بازدید 125533

جو بایدن: پوتین اشتباه کرد، ما آماده بودیم

«جوبایدن»، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی درباره اوکراین گفت: پوتین اشتباه کرد ما آماده بودیم.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ 02 March 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از تاس، «جوبایدن»، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود گفت که غرب برای تهاجم «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه آماده بوده است.


براساس گزیده‌ای از سخنان بایدن که کاخ سفید منتشر کرده، او گفت: «در طول تاریخ خود، ما این درس را آموخته ایم که وقتی دیکتاتورها بهای تجاوز خود را نمی‌پردازند، هرج و مرج بیشتری ایجاد می‌کنند. آنها به حرکت خود ادامه می‌دهند. و هزینه‌ها و تهدیدها برای آمریکا و جهان همچنان در حال افزایش است.»


بایدن همچنین اعلام کرد که پوتین برای جلوگیری از جنگ کاری نکرد. او در این ارتباط گفت: جنگ پوتین از پیش برنامه ریزی شده و بدون تحریک بود. او تلاش‌های دیپلماسی را رد کرد. او فکر می‌کرد که غرب و ناتو پاسخی نخواهند داد و او فکر می‌کرد که می‌تواند ما را اینجا در خانه تقسیم کند، ولی این گونه نشد. پوتین اشتباه کرد، ما آماده بودیم.

بایدن با اشاره به تحولات اوکراین گفت: «هزینه ها و تهدیات همچنان در حال افزایش است و به همین دلیل است که اتحاد ناتو برای تأمین صلح و ثبات در اروپا پس از جنگ جهانی دوم ایجاد شد. ایالات متحده به همراه ۲۹ کشور دیگر عضو آن هستند. این مهم است. دیپلماسی آمریکایی مهم است.»

منبع: مهر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴۲
انتشار یافته: ۲۱
در واقع میگه نقشه ما بود درست نقشه ای که برای صدام در کویت رسم کردند تمام دارایی روسیه والیگارشی فاسد آن در غرب مصادره میشه ....
این حرفهایی که در مورد روسیه زده در مورد خود آمریکا هم کاملا صدق میکنه
همین ناتو باعث جنگ میشه وقتی تمام کشورها عضو ناتو میکنه معلوم جنگ میشه ناتو قرار نبود انقدر گسترده بشه همه بدبختی ها جنگ ها زیر سر خودتونه چرا 2 میلیارد دلار سلاح به عربستان وحشی دادید؟
پاسخ ها
،A
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
اول اون پرچم تو عوض کن بعد بیا حرف مفت بزن
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
تا حالا دیدی ناتو به کشوری حمله و قصد کشور گشایی داشته باشه؟
ولی روسیه این کار رو به وضوح کرد! بودن ناتو واجبه وگرنه روسیه تا الان نصف اروپا رو خورده بود!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
یعنی شما میگید مردم اوکراین حق تصمیم گیری در مورد سرنوشت خود را نباید داشته باشند، اکثریت مردم اکراین تمایل به ناتو و اتحادیه اروپا دارند و همه در برابر روسیه یک صدا هستند
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
امروز تمام قدرت ها اقتصاداست اگر اقصاد بالا باشد همه دنیا دوستت دارند نه مثل ما
غلط کردی
روسیه رابایدبمباران کنند.جنگ متوقف میشه.
مثلا شما که آماده بودید چه غلطی کردید؟ مثل موش فرار کردین پشت میکروفن هاتون... دوران چشم آبی ها و کسانی که خودشون رو بالاتر از مردم آسیا و آفریقا میدونن تموم شده.
پاسخ محکم به پوتین بدین
خدا حفظش کنه
یک دلقکی مثل بایدن هنوز فکر می کنه که 50 سال پیشه و مردم دنیا هنوز مزخرفاتات آنها رو به اسم دموکراسی و حقوق بشر قبول دارند. گرچه جنگ در هیچ شکل آن پذیرفته نیست ولی امریکا پا کرده در حیات خلوت روسیه و رئیس جمهور بی اطلاع اوکراین رو تحریک کرده که بیاید عضو ناتو شوید بعد هم با کمال پر روئی میگه ما روسیه رو تحریک نکردیم. هدف امریکا از تحریک اوکراین برای عضویت در ناتو در این چند جمله قابل خلاصه است: شروع جنگ جدید در کشور ثالث، فروش سلاح به دولت اوکراین و تخلیه خزانه آن، تضعیف روسیه به لحاظ اقتصادی از طریق فرسایشی و طولانی شدن جنگ و تبدیل کشور اوکراین به زمین سوخته و در نهایت تکرار شعار دفاع از حقوق بشر و دموکراسی.
آماده بودید ... دام پهن کردید... مردم اوکراین را بدبخت و کشور اوکراین را نابود کردید... تا روسیه را گرفتار و ضعیف کنید... اوج خباثت و کینه نسبت به بشریت را نشان می دهید... لال شوید بهتر است
فقط باید تعامل با دنیا و زمینه اقتصاد خوب باشد چرا امروز آمریکا خادم عربستان است و چشم خود را در برابر جنایات سعودی ها بسته بخاطر قدرت اقتصادی اصلاح حکومتی
اتفاقا پوتين دقيقا خودشو براي هر سناريويي اماده کرده حتي جنگ اتمي. تجربه نشان داده غرب در جايي که مقاومت وجود داشته باشد هيچ غلطي نکرده. پس غرب بايد فقط تماشا بکند. حتي جهان بايد تماشا بکنند و ببينند جنگ اراده ها به کجا ختم مي شود. يمن و عربستان روسيه و اکراين و ......
بسمه تعالی
دیکتاتور اصلی آمریکاست که تاریخش از شروع تا اکنون با جنایت (قتل عام سرخ پوستان آمریکا ) و خیانت ( پاره کردن برجام )و قتل (ترور شهید سلیمانی ) و غارت ( حمله بیرحمانه به عراق و افغانستان ) و تجاوز و ظلم و آدمکشی و ترور سپری شده است .
آمریکای شیطان و گرگ صفت تروریست؛؛؛؛؛
روسیه در سراشیبی سقوط قرار گرفت شک نکنید
خرس روسی با دست خود به قربانگاه شتافت!!!
مرگ بر دیپلماسی ضد حقوق بشری آمریکا و سیاست مدارهای کثیفش
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی