که دکتر معین در تن درس داده ؟!!!! خودتونم می گید کارمند هست . نه استاد
از این نمایندگان معلوم الحال توقعی غیر از این نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی