بازدید 2417

گزارش عملکرد سالانه آسرون در سال 1401

کد خبر: ۱۱۸۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 04 July 2023

گزارش عملکرد سالانه آسرون در سال 1401

شرکت بازرگانی آسرون با سابقه‌ای 25 ساله در زمینه فروش محصولات فولادی فعالیت دارد. این شرکت توانسته است با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها، به عنوان اولین شرکت دانش بنیان صنعت فولاد در عرصه اینترنت شناخته شود. در حالی که معمولا شرکت‌های صنعت فولاد کشور کمتر به حوزه فروش آنلاین وارد شده‌اند، شرکت آسرون با بهره‌گیری از نیروهای مجرب و دانش تخصصی در تلاش است تا کسب‌وکارهای سنتی حوزه فولاد کشور را با دنیای دیجیتال پیوند دهد. در ادامه به معرفی دستاوردهای شرکت بازرگانی آسرون در سال 1401 می‌پردازیم.

فناوری‌های نوین، قدم‌های رو به جلو

آسرون با حذف واسطه‌های موجود و ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان حوزه فولاد کشور نقش مهمی در پیشبرد این بازار داشته است. نگاه تکنولوژی محور در آسرون اولین ویژگی این شرکت بوده که موجب تمایز آن شده است، تا آنجا که آسرون به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در حوزه تجارت الکترونیک صنعت فولاد ایران شناخته شده است. در این مسیر آسرون با تکیه بر نیروهای جوان، از تکنولوژی‌های مختلفی برای دستیابی به اهداف خود بهره می‌برد:

  • پیش‌بینی قیمت محصولات: تحلیل وضعیت آینده بازار و قیمت‌ها با استفاده از هوش مصنوعی و اصول یادگیری ماشین انجام می‌شود تا راهنمایی مفید برای کاربران این حوزه باشد.
  • ابزار متره و برآورد: این ابراز برای محاسبه فولاد مصرفی در ساختمان به‌کار می‌رود و استفاده از آن موجب محاسبه دقیق و آسان‌تر خواهد شد.

افزایش تولید فولاد، افزایش فروش آسرون

با وجود آنکه در سال 2022 تولیدات فولاد در سطح جهانی کاهش یافت، اما در همین سال تولید فولاد ایران با رشد 8 درصدی روبه‌رو شد. از میان تمام محصولات فولادی، بیشترین میزان رشد در سال اخیر به میلگرد اختصاص می‌یابد، با این وجود به دلیل تغییرات اقتصادی و افزایش قیمت کلیه محصولات در ایران، قیمت میلگرد نیز نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

در تب‌وتاب بازار تولیدات صنعت فولاد ایران، شرکت آسرون در طی ماه‌های مختلف، نوسانات زیادی را تجربه کرد. با این وجود آنچه شاهد آن هستیم، رشد 14.8 درصدی فروش ماهانه شرکت است.

رشد بیشتر، هدف اصلی

گزارش عملکرد سالانه آسرون در سال 1401

شرکت آسرون با ارائه قیمت‌های منصفانه، اخلاق حرفه‌ای و صداقت، فروش محصولات فولادی با کیفیت و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و متعهد همواره در پی جلب رضایت مشتریان بوده است. این شرکت در تلاش است تا با تضمین کیفیت و پشتیبانی مطمئن، گامی موثر در بازار فروش محصولات فولادی بردارد.

با تکیه بر این اهداف و ویژگی‌ها، در سال 1401 آسرون موفق شد تا فروش خود را ارتقا داده و سهم مهمی از بازار داشته باشد. روند فروش محصولات از سال 1399 تاکنون همواره افزایشی بوده است و این مهم به دست نمی‌آمد، مگر در پی کسب اعتماد مشتریان. این پیشرفت‌ها، تیم متعهد شرکت را بر آن داشت تا رشد دو برابری در سال‌های آینده را هدف‌گذاری کنند.

تیم فروش، خستگی‌ناپذیر و متعهد

گزارش عملکرد سالانه آسرون در سال 1401

آنچه موجب تمایز شرکت آسرون می‌شود، خط مقدم آن در تیم فروش است. پاسخگویی سریع و راهنمایی‌های کارشناسان آسرون باعث شده است تا ۹۱ درصد کاربران از تیم فروش رضایت کامل داشته باشند. یکی از مهم‌ترین دلایل جلب رضایت مشتریان، میانگین زمان در انتظار پاسخگویی است که این زمان به طرز شگفت‌انگیزی تنها 14 ثانیه خواهد بود. میانگین مدت زمان ارسال پیش فاکتور نیز تنها 34 دقیقه است.

فروش در تمام ایران

بهره‌گیری از تجربه سال‌های طولانی و نیروهای جوان و متخصص موجب شده است تا این شرکت بازرگانی در تمامی استان‌های ایران فروش قابل توجهی داشته باشد. در این میان سهم استان تهران از فروش محصولات آسرون بیش از دیگر شهرها و استان‌ها بوده است و پس از آن نیز استان‌های اصفهان، البرز و قم قرار می‌گیرند. پیشرفتی که نشانی دیگر از اعتماد مشتریان به شرکت آسرون است.

نماینده فروش تمام برندها

آسرون با حذف واسطه‌ها در صنعت فولاد کشور، محصولات برندهای مختلف را به بازار عرضه می‌کند تا مشتریان با خیالی آسوده، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند. آسرون فروش تمامی برندهای معتبر تولیدکننده مقاطع فولادی را انجام می‌دهد که در بین آن‌ها سهم فروش برخی برندها بیش از سایرین است. یکی از ویژگی‌های مهم شرکت بازرگانی آسرون نیز تفاوت محصولات و تنوع برندها است که دست کاربران را در انتخاب باز می‌گذارد.

گسترش شبکه تامین‌کنندگان

در سال 1401 آسرون موفق شده است تا اعضای شبکه تامین‌کنندگان در سراسر کشور را افزایش دهد. این رشد هم در زمینه تعداد تامین‌کنندگان فعال و هم در زمینه میانگین خرید آسرون از تامین‌کنندگان بوده است. تعداد تامین‌کنندگان رشد 113 درصدی نمود و میانگین خرید از تامین‌کنندگان نیز 11 درصد رشد داشت. جالب است بدانید که از 10 تامین‌کننده از نظر حجم مبادلات مالی، 4 تامین‌کننده در سال 1401 همکاری خود را با آسرون آغاز کردند.

پاسخ سریع، فعالیت شبانه‌روزی

رشد تعداد تامین‌کنندگان آسرون موجب شده است تا در هر نقطه از ایران نیاز مشتریان به سرعت پاسخ داده شود. شبکه بزرگ تامین محصولات فولادی، از مهم‌ترین پیشرفت‌های آسرون در سال 1401 بود که می‌توان آن را قدمی مهم در نظر گرفت.

در این میان واحد عملیات آسرون نقش تاثیرگذاری را بر عهده داشته و در تمام روزهای هفته و به صورت 24 ساعته فعالیت دارد تا پس از بررسی و کنترل کیفیت محصولات و انجام هماهنگی‌های لازم، محموله‌ها به سرعت ارسال شوند. فعالیت 402 راننده و طی مسافت‌ها در کوتاه‌ترین زمان، موجب شده است تا میانگین زمان ثبت سفارش تا تحویل آن تنها 49 ساعت باشد.

حضور مهم در بستر دیجیتال

فروش در بستر اینترنت و حضور در عرصه دیجیتال ویژگی مهم آسرون است تا آنجا که بیش از 2.5 میلیون نفر در سال گذشته از وبسایت آسرون بازدید داشته‌اند. کاربران آسرون از تمامی گروه‌های سنی و همه استان‌های ایران بوده که البته سهم کاربران در دو استان تهران و اصفهان بیش از سایرین است.

موفقیت‌های آسرون

در این مطلب با تمرکز بر دستاوردهای سال 1401 نگاهی به شرکت بازرگانی آسرون در حوزه عرضه و فروش محصولات فولادی کشور داشتیم. موفقیت‌های آسرون در سال گذشته را می‌توان مدیون تیم جوان، متخصص و متعهد این شرکت دانست؛ نیروهایی که با دقت بالا گزینش شده و مطابق با استانداردهای روز دنیا آموزش دیده‌اند.

فایل کامل گزارش را میتوانید از لینک زیر دریافت کنید:

https://www.asroon.com/mag/گزارش-عملکرد-اسرون-1401/

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار