بازدید 32614
اولین نشست خبری سخنگوی جدید وزارت امور خارجه/ در حال به روز رسانی

طی روزهای آینده سفرهای مهمی به ایران انجام می شود/ اگر تلاش های ایران نبود پنجره دیپلماسی بسته می شد

اولین نشست خبری سخنگوی جدید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی امروز چهارشنبه 22 تیرماه 1401 برگزار شد و ناصر کنعانی به سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ 13 July 2022

طی روزهای آینده سفرهای مهمی به ایران انجام می شود

بین الملل تابناک: اولین نشست خبری سخنگوی جدید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی امروز چهارشنبه 22 تیرماه 1401 برگزار شد و ناصر کنعانی به سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

 

وی با بیان اینکه تهران به پایتخت دیپلماسی کشورهای منطقه تبدیل شده است، گفت: طی روزهای آینده شاهد سفرهای مهمی از سران کشورهای همسایه و منطقه به کشور خواهیم بود، رویکرد دستگاه دیپلماسی بر اساس سیاست های کلی نظام و فرامین رهبر انقلاب و رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم شکل گرفته است.

کنعانی تاکید کرد:در راستای بهبود معیشت مردم و خنثی سازی تحریم ها بر روابط با کشورهای مستقل و تقویت سیاست همسایگی تمرکز کرده‌ایم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات بایدن در مورد ایران، گفت: جای بسی تعجب است که اگر دولتمردان آمریکایی فکر میکنند که با نوشتن مقالاتی در یک روزنامه می‌توانند نتیجه عملکرد مخرب خود را در منطقه توجیه کنند، اشتباه می‌کنند.ما در آستانه سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه قرار داریم و در مقاله خودش یکی از اهداف سفر خود را کمک به منطقه و صلح و آرامش به منطقه بیان کردند. اما نگاهی به سیاست خارجی آمریکا نشان میدهد که این اظهارات خلاف سیاست های آمریکا است.

وی ادامه داد: ماهیت رژیم صهیونیستی ماهیتی جعلی است در منطقه است و آمریکا تابع رژیم صهیونیستی است. حضور نظامی آمریکا در منطقه از جمله در عراق و افغانستان و سوریه غیرقانونی بوده و خسارت زیادی برای مردم به ارمغان آورده است.

کنعانی تاکید کرد: دولت آمریکا نمی‌تواند با یک مقاله فرافکنی کند. دولت آمریکا باید بداند که سیاست خشونت آمیز در منطقه و حمایت از آن‌ها، باعث ایجاد عکس العمل خواهد شد.

وی افزود: دولت آمریکا و رییس جمهور این کشور باید یک بازنگری در سیاست خارجی منطقه‌ای خود داشته باشند و رفتار خود را تغییر بدهند و سیاست حمایت از رژیم صهیونیستی را کنار بگذارند چرا که وجود این رژیم عامل ناامنی در منطقه است.

کنعانی در پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت اسدالله اسدی گفت: به طور حتم پیگیری آزادی هرچه سریعتر این دیپلمات ایران، از ابتدای دستگیری ایشان، در دستور کار وزارت خارجه قرار داشته و دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: آزادی بی قید و شرط ایشان، درخواست ایران است و گفت وگوها با دولت بلژیک برقرار است و امیدواریم با تلاش هایی که انجام دادیم به زودی شاهد آزادی این دیپلمات باشیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: این هم طنز تلخی است که رژیمی که عضو هیچ کدام از معاهدات عدم اشاعه نیست و نقض قوانین بین‌المللی دارد و رژیمی که سابقه تجاوز به حقوق ملت ها دارد ، در خصوص فعالیت های صلح آمیز هسته‌ای ایران اظهار نظر می‌کند.تمامی فعالیت های هسته ای ایران زیر نظر آژانس است.

وی ادامه داد: کشورهای عضو ملل متحد و سایر کشورها باید به وضعیت هسته ای رژیم صهیونیستی پیگیری کنند و هر گونه اقدام غیر قانونی در ارتباط با ایران ، مسئولیتش بر عهده کشورهایی است که از این رژیم حمایت می‌کنند.

کنعانی در مورد افغانستان گفت: یکی از موضوعاتی که در ماه های اخیر در مورد افغانستان گزارش می‌شود، برخی نابه سامانی ها در مرزها است.
تا جایی که بنده مطلع هستم چندبار نیز کمیته مشترک مرزی تشکیل شده است و امنیت مرزهای ایران و افغانستان برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی بسیار مهم است.انتظار ایران از مقامات سرپرستی افغانستان این است که مسئولیت های مرزی را قبول کنند. به طور کلی این اتفاق نظر وجود دارد.امروز هم نشستی بین طرفین وجود دارد.

وی در مورد اظهارات وزیر خارجه فرانسه در مورد مذاکرات وین گفت: موضع ایران در خصوص روند مذاکرات لغو تحریم ها کاملا مشخص است و پیام ایران این است که ما به روند مذاکره برای رفع اختلافات پایبند هستیم.

سخنگوی وزارت امورخارجه ادامه داد: اگر تلاش های ایران نبود پنجره دیپلماسی تا الان باز نمی ماند و قطعا طرف های اروپایی میدانند که باز ماندن پنجره دیپلماسی به دلیل رفتار مسئولانه جمهوری اسلامی ایران است.ایران همواره تعهدات خود را انجام داده است و این آمریکا بوده است که توافق را ترک کرده و اجرای تعهدات خود سرباز زده است.

کنعانی افزود: بنابراین کسی که در مقام مطالبه گر و سوال کننده قرار دارد، جمهوری اسلامی ایران است.ایران به روند مذاکرات پایبند است و مذاکرات از طریق تبادل پیام چه از طریق امیر عبداللهیان با بورل و چه از طریق آقای باقری با مورا در جریان است و در مورد زمان و مکان مذاکرات به‌زودی تعیین می‌شود.

وی تصریح کرد: ایران در مسیر مذاکره قرار دارد و تا زمانی که طرف های مقابل به روند مذاکره پایبند باشند ایران در این مسیر قرار دارد و ایران روابط اقتصادی و تجاری خود را معطل برجام نگه نمی دارد.امیدوارم با رویکرد سازنده و همه طرف های اروپایی امکان جمع بندی مذاکرات فراهم شود.ا کنون بیشترین ابتکارات را ایران در میز مذاکره ارائه کرده است.

وی در مورد هشدارهای امنیتی وزارت خارجه فرانسه در سفر به ایران گفت: اساسا این رفتار یک رویکرد سیاسی است، آمارها نشان می‌دهد که روند تروریسم به ایران افزایش پیدا کرده است و از فرانسه هم توریسم های زیادی به ایران سفر می‌کنند و ما شاهد کمترین رخدادهای امنیتی در کشور هستیم.سیاست آیت الله رییسی بر این قرار گرفته است که زمینه را برای افزایش گردشگران خارجی فراهم کند.به دولت فرانسه توصیه می‌کنیم که به این موضوعات حرفه ای نگاه کند.

کنعانی در مورد اقدامات وزارت خارجه در مورد حمید نوری گفت: وضعیت این شهروند ایرانی برای ما بسیار حائز اهمیت است و ایران بر مبنای وظیفه خودش، این موضوع را با جدیت در دستور کار قرار داده است و بازداشت این شهروند ایرانی مبنای درست قضایی ندارد. معتقدیم که باید به وضعیت درمانی و سلامت ایشان توجه جدی شود و به دولت سوئد تاکید جدی کردیم.گفت و گوی تلفنی امیر عبداللهیان با همتای سوئدی اش مطرح شده و تقاضای دسترسی وکیل و پزشک شده است.انتظار داریم دولت سوئد به این موضوع قضایی نگاه کند.

وی در مورد پرونده شهدای منا گفت: این پرونده به طور جدی به مورد توجه قرار گرفته است و هیچ توافقی بر مبنای مصلحت اندیشی نمی‌تواند وضعیت حقوقی قربانیان مظلوم شهدای منا را تحت شعاع قرار بدهد.

کنعانی ادامه داد: سیاست اجرای قطب بندی و دسته بندی در منطقه شکست خورده است و هر گونه خطری در منطقه، همه منطقه را به خاطر می‌اندازد و دولت های منطقه هم به این موضوع با حکمت و مصلحت نگاه خواهند کرد.و این سیاست دولت آمریکا در منطقه شکست خورده است.

وی در مورد سفر وزیر خارجه آذربایجان به تهران گفت: خوشبینانه شاهد سفر موفق و خوب وزیر خارجه آذربایجان بودیم و روابط ما با آذربایجان روابط خوب است.همکاری‌های خوبی در حوزه انرژی ، تولید برق از طریق سدهای مشترک ، در حوزه ترانزیت و مشارکت ایران در بازسازی مناطقی که دچار جنگ داریم.

وی در مورد اظهارات مقامات آمریکایی در مورد فروش پهپاد ایرانی به روسیه گفت: روز گذشته در این خصوص موضع خودم را اعلام کردم و پاسخ دقیق بوده است.آمریکا به دنبال ایجاد بحران های جدید است و بهتر است که نگاهی به خودش و سیاست خود در منطقه داشته باشد چراکه منطقه را تبدیل به انبار تسلیحاتی کرده است و نمی‌خواهد این سیاست را کنار بگذارد.

وی در مورد اظهارات نخست وزیر اردن و همکاری با ایران گفت: رابطه خوبی بین ما و اردن وجود دارد و ارتباطات دیپلماتیک وجود دارد و چندباری هم گفت و گوی تلفنی بین مقامات دو کشور صورت گرفته است و علاقه مند به توسعه روابط هستیم.

وی در مورد سفر بایدن به منطقه گفت: سیاست آمریکا در منطقه کاملا روشن و شفاف است. تزریق و گنجاندن رژیم صهیونیستی در منطقه سیاست آمریکا در غرب آسیا است. متاسفانه در بستر تحولات یکی دو ساله اخیر شاهد برقراری روابط برخی کشورهای منطقه با این رژیم بودیم. حضور این رژیم هیچ کمکی به امنیت منطقه نخواهد داشت.

سخنگوی وزارت امورخارجه در مورد مذاکرات ایران و مصر گفت: ارتباط مستقیم دیپلماتیک بین ایران و مصر برقرار است و وجود گفت و گوها و ارتباط رسمی دیپلماتیک موجب شده است نیازی به میانجیگری نداشته باشیم. ایران و مصر همکاری های سازنده ای را در طول سالهای گذشته داشتند.

وی در مورد ایران و عربستان گفت - جمع بندی ما این است مذاکرات مثبت بوده است و تاخیری در برگزار دور جدید به این دلیل است که بتوانیم گام ملموسی در نشست بعدی داشته باشیم.

کنعانی در مورد گفتگوهای ایران و عربستان گفت: جمع بندی ما این است مذاکرات مثبت بوده است و تاخیر در برگزاری دور جدید مذاکرات به این دلیل است که بتوانیم گام ملموسی در نشست بعدی داشته باشیم.

سخنگوی وزارت امورخارجه در مورد سفر پوتین و اردوغان به تهران گفت: روابط بسیار خوبی میان ایران و ترکیه و ایران و روسیه وجود دارد. اراده مثبت میان سه کشور برای ارتقای سطح همکاری ها وجود دارد و شاهد اتفاق مثبتی در روزهای آینده خواهیم بود، اجازه بدهید سخنگوی دولت در این مورد اطلاع رسانی کند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آمریکایی ها اعلام کرده بودند که ایران باید تصمیم خود را بگیرد، گفت: سیاست انداختن توپ به زمین ایران، بی اثر و بی فایده است و این سیاست کمکی به دولت آمریکا و ایجاد توافق نخواهد کرد.

کنعانی در مورد مسائل میان دولت ترکیه و سوریه گفت: ایران از راهکار سیاسی بین ترکیه و سوریه استقبال می‌کند و توصیه های لازم را به دو کشور انجام داده است.

وی در مورد سفر هیات های مختلف به روسیه گفت: روابط ایران و روسیه روابط گسترده و متنوع و رو به جلو است و دو طرف به این جمع بندی رسیدند که روابط خود را در زمینه های مختلف افزایش بدهند و تلاش است تا روابط تجاری و اقتصادی دو کشور نیز ارتقا پیدا کند.از جمله همکاری‌های بانکی در دستور کار دو کشور بوده است و امیدوار هستیم این روابط به منافع دو کشور کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵۰
این سفر ها برای ما نون و اب نمیشه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
برای ما شاید نون آب نشه اما برای بعضیها از مسئولین خیلی توش منفعت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
برای شما غربزده ها فقط کدخدا نون و آب می شود البته مشقی که مشقی هم نیست تحریم دوباره!
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
دولت برای گمرکات بازگشت به سیاست ارز ۴۲۰۰را انتخاب کرده بعد از حذف آن
!!مافیای ارز ۴۲۰۰ چه قدر قدرتی دارد
احتمالا یارانه ها هم به همان ۴۵ تومان برمیگردد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
بله امضا کری تضمی بقیه ...
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
نون واب پیشکش. بطور حتم باعث منزوی تر شدن ایران در جهان و بالطبع خرابتر شدن اوضاع اقتصادی میشود که در نهایت باعث بدبخت تر شدن و هر چه بیچاره تر شدن و سیه روز تر شدن اوضاع و زندگی مردم در ایران می گردد.
ربطی به شما ندارد اینها دنبال منافع خودش می آیند اگر نفعی هم برایشان نداشته باشد به تعهدات خود عمل نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
شما یعنی از وزارت خارجه بیشتر میفهیمی یا اون ظریفی که یک برجام نوشته هزارتا باگ داره
محمود‌
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
وزارت‌ خارجه‌ میفهمه‌ که ادعا میکنه در فرایند‌ برجام‌ باید‌ منافع‌ روسیه‌ لحاظ شود‌ ؟!
اگر‌ این وزرایی‌ که شما انتخاب‌ کردید‌ میفهمیدن‌ که اوضاع‌ را اینقدر‌ برزخی‌ نمیکردند‌ !
شما در کدام کهکشان سیر می کنید که تصور می کنید سفر اردوغان و پوتین - 2 دیکتاتور که کشورهایشان را به سوی نابودی برده اند و توسط جهان طرد شده اند و به پایان زندگی سیاسی شان رسیده اند - مهم است؟ این دو هیچ چیز برای دادن ندارند و فقط به دنبال چیزی هستند که اندی بیشتر به حکومت های ورشکسته شان تداوم بخشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
حالا اینقدر تند نرو. خیلی هم تاثیر داره و همه کشورها می تونن با هم کارهای مهمی انجام دهند مخصوصا وقتی همه مورد ظلم قرار گرفته اند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
روسیه کشور ثروتمندی است کی شماها میخواهید بفهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
جهان فقط آمریکا نیست غربگدا اینو بفهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
صبح بخير آقاي نوسترآداموس!
ظاهرا جنابعالي هم در كلبه رويايي خود زنداني شده ايد!
این آقا سخنگوی وزارت خارجه ایران است؟ اگر آری پس چرا 95 درصد حرفهایش حمله به آمریکا است به جای تلاش برای توجیه سیاست های خودشان؟ انگار اصلا وجودی و حرفی بجز آمریکاستیزی برای گفتن ندارند. آقایان، بدی آمریکا دلیلی برای خوبی شما نمی شود! خودت را توجیه کن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
چون دشمن ایران هست و هر روز برای زدن ایران دسیسه می کند حتی برای دیگرانی که همکاری با ما می کنند چیزی که در مخیله شما که اسیر تبلیغات جی آنان گیر کرده اید نمی گنجد
آریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
ما فقط وزیر جنگ داریم تمام وزرا و مسئولین فقط حمله می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
شما تعداد كلمات را شمردي و درصد گيري كرده اي؟ اگر بله كه در رياضيات خود بايد تجديد نظر كني
عمده صحبتهاي ايشان در مورد ارتباط با كشورهاي منطقه است كه ربطي به آمريكا ندارد.
در مورد سفر بايدن به منطقه هم طبيعي است كه سخنگوي دولت بايد مواضع كشور را مشخص كند، اينكه جنابعالي ناراحت مي شويد جاي سوال دارد!
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
پوتین‌ جنایتکار‌ حق‌پا گذاشتن‌ بخاک‌ کشورمان‌ را ندارد‌
اردوغان‌ کثیف‌ پوتین‌ را ببرد‌ انکارا‌ باهاش‌ توطئه‌ چینی بکند‌
چرا نظرات سانسور می کنی!!
همش می خوای نظرات مثبت را ثبت کنی؟؟؟؟؟
که بگی همچی خوبه مشکل حاد نداریم>>>
ما اگه نمی خوایم بمب اتمی درست کنیم چرا
1- مکانهای تاسیسات هسته ای را چرا جابجا می کنیم
2- چرا اینهمه براش هزینه می کنیم .
3- چرا نون مردم را گره زدیم به انرژی هستهایی که شاید گره کور بدست همین مردم ستم دیده باز شود.
4 گفتن بمب اتمی حرام است جه ساخت و چه نگهداری از آن
5-پس ما چرا اینقدر در مقابل اژانس مقاوت نشون می دیم
6-چرا باید مردم اینهمه سختی بکشند .تا شاید !!!!
........
پوتين جنايتكار رو بايد به جرم جنايت جنگي اعدام كرد نه دست دوستي به آن داد تنفر مردم دنيا را به همراه خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
از پوتین بابت ایجاد توزن در قدرت که جلوی ناتو را گرفت تشکر می کنیم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
همین اروپایی های یک مدت دیگه به پوتین دل میدن قلوه میگیرن قیافه شماها دیدنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
آتش افروزان غائله اوكراين را بايد اعدام كرد كه اگر جلو آنها گرفته نشود كشور بعدي را كه نابود خواهند كرد تايوان است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
جالبه پوتین از ترس اینکه ناتو روسیه رو درکیر جنگ نگنه وارد جنگ شده !!
گسترش روابط با کشورهای همسایه و منطقه و شرق بسیار عالیست کاری که دولت قبل انجام نداد ولی در کنار ان رابطه با غرب و دوری از قرار گرفتن در بازی سیاسی غرب و شرق و توجه به رشد کشور و مردم کشور و منافع آن باعث جهش موقعیت کشور می شود به عبارت دیگر مسیر ارتباطی کشورها شدن ایران در کنار رفع مشکلات با غرب موتور توسعه کشور را روشن می کند و نباید وجود یکی نافی وجود دیگری شود
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
نگذاشتن دولت قبل انجام دهد همین حسین اقا
اگر تلاش هاي ايران نبود پنجره ديپلماسي بسته مي شد !!
--------
ناقلان اخبار چنين روايت كرده اند كه مجموعه سلاح هاي خطرناك و خيلي خطرناك و بي اندازه خطر ناك كه اين موجود دو پا ساخته و در زراد خانه ها انبار كرده ، قادر است چندين بار كره زمين را نابود كند ، -- العهدة علي الراوي -- كره زمين زيبايي كه تا كنون معلوم شده بهشت اين دنياي ماست ، بهشتي كه از جنگل و دريا و باغ و آب و هوا و حيات و كوه و دشت در خود دارد !! .. . با همه گونه هاي انساني و جانوري و گياهي ! پس دعا كنيم انشا الله كه هميشه و در همه جا « ديپلماسي » برقرار باشد و روزنه ديپلماسي تبديل شود به پنجره ديپلماسي ... پنجره تبديل شود به دَرِ ديپلما سي ، دَرِ ديپلماسي بشود به «درب » ، ديپلماسي ، درب ديپلماسي تبديل شود به" دروازه " ديپلماسي !! ... آمين يا رب العالمين !!
سفرهای مهم!!!!!
مهمترین سفر منطقه اتحاد وحشتناک عربستان و اسراییل و با آمریکا علیه ایران است
خدا به خیر کند


سفر مهم ،سفر پوتین به ایران منظورش است؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
اتحاد عربستان و اسرائيل سرابي بيش نيست و ماندگاري چنداني نخواهد داشت
مارایادجنگ جهانی دوم میاندازدکه پس ازآن شوروی درایران قصدماندگارشدن داشت ولی به لطف خداوهمت مردم مجبور به ترک سرزمینمان شد البته درآنزمان گروه هائی که تعلق خاطر جندانی بوطن نداشتندجهت کمک به اشغالگری آنهاکمرهمت بسته بودند که موفق نشدند البته فرق انروز باآنزمان آنستکه این آمدورفت ها باهمت دولت محترممان برایمان انشالله برکت وخودکفائی خواهدآورد ونه وابستگی بیاری خدا
مرگ بر روسیه
کاش بجای آین پوتین پدر سوخته رئیس جمهور آمریکا به ایران می آمد

درود برآمریکای بزرگ...
دوست داریم آمریکا..

جرات داری ثبت کن !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
خدا بزرگتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
غربگدای دوزاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
گل گفتي !هر چند به مزاق پوتين پرستا خوش نمياد!
مرگ بر پوتین
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
مرگ بر بایدن ترامپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
درود بر تابناک و تیم اطلاع رسانیش


اشکال نداره


نظره دیگه


دیدی تابناک همتونو دوست داره


جمشید حسینی
بابل.کارآفرین ورشکسته کشاورزی در دولتهای گذشته و حال.خدا آینده رو بخیر بگذرونه
سفر روسای روسیه و ترکیه به ایران وقتی بدر می خوره که یک چیزی ازش دربیاد
حداقل یک پول مشترک و یا برداشتن ویزا و روادید بین کشورهای همدیگر و سرمایه گذاری های متقابل
تا وقتی این احساس را داشته باشیم که مرغ همسایه یعنی غرب غاز است راه به جایی نخواهیم برد و البته این با استفاده از ظرفیت های همدیگر استفاده کردن تفاوت دارد
باید قبول کنیم که اگر غربی ها می توانند کاری کنند پس ما هم می توانیم و اینطور نیست که آنها از کره مریخ و ما از ماه آمده باشیم
بلکه خدا هوش و استعداد را در همه انسانها قرار داده است اما یکی به آن تکیه می کند و برای آن تلاش می کند و دیگری برای آن غصه می خورد
نمی دانم چرا بعضی ها می خواهند غرب را بزرگ کنند و بگویند بهتر از ما هستند و باید متوسل به آنها بشویم در حالی که غرب هیچی نیست و چون ما را کوچک کرده است خودش بزرگ بنظر می رسد و غرب از اینکه ما را کوچک کند لذت می برد و دست به هر کاری می زند تا ما کوچک بمانیم تا مبادا بزرگی کاذب او فراموش شود و تحریم ها و ایجاد رسانه های معاند و فراوان در غرب هم در راستای همین موضوع است
از تابناک ممنونم که نظرات متفاوت رو منتشر می کنه قبلا سایت الف این مدلی بود ولی الان کلا همش سانسوره
درود بر مردم فهیم و غیرتمند ایران درود بر نادرشاه افشار و عباس میرزای شجاع درود یر سرداران شجاع ایران
ما خواهان مذاکره مستقیم با آمریکا هستیم
جرا جمهورى اسلامى از حمله روسيه به اكراين حمايت ميكند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
جون ناتو دشمن ماست
قطعا ورود پوتین بنفع مذاکرات نیست و میخ تحریم ها را محکمتر میکوبد و میرود
لطفا متن خبر زیر را اصلاح کنید. به جای تروریسم باید نوشته شود توریسم:

آمارها نشان می‌دهد که روند تروریسم به ایران افزایش پیدا کرده است و از فرانسه هم توریسم های زیادی به ایران سفر می‌کنند....
آره میدونیم منظورت از سفر مهم سفر پوتین تحریم شده جانعه جهانیست
چه گرهی از مشکل ما حل می شود ، آیا تورم کنترل می شود یا طوفان نمک دریاچه ارومیه قطع و دریاچه ارومیه پر آب می شود و یا قدرت خرید ما بالا می رود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی