بازدید 2719
۲

کاخ سفید: به دنبال درگیری با روسیه نیستیم

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره سقوط پهپاد آمریکایی بر اثر برخورد با جنگنده روسی گفت مشخص نیست که حادثه پهپاد عمدی بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ 17 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید عصر پنجشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت که بر اساس آنچه در ویدئوی منتشر شده دیده می شود، مشخص نیست که جنگنده روسی عمدا به این پهپاد ضربه زده است.

کربی اظهار داشت که این اولین بار نیست که یک پهپاد آمریکایی در حریم هوایی منطقه دریای سیاه سقوط کرده و این اتفاق «غیرعادی» نیست.

او اضافه کرد اما "روشن است که اقدام خلبان روس، تهاجمی و بی پروا بود. "

کربی توضیح داد: برای ما مشخص نیست که خلبانان قصد حمله به پهپاد را داشته اند. در بهترین حالت، این یک پرواز بی پروا بود. در بدترین حالت، این اقدام "بی پروا و بی کفایتی" بود.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در عین حال تاکید کرد که آمریکا به دنبال جنگ با روسیه نیست، اما به حمایت از اوکراین ادامه خواهد داد.

کربی گفت: "ما بارها به صراحت اعلام کرده‌ایم که به دنبال درگیری با روسیه نیستیم. ما قصد داریم به حمایت از اوکراین ادامه دهیم. ما به تقویت حضور و توانایی بازدارندگی خود در امتداد جناح شرقی ناتو ادامه خواهیم داد. "

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حقیقت انقدر با ارزش است که باید ان را در حصاری از دروغها پوشاند. (( وینستون چرچیل ))


در اینده ای نزدیک ، شهرهای مهم روسیه از جمله مسکو و استالین گراد توسط موشک و هواپیما مورد حمله قرار خواهد گرفت و روسیه هم نمی تواند هیچ عکس العملی نشان د هد و تلافی کند.
فقط یک مشکل حل نخواهد شد و ان هم اینکه با بمباران شهرهای روسیه و ناتوانی روسیه در مقابل حمله به شهرهایش، باز هم رسانه ها سلاح هسته ای را باور خواهند داشت و باز هم به انتشار اخبار بیهوده در مورد سلاح هسته ای و موضوع برجام ادامه خواهند داد.و توئیت های لاوروف و اولیانوف را منتشر خواهند کرد
کاخ سفید: به دنبال درگیری با روسیه نیستیم٬

بلکه به دنبال درگیر کردن دیگران با روسیه هستیم!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی