بازدید 7573
#فوتوـ نیوزـ تابناک

پیشنهاد ممنوعیت تبلیغ مهاجرت از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس/طارمی؛ گزینه جانشینی زلاتان در خط حمله میلان

مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به قوانین محتوایی در تبلیغات بازرگانی در ایران پرداخته و پیشنهاد داده است که «هرگونه تبلیغ درباره مهاجرت به دلیل بالا بردن آمار مهاجرت» ممنوع اعلام شود. این نهاد در این گزارش پیشنهاد «ممنوعیت هرگونه تبلیغات رسانه ها و به هر شیوه صریح یا ضمنی راجع به مهاجرت، خرید ملک، تحصیل، سرمایه گذاری، اخذ اقامت و ویزا در خارج از کشور» را ارائه کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 12 June 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۰
الان دولتیها و بانک مرکزی دارند اشتباهی که همه دولتهای قبل انجام دادند انجام می دهد. ارزان کردن دلار برای کسب رضایت گروهی از مردم که به اشتباه تصور می کنند ریشه گرانی ها افزایش قیمت دلار هست. ریشه گرانی ها در ایران تورم هست که به دلیل کسری بودجه عظیم. نا ترازی بانکهای خصوصی و خصولتی . نا ترازی صندوقهای بازنشستگی و در نتیجه انتشار گسترده و عظیم نقدینگی است. چنین کاهش های هزار یا دو هزار تومنی فقط و فقط به نفع انهایی است که بدنبال تبدیل پول خود وخروج سرمایه و خرج در سفرهای تابستیانی هستند. بعدا در پاییز وقتی واقعیت اقتصاد ایران باز خود را به تورم و قیمت دلار تحمیل کرد این مردم ایران هستند که باز بیشتر از کاهش ذخایر ارزی ملی ایران ضرر خواهند کرد ولی ان 5 درصد که به دلار برای سفر و زندگی و درس و خریدن ویلا نیاز دارند برنده اصلی هستند. قیمت دلار نفتی که تنها ثروت ملی مردم ایران هست باید به قیمت واقعی نه بیشتر و نه کمتر به ان 5 درصد فروخته بشود و درامد ان باید خرج ان 95 درصد مردم ایران که اصلا رنگ دلار را هم ندیدند بشود. هنر یک دولت مسول وکارا همین هست. ولی در دولتهای ایران تاکنون که بر عکس بوده. همه مدیران بانک مرکزی می خواهند بگویند ما قیمت دلار را کاهش دادیم. اما با چه هزینه ای؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
افزایش قیمت دلار یعنی کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کلیه کالاهای وارداتی مثل خودرو و موبایل و دارو و نهاده های دامی و
.... بالطبع مرغ و گوشت و شیر و...
پوتین مردم روسیه را به خاک سیاه نشاند در حالیکه در دنیا همان اروپا و چین و امریکا بسرعت بطرف انرژی های نو و خودرو های برقی می روند و از نفت وگاز روسیه و خاورمیانه فاصله می گیرند. نتیجه ان سقوط تاریخی قیمت نفت و گاز هست که با وجود تورم بالای غرب الان به ارزش واقعی قدرت خرید دلار حتی از قبل از کرونا هم ارزانتر و در حدود 45 دلار هست که با توجه به تخفیف 20 دلاری روسیه و ایران و... حتی بیست دلار هم دست دولتها را نمیگیرد. هیچ راهی برای صنعت نفت و گاز دنیا نیست جز کاهش قیمتها به نصف. که ان هم دمکراتها با تشدید تحریم نفت و گاز ایران و روسیه و عربستان نخواهند گذاشت قیمت نفت نصف شود تا باز هم بتوانند بیشتر بطرف انرژی های نو بروند. همین هست که متاسفانه مردم ایران و بزودی روسیه متوجه می شوند که پوتینی ها چه اندازه انها را بی جهت غرق در مشکل کردند و تازه حالا برایشان توافق خوب شده و بدنبال توافق هستند! ولی خیلی خیلی دیره. افسوس
پیشنهادات و کارها و لوایح در حد بستن و محدود کردن و پلمپ کردن دارید؟
مجلس انقلابی هم هستید؟
ممنوعیت تبلیغ مهاجرت! واقعا متاسفم که به جای حل اساسی مشکل همش روی مساله پاک میشه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
اگر غیر از این بود باید شک می کردی
هیج دولتی در ایران نه اراده و نه توان حرکت بسوی کوپن ندارد. فقط سر مردم را سرگرم می کنند. الان وضع مردم ایران حتی از کوبا و ونزویلا و کره شمالی هم بدتر هست چون در انها حداقل هر خانواده ماهی 30 کیلو کمک ارزاق مجانی میگیرد. ولی چرا کوپنی کردن در ایران غیر ممکن هست. چون همین الان مثلا گوشت از سفره خیلی از ملت ایران پریده. اگر کوپنی کنند و حتی هر ماه بخواهند یک کیلو گوشت به هر نفر بدهند یک میلیون تن گوشت قرمز نیاز هست. کل تولید گوشت قرمز ایران به 600 هزار تن نمی رسه. مرغ و شیر و تخم مرغ و... همین داستان هست. پس خیلی سریع و انقلابی کوپن خبری نیست. انکه دارد مصرف کند و انکه ندارد ندارد دیگه. اشکنه بخورد!
میرسلیم حالت چطوره؟حتما یکی از اون چهار نفر مخالف خودت بودی.
پس دیگه کم کم باید روی درامد جریمه های حجاب در بودجه عمومی حساب باز کنید!!!!!
با اقتصاد دانان بزرگی همچون آقای رضایی و وزیر کشور رسیدیم دوباره به کوپن ۴۰ سال پیش، واقعا دست مریزاد خیلی زحمت کشیدین!
تبلیغ مهاجرت هم ممنو ع .بهتر یک لیست از کارهای که آزاده تهیه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
حضور در هیاتهای عزاداری آزاد است
حضور در انتخابات آزاد است
حضور در راه پیمایی آزاد است
حضور در راه پیمایی اربعین آزاد است
حضور در جنگ آزاد است
شهادت آزاد است
.
.
.
دیگه چی می خوای؟
؟؟؟؟!!!!!!
همین چند روز پیش در ایتا آگهی مهاجرت پرستار به آلمان تبلیغ میشد .. تعجب کردم !!!!!

تبلیغ های با تیتر جذاب و ناجور هم زیاده در پیام رسان های داخلی ... با سواستفاده از کشف حجاب فلانی و بیا بببین و کشف حجاب در فلان جا و نبینی از دستت رفته و و و و امثالهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
برو عامو خدا شفات بده
مگه خودتون نگفتید هر کی دوست نداره جمع کنه بره؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
آره ،گفتن،
ولی خب ممنوعه
محمدرضا
| Malaysia |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
دمت گرم
عملکرد ضعیف مسئولین در اداره کشور اصلی ترین تبلیغات برای مهاجرت است!
اینها هنوز نفهمیدن هیچ چیز رو نمیشه با زور جلوش رو گرفت ؟
تاسفبار و خجالت آوره این مجلس با این پیشنهاداتش باعث ننگ و آبروریزیِ .
اینا خیال میکنن سرنوشت و زندگی مردم رو خریدن؟؟ شما نمیتونی تامین ش کنی، میخواد بره جای دیگه
1.کالا برگ الکترونیک را در چند استان اجرا کردید ظاهراً استقبالی نشده حالا می خواهید در کل کشور اجرا کنید. 2.این نمایش کاهش قیمت دلار و کاهش تورم نقطه به نقطه و ... مقدمه افزایش قیمت حاملهای انرژیه
برای اینکه تبلیغ و جو روانی خرید ماشین و دلار و طلا نشه ، پیشنهاد می کنم همه این اصناف رو مجبور کنن پرده سیاه بزنن جلو مغازه شون که مردن تشویق نشن از این چیزها بخرن !
به جای ممنوعیت مهاجرت ، جمهوری اسلامی ایران بیاید و قانونی اتخاذ کند که هر کس از ایران مهاجرت کرد و بعد از ده سال به کشور بازنگشت تابعیت ایرانی او لغو می شود و برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور هم دوسال فرصت دهد . این گونه قانون گذاری قشنگتر است تا اینکه مانع مهاجرت مردم شویم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
تو هر وقت تونستی ورود و خروج افراد خانواده ات را کنترل کنی بیا اینجا اظهار نظر کن
والی
| Japan |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
بنده خدا تو ژاپن اکثر ایرانی ها می خوان ترک تابعیت کنند نمی تونند چون یک بروکوراسی پیچیده و درازمدت از سمت دولت ایران داره اونوقت تو میگی تهدید به ترک ملیتشون کنند!!!!؟؟؟؟
خیلی اینده و اوضاع مملکت خوبه که نگران مهاجرت هم هستید؟
اصلا شما کی هستی که بتوانی جلو مهاجرت مردم را بگیری
مهاجرت از دستورات اسلامی است و توصیه شده .
مهاجرت به شما هیچ ربطی ندارد هر کس دوست دارد در کشور می ماند و هر کس نه، می رود به شما چه ربطی دارد اینکه دیگه چادر و روسری نماز و روزه نیست که در موردش اظهار نظر می کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی