بازدید 2352

با سیدمهدی حسینی و دالیا گشت آشنا شوید

کد خبر: ۱۱۷۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ 28 December 2023

سید مهدی حسینی متولد ۳۰ بهمن سال 1367 در شهرستان ازنا است. او طبق اطلاعاتی که ارایه داده، فارغ التحصیل رشته حقوق و کارگردانی و کارشناس سینما است و همچنین مدرس و تحلیل گر اقتصادی هم معرفی شده است.

مهدی حسینی می‌گوید بیش از پانزده سال در بخش های مختلف صنعت سینما از جمله کارگردانی و تهیه کنندگی، تدوین و تصویربرداری و همچنین پنج سال در حوزه آموزش بازیگری فعالیت های داشته است.

از جمله فیلم هایی که ایشان تحت عنوان تهیه کننده یا کارگردان در آن ایفای نقش داشته است عبارت اند از : آخرین شب مهتاب، پامرغی، هیچکس نبود، تقدیر و شاپرک .

حسینی مدیرعامل هلدینگ دالیا نیز معرفی شده است. این هلدینگ که دارای چهار نمایندگی فعال در کشور است در حوزه های مختلف گردشگری و اقتصادی فعالیت هایی دارد. 

با سیدمهدی حسینی و دالیا گشت آشنا شوید

هلدینگ دالیا در حوزه گردشگری و مواردی از جمله فروش بلیط هواپیما ، خرید بلیط اتوبوس ، بلیط قطار ، رزرو هتلهای داخلی و خارجی ، تورهای داخلی و خارجی ، تهیه ویزا و ... فعالیت دارد.

گفته می‌شود از کلیه تورهای داخلی و خارجی این مجموعه، می‌توان به صورت کاملا اقساطی بدون پرداخت پیش بهره‌مند شد. ادرس پیج اینستاگرام dalyagasht و ادرس سایت گردشگری www.dalya.top 

ایشان علاوه بر حوزه های فوق الذکر ، در بخش اقتصاد به عنوان تحلیل‌گر اقتصادی و مشاور و مدرس در این حوزه معرفی شده است و طبق اطلاعات ارایه شده از ایشان، بیش از پنج سال سابقه تدریس در حوزه بازارهای مالی توسعه بلاکچین دارد.

 حسینی طی این سال‌ها به طور متمادی در حال تعاملات و ارایه ی مشاوره های مالی به شرکت ها و افراد حقیقی بوده و می‌گوید به حول قوه الهی در حوزه های مختلف مالی صدها شاگرد و تحلیل گر برجسته و خبره را آموزش داده اند. وی همچنین از برگزاری چندین سمینار در زمینه سرمایه گذاری و بازار های مالی خبر داده است.

 

این مطلب یک آگهی بازرگانی است و تابناک مسؤولیتی در قبال محتوای آن ندارد.  

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی