بازدید 19998
فوتو نیوز تابناک

وزیر امور خارجه: ظرف ۴۸ ساعت آینده با همتای سعودی درباره نهایی کردن زمان و مکان دیدارمان گفت‌وگو می کنم / تعلیق اصلاحات قضایی هم مانع تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه نتانیاهو نشد / نقش‌برجسته ساسانی چگونه به انگلیس قاچاق شده است؟

گشت مرزی بریتانیا یک نقش‌برجسته ساسانی به ارزش احتمالی ۳۰ میلیون پوند را در حالی کشف و ضبط کرد که احتمال داده شده این سنگ‌نگاره از یک صخره در شیراز کنده و بعد به انگلیس قاچاق شده است؛ اما این شیء تاریخی چگونه از ایران جدا و بعد خارج شده و از بریتانیا سر درآورده است؟!
کد خبر: ۱۱۶۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 02 April 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
با انتشار فیلم‌ پرتاب ماست به سوی خانم ها در سطح جهانی مطمئن باشید که ظرفیت گردشگری ایران را بالا می برید.
جناب عبداللهیان وعده نده. کار رو که تموم کردی خبرش رو بده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
ایشان مثل رئیس خود هنوز فارسی حرف زدن را بلد نیست چه برسد به انگلبسی و عربی. هرگز از ایشان کاری برنخواهد آمد.
چی شد یهو از اتیش زدن سفارت عربستان رسیدید به اشتی ؟ یعنی هر وقت عشقتون کشید دعوا و هروقت دوست داشتید اشتی ؟ اونوقت ضر و زیانش پای ملت ؟ خجالت خوب چیزیه اگر وجدان داشته باشید !!!
تورم ۳۰۰درصد
امیر عبداللهیان با تمام وجود دارد سعی می کند که اگر برجام نشد، روابط با عربستان را درست کند. اما تیم مقابل شما نخواهد گذاشت. فقط به خط و نشان انصار الله یمن توجه کنید. آقای امیر عبداللهیان، پشت همین بیانه که مستقیم علیه عربستان و امارات هست، تو همین کوچه بغلی شما هست. همانهایی که شب و روز به برجام تاختند و آن را خسارت خواندند.
«ظرف 48 ساعت ....»
امیدوارم اینجا هم سر کار نباشید جناب امیر عبداللهیان. ولی آن چه عیان است این است که چین نیاز دارد محیط سرمایه گذاریش امن باشد و کسانی که به دنبال نا امن کردن میدان عمل آن هستند را خنثی می کند. برای این کار هم اهرم فشار به اندازه ی کافی دارد.
من بعید می دانم کسی با اینها دیدار و گفتگو کند چه رسد به تصمیم ۴۸ ساعت اینده، ،صبر برای راستی ازمایی!
بیش از چهاردهه تنش آفرینی با عربستان و بحرین و بقیه کشورهای عربی که صدها میلیارد دلار هزینه روی دست کشور گذاشت با یک اشاره چین یک شبه کنار گذاشته شد بعد ادعا می کنند استقلال سیاسی دارند و مستعمره چین و روسیه نیستند!!!!!!!
به امير عبدالهيان:

فكر كردم ظرف ٤٨ ساعت آينده ، سران كشورهاي مختلف دنيا قراره خودشون رو به تهران برسونن تا قرارداد صلح جهاني رو امضا كنند.

الان چند هفته است كه روي جلسه يي كه قراره داشته باشي داري مانور ميدي. خيلي كار مهمي داري مي كني؟! جلسه تنها يك ابزار براي ديدار و گفتگو است. اگر قصد و نيتي براي تمركز روي نقاط مشترك و كاهش سوتفاهمات نباشد، مي شود كاري كه تيم شما با برجام كرد.

اين گفتگو به صورت تلفني يا آنلاين هم مي تواند باشد و خروجي مشابهي داشته باشد. و معمولا در ارتباطات جهاني كنوني بسيار هم مرسوم است.

اگر در دفتر كار خود به اينترنت پرسرعت ( به زعم كاربران ايراني - خارجي ها فقط مي گويند اينترنت چون سرعت پيش فرض آن است) و البته بدون محدوديت، دسترسي داريد، پيشنهاد مي كنم جلسات بيشتري را به صورت آن لاين برگزار كنيد تا هم در وقت و هزينه هاي سفر صرفه جويي شود، با حذف زمان هاي تلف شده، كارايي شما در ارتباطات بين المللي تان چندبرابر شود.

فقط جان خودت دفعه ي بعد نيايي بوق و سرنا بكشي كه آهاي مردم خبردار، قراره تا ٤٨ ساعت ديگه آي دي فلاني رو بگيرم كه باهاش چت كنم. برو كارا رو بي سر و صدا انجام بده، بعد كه نتايج هدف گذاري شده اتفاق افتاد، بيا گزارش بده كه مردم، اين كار رو انجام داديم.

ببين، منظورم نيت كه بياي بگي با فلاني چت كردم. اين نتايج هدف گذاري شده نيست. اعلام يك نتيجه هدف گذاري شده مثلا اين مي تونه باشه كه سفارت ايران در عربستان در شهرهاي ١ و ٢ و سفارت عربستان در ايران در شهرهاي تهران و مشهد به صورت همزمان در روز چهارشنبه مورخ ١/١/١ باز گشايي مي شود. تمامي تمهيدات لازم براي جلوگيري از اتفاقات گذشته در ايران و عربستان كه باعث تيرگي روابط شده بود نيز از سوي طرفين در نظر گرفته شده است.
اسمش رو باید بزارن ، وزیر وعده های خارجی !
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
و دروغ های سیزده
آقای ضرغامی فرمود برای گردشگران خارجی آنطورکه شایسته است انجام شود چیزی که برای مانامشخص است آنستکه نکندشایسته ازنظرایشان مثل سیم کارت لاکجری برای توریستهای خارجی باشدکه قبلاً دکرشد و دراین موردهم نکندخدمات ویژه ای چون رعایت‌ حجاب برای توریستهای خارجی منتفی باشدوزبانم لال مشروبات الکلی بهم چنین چون بما ازقدیم ترها بماتجویزشده که غریبه هارابرخودمان ارجح بداریم کاملاً برخلاف همه‌کشورهای متمدن ونیمه متمدن دنیا وبدبختانه خودمان راکمتربحساب آوریم وآنهاهم بهمین دلیل احترامی بما نمیگذارندچون وقتی خودمان ، خودمانراتحقیرکتیم ازاجنبی انتظاری نیست و آنها بیشتر تحقیرمان میکنند درهرحال دیگر مردم ماتغیرکرده اند وهیچ ایرانی مسلمانی حاضر نخواهدشد که درکشورخودش امتیازی ویژه وخاصی به غریبه هاداده شودوشخصیت ایرانی زیرسئوال رودبخاطرچنددلارناقابل چون مردم ماازهیج توریست خارجی کمترنیستند مگرآنکه علم ودانشش برهمه برترباشدکه بعید است چنین دانشمندی بعنوان توریست تشریف بیاورد
دلار داره سقف های تاریخی را یک یه یک می شکند و وضعیت معیشت و اقتصاد هر روز سیر نزولی طی می کند
چطور است که مسئولین گرسنگان را می بینند ولی کاری نمی کنند ولی برای حجاب رگ گردنشان بیرون می زند
چه چیزی بهتر از مسئله حجاب برای درگیر کردن ذهن من و شما
بیایید از هر طیف که هستیم با هم دوست و متحد باشیم و مسئولین را مجبور کنیم به مسائل مهمتر بپردازند و مجبور شوند قصور خودشان را در این سالها به گردن بگیرند و اشتباهاتشان را جبران کنند نه اینکه اجازه دهیم پشت مسئله حجاب قایم شوند
حالا آقای امیر عبدل این همه عجله برای چیست
مطمن باش رابطه با عربستان بجایی نمی رسد همین دیروز بود که حوثی ها عربستان را تهدید کردند
روابط با عربستان و دیگران خیلی خوبه ولی اینها هرگز جایگزین برجام نخواهد بود فکری برای آن بکنید!
وزیر خارجه قبلا هم چنذبار در مورد پیشرفت برجام و تبادل زندانیان صحبت کرد و لی هیچ اتفاقی نیفتاد!!... جدی نگیرید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی