بازدید 7161
رئیس جمهور در رسانه ملی؛

دولت منتقدان را بی‌هویت نخوانده و انتقادات را با دلسوزی می‌پذیرد

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز دولت برای شنیدن سخنان و انتقادات، به‌ویژه از سوی اصحاب رسانه گوش شنوا دارد و نظرات و تحلیل‌های اصحاب نظر و رسانه‌ها را برای خود نعمت می‌داند. البته رعایت انصاف نیز اصلی مهم در بیان انتقادات است.
کد خبر: ۱۱۸۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ 07 August 2023

دولت منتقدان را بی‌هویت نخوانده و انتقادات را با دلسوزی می‌پذیرد

تابناک _ رئیس جمهور گفت: به طور طبیعی ممکن است نقدهایی نیز به عملکرد دولت وجود داشته باشد؛ دولت مردمی منتقدان را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌خواند، بلکه با دلسوزی انتقادات آنان را می‌شنود.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر دوشنبه در جریان بازدید از سازمان صدا و سیما به مناسبت روز خبرنگار، با حضور در استودیوی پخش خبر 14 رسانه ملی، با تبریک روز خبرنگار به همه فعالان عرصه رسانه در رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها، گفت: رسانه به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش مهمی در انتقاد دیدگاه‌ها و انتظارات متقابل آنان به هم دارد.

رئیس جمهور با گرامیداشت یاد شهدای عرصه رسانه، به‌ویژه 160 شهید رسانه ملی افزود: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را وظیفه‌ای همگانی عنوان کردند، اما رسانه‌ها و در صدر آنها رسانه ملی کانون جهاد تبیین و مرکز فکرساز و فرهنگ‌ساز کشور هستند که در مقابله با جریان‌سازی‌های دشمن و تنویر افکارعمومی، تبیین و معرفی دستاوردها، ارزش‌ها و سبک زندگی ایرانی-اسلامی نقش بسیار مهمی دارند.

رئیسی با بیان اینکه دولت در میدان اقدام و عمل است و تبیین آنچه دولت انجام می‌دهد بر عهده رسانه ملی و دیگر رسانه‌هاست، اظهار داشت: به طور طبیعی ممکن است نقدهایی نیز به عملکرد دولت وجود داشته باشد؛ دولت مردمی منتقدین را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌خواند، بلکه با دلسوزی انتقادات آنان را می‌شنود.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز دولت برای شنیدن سخنان و انتقادات، به‌ویژه از سوی اصحاب رسانه گوش شنوا دارد و نظرات و تحلیل‌های اصحاب نظر و رسانه‌ها را برای خود نعمت می‌داند. البته رعایت انصاف نیز اصلی مهم در بیان انتقادات است.

رئیسی به بازدید خود از بخش رادیو سازمان صدا و سیما اشاره کرد و گفت: فضای حاکم بر رادیو فضایی انقلابی بود و نشان می‌داد کسانی که در رادیو و تلویزیون کار می‌کنند، نگاهشان متوجه مسائل مردم است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در همه دوره‌های پس از انقلاب در رسانه ملی گام‌های خوبی رو به جلو برداشته شده است، خاطرنشان کرد: در دوره فعلی نگاه تحولی خوبی بر صدا و سیما حاکم است و رسانه ملی با تیکه بر این نگاه که مورد انتظار رهبر معظم انقلاب نیز هست، حرکت رو به رشد و پیشرفتی را داشته و امیدوارم بتواند به سمت قله حرکت کند.

تاکید رئیس‌جمهور بر نقش رسانه در الگوسازی

رئیسی همچنین با حضور در پخش زنده برنامه سیمای خانواده شبکه، گفت: نهاد خانواده اگر چه کوچک‌ترین واحد اجتماعی محسوب می‌شود، اما در عرصه جامعه بسیار تاثیرگذار است.

رئیس جمهور محور و بنیان خانواده را محبت، دلدادگی، همیاری و همکاری اعضای خانواده با هم دانست و افزود: رسانه می‌تواند نقش موثری در فرهنگ‌سازی و ترویج تشکیل و تقویت نهاد خانواده، تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری و تلاش برای تربیت بهتر فرزندان در خانواده‌ها داشته باشد.

رئیسی ترویج زیست عفیفانه، ارتقای سطح رفاه و آرامش خانواده‌ها و تبدیل خانواده به محلی برای تربیت نیروهای کارآمد برای ایران اسلامی را از جمله ماموریت‌های مشترک دولت و رسانه‌ها و به‌ویژه رسانه ملی دانست و اظهار داشت: امروز ارتقای نشاط، مشارکت، تامین اشتغال، مسکن مناسب و ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار برای خانواده‌ها از جمله نیازهای مهم و بستر افزایش مشارکت و اعتماد عمومی است.

رئیس جمهور اضافه کرد: اگر خانواده‌ها نشاط و رفاه داشته باشند، تاثیر آن در اجتماع مشاهده می‌شود و این ماموریت مشترک ماست؛ دولت در عرصه اقدام و عمل و رسانه در عرصه تبیین و تنویر و فرهنگ‌سازی باید برای رسیدن به این اهداف تلاش کنند.

رئیسی همچنین نقش رسانه در الگوسازی را بسیار موثر و مهم توصیف و تصریح کرد: در زمان بروز بحران‌ها از جمله در بلایای طبیعی و یا در دوره اوج شیوع کرونا، رسانه نقش مهمی در ایجاد همدلی و همیاری مردم و کمک به عبور از این بحران‌ها داشت. 
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶۳
دولت منتقدان را بی‌هویت نخوانده


اقای رییسی دوره دکتر روحانی تمام شده و ۲ سال از دولت شما گذشت و شما و دوستانتان هنوز در فضای سال ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ که روحانی در یک سخنرانی از دلواپسان شکوه کرد که مزاحم سیاست خارجی هستند ، هستید

ببخشید دولت شما با کدام منتقد صحبت کرده؟؟؟؟؟؟
کیهان که منتقدان شما را تماما جیره خوار امریکا میگوید که کور هستند و پیشرفتها و موفقیتهای شما را عمدا نمی گویند

گوشت مرغ کیلویی چند؟؟؟
گوشت قرمز؟؟؟؟
برنج؟؟؟؟؟؟؟

قیمت این سه قلم ؟؟؟

مرغ داران گفتند تا ۲۰ درصد روی قیمت مرغ برود انجام ندادید که الان با دلار نبودی گوشت مرغ وارد کنید؟؟

لطفا از ایام ماه عسل انتخاباتی بیرون بیایید
پاسخ ها
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
جناب رئیسی اگر واقعا راست می گویید یکبار برای

همیشه ، اجازه بدهید تا مردم بتوانند از حقوق حقه و

مسلم موجود خود در ماده ۲۷ از فصل سوم قانون

اساسی کشور استفاده کنند

و با رعایت آرامش کامل ، اعتراضات خودشان را در یک

مسیر خیابانی از میدان امام حسین ع تا میدان آزادی
راهپیمایی کنند

!!!؟
ما باید نیرو بفرستیم اوکراین رو نابود کنیم روسیه هم باید اتم بزنه تا آمریکا بشینه سرحاش. به امید اتم زدن به نیویورک و قتل عام یانکی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
سيد عباس مي تواني خودت بروي بجنگي كسي جلويت را نگرفته . لطفاً بقيه برادران مسلمان بسيجي را هم با خودت ببر . سانديس يادت نرود برداري
ناشناس
| Canada |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
رویای شیرین کودکانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
آثار شرب بیش از حد ساندیس بر روی مغزت نمایان شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
اللهم اشف کل مریض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
نمونه نظر یه عاشق ساندیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
عزیزم به حرف دکتر گوش کن و سر وقت قرص هات رو بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
خدا بهت شفا بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
حتما نیاز به روانپزشک داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
خدایا شکرت
ناشناس
| Germany |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
برو تو فارس اين حرفها را بگو سانديس مي دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
نشون از مصرف زیاد ساندیس
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
عزیز دل شما چرا احوالت اینقدر ناخوشه؟ انقدر عجله داری برای حرف بیربط زدن نصف نقطه هارم نذاشتی!اصلا گیریم روسیه به بیهوده گویی شما گوش داد و کل آمریکارو هم اتم زد چیش به تو میرسه؟ گوشتت ارزون میشه؟آینده کاریت جور میشه؟
آزادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
به روان شناس مراجعه کن
هر دولتمردی دوست دارد تا آن جا که می تواند در راه رفاه مردم و بهتر کردن زندگی آنها قدم بردارد ولی اگر بیگانه چشم دیدن پیشرفت ها را داشته باشد و با ابزار تحریم و تهدید در جلوی حرکت پیشرفتی کشور دست انداز ایجاد نکند.
مخصوصا در دنیای امروز که کشورهای در حال توسعه، زیر ذره بین تحلیل گران سیاسی - اقتصادی دنیا قرار دارند، این که بتوانی کشوری را که سال ها در وابستگی آمریکا و انگلیس بوده به پیشرفت و بومی سازی در زمینه های مختلف علمی برسانی به طوری که کارشناسان سیاسی - اقتصادی خود این کشورها از پیشرفت ایران در زمینه های مختلف علمی صحبت کنند، نوعی برد همه جانبه برای نسل امروز و آینده کشور است، هر چند که این پیشرفت ها خوی واقعی استکبار را آشکار می کند تا آن حد که روی به رذالت سیاسی می آورد و با ابزار تحریم و تهدید علاوه بر در مضیقه قرار دادن مردم سعی در کند کردن حرکت پیشرفتی کشور دارد ولی قشر هوشیار جامعه به این مسائل به خوبی آگاهی دارند و راه درست را همان ادامه مسیر پیشرفت ها می دانند و می دانند که نباید پیشرفت کشور را فدای منافع اقتصادی برخی قدرت های زورگو همچون آمریکا کرد.
ملت هند در گذشته مستعمره انگلیس بود و همین انگلیس بیشترین فشارها را بر ملت هند آورد تا هند تسلیم شود و در مستعمره آنها باقی بماند ولی ملت هند راه خود را پیدا کرده بود و با استقامت جانانه در برابر استعمار انگلیس نشان داد که قدرت تنها در کاخ باکینگهام خلاصه نمی شود بلکه در بین توده مردم به خصوص قشر بیدار و نخبه وطنی است و امروز نه تنها هند از استعمار انگلیس رهایی یافته بلکه یکی از قدرت های برتر سیاسی - اقتصادی منطقه آسیا است و سوال این جاست که اگر ملت هند در برابر فشار استعمار انگلیس تسلیم خواسته های غلط آنها می شد، آیا هند امروز این گونه پیشرفته بود؟؟؟؟؟
مهم این است که انتقادات اثر داشته باشد ولی وقتی اثری ندارد یعنی همون بی هویت و بی شناسنامه تصور کردن منتقد، شما چند تا انتقاد که شما بهش اهمیت دادی را نام ببرید
تورم ۵۰۰درصد
در همین سایت تابناک ، نیروهای سایبری کلیه منتقدین را به تهمت ها و الفاظ رکیک خطاب قرار می دهند ، بعد شما از شنیدن نظر منتقدین سخن می گویید .

به عمل کار برآید .

برای مسائل مهم کشور براساس قانون اساسی ، اکثریت جامعه درخواست رفراندوم دارند .

هیچ مقامی تمکین نکرد از این درخواست قانونی و بحق

رفتار و عمل تان با هم تناقض زیادی دارد .
دوره سخنان پوپولیستی نیز گذشته است .
منتقدین درخواست راهپیمایی مسالمت آمیز دارند .

چرا وزیر کشور هیچ گونه پاسخ قانونی به این خواسته نداد .؟؟؟؟
نحوه برخورد شما با منتقدین گویای عملکرد و کارنامه شماست .
لطفا مغلطه نکنید .

به نظر می رسد این رفتار پوپولیستی به دلیل نزدیک شدن زمان انتخابات می باشد .
فقط برای تلطیف جو جامعه

ولی تا برگزاری رفراندوم آزاد
رای بی رای
رئیسی و رسانه میلی
آقا شما که برای رفع مشکلات کشور بیش از 4 دهه است که خواب ندارید!
رفتید قوۀقضائیه، دریافتید مشکل از جایی دیگه است
آمدید قوۀ مجریه را به دست گرفتید...
نکند مشکل در قوۀ مقننه است و شما باز آدرس را غلط رفتید!
شما که این همه راه را رفتید، این یکی هم روش، بی زحمت دور بعد، مجلس را به دست بگیرید احتمالا این رویاهایی را که در این گفتگو اشاره فرمودید دست یافتنی فرمایید.
حداقل آقای «ریاست» می شوید: ریاست سه قوه در طی 5 دهه. هیچ مسئول متخصصی در جهان تاکنون نتوانسته این سه عنوان را از آن خود کند.
سال انتخاباتی شروع شد ه ولی بعد از چهل سال هنوز قانون احزاب نتوانسته فضای سیاسی کشور را سامان دهد. این همه جناح‌ و گروه و جبهه و طیف و جمعیت سیاسی در کشور داریم.
فضای سیاسی کشور مثل جگر زلیخا شرحه شرحه شده است. نه تکلیف خودشان روشن است و نه تکلیف مردم. پیشنهاد من این است که سه مرام نامه کلی در فضای سیاسی کشور تعریف شود.
مرام نامه اول ، جمهوری اسلامی میانه ( جمهوریت 50% اسلامیت 50%)
مرام نامه دوم ، جمهوری اسلامی راست ( جمهوریت 80% اسلامیت 20%)
مرام نامه سوم ، جمهوری اسلامی چپ ( جمهوریت 20% اسلامیت 80%)
فعالان سیاسی کشور ابتدا خود را در یکی از این مرام نامه کلی تعریف کنند بعد مردم هم راحت تر تصمیم گیری خواهند کرد.
این سه مرام نامه کلی در بین مردم هر کدام طرفداران خود را دارند.
به امید سربلندی ایران عزیز مان.
دولت قبلی با منتقد روبرو نبود با تخریب چی طرف بود
پرزیدنت ۱۷ درصدی !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
از کی تا حالا ۱۹ میلیون رای واحدین شرایط میشه ۱۷ درصد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
باشه
33 درصد
رئیسی محصول قهر ملت با صندوق های آرا بود
لطفاً وضعيت فرهنگي ، اجتماعي ، سياسي و اقتصادي دولت خودتون را با دوره هاي قبل ، مقايسه كنيد تا متوجه بشويد مملكت چه خبر است
ظاهراً به گوش شما هم اخبار گل و بلبلي تقديم مي كنند
وضعيت اقتصادي اكثريت مردم كه كاملاً مشخص هست
از نظر فرهنگي هم ملاحظه مي فرمااييد كه چه بلايي سر فرهنگ آمد و گروه هاي مرجع فرهنگي ، چه تغييرات شگرفي كردند
گسست اجتماعي را هم به نظرم درك فرموديد
استواري سياسي و اعتبار بين المللي گشور را هم در مراوداتتون با روساي جمهوري كه تا كنون با آنها ديدار داشته ايد را نيز كم و بيش محك زديد
و ان شالله مشاركت مردم را در انتخابات پيش رو ، خواهيد ديد .

مردم ايران زمين ، واقعاً مردم خوب و نجيبي هستند
همين
بی هویت هم نباشیم فاقد قدرت تحلیل که هستیم، پس انتقاد بقیه به چه درد میخوره؟ آقای رییسی که خدای نکرده از مسیر خارج نشدن تا به اینکه فاقد قدرت تحلیلیم باور و التزام نداشته باشند
به نظر من اگه آقای دوربینی رئیس جمهور بود الان اوضاع کشور و مردم ابنقدر به هم ریخته نبود
جناب رئیسی ، چرا شما در دو سال دولتتان بر خلاف قانون مصوب، طرح همسان

سازی و افزایش قانونی حقوق بازنشستگان و کارگران را اجرا نکردید ؟؟؟

ایا میدانید ؟ که با ۷/۵ میلیون تومان حتی ۵ روز را نمیتوان گذراند؟ ؟؟؟

ایا میدانید ؟ که ۵۰ میلیون نفر از کارگران و بازنشستگان حداقلی بگیر و خانواده

شان جزو این دسته میباشند و در فقر مطلق و فلاکت و بدبختی گرسنگی و رنج و

عذاب وشرمندگی زیر بدترین شرایط اقتصادی اجتماعی زندگی شان در حال

اضمحلال تدریجی و هر روزه هستند ؟

و شما مسول و ضامن مدیون گرفتاری های این جمعیت حداکثری از مردم میباشید؟
آقای رئیس‌جمهور چمهوری لطفا پیگیری کنید چرا روسیه سوخو ۳۵ های ایران را تحویل نمیدهد. ایران خیلی به روسیه محبت کرده.
شما به انتقادات گوش می کنید ولی افسوس راه از قبل تعیین شده خود را می روید
برو کنار بذار باد بیاد
منتقد وجود نداره الان دعوا بین جنبش فواحش و افراد خانواده داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
اگه خیلی چیزها داشته باشی اخلاق رو مطمئن باش نداری
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
در این مملکت اسلامی چیز دیگری وجود ندارد که ببینی؟
میشه حرف نزنی
اصولا و اساسا حرف های ایشان کلام بی فایده و سطحی هست نه خلاقیت دارد نه رویه اجرایی و نه هیچ.... ، واقعا باعث تاسف می باشند . از شخص ایشان ناامید شدم والله از اینکه به ایشان رای دادم متاسفم.
آقای رئیسی اول اینکه در جماعت تمامیت خواه چیزی به نام گوش شنوا وجود ندارد. اگر بطور اتفاقی یک گوش هم دری باشد قطعاً گوش دیگر دروازه است
این تصریح کرد
و تاکید کرد
و فرمود
و .....
به درد نمی خورد
مردم عمل کرد شما را می بینند
به کدام انتقاد ترتیب اثر دادید؟؟؟؟؟
آقای ریسی چرا با خبرنگاران مستقل مصاحبه نمی کنی؟
بعد از حمله مغول به ایران
دوره ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی
بیشترین آسیب را به کشور زده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
البته محمود را از قلم نیندازید!
البته ایشون یک بار در مورد منتقدین گفتند ما کار خودمون دو انجام میدیم و کاری نداریم دیگران چی میگن ... این یعنی دیگران به هیچ ما هستند
با دلسوزی می پذیری ؟؟؟؟؟
این مردم هستند که دلشون به حال تو می سوزه که یک بسته آ چهار خالی رو دادند دستت و گفتند هفت هزار صفحه برنامه است
احسنت سید محرومان
خوب برا خودتون نوشابه باز میکنید! حداقل در دولت روحانی از جناح های دیگه هم روی کار بودن ولی الان چی؟! اصلا همه وزیر و وکیل و ... که یکدست و اصولگرا! کسی هم نمیتونه بهتون بگه بالا چشمتون ابرو هست! بعد کدوم انتقاد رو پذیرفتید؟!!!
خیلی انتقاد پذیر بودید همون برجام رو حداقل میپذیرفتید که وضع اقتصاد اینجوری نشه! یا در بعد کمترش بعد از عصبانیت مردم در زمستان پارسال، حداقل امسال کمی چرخش در سیاست ها تون میدیدیم! ولی بازگشت گشت ارشاد و ... انگار نه انگار که مردم پارسال انتقاد داشتن!!!
ریسی هرچه زودتر استفعا بدهید شمامال این کارنیستین باملت چکارکردین اجناس اززمانی که آمدین سربه فلک کشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
ایشان و همراهانشان ، مصونیت آهنین دارند .
مجلسی ها هم در راستای حفظ جایگاهشان ، هیچگونه استیضاحی انجام نمی دهند،.
پس سریعا استعفا بدهید
همینکه تشریف میبرید بازدید از صدا و سیما در روز خبرنگار، مشخصه که منظورتون از رسانه محدود به چگونه رسانه هایی است و انتقاد را چگونه فرض میگیرید!!!
وقتی که به نقد تبصره می بندید، یعنی این که خواصی که شما رو تایید میکنند و احیانا نقد ریزی هم دارند منصف هستند و عموم مردم را که به عملکرد شما و وزیران نخبه ی شما و البته دولتهای قبل اعتراض دارند، جزء خوارج یا غربزدگان و القاب دیگری که آنها رو در جمع دشمنان قرار میده لحاظ می کنید. آقایان محترم نیاز به نقد نیست هر زمان که شما تنها یک دولت مطرح خارجی رو بعنوان دوست معرفی کردید و یا زمانی که تصمیمات اقتصادی و غیره شما رنگ و بوی علمی و عملی داشت مردم خود متوجه این قضایا بودند و کور سوی امیدی داشتند این صحبتها نشان میده که شما چون خودتون رو قبول دارید به این درصد از عرفان رسیدید وگرنه که ما امیدی در هیچ حوزه ای نداریم. باشد که بدانید ولی بعید است.
انتقاد هیچ وقت کارساز نیست،چون شما انتقاد پذیر نیستید.کشور در بدترین بحران اقتصادی ب سر میبرد،و جنابعالی ک ظاهرا رییس کشوری ب غیر ایران هستی.و مدیران چاپلوس و بی خیال ک درد غم مردم برایشان اهمیتی نداره
کاملا مشخصه چه دولت انتقاد پذیری داریم، کپی برابر اصل دولت احمدی نزاد ست! خیلی مهربان و راستگو و انتقاد پذیرفت!!! گوش ما هم مخملی ست
شما بهتره استعفا دهید. 2 سال از وقت را هدر دادید..مردم دل خوشی از شما ندارند
رئیسی آمده بود تا هم مردم را عوض و مسلمان بکند تا زنهاشون با چادر در خیابان بگردند و هم به خیال خام خود اقتصاد کشور را بهتر کند (زهی خیال باطل !!!!!!!!!! عمو) اما نه مردم مسلمان شدنی هستند و نه اقنصاد کشور بهتر شدنی !!!!!!
خبر نگار دولتی مثل مترسک میره میشنه وازش چند تا سئوال کلیشه ای از قبل طراحی شده میکنه.خبرنگار آزاد ومستقل و منتخب مردم بفرستین تا ببینیم چقدر جوابگو است
دولت مردمی منتقدان را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌خواند،

ای کاش می خواند

حداقل زبانش با عملش یکی بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی