بازدید 110072
سفر بایدن به خاورمیانه

امضای «بیانیه مشترک بیت‌المقدس» میان آمریکا و اسرائیل/ بایدن: سپاه را از لیست تروریستی خارج نمی کنیم حتی اگر برجام از بین برود!/ رونمایی از سلاح لیزری برای مقابله با پهپادهای ایرانی

 بایدن که روز چهارشنبه ۱۳ ژوئیه وارد اسرائیل شده، قرار است تا روز جمعه در سرزمین های اشغالی بماند. سفر روز چهارشنبه آقای بایدن به اسرائیل، دهمین سفر او به تل آویو و نخستین سفر به عنوان رئیس جمهوری آمریکا است.بایدن روز جمعه، ۱۵ ژوییه، با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی دیدار می‌کند و پس از آن با پروازی مستقیم از اسرائیل خود را به شهر جده در عربستان سعودی می‌رساند تا، به همراه پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی، در اجلاس سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شرکت کند.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 14 July 2022

بایدن: سپاه را از لیست تروریستی خارج نمی کنیم حتی اگر برجام از بین برود!/ صدور بیانیه قدس میان آمریکا و اسرائیل

بین الملل تابناک: جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده در دومین روز حضورش در اسرائیل به گفت‌وگوهای خود با مقامات عالی این کشور ادامه می‌دهد و قرار است ضمن بحث درباره چگونگی مواجه با تهدید ادعایی ایران، «بیانیه قدس» درباره همکاری‌های راهبردی میان واشینگتن و تل‌آویو را امضا کند.

 بایدن که روز چهارشنبه ۱۳ ژوئیه وارد اسرائیل شده، قرار است تا روز جمعه در سرزمین های اشغالی بماند. سفر روز چهارشنبه آقای بایدن به اسرائیل، دهمین سفر او به تل آویو و نخستین سفر به عنوان رئیس جمهوری آمریکا است.

اختلاف بر سر بیانیه پایانی دیدار بایدن و عباس
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۴

یک روزنامه عربی منطقه از اختلاف بر سر بیانیه پایانی دیدار پیش روی رئیس جمهوری آمریکا و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.

 روزنامه الشرق قطر روز پنجشنبه به نقل از منابع فلسطینی نوشت که جو بایدن و محمود عباس فردا - جمعه - بیانیه‌های جداگانه دراختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند.

این منابع می‌گویند بر سر بیانیه پایانی دیدار رئیس جمهوری آمریکا و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اختلاف وجود دارد.

در چارچوب سفر جو بایدن به سرزمین‌های اشغالی که از روز چهارشنبه آغاز شده، رئیس جمهوری ایالات متحده قرار است روز جمعه با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفت و گو کند.

تعهد ۳۸ میلیارد دلاری واشنگتن برای تامین امنیت تل آویو
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۵

یک رسانه عربی به نقل از مقام آمریکایی از تعهد ۳۸ میلیارد دلاری واشنگتن برای تامین امنیت تل آویو در قالب بیانیه مشترک رژیم صهیونیستی و ایالات متحده در جریان سفر جو بایدن به سرزمینهای اشغالی خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب بیانیه مشترک اسرائیل و آمریکا در سفر جوبایدن رئیس جمهوری ایالات متحده به سرزمین‌های اشغالی را فاش کردند؛ سازمان پخش رژیم صهیونیستی موسوم به «کان» در این باره به نقل از یک مقام صهیونیست گزارش داد بیانیه مشترک سفر بایدن، اعلامیه قدس نامگذاری و در آن واشنگتن به امنیت اسرائیل متعهد خواهد شد.

امروز اسکای نیوز عربی به نقل از یک مقام دولت آمریکا نوشت که اعلامیه قدس شامل تعهد آمریکا برای ارائه ۳۸ میلیارد دلار به اسرائیل است.

آمریکا در ماه مارس گذشته نشستی محرمانه با مقامات ارشد نظامی رژیم صهیونیستی و فرماندهان نظامی کشورهای عربی در شهر «شرم الشیخ» مصر برگزار کرد.

امضای «بیانیه مشترک بیت‌المقدس» میان آمریکا و اسرائیل
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۲

«جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده و «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قبل از آغاز کنفرانس خبری مشترک، «بیانیه مشترک بیت‌المقدس» را امضا کردند.

لاپید: آزادی اسرائیل از طریق زور قابل محافظت است

لاپید سپس در آغاز این کنفرانس خبری بار دیگر اظهارات ضدایرانی و همچنین علیه روسیه به دلیل جنگ اوکراین را آغاز کرد و گفت: «اسرائیل باید همواره محکم باشد و ارتش مستحکم و قدرتمندی داشته باشد. ما در اسرائیل آموخته‌ایم که باید آزاد و قدرتمند باشیم و گاهی اوقات، آزادی از طریق استفاده از زور قابل محافظت است».

وی به تلاش رژیم صهیونیستی برای اقدام علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران نیز اشاره کرد و گفت: «تنها راه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای این است که ایران بفهمد که جهان آزاد از زور استفاده خواهد کرد و تنها راه متوقف کردن ایران، تحمیل تهدیدات نظامی معتبر است».

لاپید همچنین بر اهمیت سفر بایدن به ریاض اشاره کرد و گفت: «سفر شما به عربستان سعودی برای اسرائیل و برای کل منطقه و برای امنیت و رفاه خاورمیانه (غرب آسیا) مهم است».

 

«جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده نیز سپس در ابتدا به جنگ اوکراین اشاره کرد و با تأکید بر لزوم حمایت از کی‌یف در مقابل مسکو گفت: «جنگ پوتین در اورکراین چالشی برای جهان است و ما به حمایت از کی‌یف ادامه می‌دهیم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان ژست انساندوستانه گرفت و گفت: «ما با شما به تمام کشورهای منطقه از جمله فلسطینیان، پیام صلح ارسال می‌کنیم زیرا اسرائیل خواهان صلح است و به آن اعتقاد دارد».

بایدن: دیپلماسی بهترین راه‌حل در قبال ایران است

بایدن علی‌رغم آن که در سفر به فلسطین اشغالی اعلانیه‌ای را امضا کرد که محورهایی از آن علیه جمهوری اسلامی ایران بود، بر لزوم دیپلماسی در قبال ایران تأکید کرد و گفت: «دیپلماسی، بهترین راه جلوگیری از دستیابی به تسلیحات هسته‌ای است».

رئیس‌جمهور ایالات متحده در ادامه بر لزوم تأمین امنیت صهیونیست‌ها تأکید کرد و گفت: «اسرائیل باید یک دولت یهودی مستقل باقی بماند و ضامن امنیت یهود در جهان باشد. ما از راه‌حل دو دولتی برای دست‌یابی به صلح میان فلسطینیان و اسرائیلی‌ها حمایت می‌کنیم زیرا راه‌حل دو دولتی بهترین راه‌حل برای درگیری‌های میان فلسطینیان و اسرائیلی‌هاست».

بایدن ادامه داد: «تعهد ایالات متحده در قبال امنیت اسرائیل بسیار مستحکم است و ما تضمین می‌کنیم که اسرائیل می‌تواند از خود دفاع کند».

بایدن: سفر به ریاض برای حفظ منافع آمریکا است

بایدن از سفر خود به عربستان سعودی که موجی از انتقادات را به همراه داشته، دفاع کرد و مدعی شد: «دلیل سفر من به عربستان سعودی، دفاع از منافع ایالات متحده آمریکا است. ما فرصت داریم تا از طریق سفرهایم به عربستان سعودی، مجدداً نفوذ در خامیانه اعمال کنیم».

بایدن: تا ابد منتظر پاسخ ایران نمی‌مانیم

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین به بحث مذاکرات رفع تحریمی اشاره کرد و گفت: «ما برای همیشه منتظر پاسخ ایران برای مذاکرات هسته‌ای نمی‌مانیم. ما به ایران اجازه دستیابی به سلاح اتمی را نمی‌دهیم زیرا این یک منفعت حیاتی برای امنیت ایالات متحده، اسرائیل و باقی جهان است».

بایدن و لاپید در حالی چنین اتهاماتی به ایران زده‌اند که مقام‌های جمهوری اسلامی ایران بارها تأکید کرده‌اند که به هیچ عنوان به دنبال تسلیحات اتمی نیستند و برنامه هسته‌ای کاملاً صلح آمیز دارند و گزارش‌های پی در پی آژانس نیز عدم انحراف هسته‌ای ایران را نشان داده است.

همزمان با کنفرانس خبری «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، دو طرف در بیانیه مشترکی بر تعهد آمریکا در راستای ایجاد یک ساختار منطقه‌ای در راستای تعمیق بیشتر روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه و گسترش آن با دیگر کشورهای عربی و اسلامی تأکید کردند.

به نوشته الجزیره، در این بیانیه آمده است که واشنگتن به امنیت رژیم اسرائیل و حفظ برتری نظامی [ادعایی] این رژیم در منطقه همچنان پایبند است و اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد و آمریکا آماده است تا از تمام عناصر قدرت ملی خود برای اطمینان از این نتیجه استفاده کند و همچنین خود را متعهد به مقابله با فعالیت‌های مستقیم ایران یا فعالیت‌هایی که از طریق گروههای همسو با خود همچون حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی انجام می‌دهد، می‌داند.

در بخش دیگر این بیانیه که به نام «اعلامیه قدس برای شراکت استراتژیک ایالات متحده و اسرائیل» منتشر شده، جو بایدن با حمایت از راه‌حل دو دولتی در فلسطین اشغالی، بدون ذکر حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها، مقابله به مثل فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها را «تروریستی» خواند و از آن ابراز تأسف کرد.

واکنش حماس به اظهارات «بایدن» در تل‌آویو
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۹

جنبش حماس به اظهارات اخیر «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت از صهیونیسم واکنش نشان داد.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس گفت که تاکید جو بایدن مبنی بر اینکه او یک صهیونیست است، جانبداری کامل او از رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

وی افزود: این اظهارات میزان توهم تشکیلات خودگردان فلسطین در مورد امکان بهره مندی از مواضع آمریکا را نشان می‌دهد.

گفتنی است که بایدن هنگام ورود به تل‌آویو گفت که روابط آمریکا با رژیم صهیونیستی عمیق تر و قوی تر از هر زمانی است.

ایران و اسرائیل در مسیر برخورد
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴

مقامات سابق آمریکایی گفتند که در طول سفر رئیس جمهور به خاورمیانه، انتظار می رود که اسرائیل و دیگر دولت های عربی بایدن را تحت فشار قرار دهند تا در صورت شکست کامل تلاش‌های دیپلماتیک، استراتژی واشنگتن را برایشان توضیح دهد.

به گفته آرون دیوید میلر، یکی از اعضای ارشد بنیاد صلح کارنگی و دیپلمات ارشد آمریکایی سابق که به شکل‌گیری سیاست ایالات متحده در خاورمیانه کمک کرد: اسرائیل در مورد پلن B تضمین می‌خواهد.

یک مقام ارشد اسرائیلی پیش از این سفر به خبرنگاران گفت که ایالات متحده باید "یک راهبرد منسجم" را در مورد چگونگی بازدارندگی ایران، صرف نظر از اینکه آیا توافق هسته ای نجات می‌یابد، ترسیم کند.

اسرائیل و کشورهای خلیج فارس که زمانی دشمنان سرسخت بودند، اکنون خواهان مقابله با ایران شده‌اند و نسبت به برنامه هسته‌ای، زرادخانه موشکی و پهپادی و نفوذ منطقه‌ای تهران حساس هستند.

به عقیده دیوید میلر، اسراییل به طور خاص نسبت به این که رویکرد فعلی دولت آمریکا برنامه هسته‌ای ایران را محدود کند و این‌که این توافق به ناوگان در حال گسترش هواپیماهای بدون سرنشین و موشک‌های ایران نمی پردازد، تردید دارد. مقامات اسرائیلی احتمالاً از تیم بایدن خواهند پرسید که آیا در صورت توسعه سریع برنامه اتمی ایران برای هرگونه حمله احتمالی به سایت‌های هسته‌ای ایران، آماده است اقدامات خاصی انجام دهد یا نه.

سفر بایدن در پس زمینه جنگ سایه خشونت آمیز بین ایران و اسرائیل انجام می شود که شامل ترورهای وقیحانه، حملات موشکی و حمله به کشتی‌ها و شناورهاست است. تهران که برنامه هسته‌ای خود را صلح آمیز می‌داند، اسرائیل را به سازماندهی عملیات خرابکارانه علیه برنامه هسته‌ای خود و ترور دانشمندان هسته‌ای و نظامی خود همچنین یک سرهنگ سپاه پاسداران در ماه مه متهم کرده است. اسرائیل این رویدادها را نه تایید و نه رد کرده است، اما نفتالی بنت، نخست وزیر سابق، اخیراً ادعا کرده اسرائیل آماده است مستقیماً به ایران حمله کند. ایران نیز به طور رسمی متعهد شده که حملات به شخصیت‌ها و تأسیسات هسته‌ای خود را تلافی کند.

به گفته کارشناسان، اگر روند فعلی تا سال آینده ادامه یابد، با برنامه هسته ای ایران که به طور پیوسته پیشرفت می کند، به نظر می رسد اسرائیل و ایران در مسیر برخورد قرار دارند.

به گفته میلر: «من نمی‌دانم با توجه به مسیری که ایران و اسرائیل در حال حاضر در آن قرار دارند، چگونه از چشم‌انداز رو به رشد رویارویی اجتناب می‌کنند. فقط به نظرم می‌رسد که همه عناصر وجود دارند و برای جلوگیری از درگیری نیاز به احتیاط و خویشتن داری از سوی دو طرف است.

رونمایی از سلاح لیزری برای مقابله با پهپادهای ایرانی
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ۱۲:۳۸

با ورود «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی از سلاح جدیدی که یک سامانه لیزری ضد پهپادی موسوم به «شعاع آهنین» است، رونمایی کرد.

خبرگزاری فرانسه با اعلام این خبر گزارش داد که این سامانه مشتمل بر فنآوری رصد هوایی و هدف قرار دادن اجسام پرنده است و گفته می‌شود که هدف اصلی این سامانه، مقابله با ایران است.

بایدن: سپاه را از لیست تروریستی خارج نمی کنیم حتی اگر برجام از بین برود!/ صدور بیانیه قدس میان آمریکا و اسرائیل

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تصاویری از پهپادهایی که این سامانه و سامانه گنبد آهنین قادر به رهگیری آن هستند، در برابر بایدن به نمایش گذاشتند.

در همین ارتباط «دانیال گولد» رئیس تحقیقات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت که شعاع آهنین تا چند سال آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و در کنار گنبد آهنین مستقر خواهد شد.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، گولد افزود که این دو سامانه مکمل یکدیگر هستند و در کنار یکدیگر فعالیت خواهند داشت.

«عوزی روبین» کارشناس سیستم‌های ضد موشک در مرکز راهبردی بیت‌المقدس نیز گفت: «تکنولوژی لیزر از توان بسیار بالایی نسبت به موشک‌ها برای رهگیری پهپاها برخوردار است».

چرا بیانیه اورشلیم {قدس} صادر می شود؟

اگرچه بیانیه قدس تا این لحظه منتشر نشده است اما یک دیپلمات اسرائیلی به جروزالم‌پست گفت که این بیانیه، «گواهی زنده بر کیفیت، عمق و دامنه منحصر به فرد روابط آمریکا و اسرائیل خواهد بود.»

بنا به این گزارش، بیانیه اورشلیم همچنین مذاکرات جدید اسرائیل و کشورهای عربی را که در ماه‌های اخیر با مشارکت آمریکا انجام شده است، به رسمیت می‌شناسد.

به گزارش جروزالم‌پست، طرح «همکاری استراتژیک» شامل اعلام موضع مشترک علیه «برنامه هسته‌ای ایران و فعالیت های منطقه‌ای» آن است. بنا به این گزارش، واشنگتن و تل آویو می‌گویند که از «همه توان ملی» خود استفاده خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت. همچنین آقای بایدن بر تعهد خود برای حفاظت از امنیت اسرائیل، از جمله برتری نظامی و توانایی دفاعی تل‌آویو تاکید خواهد کرد.

بایدن: سپاه را از لیست تروریستی خارج نمی کنیم حتی اگر برجام از بین برود!

جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا، پس از ورود به اسرائیل در مصاحبه‌ای با کانال ۱۲ این کشور گفت به‌منظور جلوگیری از دسترسی جمهوری اسلامی ایران به بمب اتمی اگر لازم باشد از «زور»، به‌عنوان آخرین راه‌حل استفاده خواهد کرد.

به‌گزارش جروزالم پست، بایدن در پاسخ به این پرسش که چرا دولت آمریکا از احیای برجام حمایت می‌کند؟، گفت:«ایران دارای بمب اتمی، تنها چیزی است که در حال حاضر از خودِ ایران بدتر است.» او در ادامه این بخش از صحبت‌هایش با اشاره به تصمیم دولت دونالد ترامپ در مورد خروج از برجام تاکید کرد که نتیجه تصمیم چهل‌وپنجمین رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا نزدیک شدن حکومت ایران به ساخت بمب اتمی بود؛ ادعایی که دموکرات‌ها بارها آن را علیه دولت ترامپ تکرار کرده‌اند.

دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۸ از برجام خارج شد و دولتش تحریم‌های سختگیرانه‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرد. دولت ترامپ معتقد بود که برجام دست ایران را برای غنی‌سازی اورانیوم و همچنین حمایت از گروه‌های شبه‌نظامی‌اش در منطقه باز گذاشته است.

بایدن در بخش دیگری از گفتگوی فوق، ضمن اشاره به خطر نیروی قدس (شاخه برون مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، گفت گمان می‌کند می‌توان هم خطر این نیروی نظامی را کنترل کرد و هم به‌واسطه احیای برجام از هسته‌ای شدن جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کرد.

با این‌وجود بایدن در پاسخ به این سئوال که آیا گزینه استفاده از زور نظامی علیه ایران همچنان جزو گزینه‌های روی میز هست یا نه؟ چنین پاسخ داد:«بله؛ به‌عنوان آخرین راه‌حل.»

رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در ادامه این گفتگو تاکید کرد که سپاه پاسداران سپاه انقلاب اسلامی را در فهرست نیروهای تروریستی خارجی وزارت خارجه آمریکا نگه خواهد داشت، ولو اگر چنین اقدامی باعث شود که جمهوری اسلامی حاضر به امضای توافق احیای برجام نشود. او همچنین در مورد تلاش حکومت ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای گفت:«در این مورد گمانه‌زنی نمی‌کنم، اما [حکومت] ایران نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای دست یابد.»

چهل‌وششمین رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه، ۱۳ ژوییه ۲۰۲۱، به بیت المقدس وارد شد و پس از ورودش بر روابط گسترده آمریکا و اسرائیل و همچنین اراده واشنگتن به گسترش مناسبات دو جانبه بین دو دولت تاکید کرد.

ضرورت تقویت سپر دفاع موشکی، دفاع پدافند هوایی مشترک در خاورمیانه، گسترش روابط اسرائیل با دیگر کشورهای منطقه و همچنین بررسی فعالیت‌های هسته‌ای و منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران جزو اهداف سفر اخیر بایدن به منطقه خاورمیانه به‌حساب می‌آید.

بایدن روز جمعه، ۱۵ ژوییه، با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی دیدار می‌کند و پس از آن با پروازی مستقیم از اسرائیل خود را به شهر جده در عربستان سعودی می‌رساند تا، به همراه پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی، در اجلاس سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شرکت کند.

لاپید خواهان ائتلاف جهانی علیه ایران

یائیر لاپید که به تازگی و پس از کناره‌گیری نفتالی بنت به عنوان نخست وزیر اسرائیل کار خود را آغاز کرده، سفر بایدن به تل‌آویو را تاریخی خواند. او تاکید کرد که ایالات متحده و اسرائیل باید یک ائتلاف جهانی قوی علیه برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کنند.

نخست وزیر اسرائیل همچنین اضافه کرد که حضور بایدن در اسرائیل نشانی از پیوند ناگسستنی میان آنها به شمار می‌رود.

لاپید هم در سخنرانی خود هنگام ورود بایدن او را یک صهیونیست بزرگ و یکی از بهترین دوست‌هایی که اسرائیل تاکنون داشته برشمرد و افزود: «روابط شما با اسرائیل همواره شخصی بوده است.»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۹۳
اگر بمب انم تولید نکنیم خیلی بی عرضه و بی تفاوت نسبت به ایندگان هستیم این همعگه رنج و عذاب اگر بمب اتم نسازیم به کشور جفا کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
پاکستان هم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
فرض کن که ساختی بعدش چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
اره دقیقاً باید هر چه سریعتر ایران دست بکار بشه
دوست نادان و دشمن دانا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
باهات به شدت موافقم
م د
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
موافقم
سپر بلا کشور خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
وقتی ایران بطور رسمی اعلام کرده که به دنبال ساخت سلاح اتمی نیست ، تو چرا برای خودت شعار میدی و حرف مفت میزنی؟
ترجمه دقیق تر iron beam پرتو آهنین است (به جای شعاع آهنین)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
پرتو با شعاع چه فرقی دارد مهندس
تورج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
اولیش اینکه پرتو فارسی و شعاع عربی دومیش هم اینکه بیم به انگلیسی به معنی باریکه نور یا موج الکترومغناطیسی است که کاملاً پرتو معنی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
خیلی فرق داره دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
شعاع نصف قطره ولی پرتو برای خورشیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
نه
جنگ‌طلبان داخلی موفق شدن ایران رو در منطقه منزوی کنن و کاری کنن که اعراب برن تو کمپ اسراییل. به بهونه‌ی آزادی فلسطین عملا هر راه ممکن برای پس گرفتن سرزمین‌های اشغالی رو از بین می‌برن و کاری می‌کنن که مقاومت فلسطین محدود شه به چند گروه افراطی که از دید بیشتر دنیا تروریستن و مراوده باهاشون به هر شکلی ممنوعه.
وقت ایران تنگه. اگه زودتر صلح‌طلبی جای جنگ‌طلبی رو نگیره، صرف نظر از این که اسراییل و اعراب چی‌کار کنن، منافع ملی ایران از بین می‌ره. یا اقلا هر چیزیش که هنوز از بین نرفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
از موساد پیام میدی نه خیر این خبرهانیست
چرا این رییس‌جمهور های آمریکا هر کدام به اسراییل سفر می کنند اینقدر جوگیر میشن؟ نکنه چیزخورشون می کنن؟
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
رئیس جمهور ها، نمایندگان پارلمان و سنا در آمریکا توسط لابی های اسرائیلی حمایت و بعضا انتخاب می شوند. و چون این لابی خیلی پول زیادی دارد و ود این راه صرف می کند تمام سیاستمداران آمریکایی از اسرائیل حمایت می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
دنیای بایدنیسم اتفاق ماندگاری نیست ایران یک قدرت بزرگ است دردشمن شناسی دنیارابه تحیر وادار کرده حالا بایدن وامانده به چه می اندیشد بخواهی یانخواهی حریف ایران قدرتمند نخواهی شد
این یک اشتباه بزرگه که ما فکر کنیم با توافقنامه میتونیم رابطه مون رو با آمریکا بهتر کنیم. مگه هند و پاکستان یا انگلیس و فرانسه با آمریکا توافقی شبیه برجام امضا کردند؟ شما صد تا توافق هم امضا کنید لابی اسراییل اگر بخواد به همش میزنه. بهتره بریم سراغ ساخت بمب و خودمون رو معطل نکنیم. مخصوصا با این ائتلافی که علیه ایران شکل گرفته. نظم نوین جهانی برپایه توزیع بیشتر قدرت نسبت به قبله و اهمیت قدرتهای کوچکتر بیشتر شده. به همین خاطر ما باید قدرتمون رو افزایش بدیم تا بتونیم از خودمون دفاع کنیم.
به کوری چشم بدخواهان بمب اتم هم می سازیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
به فرموده رهبر انقلاب، ایران هرگز به دنبال ساخت سلاح هسته ای نخواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
ما نان نداریم بخوریم جنگ بکنیم راه خوب مذاکره هست داداش من
ما تسلیم زورگوییهای شما،آت و آشغال ها نمیشیم، چون خدا را داریم و بس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
خدا فقط برای ما نیست یادت نرود
ساعد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
درسته خدا برای تک تک بشر هست ولی طرفدار حق و حقیقت هست و از باطل پشتیبانی نمی کند
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
ساعد
الان از کجا می دونی شما حق و حقیقت هستین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
آیا خدا جایی رو امضا کرده که طرفدار ماست ودشمن اونا ؟!!
راه مقابله با این پرتو آهنین بسیار ساده است
، با استفاده از تولید بخار های تولوئن، بنزن و نیتروبنزن و یا پوشش این مواد در اطراف پرتابه اشعه لیزر مسیرش تغییر میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
عزیز دل پرتابه متحرکه نه ثابت که بخواهیم باپرده مه اشعه رو منحرف یا تضعیف کنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
اگه اینقدر که تو میگی ساده باشه، لابد با تیر کمون هم میشه اونا رو زد !
اگربا دشمن مثل خودش برخورد نکنید باید یا به خواسته های ظالمانه اش تن دهیم
یا باید بجنگیم ودر جنگ نابرابر شکست بخوریم
از این جهت که آمریکا و اسراییل غاصب سلاحهای اتمی بیشماری دارندواز استفاده آنهم ابایی ندارند

پس نیاز به سلاح اتمی از نان شب هم واجب تراست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
ایران هرگز سلاح هسته ای نساخته و نخواهد ساخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
دیگه مردم جنگ نمیرن چون بچه های مسئولین آمریکا هستند اگه راست میگید از آمریکا برگردند و جنگ کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
یه سری برو درمانگاه
برجام ماجرایی پایان یافته است فقط باید کاری بکنیم که امریکایی ها میز مذاکره را ترک کنند.باید ما به غنی سازی ۹۰ درصدی و مقدمات ساخت سلاح اتمی برسیم در این دنیا کسی جز زبان زور را نمیفهمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
تو فک کن اول روسیه و بعد چین و بعد پاکستان و هند اجازه بدن ایران بمب اتمی داشته باشه.
بعد از درگیر کردن روسیه در اوکراین و نمایان شدن اثر تحریم ها بر اقتصاد و مردم روسیه،نوبت به ایران رسیده تا با ائتلاف عبری عربی و بدون درگیر شدن مستقیم آمریکا در غرب آسیا پرونده ایران هم یکسره شود.در نهایت نوک پیکان غرب به خصوص امریکا به سمت چین خواهد چرخید.امریکا امپراطوری خود را به راحتی به چین نخواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
تحریم ها هیچ اثری روی روسیه نداشت
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
عزیز تو فکر میکنی روسیه و چین امپراطوریشان را به غربی ها می دهند؟اگر روسیه اراده کند ۳۰ دقیقه بعد امریکایی وجود نخواهد داشت این اوباش غربی را زیادی بزرگ میبینی
. تکلیف ما هم روشن شد دیگه لازم نیست چهل نفر برن خارج برای مذاکره و بیت المال رو هدر بدن.
ساخت بمب هسته ای خلاف شرع است . می خواهی کار خلاف شرع انجام بدهیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
کشتن آدمهای بیگناه و غیرنظامی ساکن شهرها با سلاح کشتار جمعی خلاف شرعه نه ترکوندن ناو هواپیمابر با بمب اتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
غنی سازی ۹۰ درصد چی
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
در فقه در شرایط اضطراری برخی احکام ممکنه تغییر کنند مثل خوردن گوشت خوک که در شرایط اضطراری برای حفظ جان حلاله
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
ناشناس ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
اونوقت فروختن پهپاد به روسیه که تجاوز کرده به اوکراین چیه؟ بالاخره اوکراین کشور مستقل بوده یا نه؟ کار روسیه تجاوز هست یا نه کشتار ادمهای بیگناه هست یا نه؟ ظاهرا شما عدالت رو اون چیزی که دوست دارین معنی می کنین و
در دنیا هیچ ساختاری ابدی نیست. ایدئولوژی لیبرال دمکراسی آمریکایی هم داره پیر و فرسوده میشه. این ایدئولوژی حتی در خود آمریکا هم داره تضعیف میشه مثل حکم جدید دادگاه عالی آمریکا که بعد از 50 سال، به ایالتها اجازه ممنوعیت سقط جنین رو داد. همین سقط جنین موضوع بسیار مهم و بنیادینیه درباره نگاه به انسان، روابط جنسی و خانواده، حق حیات و حق زن بر بدنش و فمنیسم.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
دکتر، امریکا بر پایه ایدئولوژی بنا نشده که بوخاد پیر بشه امریکا بر اساس قانون اساسی کار می کنه و نیمه دموکراتیکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
آره گند زدن به دنیا به اسم دموکراسی قدرت رو دادن دست باندهای مافیایی که هیچ کس حریفشون نیست
بهتره که زودتربه برجام برگردی اقای صهیونیست. چون خوب میدونی ایران غنی سازی روبه راحتی به60درصدمیرسونه اون موقع دیگه خیلی دیره. چون امریکاعددی نیست که بخواهدباایران دربیافته. واگه اسرائیل کاری بکنه که فاتحه اش روباید خواند. پس هرچی زودتر تصمیم بگیرکه هر روز به ضررتان تمام میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
معلومه که دائم فیلم تخیلی میبینی
خب به سلامتی برجام کنسله
تنها راه دیگه ساخت بمب اتمی هستش
اسرائیل کشور نیست گروهکی است تروریستی مانند داعش که متاسفانه با کمک پدرش امریکا موفق به تشکیل حکومت شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
شما بهش بگو گروهک، اما فعلا که داره حتی اقتصاد امریکا رو میچرخونه
ما باید مانند پیامبر اسلام که با جبهه مخالف خود مداکره صلح می کرد رفتار کنیم نه با شعار سلیقه حتما موفق می شویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
سلام
وجود مبارک پیامبر(ص) بر مبنای اشاعه توحید که اصل حق و حقیقت است و بر اساس وحی الهی که معماری آن رحمت است عمل میفرمودند.
بنابرین هرگز اصول دنیاداری و دنیاطلبی را با رسالت آن وجود مبارک اشتباه یا قیاس نکنیم
تمام این قیل و قالها برای خوش آیند این نفس سرکش وقدرت طلبی است.
البته معدود قلیلی صاحب اخلاص عمل و اندیشه پاک هم هستند که هرگز در این مدار نیستند.
حتی اگر گروهی عاقل یافت شوند که برای منافع مردم وارد عمل و مذاکره شوند باز برای دنیا است مگر اینکه صاحب اعتقاد توحید ناب باشند واینجاست که میتوانند از خرمن رحمت نبوی(ص) خوشه برچینند واجر زیادی را هم نصیب خود نمایند.آنچه الآن حاکم است چنین رنگ و نوایی ندارد...
عقل بایدن به معنی کامل زائل شده است؛ هنوز هم میگه که اشکال از ترامپ بوده؛ اما وقتی خودش رئیس جمهور شد، حاضر نشد بلافاصله به برجام برگرده و تحریمها را هم بطور یکجانبه و بلافاصله لغو کنه...
چون هر نوع توجیهی که مثلا ما بدنبال توافق بهتر (هرچند جزئی) با ایران هستیم، یا ایران اول باید به برجام برگردد، عملا تاییدی بر سیاست ترامپ است (که ما دنبال توافق بهتریم) و همینطور تاییدی بر درستی کار ترامپ در خارج شدن از برجام است (به اینصورت که اول، ایران غنی سازی را برگرداند، بعد ما برمی گردیم؛ نه اینکه کار ترامپ غلط بوده، ما بدون قید و شرط برمی گردیم و بعد وضعیت غنی سازی و سایر شرایط برجام در ایران را بررسی می کنیم).
حداقل برای اینکه منطق حرفش غلط درنیاید، نباید تمام تقصیرات را گردن ترامپ بیندازد و بگوید که ترامپ هم حق داشته و من همینطوری بیخودی که به برجام بر نمی گردم! یا اینکه قبول کند که تقصیر خودش بوده که بلافاصله برنگشته...
اینطوری هم خدا را می خواهد و هم خرما!
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
شما یا در جریان نبودی یا حافظه ات ضعیف است. علت اینکه آمریکا و اروپا به برجام برگشتند به خاطر این بود که ایران شروع به غنی سازی بالا کرده بود. و کشورهای غربی می گفتند ایران باید به شرایط قبل از برجام برگردد. بعدا هم تیم مذاکره کنند آقای رئیسی سه ماه تاخیر در شرکت در برجام کردند، بعد که برجام آماده امضاء شد روسیه زد زیرش و گفت منافع روسیه هم باید تامین‌ شود، پس از آن ایران شرط خروج سپاه از لیست تر وریستی را داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
در تمام دنیا تا بود همین بود. رئیس بعدی از حزبی دیگر، رئیس قبلی از یه حزب دیگه رو میکوبه و همه چیز را می اندازد گردن قبلی. اسمش سیاسته عزیز.
مگر نه اینکه به گفته اکثر کارشناسان فشار و تحریم تا زمانی هست که به چیزی که غرب نمیخواد نرسیده باشیم. پس یکبار برای همیشه برای پایان دادن به اینهمه مذاکرات بی نتیجه اگه میتونیم باید بمب اتم بسازیم. مطمئنا اون روش از این روش بهتره.
چه فعالیتی میکنه ارتش سایبری ، ولی خب ایندفعه میدون عمله خوشبختانه با حرف و شعار دیگه کاری واستون پیش نمیره
خوبی بمب اتم اگر در لب مرز باشد این است که اگر منهدم کنند چند کشور همسایه هم نابود میشوند.پس یک عامل باز دارنده حساب میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
تو اولین فرصت حتما به یک‌ روان‌ پزشک‌ مراجعه کن اوضات بد وخیمه
مرگ بر آمریکا تروریست و سارق نفت و طرفدارانش .
بایدن اومده برای سرمایه داران و صاحب نفوذان صهیون ی دمی تکون بده تا در انتخابات بعدی ازش حمایت کنند. خم اسراییل و هم امریکا میدونن که وقتی یک گروه مثل حوثی ها یا حماس یا حزب الله را نمیتونن شکست بدند قطعا در مقابل ایران هم ناتوانن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
بایدن که دیگه حالی براش نمونده ....تا اون موقع دیگه مرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
فهم سیاسی نداری،چون اسرایزل آنقدر قوی شده که بایدن رو آدم حساب نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
اگه آمریکا این گروهایی رو‌ که نام بردی شکست بده چطور تجارت کنه و اسلحه بفروشه؟!؟
بایدن هم مانند دیگر روسای جمهور پیشین آمریکا، به مقامات اسرائیل و لابی آنها در آمریکا، تعهد محضری داد.
مسولین کشور ایران تو رو جون هر کی دوست دارین سریعتر سلاح هسته ای رو آزمایش کنید وگرنه شهرهامون رو خاکستر میکنن
اسرائیل وهمه کشورهای عربی حریف ایران نمیشن فقط بلوف میزنن وبه نامردی با کمک خائنین داخلی دانشمندان رو ترور میکنن اگه کوچکترین غلطی بکنن تل اویو وحیفا با خاک یکسان خواهد شد یک بار برای همیشه طعن انتقام واقعی رو خواهد چشید
از اینکه میگویند ایران نمی تواند بمب اتم بسازد برای هر انسانی قابل قبول نیست کسی از کلمه زور استفاده. میکند باید ایران بمب بسازد بعد بخاطر دین اسلام آن را حرام اعلام کرد نابود کند به این جماعت بفهمانند از این کلمه زور برای ایران ایرانی استفاده نکند
جالب ما هر کارتون یا فیلمهای که می‌بینیم مثل جنگ ستارگان یا ماشینهایی که آدم آهنی می‌شدند برای اولین بار که می‌بینیم میگو ییم تخیلی است ولی انگار همه آنها دارد به واقعیت می‌پیوندد حال ساخت این دستگاه مثل همان جنگ ستارگان است
ایران نباید معطل باشه،سریع باید بمب اتم بیاره،این کشورها برای ایران نقشه شوم دارن
فدای سر هرچه سپاهی هستند از لیست خارج نکنی مردکه ایرانی را می ترسانی
هرچه بیشتر به جلو قدم برداری بیشتر عقب نشینی خواهند کرد. این یه اصل مهم و ضروری برای هر کاریه
ما بمب اتم میخواهیم والسلام
شکایت آمریکارابه کجا باید کرد درجایی که دنیا بااوهم نظراست. شورای بین الملل هم خودش واطرافیانش هست پس بایدباسیاست بااوبرخوردکرد نه مثل خودش قلدری کرد؟وایران هم بی سیاست ترین افراد رادارد عامی به تمام معنا
عزیز دل پرتابه متحرکه نه ثابت که بخواهیم باپرده مه اشعه رو منحرف یا تضعیف کنیم!
دقیقا درست میفرمائید، جهت خنده بود، اما میشود در یک لایه دوجداره اطراف پرتابه آب جامد ریخت.
مهم نیست ،از لیست تحریم سپاه خارج نشه مهم ضمانت هستش همین.که وقتی ترامپ رییس جمهور شد برجام را پاره نکند
إن تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم اگر خدارو یاری دهید خدا شمارا یاری میکند و قدم‌های شمارا در راه دین استوار میکند ، بیایید از دشمن نترسیم از خدا بترسیم به یاری خدا پیروزیم انشالله با ظهور مولایمان امام مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف این پیروزی عالم گیر میشود ، پس از تهدیدها ی دشمن نترسید از لحاظ نظامی کشورمان رو با بمب اتمی و ایمان راسخ قوی کنیم
آمریکاو اسرائیل حرفهای همیشکی میزنند، مقام اسرائیل چنان میگوید ما قدرتمند هستیم پس چرا به آمریکا دل بسته ای انشالله روزی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب سقوط خواهند کرد. ازدولتمردان میخواهم به هیچ وجه درمقابل زورگویی جنایتکاران کوتاه نیایند.
این حرفا را زیاد جدی نگیرید،اگر میخواستن به ایران حمله نظامی کنم سالها پیش میکردن ،ایران آنقدر قوی شده که تمام این کشورها کوچولو براش ی لقمه راحتن،بیشتر باید اقتصادمون را قوی کنیم
هوالخالق قادرمتعال والرئوف؛ جمهوری اسلامی ایران
به لحاظ برخورداری قدرت معنوی ومادی مواهب الهی تابرپایی جهان شمولی حاکمیت عدالت‌گستری
حق تعالی مقتدرانه واستراتژیک پایدارخواهدماند.
اگه ابر قدرت های مادی، زورگویان واستراتژیست های وابسته به آ نان می تونستند طی ۴٣سال
برپایی نظام جمهوری اسلامی باهمهٔ فتنه ها، کودتاها، جنگ ٨ساله بااجماع جهانی غرب و... وترورها،نظام مقتدرجمهوری اسلامی رااز بین می بردند.
* تنها راه پیشگیری ورفع مناقشات،ایجاد وتضمین امنیت، همزیستی مسالمت آمیزوصلح پایدار؛ اعتمادسازی تئوری_عملی ا ست که بایددرقالب
گفتگوی مستقیم دوطرف باحضورونظارت
سازمان وجامعهٔ ملل وانعقادتوافق وقطع نامهٔ
بین المللی انجام پذیردتاباتحقق اعتمادسازی،
حقوق طرفین وجهانیان نیزتأمین وتضمین گردد.
درغیراین روش ودرصورت استفاده ازشیوه های خشونت آمیزجزخسران عایدجهانیان نخواهدشد.

"علی اسدنیا؛ جامعه شناس اقتصادوتوسعه"
گول نخورید بزودی روسیه با اسرائیل همدست میشه و دشمن آمریکا میشه
به کوری چشم این پیر خرفت به امید خدا سپاه خار چشم آمریکا و اسرائیل خواهد بود.
بایدن هیچگاه این حماقت را انجام نمیدهد که با ایران یک جنگ را شروع کند ، چون قطعا بیچاره میشود شکست ایران در جنگ حداقل ۱۹ ماه به گفته پنتاگون طول خواهد کشید البته اگر در این ۱۹ ماه اتفاقی نیافتد که انریکا هزینه اش بیشتر از فایده اش شود و امریکا مجبور به کوتاه امدن شود ایران ۸سال جنگ کرد با جنگ به نتیجه نمیرسند ، حرفهای نفت رزیم صهیونیستی را هیچگاه جدی نگیرید ایران ۷۵۰هزار موشک دور برد بالستیک داره اگر این موشکها رو کنار هم بچینند از وسعت شمال تا جنوب اراصی اشغالی بیشتر خواهد شد حال اگر این موشک ها این سرزمین ها رو البته عیر از بیت النقدس رو هداف قرار رداند خاک اسراییل رو به توبره خواهند کشید گنبد و شعاع و پرتو کاری ازش ساخته نخواهد بود بیش ۶میلیون یهودی که تماما پاسپورت کشورهای اروپا و آمریکا رو دارند انجا را ترک خواهند کرد جمعیت رژیم صهیونیستی حدود ۱۰ میلیون نفر لست ۱میلیون ۷۰۰هزار نفر فلسطینی که حاضر شدند در زیر پرچم این رژیم زندگی کنند و کمتر از ۷میلیون یهودی و اسراییلی بنا براین در جنگ وسعت یک کشور بسیار اهمیت دارد دراین صورت و وقوع درگیری میان جمهوری اسلامی و رژیم صهیونیستی بازنده قطعی اسراییل خواهد بود خودشان این رادبهتر از هر وسی نیداند داشتن F16وF18وF35مشکلی از رژیم صهیونیستی حل نخواهد کرد
یادتان باشد رژیم صهیونیستی فقط یک اشغالگر است
اسراییل فرزند ناخلف آمریکا بزدودی ازصفحه روزگارمحو خواهدشد.
مرگ بر اسراییل وآمریکای جهانخوار
ما نیازی به امریکاه نداریم قدرت ایران بیشتر از این چيزهاست
ایران مردمی داره که پای وطنش ایستاده جانم فدای وطن باید به صلاح هسته ای برسیم ان شاالله
با باقی ماندن سپاه عزیز در تحریم‌های ظالمانه دیگر چه جای مذاکره باقی میماند خطاب به همه همینان عزیز اگر راحت جهان طلبید بایستی قوی شویم
یا علی
سلام ما خيلي هم خوبيم الحمدلله و كاملا مي فهميم چه كاري انجام مي دهيم و خوب كاري مي كنيم ؛ دشمن است كه نمي فهمد چه كاري دارد انجام مي دهد و چه اتهاماتي به ما مي زند .
فرزندان دلاور و با غیرت ایران همیشه ازاد نیازی ندارند سپاه سربلند با عنایت و یاری خداوند با یاری یزدان پاک همیشه سربلند است .ب
سلام
باید ما هم سریعا یک ائتلاف قوی با چین، روسیه، ونزوئلا و کره شمالی تشکیل بدیم و ضمن انجام یک تحریم شدید انرژی علیه اروپا و آمریکا اونها رو در آستانه زمستان در تنگنای اقتصادی قرار بدیم جواب مشت را با مشت باید داد الان بهترین موقع هست.
درسته ساخت بمب اتم خلاف شرعه ولی داشتنش جهت ترساندن دشمنی که میگوید ما از تمام داشته های نظامی یعنی حتی بمب اتم منظورشه استفاده می کنیم لازمه داشته باشیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار