بازدید 4911

تانکر حامل مازوت در شهر دیواندره حادثه‌ساز شد

فرماندار دیواندره گفت: یک دستگاه حامل سوخت مازوت در حالی که نقص فنی سیستم ترمز داشت وارد این شهر شد و به حدود ۱۰ خودرو خسارت زد.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷ 31 August 2022

عکس آرشیوی است

به گزارش «تابناک»، سید طاهر حسینی بامداد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته یک دستگاه تانکر حامل سوخت مازوت که در جاده دیواندره- سقز در حال تردد بود، با مشکل نقص فنی در سیستم ترمز وارد شهر شد.

وی اضافه کرد: راننده تانکر به دلیل عدم توانایی در مهار خودرو، در ورودی این شهر به تعدادی از خودروهای پارک شده در مسیر برخورد کرد و سپس متوقف شد.

فرماندار دیواندره گفت: با توجه به اینکه خودروهای پارک شده فاقد سرنشین بودند، این حادثه تنها سه نفر زخمی داشت و مصدومان برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به این بار این تانکر از نوع مازوت و قابل اشتعال بود، از محدوده مسکونی شهر خارج و به پارکینگی در پنج کیلومتری شهر منتقل شد.

وی یادآور شد: مجوز تردد این تانکر در این موقع شب و علت اصلی این حادثه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در دست پیگیری است.

دیماه سال گذشته واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت مازوت و انفجار آن در حسین آباد سنندج(جاده دیواندره- سنندج)، علاوه بر مرگ راننده، موجب فوت سه نفر و مصدومیت ۱۴ نفر دیگر شد و به ۲۵ منزل مسکونی در این شهر خسارت جدی وارد کرد.

شهر دیواندره در فاصله ۹۵ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی