بازدید 31582
سه هزار و صد و پنجاه و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

هشدار فرمانده سپاه به آل‌سعود در خصوص رسانه‌های مورد حمایتش / کیهان: در برنامه‌های کودک تلویزیون بدحجابی ترویج می‌شود / نماینده مجلس: دولت بدون سنگ‌اندازی واردات خودرو را آزاد کند / سخنگوی وزارت خارجه: خوش‌بینیم پول‌های بلوکه‌شده در کره جنوبی آزاد شود / انتقاد وزیر ارتباطات از بانک‌ها؛ به تکلیف قانونی عمل نکردید

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: روایت فرمانده یگان ویژه از نقش «یگان زینبیون» در اعتراضات اخیر / ایرنا: دانش‌آموزان مدرسه شاهد اردبیل در اعتراض به فراخوان مدرسه شعار «زن، زندگی، آزادی» سر دادند/ فارس: احتمالا طی هفته‌های آینده چند فعال بازداشت شده حوزه فناوری آزاد خواهند شد / سخنگوی وزارت خارجه: خوش‌بینیم پول‌های بلوکه‌شده در کره جنوبی آزاد شود و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰ 17 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

معاون وزیر ارتباطات خطاب به مردم و کسب و کار‌های اینسناگرامی: خودتان از قبل باید به فکر می‌بودید
محمود لیائی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه با اشاره به بازدید خود از مناطقی در استان مازندران توضیح داد: «متوجه شدم که حتی در مناطق روستایی فروش محصولات از طریق اینستاگرام صورت می‌گرفته است. در حین بازدید مردم با دیدن من نسبت به شرایط اینترنت و فیلترینگ اینستاگرام ابراز شکایت کردند که من به آن‌ها گفتم شما خودتان از قبل به این فکر بودید که احیاناً اگر روزی اینستاگرام بسته شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ خودتان باید به فکر می‌بودید و از ابتدا از ابزاری نظیر اینستاگرام استفاده نمی‌کردید.»

هشدار فرمانده سپاه به آل‌سعود در خصوص رسانه‌های مورد حمایتش
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه گفت: ما در هر شرایطی از منافع حیاتی خود دفاع می‌کنیم و تاکیدمان به همسایگان این است که غیرتهاجمی برخورد کنند، منطق سیاسی، بین المللی و قواعد حقوقی هم همین را بیان می‌کند. وی ادامه داد: توصیه‌ای هم به عربستان دارم که با حمایت از برخی رسانه‌ها به‌دنبال فریب جوانان ما هستند، به رژیم آل‌سعود هشدار می‌دهم که مراقب رفتارتان باشید و این رسانه‌ها را کنترل کنید، وگرنه دود آن به چشم خودتان خواهد رفت؛ ما اتمام حجت می‌کنیم، زیرا شما از طریق این رسانه‌ها در امور داخلی ما دخالت می‌کنید، ما به شما گفتیم، مراقب باشید.

روایت فرمانده یگان ویژه از نقش «یگان زینبیون» در اعتراضات اخیر
سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور گفت: با توجه به اینکه برای رعایت موازین شرعی و مسائل اعتقادی باید از زنان استفاده می‌کردیم «یگان زینبی» پلیس ویژه وارد عمل شد. در ناآرامی‌های اخیر زنان یگان ویژه ۵ مرحله عملیات انجام دادند؛ آن هم به صورت بسیار موفق و آن ضعفی را که ما در فتنه ۹۸ در مقابل زنان آشوبگر داشته و مامور زن نداشتیم را جبران کردند.

ایرنا: دانش‌آموزان مدرسه شاهد اردبیل در اعتراض به فراخوان مدرسه شعار «زن، زندگی، آزادی» سر دادند
ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: برخی دانش‌آموزان در واکنش به فراخوان مدیران مدرسه، از حضور در این تجمع خودداری کرده و شماری از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در تجمع، شعار‌هایی همچون «زن، زندگی، آزادی» سر داده‌اند. در پی این اتفاق، اولیای دانش‌آموزان با حضور در مدارس و آموزش‌وپرورش به اقدام مسئولان این مدارس برای حضور فرزندانشان در این تجمع اعتراض کردند.

روزنامه دولت: علی دایی باید حرفش را درباره اسرا پناهی پس بگیرد
روزنامه ایران نوشت: در اقدامی عجیب علی دایی از فوتبالیست‌های سابق کشورمان در صفحه شخصی خود مدعی برخورد با دانش‌آموزان در یک مدرسه در اردبیل و قتل یک دانش‌آموز شد. انتظار می‌رود علی دایی اشتباه خود را اصلاح کند.

کیهان: در برنامه‌های کودک تلویزیون بدحجابی ترویج می‌شود
کیهان نوشت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در «طرح جامع عفاف و حجاب»، صداوسیما یکی از ۲۴ نهاد و سازمان مسئولی است که موظف شده برای ترویج عفاف و حجاب به فرهنگ سازی بپردازد. نهادی که بی‌تردید به دلیلی جایگاه ویژه‌ای که در فضای فرهنگی کشور دارد، می‌تواند تاثیرگذاری بسیاری در این زمینه داشته باشد. واقعیت این است که در میان انواع اشکال برنامه سازی برای کودکان پویانمایی جایگاه مهم‌تر و جذاب تری برای این رده سنی دارد. آن‌وقت کارنامه صداوسیما در بخش ترویج عفاف و حجاب، در بخش پویانمایی دچار نوسان است... بررسی پویانمایی‌های پخش شده از برنامه‌های کودک شبکه‌های مختلف سیما (شبکه ۲، ۵، آموزش و پویا و نهال) نشان می‌دهد که یک دوگانگی غیرقابل انکار در زمینه طراحی حجاب شخصیت‌های کارتونی دختران و زنان وجود دارد. گروهی از انیمه سازان متاسفانه به دلیل عدم باور به لزوم پایبندی بانوان به داشتن حجاب به نوعی در آثار خود به ترویج بدحجابی می‌پردازند. چنان‌که برای این افراد کاملا پذیرفته شده که در طراحی حجاب شخصیت‌های دختر و خانم داستان باید حتما بخشی از مو‌های جلو و پشت سر از زیر روسری و شال بیرون بیاید!

فارس: احتمالا طی هفته‌های آینده چند فعال بازداشت شده حوزه فناوری آزاد خواهند شد
خبرگزاری فارس نوشت: با پیگیری وزارت ارتباطات، برخی فعالان بازداشت شده حوزه فناوری احتمالا طی چند روز آینده و چند تن دیگر طی چند هفته آینده آزاد خواهند شد. پس از آنکه اخباری مبنی بر پیگیری عیسی زارع پور وزیر ارتباطات برای آزادی برخی فعالان بازداشت شده حوزه فناوری در اغتشاشات اخیر مخابره شده بود، از ساختمان این وزارت‌خانه خبر می‌رسد که احتمالا طی هفته‌های آینده برخی از این افراد با قید وثیقه آزاد خواهند شد. امید است برخی از این چهره‌ها به دلیل عدم سوء سابقه و همکاری با نهاد‌های امنیتی طی چند روز آینده آزاد شوند. وزیر ارتباطات در روز‌های اخیر برای پیگیری آخرین وضعیت این افراد، تماس‌هایی با برخی نهاد‌های امنیتی برقرار کرده بود.

سخنگوی وزارت خارجه: خوش‌بینیم پول‌های بلوکه‌شده در کره جنوبی آزاد شود
سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوالی در مورد آخرین روند مذاکرات در مورد پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی اظهار کرد: مذاکرات برای آزادسازی این پول‌ها در سطح دیپلماتیک، فنی، تکنیکی و بانکی انجام می‌شود و این‌ها مکمل هم هستند. موجودی مالی ایران در کره جنوبی هیچ ارتباطی با هیچ موضوع سیاسی و پرونده دیگری ندارد و ما بار‌ها بر این موضوع تاکید کرده‌ایم. از نظر ما این یک موضوع دو جانبه و فنی بین دو کشور است و هیچ جنبه سیاسی ندارد و خوشبین هستیم که در نتیجه گفت‌وگو‌ها و تماس‌ها به زودی شاهد آزادی پول‌های بلوکه شده باشیم.

نماینده مجلس: دوربین‌های زندان اوین حتما بازبینی می‌شود
محمدتقی نقدعلی درباره بررسی چگونگی حادثه زندان اوین در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و همچنین بازبینی دوربین‌های این زندان از سوی اعضای این کمیسیون گفت: روز گذشته خدمت ریاست محترم مجلس آقای قالیباف رسیدم. از ایشان سوال کردم آیا مأموریتی به کمیسیون قضایی در این رابطه می‌دهند؟ ایشان گفتند در شورای عالی امنیت ملی جلسه داریم و اگر لازم شد و ضرورتی بر رسیدگی مفصل‌تر قضیه باشد، مأموریت به کمیسیون قضایی خواهیم داد.

انتقاد وزیر ارتباطات از بانک‌ها؛ به تکلیف قانونی عمل نکردید
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس بند و تبصره ۷قانون بودجه امسال، کلیه بانک‌های دولتی باید خدمات بانکداری الکترونیک خود را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند که متاسفانه تاکنون غیر از بانک مرکزی هیچ یک از بانک‌ها به تکلیف قانونی خود عمل نکرده‌اند.

تصور واردات خودروهای کره‌ای و ژاپنی، بسیار خوشبینانه است
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو معتقد است که آیین‌نامه واردات خودرو، واردات را با اما و اگرهای بسیاری مواجه کرده و بعید است که با این شیوه و به این زودی‌ها شاهد واردات خودرو به کشور پس از چهار سال و نیم باشیم. مهدی دادفر در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با گمانه‌زنی‌ها برای واردات خودروهای کره‌ای و ژاپنی اظهار کرد: تصور اینکه قرار باشد خودروهای کره‌ای و ژاپنی وارد شوند، بسیار خوشبینانه است. فرآیند وارداتی که در این آیین‌نامه تبیین شده، بعید به‌نظر می‌رسد که منتج به واردات خودرو شود؛ چه برسد به اینکه قرار باشد خودروهای کره‌ای و ژاپنی وارد شوند؛ از همین روی، با توجه به رفتار کره‌ای‌ها و ژاپنی‌ها و موضع‌گیری سیاسی آن‌ها، اینکه آیا خللی در واردات خودرو از این کشورها ایجاد خواهد شد، همه بسته به آن است که آیا واردات واقعا صورت خواهد گرفت یا خیر؟ اگر واردات خودرو به قطعیت برسد، واردکنندگان نیز درخواست خود را اعلام خواهند کرد اما متاسفانه با آیین‌نامه ابلاغی، واردات خودرو کلافی سردرگم خواهد بود.
 
نماینده مجلس: دولت بدون سنگ‌اندازی واردات خودرو را آزاد کند
احد آزادی خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس درباه مشکلات صنعت خودروسازی گفت: انحصار همواره موجب سوءاستفاده بوده است؛ هرچند صنعت خودروسازی در سال‌های تحریم خدماتی به کشور کرده، اکنون وضعیت متفاوت شده و با توجه به اینکه خطرات جاده‌ای افزایش یافته و تصادفات بسیار شده، سزاوار نیست که مردم را وادار به انحصار غیرقابل دفاع کنیم. وی با اشاره به وجود سوءاستفاده و سوءتدبیر در صنعت خودروسازی، افزود: مجلس برای رفع مشکلات صنعت خودرو تدبیر و با تصویب قانون مجوز واردات خودرو را صادر کرد. وی اضافه کرد: دولت باید بدون ملاحظه و سنگ اندازی و تفسیر داخلی خود واردات خودرو را آزاد کند زیرا با واردات انحصار بازار از بین می‌رود، سوءاستفاده به حداقل می‌رسد و خودروسازان داخلی ناچار به رقابت با خودروهای وارداتی می‌شوند. عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ادامه داد: اگر خودروسازان ملزم به رقابت با خودروهای خارجی شوند، کیفیت خودروهای داخلی ارتقا پیدا می‌کند، قیمت‌ها استاندارد می‌شود و ایمنی افزایش می‌یابد از سوی دیگر مردم حق انتخاب دارند.
 
در زمان احمدی‌نژاد ثروت ۸۰۰ میلیارد دلاری به کشور رسید
فیروز دولت‌آبادی سفیر اسبق ایران در ترکیه با اشاره به تعلل ایران در توسعه زیرساخت‌ها بیان داشت: مثلا سال گذشته ما برای انتقال ۱۰ میلیون تن زغال‌سنگ از روسیه به چین قرارداد منعقد کردیم. اکنون ۸ ماه از قرارداد گذشته فقط یک واگن رسیده است، چون ظرفیت زیرساختی رشد پیدا نکرده و ظرف ۱۶ سال اخیر، توجه سیستم دولتی از زیرساخت‌ها و افزایش توان و ظرفیت خارج شده است، متاسفانه از زمان دولت احمدی‌نژاد فعالیت اصلی دولت به سمت تامین نیاز‌های اولیه مصرفی مردم رفته که لطمات زیادی وارد کرده و پتانسیل ما را به تحلیل برده است، اکنون سرعت حمل و نقل ریلی برای بار ۳.۶ کیلومتر در ساعت است و ما این ظرفیت را برای مسافر تخصیص می‌دهیم و فضا برای حمل بار کاهش پیدا می‌کند. همین مساله در تولید انرژی نیز حاکم است. پتروشیمی‌ها هنوز در سطح اولیه مانده‌اند، با اینکه در زمان احمدی‌نژاد ثروت بزرگی به میزان ۸۰۰ میلیارد دلار به کشور رسید، تحولی در زیرساخت و ظرفیت ایجاد نشد. /ایلنا
 
سازمان برنامه و بودجه: پولدارترین قشر جامعه در دولت روحانی پول‌دارتر از گذشته شدند
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد برخلاف دولت قبل که در آن بیشترین فشار‌ها به قشر کم درآمد و متوسط جامعه آمد، دولت سیزدهم تمام تلاش خود را بر کمک به قشرهای کم‌درآمد به کار بسته و لایحه متناسب‌سازی حقوق هم در همین راستا تدوین شده؛ البته در صورت تصویب مجلس دولت برای تأمین هزینه‌های این طرح از شیوه‌های غیر تورمی استفاده خواهد کرد. سهم ۲۰ درصد فقیرترین جمعیت خانوار‌های کشور از کل هزینه خانوار‌ها در پایان دولت دهم ۶۷ هزارم بود؛ اما در دولت تدبیر به ۵۸ هزارم سقوط کرد؛ یعنی سهم فقرا در ۸ سال دولت‌های یازدهم و دوازدهم مرتب کوچک و کوچک‌تر شد. از سوی دیگر، پولدارترین قشر جامعه در دولت روحانی پول‌دارتر از گذشته شدند. سهم دهک دهم از کل هزینه خانوار‌ها که در پایان دولت دهم به ۲۸۹ هزارم کاهش یافته بود در دولت روحانی به ۳۱۴ هزارم افزایش یافت. شاخص‌های دیگر توزیع درآمد، نسبت هزینه دهک‌های ثروتمند به دهک‌های فقیر است که تمامی این شاخص‌ها در دولت روحانی به‌شدت به نفع ثروتمندان تغییر کرده‌اند. نسبت هزینه ده‌درصد ثروتمندترین به ده‌درصد فقیرترین جمعیت در سال ۱۳۹۱ برابر با ۱۰٫۷۹ بود؛ یعنی ثروتمندترین دهک جامعه ۱۰٫۷۹ برابر فقیرترین دهک جامعه هزینه می‌کرد؛ اما این نسبت در سال ۱۳۹۹ به نزدیک ۱۴ برابر افزایش یافت، یعنی پولدار‌ها پول‌دارتر و فقرا فقیرتر شدند.
 
منوچهر منطقی: باید با خودروهای فعلی خداحافظی کنیم
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: طی دهه‌های آینده، باید با خودروهای فعلی خداحافظی کرد و در مسیر جدید تولید خودرو قرار گرفت؛ بنابراین، ضرورت دارد در این مسیر از توان شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کرد. با توجه به این مساله در سال 93 کارهای تحقیقاتی در معاونت علمی و فناوری آغاز و دو مسیر برای این کار تعریف شد که در مسیر اول برای فناوری جدید نیاز به قوانین و حمایت های مختلف است و در مسیر دوم، آشنایی با این فناوری و سرمایه‌گذاری روی آن بود لذا تصمیم گرفته شد عمده بحث بر روی دانش‌بنیان‌ها متمرکز شود. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۹
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۶۷
سخنگوی وزارت خارجه همچین خبری نخواهد بود، مقامات آمریکا بارها گفتن پول های بلوکه شده ایران آزاد نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
بیماری های قلبی و عصبی لااقل نصف مردم ایران بخاطر حرف های بی منطق شریعتمداریه. کاش چیزی نمیگفت
وفا
| United States of America |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
خودش هم خبر دارد خبری نیست
قرار شد مجوز راهپیمایی و تظاهرات به مردم بدید پس چی شد؟ زودتر مجوز بدید
متاسفانه حق با علی دایی بود که ...
مرگ دختر بچه تایید شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
متاسفانه دروغ گفتن مالیات نداره...آخه تو که مدعی هستی یه نشونه یا سند ارائه کن!!!!
لیایی معاون وزیر ارتباطات،تو با این سطح درک باید به ناسا تقاضای کار میدادی.مرد حسابی ایا پلتفرمی داشتید که بتوان در ان به تجارت مجازی مشغول شد؟با خودتون چند چندین؟
پاسخ ها
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
جالب اینجاست که سازمان تحت مدیریتش رسما اعلام کرده با مسدود شدن شبکه های اجتماعی درآمدش یک سوم کمتر از قبل شده. یعنی خودش هم هیچ فکری برای چنین شرایطی نکرده بوده و فقط از مزایای شغلی استفاده می کرده.
سردار کرمی مانتوی مامورین ویژه خانم خیلی کوتاهه و ممکنه معترضین خیابانی را سر به هوا کند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
خدا کنه منو بازداشت کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
بی ادبه بی نزاکت...
آقای وزیر آموزش و پرورش شما با بازی با کلمات و جمله تکراری رتبه بندی تازه شروع شده ؟ داری با اعصاب و روان معلمان بازی میکنی ، من سه سال پیش گول وعده های توخالی جماعت نامردی رو خوردم و به امید رتبه بندی بازنشست نشدم در حالی که با پاداش آن سال حداقل یه خاکی میتونستم تو سرم بزنم ولی حالا ارزش آن پول یک دهم شده و آپارتمان ۷۰ میلیونی تومانی تو شهرستان شده ۸۰۰ میلیون ؟؟؟ این نسل دهه ۸۰ نتیجه این ظلمی هست که دارید به معلم و آموزش کشور میکنید . به آنان حسین دو میلیون حقوق چند سال پیش من از ۲۰ میلیون حالا با ارزش تر است ،
رفیق حاج حسین واقعا باید به پزشک مراجعه کنی.وضعت اصلا خوب نیست.
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
بنده موافقم
امثال حداد عادل و رفقاش که ویلای چند صد میلیاردی و فرزندان ساکن آمریکا دارند ، شدن تصمیم گیران مردم
لیائی تا بازدید نکرده بودی نفهمیدی که مردم چکونه خرید فروش اینترنتی میکنند؟اونوقت با این هوش و درایت معاون وزیر شدی؟
اقای معاون وزیر ارتباطات با کدام زیرساخت مردم باید خودشان به فکر میبودن؟اگر قرار به این بود که اصلا به وجود امثال شما نیازی نبود!!!
محمود لیایی اول بگو با کدوم سهمیه و رانت مسئول شدی بعد حرف بزن
بیرون بردن بچه های مدرسه ایده کی بوده و کی دستورش رو صادر کرده؟مسئله به این سادگی را چرا پیگیری نمیکنید؟
محمود لیایی زور بیخود نزن اینترنت استارلینک در ایران فعال شده و چندین دستگاه هم ازش شروع به استفاده‌ کردن
اینترنت استارلینک در ایران فعال شده و بعضی افراد در ایران دارن استفاده میکنن و خداروشکر کم کم در همه کشور فعال خواهد شد به زودی
یه نگاهی به گرین کارت امریکاییت بنداز جناپ بعد حرف بزن
مردم دارن توی خیابون روسری آتش می زنند و بی روسری در خیابان می چرخند اونوقت کیهان رفته چند تا کارتون پیدا کرده که دخترها توش بد حجاب بودن !
خدایا خودت ظهور کن !
پاسخ ها
احمد
| United States of America |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
حسین شریعتمداری از ابتدا حالش خراب بود
سلبریتی‌ها کانون اصلی انتشار اخبار جعلی و دروغ شده‌اند

سلبریتی‌های ایرانی که در این روزها از  نداشتن سواد رسانه مردم در حال سواستفاده کردن از احساسات آنها هستند.

درخواست م از قوه‌قضاییه این است که برخورد جدی با این عوامل پخش اخبار جعلی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
من همچین درخواستی ندارم!
ناشناس
| Sweden |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
سه درصد از بقول شما مردم۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
ساندیست رابنوش واز جانب دیگران حرف نزن
دروغ 9 ملیون کاسب در اینستاگرام را آنقدر تکرار کنید تا شاید دولت کوتاه بیاید.
اما حقیقت ندارد. حتی ده درصد آن
بعدشم میرن روی پیام‌رسان داخلی
و خراب نمی‌شه
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
همین آلان یک عکس از جنس برای مشتری توی آی گپ فرستادم ده دقیقه طول کشیده تا بره. سایت تابناک عین فشنگ می آد بالا پس نگو از کندی اینترنت هست. لابد این همه پهنای باند دادن پیام رسان های داخلی زیر ساختش رو نداره که آپلود کردن عکس طول میکشه. با این حساب فیلم هم ده ساعت طول می کشه ارسال بشه.
معاون وزیر ارتباطات خطاب به مردم و کسب و کار‌های اینسناگرامی: خودتان از قبل باید به فکر می‌بودید
نمونه اعلای یک مدیر مردمی همراه با دغدغه های مردم دلسوز و غمخوارو همراه مردم ..... ممنون آقای رییس جمهور از اینکه اینقدر عالی به وعده هاتون عمل کردید .....
سخنگوی وزارت خارجه: خوش‌بینیم پول‌های بلوکه‌شده در کره جنوبی آزاد شود

کلا وزارت خارجه خوش بینی داریم . هنوز مذاکرات به بن بست نرسیده پولهامون قراره آزادبشه . اروپا و آمریکا تحریم های جدیدی اعمال نکردند . ما طرفدار صلح در جهانیم و به هیچ طرف جنگ اوکراین خدمت رسانی نمی کنیم و .....ماخیلی خوبیم سوییس واقعی هم اینجاست ....
خودرو دغدغه مهمیه دولت نمیفهمه یا نفوذیها اجازه نمیدن این مشکل حل بشه
عربستان مراقب خودت باش ، با دم شیر بازی نکن نکننننن
یکی از شرم آورترین کارهایی که غربیها و متحداشون دارن میکنن تحریک و تشویق دانش آموزان به شرکت در اعتراضاته. چون هم دانش آموزان راحتتر تحت تاثیر رسانه قرار میگیرند و هم اگر بلایی سرشون بیاد جامعه بیشتر ناراحت میشه. یعنی میخوان اونها رو قربانی کنند.
ایران باید به سازمان ملل و یونسکو دراین باره شکایت کنه هم از انگلیس و هم سایر کشورهایی که اجازه میدن رسانه هایی که در اون کشورها فعالیت داره چنین کاری کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
حالا فرض کنید همچین شکایتی شد اونا نمیپرسند مگرصدا وسیمای خودتان چه چیز پخش میکند که جوانا ایران به رسانه های بیگانه پناه آورده اند
*مجلس را به رأس امور برگردانید*
استدلال:
محمدتقی نقدعلی ورود کمیسیون قضایی، به بررسی حادثه آتش سوزی زندان اوین را، منوط به صدور دستور از سوی رئیس مجلس میداند و قالیباف آنرا منوط به نظر شورای عالی امنیت ملی می داند!!! (بسیار عجیب است که ایشان آیین نامه داخلی مجلس را نمیدانند)
طبق تبصره1 بند7 ماده45 آیین نامه داخلی مجلس، کمیسیون می تواند رأساً و یا به درخواست 10نماینده به موضوعات مهم و حساس و در مواجهه با تخلفات یا سوء مدیریت ورود کند و در این فرایند نیازی به اخذ مجوز از رئیس مجلس یا شورای عالی امنیت ملی و هیچ نهاد دیگری ندارند.

/
مشکل مشابهی در پرونده تحقیق و تحفص در فوت مهسا امینی وجود دارد. در صفحه اول گزارش، ورود کمیسیون امور داخلی و شوراها به موضوع مستند به دستور رئیس مجلس شده است که روندی فاقد پشتوانه قانونی است. شروع این تحقیق یا باید حسب قوانین داخلی کمیسیون ها پیگیری و یا به درخواست ده نماینده (که رئیس مجلس هم می توانست یکی از ایشان باشد) در دستور کار کمیسیون قرار می گرفت ولی فرایند ذکر شده در گزارش، فاقد هر گونه پشتوانه قانونی است.

متن تبصره: کمیسیون ها راساً یا با تقاضای حداقل ده نفر از نمایندگان می توانند در موارد مهم و حساس و در مواجهه با تخلفات یا سوء مدیریت، با دعوت از مسؤولین ذی ربط موضوع را بررسی نمایند...

متن گزارش تحقیق و تحفص از فوت مهسا امینی:
در اجرای بند7ماده45 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و متعاقب دستور مورخ 1401/06/25 رئیس محترم مجلس در پیگیری حادثه فوت خانم مهسا امینی ....

همانطور که می بینید کمیسیون اقدام خود را در ادامه ی دستور رئیس مجلس میداند و هویت مستقل کمیسیون در پیگیری امور کاملا مستحیل شده، در حالی که قانون برای کمیسیون در موضوعات مهم و حساس، استقلال کامل از دیگر بخشهای مجلس و نهادهای حاکمیتی، در نظر گرفته است.

برای برگرداندن "مجلس را به رأس امور" نیاز است این رفتارها اصلاح شود.
مردم از رانت در حوزه خودرو ناراحت هست ای دولت انقلابی حداقل دست رانت خوارها ودلالها رو در این حوزه قطع کن اجازه واردات بده بذار مردم راحت باشن سخت گیری به نفع عده ای منفعت طلب عاقبت نداره از ما گفتن بود
واتساپ رو سریع باز کنید الان چند روز هست که از دوست‌ دخترام خبری ندارم خیلی نگرانشون هستم به خدا زندگیم تلخ و مختل شده دیگه خسته شدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
ساندیس خور
اگر کیهان تعطیل شود کمی مردم آرام می شوند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
عمرا که تعطیل بشه
می دونی چند تا کارمند داره ؟
می دونی بودجه سالیانه کیهان چقدره ؟
تو بودی این شغل و این بودجه را رها می کردی ؟
میلیاردی بودجه می گیره و شیشه پاک کن منتشر می کنه
شغل از این بهتر ؟
ناشناس
| Sweden |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
احتمالا حمایت مالی از روسیه هم میشود۰ رفیق شریعتمداری از گل نازکتر تا حالا ماکه نشنیدیم در باره پوتین و یا روسیه نوشته باشد۰
عجب معاون وزیر ارتباطاتی!
آقا انگار شما بیگانه اید با موضوع ارتباطات.
شبکه های داخلی چندتا فالوير دارند که فرمودین نباید از اینستا استفاده می کردین؟
بعد اینستا که فیلتر نبود.
یک آدمایی مثل شما اینترنت را فردا قطع می کنید میایید میگید خوتان باید می دانستید از اینترنت استفاده نکنید!!!
عجب معاون وزیر ارتباطاتی!
آقا انگار شما بیگانه اید با موضوع ارتباطات.
شبکه های داخلی چندتا فالوير دارند که فرمودین نباید از اینستا استفاده می کردین؟
بعد اینستا که فیلتر نبود.
یک آدمایی مثل شما اینترنت را فردا قطع می کنید میایید میگید خوتان باید می دانستید از اینترنت استفاده نکنید!!!
به نظرم رژیم سعودی با ای کاراش یه گلی به خودی بزنه .
کلا ما به همه دنیا هشدار میدیم شب و روز
سازمان برنامه و بودجه: پولدارترین قشر جامعه پول‌دارتر از گذشته شدند...خدا رو شکر .... واقعا من فکر می کردم نمی دانید حالا فهمیدم من نادان بودم که فکر می کردم نمی دانید با اقتصاد زندگی ما چه کردید...
وقتی برادران ارزشی بی ارزش مثل بردار حسین و عیره حرفی میزنند دلیل بن بست کشور رساتر میشنوم.
از احمدی نژاد متنفر شدم
نون به نرخ روز خور
درود واحترام
۱_ آتش زنندگان شبانه ودر ساعت تعطیلی چگونه به کارگاه راه یافته اند ؟
۲_هشت نفر در اثر گاز گرفتگی مرده اند یعنی محبوس بوده وامکان فرار به هوای آزاد نداشته اند چه کسی از باز کردن درب ها امتناع کرده است ؟
۳_ قطعا در نقطه به نقطه زندان دوربین بوده است چه کسی به کارگاه رفته ؟ اسمش چیست ؟
۴_ آتش نشانی در کار بوده است ؟ چه ساعتی رسیده است ؟
۵_ آن حجم آتش فقط مربوط به پارچه واحیانا میز زیر چرخ بوده است ؟ چون گچ دیوار وموزائیک کف که آتش نمیگیرند .
۶_ دود بنا به قوانین فیزیک به سمت بالا میرود ، طبقه بالای کارگاه سلول بوده است ؟ اگر نبوده چگونه دودها افقی حرکت کرده اند ؟
و........
حداقل انتظار از مجلس بی لیاقت این بود که رئیس جمهور بی کفایت رو استیضاح کنه.
حتی شرکتهای بزرگ هم نمیتوانند تصور کنن شبکه های خارجی مسدود میشوند انوقت ان روستایی از همه جا بیخبر چکار میتونه کنه. این وزیر هم مثل بچه ها حرف میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
به بچه ها توهین نکن
صد افرین به معاون مخابرات با این جواب داهیانه و کوبنده به معترضین قطع اینستاگرام ، !!!!! ( البته جون عمه اش ) ، بیچاره مردم با این مسئولین
معاون نامحترم وزارت ارتباطات : اينستاگرام كه مردم ايران رو محدود نكرده شما محدود كردين!!!
سخنگوی دولت شما که گفتید پول۶ای کره جنوبی با واسطه گری یک کشور ثالث انجام شده و در یک بانگ خارج از ایران واریز شده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
تا الان‌پنج شیش دفعه پول ها رو گرفتن
کیهان چرا به هرچیز دخالت دارد واتش بیار معرکه است
معاون وزیر ارتباطات خطاب به مردم و کسب و کار‌های اینسناگرامی: خودتان از قبل باید به فکر می‌بودید
خدایا خودت ظهور کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینهمه پررویی از کجا اومده؟؟؟
پولهای بلوکه شده آزاد نخواهد شد ، منتظرش نباشید
کار رو به جایی رسوندین که حتی اخبار تابناک و الف رو هم نمیشه خوند و برای باز شدن هر خبر بالای سه چهار دقیقه باید وقت گذاشت. بفرمایید اونوقت هزینه اینترنتی که اینجوری هدر میره چجوری از جیب مردم میکشید بیرون؟
آقای منطقی چند دهه طول می‌کشد تا این پیش بینی شما محقق شود؟به نوه های ما می رسد؟
یادتون رفته سر شیخ نمر و قاشقچی چه خیمه سنگینی روی عربستان زده بودین؟
شریعتمداری مثل اینکه در دوران عصر حجر هزار و چهارصد سال پیش زندگی میکنه , مومیاییش کردند تازه اومده از قبر بیرون
این لیائی مدیرعامل پست با نبوغ فراوانش داره تو ایران حروم میشه!!
کیهان شوخی کرده حتما ، یعنی واقعا فکر میکنه اگه روسری برا دختران در کارتونها بزارند همه جی درست میشد ، اینا از کجا مشورت میگیرند که انقدر در توهم به سر میبرند .
شما هم برنامه به عربي پخش كنيد و جوانهاي عرب را بر عليه حكومتشان ترغيب كنيد
خیلی از دختران ما کاملا با فرهنگ غربی بزرگ میشن و رسانه ها و فیلمها و سریالهای غربی یا ترکی و غیره که با فرهنگ اسلامی تضاد داره رو میبینن، اونوقت نمیشه اینها رو با زور باحجاب کرد. چون اصلا باوری به حجاب ندارند. مسئولان در کار فرهنگی بسیار ضعیف هستند اونوقت مشکلات رو فقط میخوان با زور گشت ارشاد و غیره حل کنند.
آقای رییسی شما مخابرات رو بده به بخش خصوصی واقعی نه ...بده؟؟ انوقت ببین تمام کشور رو اداره میکنه ؟؟ این کشور با این حجم از درآمد بخصوص که دیگه یه دلار برای کالای اساسی ملت نمیدین ، که حداقل چند صد میلیارد دلار درآمد نصیب دولت کرد ه چرا تورم ۷۶درصدی رو هم که به ارمغان اورد، ؟؟ فقط یه علت داره آنهم درد بیسوادی کابینه ، درد ۶ کلاسه بودن ؟؟؟ درد اینکه یه نفر که یک سال کار اجرایی نکرده و فقط کار قضاوت کرده بیاد بشه ریییس دستگاه اجرایی ؟؟؟ اخه به ۴۰۰ هزار تومان حق عائله مندی ملت چه خاکی به سرشون بزنند وقتی خط فقر شده ۲۳ میلیون
در جواب معاون وزیر ارتباطات باید گفت ، حیف از نونی که از مالیات مردم میبری سر سفره زندگیت....یعنی مردم باید هر لحظه تو استرس باشن که امسال جنابعالی زحمت چندین سالشون رو که تبلیغ کردن و مشتری جمع کردن رو با یک دکمه فیلترینگ به باد بدین و از ملت هم طلبکار باشید که چرا این مدلی کار میکنید!!!!
آقای رییسی خط فقر بین المللی حدود ۳دلار در روز هست بدون در نظر گرفتن تورم مسکن،
خط فقر هم یعنی حداقل درآمدی که فرد برای گذراندن زندگی نیاز دارد تا زنده بماند
یعنی هر فرد باید ماهی ۹۰۰ دلار معادل بیست ونه میلیون در ماه

اینو فقط بدون که بدانید با ملت چی کردید و این یک میلیونی که میخایین اضافه کنید و صد بار در روز تکرار میکنید پول گدایی محسوب میشه ک صدقه که دیگه منت گذاشتن نداره ؟
درسته که جمعیت معترضان نسبت به جمعیت کشور بسیار کمه، اما خیلی از افراد که در اعتراضات شرکت نمیکنند با معترضان همدلی دارند. مسئولان باید یک جوری نشون بدن که میخوان مساله حجاب رو حل کنند تا معترضان آرامتر بشن. لازم هم نیست یکدفعه مقامات ارشد اعلام کنند، میشه از بحث بین نمایندگان مجلس شروع بشه.
یک عده ای از مسئولین در عالم هپروط سیر میکنند

بیا پایین داداش
رسانه مزدور سعودی ذلت مردم ایران را میخواهند.
مسعود کیمیایی همون مسعود کیمیایی هست که گوزن‌ها رو ساخت همونی که قیصر رو ساخت حالا چرا اینقدر دارید بهش افترا می‌زنید او سیاسی ترین فیلم های قبل از انقلاب رو ساخت سفر سنگ او علنا تیلیغ انقلاب بود ؟؟ حالا شده فتنه گر ؟؟؟
باز اشتباه کردین اصلا بچه ها تلویزیون ایران رو نمی بینند چون کارکتر ها خیلی زشت هستند دختر توت فرنگی می بینند یا کارتون فروزن پسر ها هم باب اسفنجی و پاتریک
صدا سیما بودجه میلیاردی میگیره مخاطب نداره فرمانده سپاه باید این ایراد را به صدا سیما بگیره و مشکلات داخلی که در اثر انتخاب افراد بی تخصص انجام شده درختانش گل می‌دهند گلهای این درخت بیکاری ، گرانی ،تورم، فقر ، بورس ، خودروسازان، بانکداری،..‌.... جوانان در اثر مشکلات بوجود آمده خسته و افسرده شده اند با قوای قهریه مشکلات حل نخواهد شد باید اصلاحات را شروع کرد گفتار درمانی کافیست
كيهان : در برنامه كودك تلويزيون بد حجابي تبليغ مي شود ؟!
---------------
بد حجابي ؟ آن هم در برنامه هاي تلويزيون خودمان براي كودكان ؟ ... اين از عجايب روزگاره ! به حق چيز هاي نديده و نشنيده كه تلويزيون ما مروج بد حجابي براي كودكان باشد ! اما خوب است از كيهان امروزي فاصله بگيريم و سري بزنيم به كيهان ساليان پيش .. كيهان اواخر دهه شصت و اواسط دهه هفتاد كه ما از خوانندگان پرو پا قرص آن روزنامه بوديم و هر شب با شور و شوق فراوان براي خريد روزنامه كيهان كه البته مشترك بوديم مي رفتيم كه در آن روزگار ستوني بود در آن روزنامه ، بسيار جالب به نام « تپش قلم » به قلم جناب « «عباسعلي كامرانيان » كه جملات قصار گونه داشت ،كه هر كدام جمله اي بود حكمت آميز كه مي شد ساعت ها روي هر كدام تفكر و انديشه كرد ! البته قبلًا حضورتان هم عرض كردم ! حال با اجازه جناب كامرانيان چند جمله از ستون ها ي آن روزگاران نقل كنيم :
-- خداي عشق « رب الارباب » است !
-- جهنم مخلوق تبه كاري هاي انسان است !
-- گاهي حسادت دوستان روي شقاوت دشمنان را سفيد مي كند !
-- دروغ فواره ناتواني است !
-- كودكان بيشتر از آن چه بزرگ ترها مي پندارند ، بزرگ اند !
-- هر جا شخصيت مؤمني شكسته شود ، عروسي شياطين برپاست !
-- هر كس در عرصه پُست ، پَست نشود ، انسان سالمي است !
-- حق گو هميشه زنده است ، حتي اگر مرده باشد !
-- براي درك مشكل نيازمندان ، ساده زيستي مسئولان آسان ترين راه است !!
-- اسرار اگر از دروازه دهان خارج شوند ، دگرديسي مي كنند !
-- « صمد » خداي عقل و « صنم » خداي دل است !
-- تنهايي دانا ، بوستان انديشه اوست !
-- خوشبختي و بدبختي انسان در تصوير كلمات دنيوي نمي گنجد !
-- در عرصه تبليغات كاه و كوه با هم پيوند اسطوره اي دارند !
-- اگر ظلم تصوير شود ، اولين كسي كه از او مي گريزد ، ظالم است !!
-- بزرگترها براي اين كه كوچك ترها را بخوابانند ، بايد خودشان را به خماري بزنند !
-- شهر فقر شهر ناله هاي بي صداست !!
-- متاسفانه سعه صدر بعضي از دوستان از حوصله دشمنان كمتر است !!
-- طالب خدا ، بايد از خودش فاصله بگبرد !!
-- انسان هر چه قدر پوك تر باشد ، تملق پذيرتر است !!
-- وقتي عدم درك متقابل در زندگي وارد شود ، همه با هم تنها مي شوند !
-- كمتر خروس هاي جنگي هستند كه صاحبانشان با هم دوست نباشند!!
-- كوتاهي و بلندي در گروعرض عمر است ، نه طول آن !
-- آرد همه نان هايي كه به نرخ روز خورده مي شود ، نا خالص است !!
-- تاريخ بزرگان سرشار از عبرت هاي بزرگ است !
-- دهان باز همسايه ديوار به ديوار چشم بسته است !
-- انسان اگر از عشق منها شود ، صفر است !
-- انسان هر چه قدر كوچك تر باشد ، بيشتر به دنبال سكو مي گردد !
-- هنرمند خالق چيزي است كه بايد باشد ، اما نيست !
-- انسان چكيده كائنات است !!
-----------------------------
-- عجب ! ... عجب ... چه چيزهاي خوب خوب شما در كيهان آن سال ها مي خوانده ايد !!
-- درسته ! بي خود و بي جهت نبود كه هر شب با شور و شعف فراوان براي خريد آن روانه مغازه روزنامه فروشي مي شديم و خيلي از بريده هاي آن روزنامه ها را در پوشه هايي بايگاني كرده ايم !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
بد حجابی موضوع مهمی نیست مهم این است که در تلویزیون ما در گرو کامل فرهنگ سرمایه داریست از تبلیغات گرفته تا سریالهای آبکی و زرد آن آنوقت توقع دارند مردم خدا جو و اهل ایمان پرورش یابند
من میگم با این افکار روان پریشی که دارید کار رو حجاب رو از جنین شروع کنید
آقای منطقی گفتند در دهه های آینده باید از این خودرو های فعلی خداحافظی کنیم پس با این تفاسیر تا حداقل 10 سال دیگر باید این آشغال های خودرو سازان ایرانی را مصرف کنیم همین الان در دنیا خودرو های تمام برقی و هوشمند در حال تولید است و ما 50 سال از دنیا عقبیم و متاسفانه با این مافیای هزار سر در خودرو سازی مردم ایران ناچارند همین آشغال های ایرانی و چینی را استفاده کنند و پیشرفتی در کار نیست و مصوبه واردات خودرو هم توسط این مافیا امکان اجرایی شدن ندارد بی کیفیتی در خودرو به حدی است که حتی صدای پلیس ایران هم درآمده و هیچ کس جوابگو نیست
حرفهای مشمئز کننده شریعتمداری تمومی نداره..با وجود این آقا ما نیازی به دشمن نداریم
حاج‌ حسین‌ پیر شده‌ بیشتر اوقات‌ تو خونه میمونه‌ برنامه‌ کودک می بینه‌ مجریان‌ سعی کنند‌ شیک و پیک نباشند‌ حاجی خوشش نمیاد !
یغنی بین این همه آدم . یکی پیدا تمیشد قایله رو ختم کنه کافی بود یکی شجاعت بخرج بده و عذرخواهی کنه تمام میشد و دیگران کشته نمیشدند
دهه های آینده ، مثلا 50 سال بعد .
مسئولان محترم ، لطفا شما هم از طریق برنامه های وزین صدا وسیما در امور داخلی عربستان دخالت کنید و جوانان آنها را به راه راست هدایت کنید.
در زمان احمدي نژاد ثروت ٨٠٠ ميليارد دلاري به ايران رسيد !
-------------
هنوز هم دير نيست كه از ايشان سؤال شود كه اين پول ها چه شد ؟ پول كمي نيست ! از اين « نمد »
كلاهي به من و من نوعي نرسيد ! باور بفرماييد كه در بر خي بلاد و ممالك اگر صحبت از ١٠٠٠ دلار ناقابل هم باشد ، تا حساب ريال آخر روشن نشود ، دست از سر طرف بر نخواهند داشت و چنان آن شخص را به محاكمه خواهند كشيد كه مرغان هوا و ماهيان دريا به حال و روزش زار زار گريه كنند ! ... ديگه چه برسه به يك ميليون دلار كه حساب و كتابش روشن نباشه ... و چه برسه به ده ميليون دلار ... واي .. واي ... ، و چه برسه به يك ميليارد دلار ... واي واي ... واي !! ٨٠٠ ميليارد دلار ؟؟
وضعیت عجیبی نه مردم میتونند چیزی رو تغییر بدهند نه مسئولین میتونه کاری برای مردم کنند
اعتراضات از روزی شروع شد که دولت رییسی بعد از شروع سال جدید بار همه تحریم ها رو به دوش مردم انداخت و اونا رو به حال خود رها کرد فقط حذف ارز دارو میتونست خانواده ایرانی رو به خاک سیاه بنشاند
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: طی دهه‌های آینده، باید با خودروهای فعلی خداحافظی کرد و در مسیر جدید تولید خودرو قرار گرفت؛
این آقای منوچهر خان را کی کوکش میکنه که یهو به سخن در میاد اما حیف که قبلش یک کمی فکر نمیکنه چی میخواد بگه. دهه ها بعد تو تازه میخوای این ماشینها را بذاری کنار؟ تا پایان همین دهه در اتحادیه ازوپا همه ماشینها برقی باید باشند.
طی دهه های آینده باید با این خودروها خداحافظی کنیم؟؟
خدا رو شکر در مسیر پیشرفت هستیم
تا هفتاد هشتاد سال دیگه خط تولید پرشیا و ۲۰۶ متوقف میشه
ی
اصلا معلوم نیست چه خبره
تو کف خیابون و دانشگاهها و بچه مدرسه ای ها روسریو مقنعه که نیست هیچ مطالبات بالاتر مطرح شده
اونوقت غضنفرآبادی می گه با دوربین های چهره شناس بی حجابها را از حقوق اجتماعی محروم کنید اون یکی ذوالنور هم می گه ۷۴ ضربه شلاق بزنید !
شریعتمداری کیهان هم می گه چرا کارتون ها حجابشون خوب نیست !
خوش بین باش ما هم هستيم
شما ها اين كاره نيستيد
کیهان انگار در جریان امور نیست که چه خبر
آقای منطقی ما خودروهای فعلی شما را هم هنوز به علت گرانی و... هنوز سور نشدهایم
محمود لیائی، معاون وزیر ارتباطات نمیدونه که اگر ابزار بهتری در دسترس بود مردم سراغ اون می رفتن!
دو نکته مهم: گستردگی سطح استفاده از اینستاگرام در کشور و سطح درک معاون وزیر ارتباطات که اینقدر کوتاهه فکره!!!
در دسترسی مردم به شبکه های اجتماعی و اینترنت سخت گیری کنید تا شاهد اعتراضات گسترده تر مردم باشید!!
سردار محترم محدودیت دسترسی مردم نه عاقلانه است و نه عملی باید منطق قوی تر را به رسانه بیاورید.
این دولت باعث شد طبقه متوسط جامعه هم بشدت تضعیف شود و پولدارها پولدارتر و فقرا فقیرتر شوند اما هنوز هم سعی در فرافکنی داره !!!
وقتی دولت وزیر سه هزارمیلیاردی معرفی میکنه معلومه که از پولدار شدن پولداره و حمایت از اونها باکی نداره!
وزیر ارتباطات از حامیان و عوامل اصلی فیلترینگ و کندی اینترنت است و همزمان از توسعه خدمات الکترونیکی صحبت میکند و گلایه از دیگران!!!!!!
مدتیست مذاکرات برجام متوقف شده و کار وزارت خارجه شده اینکه هر چند روز در مورد پولهای بلوکه شده در کره صحبت کنه تا جلوی انتظارات تورمی رو بگیره!! ... برو مشکل رو ریشه ای حل کن!
نماینده مجلس پیشنهاد بررسی حوادث اوین رو میده و قالیباف جواب میده باید اجازه بگیره!!! مجلس انقلابی مستقل!!!!!!!!
كيهان مردم كارتون مورد نظر تو رو نگاه نميكنن هر جقدرم دخترهاي كارتون رو بپوشوني اصلا پوشيه بزني نسل جديد با فكر تو راه نمي يان نه بي بندو بارن نه ملزم به ججاب اجباري مورد نظر
آقای سخنگوی امور خارجه، تا یکماه پیش که میگفتید در حال انجام مقدمات آزاد سازی پولها هستیم، حالا میگید خوشبینیم؟ مثل آزاد سازی حق آبه ایران از هیرمند؟ مثل ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی؟و ....... . بابا اگر حرف نزنید سنگین تر هستید.
یکی بیاد گره های ذهنی کیهان رو باز کنه بهش بفهمونه که بابا جان هیچکس با آموزش و اجبار و چندتا کارتون و فیلم و سریال با حجاب یا بی حجاب نمیشه حجاب یه انتخابه یه اعتقاده که به خود فرد مربوطه نه به شما
خیلی عجیبه که هنوز نفهمیدید که با زور و اجبار نمیشه نمیشه
آخرین خبر: سران سعودی پس از این تهدید تمامی رسانه های مورد حمایت خود را تعطیل کردند و قول دادند بعد از این به جز اخبار صدا و‌ سیما هیچ خبری را در مورد ایران نه گوش کنند و نه پخش نمایند.
""معاون وزیر ارتباطات خطاب به مردم و کسب و کار‌های اینسناگرامی: خودتان از قبل باید به فکر می‌بودید"""
احسنت... از یه مدیر لایق در دولت آیت الله دکتر آقای رییسی بایستی بشدت قدردانی نمود.
"معاون وزیر ارتباطات خطاب به مردم و کسب و کار‌های اینسناگرامی: خودتان از قبل باید به فکر می‌بودید"
شما بزرگواران برای وصل کردن آمدید نی برای ...
حداقل دلداری میداد میگفت نگران نباشید به نحو دیگه ای و به شکل بومی حل میشه
بابا، به این کره جنوبی رحم کنید. یک بار پول هایمان را بلوکه کردند. از آن به بعد هفت هشت بار این پولها را آزاد کرده ایم. بیچاره ها ورشکست می شوند ها!
یه نگاه به برنامه های صدا سیما بندازید تمام آن از گوینده ها و برنامه های سرگرمی و سریالها فقط در انحصار یک گروه اقلیت با تفکر خاص وتیپ ظاهری خاص قرار گرفته واصولا اکثریت جامعه هیچ جایگاهی در این سازمان عریض و طویل ندارد! حتی موقع تهیه گزارش از مردم کوچه وخیابان هم همین تیپ‌مورد نظرشان انتخاب میشه !! صدا سیما با چنین نگاهی آشکارا به مردم می فهماند که برای قشر بزرگی از جامعه ارزش قائل نیست واصولا آنها را نمی بیند وبه حساب نمی آورد وغریبه هستند !!!!
مگه می شه با رسانه جنگ نظامی کرد؟ خوب شما بیا برنامه های خودت رو بهبود بده...
ای بابا
پس تقصیر مردم بوده که به این فکر نکردن و رفتن تو اینستاگرام سرمایه گذاری کردن و مسئولین که چاره ای ندارن دیگه
بستنی رو باید بست
مرسی
از یک طرف با عربستان مذاکره از طرف دیکر ...
عجب مملکت شیر تو شیری
اگر زیر پا گذاشتن ارزش‌ها حساب نمی شود می خواستم بپرسم از پول‌های بلوکه شده ما در چین چه خبر.
ادم وقتي صحبتهاي مسوولين رو ميشنوه شگفت زده ميشه و فكر ميكنه اينا تازه شدن مسوول.
اقايون شماها كه از اول مدير و مسوول بوديد و خودتون بخشي از حكومت رو در دست داشتيد چه گلي به سر مملكت زديد كه حالا هي به گذشتگان ايراد ميگيريد .
نگوییم معاون وزیر اطلاعات، بگوییم ...؟
این مسول روزنامه کیهان هم انگار تو باغ نیست ها
تا منافع رانتخوارا از عدم واردات خودرو تامین میشود محال است خودرو وارد کشور شود.
کیهان یکم برات نگران هستم. مغزت نیاز به درمان داره.
در مورد مسیله حجاب، فکر می کنم وضعیت شهر استانبول ترکیه می تواند بسیار روشنگر باشد. من دو سفر با خانواده انجا بودم. همه می دانیم در ترکیه حجاب اجباری نیست. با این حال خانمهای محجبه احترام فوق العاده ای داشتند. مثلا در اتوبوس اگر خانم محجبه حتی اگر بسیار جوان بودند داخل می شدند همه نشسته ها جایشان را به او می دادند. این در مور د همه خانمها رعایت نمی شد. خانمهای خانواده ما احترامی که در ترکیه دیدند، در تهر ان ندیدند.
به تهران که باز گشتیم در متروها امتحان می کردیم تا ببینند افراد همان احتر ام را می گذارند، اما دریغ. حتی افراد مذهبی وقتی مادر خانم مسن من داخل کوپه مترو می شدند خودشان را به خواب می زدند! این حقیقتی بود که چندین و چند بار امتحان کر دیم، در اکثریت قریب به اتفاق موار د اینگونه بود. یادم است که در ایام کودکی من جامعه به این شکل نبود و جامعه ما و تهران هم مانند استانبول بود.
نتیجه ای که من گرفتم:
بعد از اتفاقات اخیر، وضعیت اقتصادی بد، بیعدالتی گسترده و ندیدن واقعیات توسط مسیولین من را به این نتیجه مشخص رساند که

بهتر است حکومت کاری کند و زمینه را طوری بچیند که مردم و جامعه به افراد محجبه احترام بگذارند، بسیار بیشتر از انکه عملیات قهری انجام دهد و یا امتیازات مستقیم بدهد، که هر دو در شرایط فعلی موجب ابروریزیست.
توصیه میکنم از نوشته های برادر کهکشانی استفاده نکنید چون کهکشانی دانش اجتماعی ندارد
بهتر اینکه اول مشکلات و کم و کاستی هایی که برای مردم گذاشتین رو اول رفع کنید بعد به دیگر کشورها دشنام بگیر.بچه اگه مهر و محبت تو خونه نبینه سراغش بیرون و پیش غریبه ها میره.پس در هر صورت شما دارید اشتباه می کنید
من از پاسخ جناب معاون وزیر کاملا قانع شدم ، مردم باید خودشان بفکر می بودند چون قرار نیست که مسولین به فکر مردم باشند!!!
خوش بینی به پول آزاد شده مثل آب هیرمند نباشه
اقای روزنامه کیهان، شما شخصیت های تمام کارتون ها رو هم چادری کنی دیگه فرقی نداره، چون کسی رسانه شما رو دنبال نمیکنه، کودکان ما جم کیدز میبینن :)))))))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
نظر کیهان در مورد فیلمها و سریالهای خارجی چیست؟ تازه از این به بعد سریال یوسف پیامبر و مختار نامه را هم نمی توانند تکرار کنند.
باز هم اشتباه . باید فقط در زمینه ی خود روهای برقی سرمایه گزاری کنید . فقط و فقط .
ازهشدارهاتون به اتحادیه اروپا مشخص شد که جدی هست یانه
نیازی به هشدار نبود کافیست ما هم در فضای رسانه قوی وارد شویم مطمئن باشید در میان مردم منطقه گوش شنوا زیاد است .
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
کیهان شریعتمداری خودش به انداز ۵۰۰تا نشریه و تلویزیون قدرت داره
معکوس البته از جنبه معکوس معکوس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
عمرا اسم واقعیت کوروش نیس
فرمانده هشدار کافی نیست ترس را از خود دور کنید و حمله نظامی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
من می گوییم با دستگاه کرونا باب مستعان از فاصله ۱۰۰۰ متری مردم معترض رو شناسایی کنید
در برنامه کودک
ده ساعت برنامه های شیطانی و بکش بکش پخش میشه نیم ساعت در مورد اعتقاد و انسانیت
بعد مسئولین توقع دارند که این نیم ساعت برنامه بچه ها را فرشته صفت کنه و اون ده ساعت برنامه ای که از لحاظ گرافیک و ... بسیار جذاب میباشند هیچ تاثیری نداشته باشه
اگر درست دقت شود به همت این مدیران از سرمایه این مملکت و از سرمایه اسلام علیه این مملکت و اسلام استفاده میشود
پاسخ ها
شروین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
تو انتظار داری بچه کوچیک بشینه اینارو نگاه کنه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
صبح بخیر
سخنگوی وزارت خارجه: خوش‌بینیم پول‌های بلوکه‌شده در کره جنوبی آزاد شود
چندین بار گفته‌اید که آزاد شده است!

کیهان: در برنامه‌های کودک تلویزیون بدحجابی ترویج می‌شود
ساکت شو! فقط ساکت شو!

با اینکه در زمان احمدی‌نژاد ثروت بزرگی به میزان ۸۰۰ میلیارد دلار به کشور رسید، تحولی در زیرساخت و ظرفیت ایجاد نشد.
احمدی نژاد توان مدیریتش همین قدر بود.
کسانی که احمدی نژاد را حمایت کردند و او را به ریاست رساندند باید پاسخگو باشند
كيهان : در برنامه كودك تلويزيون بد حجابي ترويج مي شود !
---------
-- آقا لطفي از افزايش حقوق تان چه خبر ؟ خبرش كه در گنبد مينا هياهو انداخته ! ديگه عالم و أدم با خبر شدن كه مي خواد حقوق كارمندان افزايش پيدا كنه ! ... خدا را شكر !... فضولي نباشه آقا لطفي ، حالا خدا بخواد چه قدر حقوقت زياد ميشه ؟ !
-- البته آقا هاشم خبر هايي هست ، اما هر كه يك چيزي ميگه ، دولتيان يك چيزي ميگن ، مجلسيان فردا يك مبلغي ديگر ميگن ! ... از اون طرف عيال هم روزي صد بار ميگه كه شكر خدا حقوقت دو ميليون مي خواد زياد بشه ! ميگم عيال جان كي گفته دو ميليون ؟ ميگه زن اوسا جعفر جوشكار ! به هر حال خدا كنه روزنامه كيهان به افزايش حقوق ما حقوق بگيران گير نده ! آخه ميدوني اين جريده شريفه به همه چيز گير ميده ...هر روزي به يكي ، هر روزي به چيزي ... خدا خدا مي كنم كه حداقل به حقوق كارمندان كاري نداشته باشه ... هر چند خود كيهان ميدونه كه حقوق لطفي و امثال لطفي بخور و نميره !! .. اما خب ! گفتم شايد آن روزنامه موضوعي و مقوله اي براي « گير دادن » پيدا نكنه ، آون وقت بچسبه به افزايش حقوق كارمندان ! ... دعا كن آقا هاشم ... مرحمت عالي زياد !
فعلا با آل سعود نمیتونید کاری بکنید
چون با پوتین بدجور بستن
این آقای منطقی چند ساله فقط حرف میزنه خسته نشده اینقدر عمل نمیکنه آقای کیهان میشه دست از سر مردم بر داری حالا دیگه نوبت کودکان شده بسه برو دنبال دزدای بیت المال که صاف صاف راه میرن کسی هم باهاشون کار نداره
آقای معاون وزیر به لطف کاردانی و تبحر امثال شما در زمینه کسب و کار و به لطف تسلط امثال شما در دانستن وظیفه ذاتی یک دولت در قبال فضای کسب و کار ، رتبه ایران در توسعه فضای کسب و کار 178 هست !!
شما از فضای کسب و کار فقط فضای خودتون رو در نظر دارید نه بخش خصوصی و مردم !
پولدارترین قشر جامعه در دولت روحانی پول‌دارتر از گذشته شدند
بعد سوال اینکه الان اون قشر در حال فقیر شدن هستند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
کلا یه قشر خاص در تمام دوران دارن پولدارتر میشن
و اون قضر نه تولید کننده ها هستند و نه نوابغ و دانشمندان و نه کارافرینان و نه کشاورزان
اون قشر نزدیکان به دایره خودی هاستند
یعنی تمام نظرات حاوی توهین بوده که هیچ نظری منتشر نکردین؟ خب از کیهان چیزی ننویسید که اینجوری نشه :)
کیهان آب رو بریز اونجا که می سوزه
جناب وزیر هشدار دهنده، پس تو چکاره ایی، بجای هشدار نباید مدیریت اعمال کنی، واقعا عجب بساطیه! چرا تعلل میکنی،
دست اندکاران فیلمهای کره ای ترکیه ای و غیره را که خوب دیدند د بعد قسمت هایی رو برای مردم سانسور کنند بعد انیمیشن کودکان را با چادر و مقنعه پخش کنند خیلی با حاله مگه نه
یک شرکت هندی در هندوستان ماشین های ژاپنی تحت لیسانس زاپن‌تولید میکند با قیمت ۷۵۰۰ دلار میفروشند.
حسین !!! با این سن وسال برنامه کودک نگاه می کنی ؟؟؟؟
درود بر علی آقا دایی که یک تنه صدا و سیما و فارس و کیهان را با حقیقت گویی رسوا کرد
از دولت فشل و ناکارامد و علیل بیشتر از این نمیشه توقع داشت
عربستان را پاسخگو کنید
مرگ بر ال سعود
پول نفت عربستان را مست کرد
سردار بفرمائید مگر با این حجم پارازیت می شود شبکه های تلویزیونی خارجی را دید پارازیت امواج الکترو مغناطیسی همانند تشعشات رادیو اکتیو برای سلامت انسانها خطرناک است
سعودی ها باید تهدید را لمس کنند . یک پهباد برود روی آرامکو و مانوری بدهد ، چند تا چشمک بزند و برگردد
ننگ و نفرت بر سانسورچی های تابناک
عربستان عراق نیست !
نظرات گویای همچیز هست!
از سردار سلامی تقاضا میکنم اول حق آبه هیرمند که سهم مااست را با زور ( چون در حوزه دیپلماسی موفق نبودیم) از طالبان بگیرند ، این مساله باعث میشود تا حدودی مشکلات مردم در مناطق مرزی حل و فصل شود.
نفری سی میلیون ونه کمتر به هر نفر مادام العمر بدین - تمومش کنین یجور که همه اکی ثانیه یادشون بره چی میخاستن
بدون شک کیهان و شریعتمداری مهمترین عامل نارضایتی مردم هستند
فربی ها یک روزی پایمان را به جنگ می کشند و ما را امتحان می کنند که چقدر توانای نظامی داریم همانند روسیه و چین عقب نشینی کرد چون غربها ا از صبر تحمل خود استفاده می کنند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی