بازدید 5899

درخواست مناظره از سوی نوبخت

محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم، خواستار مناظره با نماینده دولت سیزدهم شد.
کد خبر: ۱۱۸۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 04 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، چندی قبل محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم در توییتی گفت که ‌با انتشار ۳۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دو سال بیش از ۸ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی منتشر کرد.

این ادعا نوبخت با واکنش دولت سیزدهم مواجه شد. اما اکنون، معاون رئیس‌جمهوری در زمان دولت حسن روحانی با مخاطب قرار دادن رئیس‌جمهوری نوشت: گزارش ارسالی، حاکی از ادعای نادرست همکاران شما در بدهی ٥٣٥ همتی اوراق در دولت قبل است.

نوبخت در ادامه تاکید کرده است، با وجود ادعاهای مشابه در دو سال گذشته، جهت خاتمه دادن به این وضعیت، مقرر فرمایید در رسانه ملی، نماینده دولت و اینجانب در حوزه اقتصاد پاسخگوی مردم باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۸
دکتر جان..باور بفرمایید ،همه ملت به ناتوانی دولت آقای رئیسی آگاهی کامل دارند..
نیازی به مناظره نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
همه تان از یه قماشید تو و امثال تو در زمان ریاستان چه گلی به سر ملت زدید که الان طلبکار شدی
همه دروغ می گویند
بااین فیلم ها وبازی ها وجنگ های زرگری اولا نمیتونید سرمردم راگرم کنید ودوما نمیتونید مردم رامشتاق به رای دادن کنید ،هرچند ازنظر شما همین الان میزان مشارکت مردم مشخص است واعلام خواهید کرد بین 60تا65درصد!
درود بر دکتر نوبخت انشاءالله دولتمردان عملکرد خود را در یکساعت وقت صدا و سیما بیطرفانه اجازه دهند بعد از خدا ساعت سانسور یکساعت صادقانه عملکردها بررسی گردد عدم این اجازه به معنای محکوم بودن دولتمردان خواهد بود
آقای نوبخت برای تبلیغات و مصرف رسانه ای اینو گفته. وگر نه زمین و زمان می داند که دولت قبل با انتشار اوراق، کشور و اقتصاد را اوراق کرد
پاسخ ها
نامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
همون اوراق نبود پراید تو قیمت ۶۰ میلیون نمیموند و مثل الان ۳۰۰ میلیون میشد و خانه متری ۱۵ میلیون میشد مثل الان متری ۳۰ میلیون و مرغ هم میشد کیلویی ۸۰ هزار و لبنات و ... خواهشا کمی فکر کنید و تحقیق کنید بعد اظهار نظر کنید!!!
محاکمه که نشدین همین طور پررو میشین. سفسطه
پاسخ ها
نامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
اونی که باید محاکمه میشد احمدی نژاد و دولتش بود که مملکت رو به بدبختی کشوند با اونهمه اختلاسهایی که زمان اونها انجام شد!!! و هیچکدومشون هم محاکمه نشدن!!
دمت گرم آقای نوبخت. مهم این نیست که حق با کیست. ما قاضی نیستیم. مهم شجاعت پاسخگویی آقای نوبخت در مقابل مردم است. مسئول دولتی باید پاسخگو باشد.
آقای نوبخت مناظره چی؟
در زمان شما صورت مردم بخت را خراب کردی بعد می خواهی آینه نگاه کنند و خرابی را کردی مردم ببیند.
آقای نوبخت شما ارز آزاد 3600تحویل گرفتی بعد از8سال ارز آزاد 45000تومانی تحویل دولت سیزدهم دادی.
خزانه جارو کرده تحویل دادی.
الان بیش از 2سال است دولت بدهي شما را پرداخت می کنه.
مناظره چی. مردم را چه فرض کردید.
آقای نوبخت کمی تعصب و شم مردانگی و انسانیت داشته باشید چنین حرفی نمی زدید.
پاسخ ها
نامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
اگه ترسی ندارن و حق با اونهاست مناظره بزارن چخ اشکالی داره!
نامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
هر چی بود از الان خیلی بهتر بود! میشد با وام سی میلیونی یک پراید خرید! میشد با ۱۰۰ میلیون اسلامشهر خونه خرید نه اینکه الان با ۲۰۰ میلیون اجاره کرد! دولت روحانی دولتی رو تحویل گرفت که ذخیره ارزی منفی میلیاردها دلار بود! دولتی رو تحویل گرفت که با اجرای هدفمندی یارانه شرکتهای لبنیات و ... هر بلایی خواستن مجاز به انجامش بودن تا سر مردم بیارن! اخرش هم باز از الان خیلی بهتر بود!
مناظره باید انجام شود و گفتنی ها گفته شود تا هیچیک از طرفین به نفع خود بهره برداری نکند و تا سیه روی شود هر که در او غش باشد ! بسم الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
مناظره لازم نیست هر دو جناح کارنامه درخشان تاثیرگذرشان برای آحاد ملت مشخص و معلوم هست
آقای دکتر نوبخت اکثریت مردم منجمله پرسنل وزارت بهداشت ادب انسانیت ودانش وتخصص شما راقبول دارند مطمءن هستند که هیچکدام از دولتمردان کنونی بویژه روسای سازمان برنامه وبودجه دانش وتخصص جنابعالی ندارن ولذا امیدواریم روزی مجددا از توانمندی شما بهره مند شویم
رییس جمهوری که به دروغ میگه من هم جمعه فهمیدم بنزین گرون شده و باعث بحران امنیتی در کشور و کشته شدن مردمش در این بحران شد ،ده برابر شدن دلار،تعطیلی کارخانه ها ،صف گوشت و مرغ وبدهی سنگین برای دولت بعدی و......تنها گوشه ای از کارنامه موفق حسن کلید ساز است!
اقا نوبخت اینهابی سواد هستن اینهاطی این دوسال همه دیدندچطوری قمیت هاراثانیه به ثانیه بالا می برند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی