بازدید 6732
۵

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان چقدر است؟

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: حقوق کارمندان و بازنشستگان از ۹۰۰ هزار تا یک میلیون تومان افزایش می‌یابد و از مهر ماه محاسبه و پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴ 06 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، میثم لطیفی شنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی افزود: زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری از اول مهر بوده و ضوابط اجرایی آن بررسی و مبالغ به صورت معوق از مهر ماه محاسبه و پرداخت می شود.

و️ی ادامه داد: حداقل یک میلیون تومان برای کارمندان افزایش حقوق در نظر گرفته شده است. حق عائله مندی و اولاد نیز طبق قانون جوانی جمعیت ۵۰ درصد اضافه می شود به طوری که افراد برای حق عائله مندی ۲۰۰ هزار تومان و برای حق اولاد ۱۰۰ هزار تومان بیش از گذشته دریافت می کنند.

لطیفی افزود:‌ ️به حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران ۹۰۰ هزار تومان اضافه شده و همچنین پنج درصد به مبلغی که شهریور ماه دریافت می کردند، اضافه می شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت:‌ ۳۰ درصد نیز به دریافتی افراد مشمول مجموعه بهزیستی و کمیته امداد اضافه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
تابناک جان معوقه مهرماه بر می گرده به دولت میره دیون دولت دست کارمند رو نمی گیره پس نگین دو ما معوقه یک ماه میشه چون ماه اول هر افزایشی باشد به طور کل طبق قانون همیشه میره دیون دولت آره عزیز خبر درست بزنین تا کسانی که از این قانون خبر ندارند آگاه بشن چون اکثر مردم این قانون را نمی دونن
وای با این تورم چقدر زیاده؟ کارمندان و بازنشستگان سرکارند.
دلار شده 36000تومان مدانید یعنی چه یعنی بدبخت شدیم رفت اگر حقوقها 5میلیون هم اضافه شود یعنی هیچ ؟تنها راه برگرداندن قیمتها به دوسال پیش است .افزایش حقوق نمی خواهیم ؟..
دلار را گران کردند که ریال کافی برای این اندک افزایش حقوق کارمنذان تامین بشه. در عوض با این لطف بزودی جهش شدید تورمی جدیدی را خواهیم دید. خدا رحم کند.
زحمت نکشید دلار 36 تومن
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی