بازدید 2843
۱

برآورد خسارات ناشی از اعتراض‌های فرانسه

جفری رو د بزیو رئیس جنبش کارآفرینان فرانسه» (Medef) گفت که براساس براورد اولیه اعتراض‌های جاری بیش از یک میلیارد یورو (۱.۰۹ میلیارد دلار) به بخش‌های مختلف این کشور، غیر از صنعت گردشگری، خسارت وارد کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴ 04 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بزیو دوشنبه در مصاحبه‌ای با روزنامه لوپاریزین اظهار کرد: هنوز زود است که آمار دقیقی منتشر کرد اما معتقدیم خسارت‌ها بیش از یک میلیارد یورو باشد. این آمار غیر از خسارت‌های وارده به بخش گردشگری است.

نائل ام. ۱۷ ساله سه‌شنبه گذشته در پی بی توجهی به فرمان توقف پلیس فرانسه با شلیک یک افسر به قتل رسید.

ناآرامی‌های فرانسه در واکنش به خشونت پلیس با گستره‌ای وسیع در این کشور و بازتابی قابل توجه در عرصه بین‌المللی، وجهه این کشور را در دو بُعد بین‌المللی و گردشگری خدشه‌دار کرده است.

روزنامه «لو فیگارو» در گزارشی با عنوان «مواجهه مکرون با خدشه‌دار شدن وجهه فرانسه» از تاثیر ناآرامی‌ها و اعتراضات اخیر فرانسه بر وجهه بین المللی این کشور اروپایی نوشت.

در این گزارش با اشاره به بیانیه کاخ الیزه مبنی بر لغو سفر امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه به آلمان، آمده است: این سفر سه روزه که قرار بود از روز دوشنبه تا چارشنبه صورت بگیرد، با تاکید بر دوستی دیرین دو کشور لغو شد.

در حالی که ناآرامی‌های فرانسه بازتاب وسیعی در همه رسانه‌های اروپایی داشته و بخش خبری ویژه‌ای در این رسانه‌ها به تحولات فرانسه اختصاص یافته است، ‌ مقامات کشورهای اروپایی آشکارا نگرانی خود را از وضعیت فرانسه اعلام کرده‌اند.

آغاز ناآرامی‌ها در فرانسه و وسعت آشوب شهری و تخریب اماکن عمومی سبب شد تا وزارتخانه های امور خارجه کشورهای اروپایی به اتباع خود که در این کشور اروپایی به سر می‌بردند، هشدار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
فرق رو ببین
سریع خسارت اعلام میشه
سریع در هر شب تعداد دستگیر شده ها مشخص میشه
سریع ......
تو ایران هنوز نفهمیدیم اختشاش بوده یا اعتراض
تو ایران هنوز نفهمیدیم تعداد دستگیری ها و کشته شده ها و عوامل کی هستن
.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل