بازدید 16125
فوتو نیوز تابناک

روز پرکار شمخانی؛ از دیدار با فرستاده ویژه پوتین تا دیدار با دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان / سال دشوار برای تامین آب تهران!

محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: وضعیت کنونی منابع آبی تهران و میزان بارش‌ها از ابتدای سال آبی تاکنون، بیانگر این است که امسال سال دشوارتری برای تامین آب پیش روی داریم؛ هرچند بارش‌های خوبی در مدت اخیر صورت گرفته، بارش‌ها در استان تهران نسبت به میانگن بلندمدت ۲۰درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 08 April 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۷
ای کاش طرح صیانت از ارزش پول ملی را در مجلس بررسی می کردید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
یک طرحم باید بزنن ببینیم این همه بارش کجا رفته اینها میگن هنوز خشکسالی. داریم
دبیر انیت ارمنستان متجاوز جلوی چشم میلیونها آذربایجانی دعوت میشه به ایزان!
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
رژیم صهیونیستی الهام علی اف نیز جلو چشم میلیونها مسلمان و خانواده شهدای ایرانی سفارت خود را در تل آوی بازگشایی میکن . ضمنا رژیم مزدور علی اف جلوی چشم میلیونها ایرانی طن پرست با اسرائیلی ها دست وسی برادری می هد . رژیم جنایتکار علی اف بذر نفاق و فتنه را در منطقه می کارد . جناب ناشناس 23:05 شما هم بهتره چشمان تون را باز کنید اگر ایرانی هستید که بهتره به خودتون بیایید . و اگه آلبانی نشین هستید که ارزش صحبت کردن را ندارید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
جناب سعید خان
قبل از آذربایجان ،ارمنستان دو سه سال پیش سفارتخانه اش را در تل آویو افتتاح کرده است .اگر ملاک جنابعالی روابط دیپلماتیک با تل آویو است قبل از همه باید با روسیه وچین وارمنستان روابط دیپلماتیک را قطع میکردید نه آذربایجان .لطفا با طناب روسها وارمنی ها به جاه تفرقه نیافتیدبه جنابعالی توصیه میکنم اصل 3 واصل 11 قانون اساسی را مطالعه کنیید.سیاست فعلی در قبال آذربایجان با این اصول منافات دارد.ضمنا لازم به ذکر است پشت بحران قره باغ روسیه است وباید مواظب باشیم که روسیه برای فرار از باتلاق اوکراین ما را درگیر بحران دیگری نکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
متاسفم برات
درموردملاقات دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان باآقای شمخانی بایدگفت مراقب باشند ماباهیچ کس وهیچ کشوری بخصوص هم دینانمان خصومتی نداریم ارمنستان کشوری است که سالهابخشهائی ازخاک کشورهمسایه آذربایجان رادرتصرف خودداشت تااینکه اخیرا‌ً آذریهابخشهائی ازآنراپس گرفته اندوچون ارامنه معمولاًچیزی که گرفتند راحاضر نیستند به صاحبش برکردانندبایدمراقب بودکه دراین زمان که بین ما وآذریهااندک کدورتی ایجادشده ارامنه ازفرصت سو استفاده نکند وآتش بیارمعرکه نشوند چون مطمئنااگرآنها از آذریهاخوششان نیاید ازماهم نمیآیدفعلاًمصالحشان براسان تفرقه افکنی بناشد
از ما هم بی ثبات تر سراغ داری؟
منظور سلامی چه بود ؟
شمخانی تمام وقت داره کار وزیر خارجه رو دنبال میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
پسرش هم مشغول نفت فروشيه
بجای مصلحت سنجی بیهوده، شمخانی را وزیر خارجه کنید و خلاص.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
منظور شمخانی هم شاید رسیدن به پست وزارت خارجه میباشد
برای ارتقای امنیت زنان و همه جامعه، دست از سرشون برداردید و بزارید هر جوری که دوست دارن بپوشند و برای خودشون تضمیم بگیرند .
اگه کسی با نوع پوشش کسی مشکل داره خوب سرشو بندازه پایین و نگاه نکنه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
مثه همه جای دنیا،باید یه جایی باشه برای ...،بعد ادعا کنید که هرطور دوست داریم میخواهیم بیاییم بیرون،در کدوم کشور دنیا،هرکسی هرطور دوست داره میاد بیرون و میکه نگاه نکنید؟؟!!،اگه آقایون هم بخوان هرطور دوست دارند بیان بیرون، بعد بگن هرکی ناراحته نگاه نکنه!وضاع چطور میشه؟
واردات خودرو را متوقف کنید تا همگان سوار لکوموتیر بشوند
انقدر در رفاه و آرامش در ایران دارم زندگی میکنم که هر روز مردم دعوت به اسلام میکنم تا از این دین که ایران رو بهشت کرده استفاده کنند سفرهای هم ترتیب دادم تا به کشورهای دیگه برم و مردم کافر رو به دین مبین اسلام ایرانی دعوت کنم
پاسخ ها
حکیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
خدابیامرزه خاله مادرم رویه خاطره تعریف میکرد که تو ذهن من مونده می گفت جوونیش خیلی به لاک زدن ناخنهاش علاقه داشته برا همین یه روز میره از اخوند مسجدمحل میپرسه وعلاقه خیلی زیادش به لاک زدن واینکه موقع وضو قضیه مشکل میشه روبرای او میگه ویه راهی از اوطلب می کنه اخوند که میبینه ممکنه اون لاک باعث نماز نخوندن این دختر جوون بشه به او میگه اشکالی نداره با لاک نماز بخون میخوام بگم دین یعنی این چه اسلام چه مسیحیت جه یهودیت دین پاکترین پدیده ایه که انسانهارو به خدا وصل میکنه وهیچوقت فصل نمیکنه براشما هم یه فرمول ساده بگم مثل لقمان حکیم عمل کنید ادب از که اموختی گفت از بی ادبان وادامه
میان گذر دریاچه ارومیه را تخریب کنید
واقعا ساخت میان گذر به این شکل یک بی سلیقه ای کامل بود
زنان امکانات ندارن
اقای شمخانی واقعا پرکار وپرمشغله هستند.
من نمیدونم این عین الله باقرزاده چکار میکنه یکی دیگه کاراشو انجام میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
راه میرود و حقوق و درامدهای و مزایاهای نجومی و کهکشانی اش را میگیرد و نوش جان میکند
فکر کردم شمخانی رو می فرستند به کشور های عربی چون عربیش خوبه!!!
فکر می کنم روسی و چینی و ارمنی وترکی و.............شم خوب باشه که همه جا می ره!؟
ما فکر می کنیم در ایران حقوق زنان رعایت می شود درحالیکه چنین نیست دخترم مهندسی شیمی فارغ التحصیل شده میگه تمام پتروشیمی ها و پالایشگاهها فقط مرد پذیرش می کنند حداقل پذیرش دانشجو هم درچنین رشته های فقط برای مردها باشد تا دختران بیهوده علاف نشوند
را نجات کشور برای مسعله اب استفاده کشاورزی وشستشو ی مردم از طریق اب دریا است که البته بعد از تصفیه های لازم
تهران آب ندارد جمعیتش را افزایش ندهید.
خدمات و نیازهایی که در تهران قرار دارد را در چندین استان دیگر فراهم کنید تا این تعداد سفر منتهی به مهاجرت و اقامت صورت نگیرد.
= تمرکز زدایی
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی