بازدید 3865
در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا

قالیباف: برخی مدیران خود را وارث اموال دولت می‌دانند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی مدیران تصور می‌کنند که وارث اموال دولت هستند و باید آن را حفظ کنند و بر همین اساس قوانین مربوط به مولدسازی تا به امروز اجرایی نشده است.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ 16 May 2023

 


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، محمد باقر قالیباف ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای حل مشکلات کشور حضور در مناطق مختلف است، اظهار کرد: برای حل مشکلات مناطق نمی‌توان فقط در پایتخت نشست و مسائل را پیگیری کرد.

وی افزود: قوانین مجلس برای حل مشکلات مردم است و پذیرفتنی نیست که نتیجه نظارت‌های ستادی همچنان باقی ماندن این مشکلات باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون مولد سازی تنها برای این مجلس نیست تاکید کرد: از سال ۱۳۸۲ تا به امروز ۱۲ قانون در این رابطه داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی مدیران تصور می‌کنند که وارث اموال دولت هستند و باید آن را حفظ کنند و بر همین اساس قوانین مربوط به مولد سازی تا به امروز اجرایی نشده است.

قالیباف بیان کرد: با تصویب آئین نامه تنها به دنبال اجرا و عملیاتی شدن قوانین باقیمانده از سال ۱۳۸۲ در رابطه با مولد سازی بوده‌ایم و اختیار اجرای آن نیز به استان و شهرستان‌ها واگذار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین راه‌های حل مشکلات امروز کشور و شهرستان‌ها اجرای صحیح همین قانون مولد سازی است، اضافه کرد: مجلس نگاه تمرکززدایی به کشور دارد و امیدواریم با این نگاه مشکلات مناطق و شهرستان‌ها حل شود.

رئیس مجلس ادامه داد: در راستای تبصره ۱۸ مجلس و اشتغالزایی با نظر مجلس و دولت واگذاری کل اعتبار مربوط به اشتغال به حساب استان‌ها مصوب شد تا شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان برای آن برنامه‌ریزی کند.

وی تاکید کرد: بر همین اساس هر تخصیصی که از سال ۹۸ در حوزهٔ اشتغال انجام شده و همچنین بازگشت تسهیلات پرداخت شده، به این حساب اضافه خواهد شد.

قالیباف ادامه داد: بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی و اعتبار، بدون مسیر برنامه و بودجه، در اختیار استان‌ها قرار گرفته تا مشکلات استان‌ها را برطرف کند.

وی عنوان کرد: یکی از نگاه‌های مجلس یازدهم تلاش برای حل مشکلات شهری و سکونت مردم است و در همین راستا مصوب کردیم که زمین‌های ملی با قیمت منطقه‌ای به افراد همان منطقه واگذار شود.

رئیس مجلس یازدهم از تحت پوشش قرار گرفتن افراد بدون بیمه خبر داد و گفت: مجلس در قانون بودجه سال گذشته خود مصوب کرد که در سه دهک پایین جامعه یعنی بالغ بر ۶ میلیون نفر بدون اخذ وجه تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و با تلاش دولت تا پایان خرداد سال جاری ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه مشکل آب یک مشکل بزرگ برای همه استان‌های کشور است، یادآور شد: در دو هفته آینده جلسه‌ای با حضور مسئولین استانی و کشوری برای کمک به حل این مشکل برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۳۸
این مسافرت‌ها فقط جنبه تبلیغات انتخاباتی دارد اگر وعده های قالیباف را پیش از انتخابات مجلس یازدهم بگذاریم جلوی خودش باور نمی‌کند متاسفانه همش شعار تو خالی
قاالیباف: برخی مدیران خود را وارث اموال دولت می‌دانند
جناب قالیباف شکسته نفسی میکنید
.همه آنها یکطرف تو تنهایی طرف دیگر.وزین تری
شما جز کدوم دسته اید؟
از مولد سازی در شهرداری در زمان شهرداری آقای قالیباف چه خبر؟
املاک نجومی و سیسمونی و یاس و ...
حرف های عجیب و غریبی میزنی!!!!
گل فرمایش میکنید! کلی خوشمان آمد!
نه که خودت وارث نیستی
بهی هم خودشان را صاحب مال و جان مردم می دانند و انواع مناصب را ول نمی کنند علی رغم ضرباتی که از سو مدیریت شان بر پیکره کشور زده اند
كيا
اون ٩٦ درصدي ها يا اون ٤ درصدي ها كه براي خريد سيسموني ميروند خارج
غیر از تو
آخی چقدر تو دلسوز مردمی. نوه از سیسمونی راضی بود؟
اولینش خود شما
آینه.
دقیقا مثل خود جنابعالی
مثل قالیباف باشید و اموال و املاک دولت و مردم را به دوستان ببخشید و برای قوم و خویش و دوستان مولد سازی کنید...
احسنت سردار
داستان املاک نجومی به کجارسید؟
فقط حرف و شعار
باشه تو خوبی
از جمله خودت
هههههههه
چیزی از اموال مانده که مولد سازی بشود؟ از بابت بحران آب شده نوش دارو بعد از مرگ سهراب سالهاست نخبگان فریاد می‌زنند و کسی صدایشان را نمیفهمد حال آقا از خواب بیدار شده کاش انتخابات ریاست مجلس زودتر انجام می‌گرفت مردم هوشیارند جناب قالیباف و شما خود را به کوچه علی چپ زدید
خود تو یکی از آن مدیرانی!
کار بدی میکنند
پسرای بدی هستند اگه اموال دولتو واسه خودشون بخوان
وارً نه بلکه مالک ....
به جز شما یا با شماها هاها
اقای قالیباف ۶ میلیون نفر تحت پوشش کدام بیمه قرار یگیرند؟
اگر منظورتون تامین اجتماعیه؟
فعلا دولت بدهی هایش را پرداخت کنه وحقوق بازنشستگانش
را ضایع نکنه کلاه سر مستمری بگیران نگذاره بعدا یک تعدادی دیگه اضاقه کنید
کاپیتان سردار ریس حاجی آقای قالیباف شما خودتو ناراحت نکن تمام اموال ارث پدری شماست
قضیه سیسمونی و زمینهای تهران را چیکار کردی اخوی
شبا با وجدان راحت میخوابی یا کابوس میبینی تو خوابت
به فکر اخرتت هستی
خودت از همه بد تری
از جمله خودت ،
خودت را فراموش کردی بگی
پناه برخدا.چه جالب
بلا نسبت شما ؟؟...
درست مثل خود شما جناب قالیباف
با سلام. جناب آقای قالیباف خدا به داد این مردم برسه وقتی شما که خودت رو دلسوز جامعه نشون میدی هنوز نمیدانید که دولت اموالی ندارد. بلکه این بیت المال است که نزد دولت برای انجام امور به امانت می باشد.
یکی از اون مدیران خود خود خود شحص شماهستید واقعاهیچکس نیست از شما بپرسه تو این مدت که رییس مجلس بودید بچر اوردن سیسمونی کاری کردید
مثل خودت
از جمله این مدیران شخص جنابعالی هستی که خودت رو وارث نظام میدونی و سالهاست در مسولیت های مختلف بودی
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی