بازدید 2299
۳

پوتین و کیم جونگ اون نامه‌نگاری کردند

خبرگزاری مرکزی کره شمالی سه‌شنبه گزارش داد که کیم جونگ اون رهبر این کشور و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نامه‌نگاری کرده و وعده دادند مناسبات دوجانبه را توسعه دهند.
کد خبر: ۱۱۸۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 15 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، این نامه‌نگاری در هفتاد و هشتمین سالگرد آزادی کره از سلطه استعماری ژاپن (۱۹۱۰ تا ۱۹۴۵) انجام شد.

کیم در نامه خود به پوتین نوشت که دوستی کره شمالی و روسیه در جنگ جهانی دوم با پیروزی بر ژاپن ایجاد شد و اکنون «قدرت و شکست‌ناپذیری خود را در مبارزه برای در هم شکستن هژمونی و رویکردهای خودسرانه امپریالیست‌ها به طور کامل متبلور کرده است.»

وی افزود: یقین دارم که دوستی و همبستگی ما توسعه بیشتری یافته و بنا به اقتضای دوره جدید به رابطه راهبردی طولانی مدت تبدیل خواهد شد.

کیم تاکید کرد: ۲ کشور همواره پیروز خواهند بود و با قدرت از یکدیگر حمایت و با هم همکاری خواهند کدر تا به آرمان و هدف مشترک خود برسند.

پوتین نیز در نامه خود وعده داد روابط دوجانبه را تقویت کند و افزود: یقین داریم که ما همکاری دوجانبه در همه زمینه‌ها را برای رفاه مردم ۲ کشور، ثبات قاطع و امنیت شبه‌جزیره کره و کل شمال شرق آسیا تقویت خواهیم کرد.

آمریکا، کره شمالی را متهم کرده که به روسیه برای جنگ در اوکراین سلاح داده است. کره شمالی و روسیه این اتهام را رد کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
چه غلطا !!!!!!!!!
دو تا منفور و جنایت کار
شما دو نفر شرتون کم بشه قطعا دنیا جای بهتری برای زندگی خواهد شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی