بازدید 4740
۲

جزئیات حادثه آتش‌سوزی در تیمچه حاجب‌الدوله

کد خبر: ۱۱۰۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ 12 February 2022

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی در تیمچه حاجب‌الدوله گفت: در حال حاضر اطفا حریق به‌طور کامل انجام نشده و وارد مرحله لکه‌گیری نشده‌ایم.

به گزارش مهر، جلال ملکی با تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی در تیمچه حاجب‌الدوله عنوان کرد: در خصوص این حادثه هفت ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر عوامل شهرداری، ستاد بحران و نیروهای امدادی در محل حادثه حضور دارند.

وی با اشاره به اعزام تانکرهای آب و خودروهای تنفسی به محل حادثه بیان کرد: سقف شیشه‌ای محل حادثه شکسته و حداقل ۳۰ باب مغازه دچار حریق شده‌است.

ملکی با بیان اینکه اغلب مغازه‌هایی که دچار حریق شدند، مربوط به صنف لوازم خانگی هستند، عنوان کرد: آتش‌نشانان با لحاظ همه ملاحظات ایمنی عملیات اطفا را انجام دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران عنوان کرد: خوشبختانه این حادثه اول صبح رخ داد وگرنه اگر در وسط روز بود می‌توانست حوادث تلخی را رقم بزند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اطفا حریق به‌طور کامل انجام نشده و وارد مرحله لکه‌گیری نشده‌ایم، گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از وضعیت افرادی که احیاناً در محل حادثه حضور داشتند، نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بازار تهران ناامن است و در خور مردم ایران نیست. این همه مشتری و درآمد کجا می رود؟در خصوص پدافندغیر عامل یک مکان بسیار حادثه خیز است چه تروریستی و چه حادثه ای.منتظر تکرار پلاسکو هستید؟
دالانهای تهران بسیار خطرناک و ترسناک ونا ایمن است چرا می گذارید حادثه اتفاق بیفتد خسارت مالی و جانی بوجود بیاید بعد هزینه کنید درست کنید که اون هم ساختمانها نوسازی می شه جبران خسارت مالی و جانی نمی شه فکر اساسی کنید قانون تصویب کنید با جدیت خراب کنید واز نو بسازید قبل از حادثه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی