بازدید 14164

ادعای احتمال تشدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران

خبرنگار ارشد نشریه وال‌استریت ژورنال از احتمال تشدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای پهپادی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵ 07 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، لارنس نورمن سه‌شنبه شب در توئیتی ادعا کرد که بسته تحریمی جدیدی برای بررسی در نشست آتی شورای وزرای امور خارجه کشورهای اروپایی آماده شده است. در این بسته طبق ادعای وی ۱۰شخصیت و نهاد ایرانی به بهانه ارسال پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین در فهرست تحریم‌ها قرار دارند.

دور آتی نشست شورای وزرای امورخارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

دیپلمات‌های ارشد کشورهای اروپایی ۲۳ آبان ماه گذشته نیز در تداوم رویکرد مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران و تلاش برای تنفس مصنوعی به اغتشاشگران، مسائل حقوق بشری را بهانه و ۲۹ شخصیت و ۳ نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های اتحادیه اضافه کردند. به این ترتیب فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران به ۱۲۶ شخصیت و ۱۱ نهاد رسید.

این اتحادیه و سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه اخیرا به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای بی‌اساس مشارکت ایران در جنگ اوکراین تحریم‌های جدیدی را وضع کرده اند.

جمهوری اسلامی ایران پیشتر نسبت به تبعات رفتارهای مداخله‌جویانه غرب هشدار داده و تصریح کرده بود که این قبیل اقدامات بی‌پاسخ نخواهد ماند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران پیشتر درمورد مواضع کشورهای اروپایی گفته بود: چند کشور معدود به رفتارهای سیاسی روی آورده اند و جمهوری اسلامی اجازه دخالت به این کشورها را نخواهد داد. توصیه ما این است که کشورهای اروپایی از استفاده ابزاری از حقوق بشر اجتناب کنند و به چارچوب دیپلماتیک ایفا کنند.

وی تصریح کرد: تحریم و استفاده از ابزارهای تحریمی ورق سوخته ای است که برای ایران کارامدی لازم را نخواهد داشت،ایران درمورد تحریم پاسخ متناسب و لازم را خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳۰
نگران نباشید ان شاالله اروپا امسال یخ می زند و همه از شر نوکران بی غیرت امریکا خلاص می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
تحليل هاي ابكي خنده دار اونا برنامه ريري دارن مثل ما نيستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
100%
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
ما که در اسلام در خصوص حقوق بشر از همه کشورها پیشرو هستیم چه باک خودمان باید استقبال کنیم نه اینکه انفعالی برخورد کنیم
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
فعلا که ما وارد چهارمین زمستان اقتصادی شدیم که هیچ امیدی به بهار ندارد
چرا تابناک روی خبرهای منفی اصرار دارد؟!
مگر اروپا و غرب تا کنون تحریمی که قابلیت اجرا داشته باشد را بوده که انجام نداده اند.
اتفاقا دوران کری خواند اروپا گذشته است.
لزفا مصاحبه هایی با کسانی که در آلمان، انگلیس و فرانسه هستند داشته باشید
پاسخ ها
مخالف شعار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
دوران وعده دادن و گذشتن از سد مشکلات و محو اسراییل و نابودی آمریکا گذشته!!!! از روزی که یادم میاد همیشه قراره آمریکا سه چهار سال بعد اوضاعش داغون بشه و اروپا متلاشی بشه و عربستان و امارات نابود بشن و روسیه و چین و ایران بشن مهد دموکراسی و تمدن نوین!!!! البته از همون روزها تمدن را در صف های قند و شکر و نفت با پیت حلبی و امروزه هم کالابرگ الکترونیک و صدقه و کمیته امداد حواله میدادید! کدوم کشور متمدنی تو صف مرغ یخ زده و قطع ارتباط با دنیا و رانت و فساد و تورم صدها درصدی به دموکراسی و آرامش و رفاه رسیده؟ مصاحبه آمریکا و اروپا را میخوای چکار؟ لابد از بیت المال سهم خوبی میبری وگرنه زمستان سرد اروپا رفت و بهار شد و الان ما تو زمستان سرد جلیلی موندیم
دیگه کارکردی نداره... شما که همه چیزو تحریم کردید... دیگه چیزی نمونده... 4 تا نهاد نظامی یا مسئول رو تحریم کنید چیزی عوض نمیشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
براي اقا زاده ها عوض ميشه نه من و شمايي كه پامون به اون ور اب نميرسه اقايون نگران بچه هاشونن اوخ نشن
اشکال نداره . تحریم نعمته !!
ما هم اونا رو تحریم می کنیم تا نتونند بچه هاشونو بفرستن ایران برای تحصیل !!
مردم خودمونم تحریم می کنیم تا نتونند بروند آنجا .تا چششان درآد!!
به قول قدیمی ها به گدا چه یه نون بدی یا یه نون ازش بگیری به حالش هیچ فرقی نداره، اروپا ملت ایران رو که چیزی برای از دست دادن نداره بیخود میترسونه
عیب نداره چین که هست !!!!!!!!!
روز به روز بدتر از دیروز... مردم تاوان شعارهای پوچ را میدن
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
تاوان شعار نه تاوان استقلال و شیعه بودن خودمان را پرداخت می کنیم.مگر ژاپن و کره جنوبی دو کشور آمریکایی پیشرفته نیستند بدون استقلال.هستند که اجازه ندارند بدون اجازه آمریکا یک دستگاه تلویزیون صادر کنند حال این چه حقارتی هست که این بدبختها می کشند.ما به جز مقاومت و تحمل آن هیچ راهی نداریم
ناشناس
| Romania |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
اینارو بهتون یاد دادند محمودددد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
محمود جان هر چی بهت گفتن عین دستگاه ضبط صوت حفظ نکن بیا اینجا بگو،
یه کم فکر کن جان مادرت
لا اقل یا سرچی چیزی بکن
آخه تا کی ما باید تاوان ساده لوح بودن شماها رو بدیم؟؟؟
مگر چیزی مانده که تحریم نکرده اند. بمب اتمی را بسازیم و به این موش و گربه بازی پایان دهیم. طلب هایمان از کشورهای مختلف را هم با مصادره کشتی هایشان در دریای عمان و خلیج فارس تسویه کنیم. این اروپایی ها چهار پنج قرن با استعمار و تصرف کشورهای مختلف انها را غارت کردند تا از عصر بربریت خود فاصله بگیرند اما حالا با تحریم اقدام به دزدی می کنند. اینها تحریم نیست دزدی است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
احسن به اون شیری که بتو خوراندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
خدا شفات بده
مگر چه تحریمی بود که اروپا انجامش نداد؟ فقط اقازاده های ضد انقلاب ماندند انهم به بدرک !
کشورهای غربی و آمریکایی هرگز اجازه نمی دهند در دنیا یک کشور مستقل و با سیاست‌های آنها در تضاد باشد مخصوصا آن کشور اگر ایران باشد که از زمان حکومت طاغوت(پهلوی) تا کنون هم دشمن شیعه بودن خود را دارد و هم هوش و عقل فراوان نیروهای انسانی خود را پس هر طوری بتوانند جلوی ما سد ایجاد می‌کنند.در قرآن هم به آن اشاره شد تا کفار شما را به دین و آیین خود در نیاورند دست از شما نمی کشند پس ما باید در این جاده سنگلاخ راه خودمان را برویم به فضل خدا راه روشن اما طولانی است.
با سلام. اتحادیه اروپا دیگه کیه؟
آمریکا و ایادی شیطان هیچ غلطی نمیتوانند بکنند. باید این چشم رنگیها عادت کنند که به بزرگتر خودشان احترام بگذارند.
ایران بزرگ، ایران قوی، ایران سرافراز زنده باد ایران.
به لطف خداوند بزرگ و در سایه توجهات حضرت ولی عصر و با رهنمودهای رهبری عزیز و قدرتنمایی نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی و هوشیاری مردم فهیم و رنج دیده از این گردنه نیز عبور خواهیم کرد.
مسئولین هم باید به مشکلات مردم توجه کنند.
وقتی مردم کرایه تاکسی ندارند شما بنز و سوزوکی و هیوندا سوار نشید.
وقتی مردم نان ندارند شما حق ندارید گوشت بره کباب کنید.
بفکر باشید تا خدا هم به همه ما توجه نماید.
مرگ بر امریکا که باتحریماتش سبب شده مردم در رنج بیفتند
بعد همین امریکا ادعای دوستی با مردم ایرانی رو داره
بعضیها هم باورشون شده آخه خودشون رو زدن به خواب
اتفاقا مسیر تحریم ها خوب پیش میره، اينطوری قرار نیست صرفا ملت فقط مقاومت کنند! یک مقدار آقايون و آقازاده‌ها هم مزه مقاومت رو بچشند.
هر زمان ایران موشک و پهیاد های خودشو با مواد منفجره هسته‌ای کنترل شده مجهز کرد آن موقع شروع خواهیم کرد به تحریم هر جنبنده‌ای در اروپا وکشتی هایشان نباید در تیرس ایران باشند چون بدلیل تحریم های ایران مصادره خواهند شد
از قدیم گفتند برف بیاد وای ب حال کلوخ بارونم بیاد وای ب حال کلوخ فعلا نقل مردم ماست حساب کنید چند دهه است یک روز نداشتیم که بهتر از دیروزش باشه هر روزی که میگذره افسوسش را میخوریم و میگیم دیروز بهتر بود اون هفته و اون ماه بهتر بود باز ب پارسال که تو شهرک و روستا میشد با 1میلیارد تمن ی خونه کوچیک خرید دیگه حتی تو روستا هم نمیشه ی سقف بالا سر خرید شهرها که بماند راستی تا کجا قراره بریم فکر کنم تا اونجا که حقوق کارگر بشه 100میلیون و ی خونه ۵۰ ۶۰ متری بشه 100میلیارد تمن مرغ کیلو 5میلیون پیش خودت گفتی خوب ظرف ۱۰ سال خونه میخریم هزینه معمولی زندگی که میشه ماهی ۲۰۰ میلیون را حساب نکردی ،
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران: تحریم و استفاده از ابزارهای تحریمی ورق سوخته ای است که برای ایران کارامدی لازم را نخواهد داشت،....
مردم به خاک سیاه نشسته اند. دلار را دولت رئیسی از دولت روحانی با مبلغ 23 هزار تومان تحویل گرفت اما اینک و کمتر از یک سال و نیم، رق آن به 38 هزار تومان رسیده است. تورم نیز بین 43 تا 45 درصد است....پس جناب کنعانی: تحریم و استفاده از ابزارهای تحریمی ورق سوخته نیست.
لعنت خدا بر یهود. ومنافقین که امالفساد هستند
اروپا اگه راست میگه سفرای ایران رو اخراج و قطع دیپلماتیک بکنه و گرنه تحریم‌های چند شخص تاثیری نداره
اروپا راست میگه فرزندان مسولین را از کشورش بیرون کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی