بازدید 5608
۱

حفظ ۱۰ باغ در تهران در جلسه امروز شورای شهر

کد خبر: ۱۰۹۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 11 January 2022

اعضای شورای شهر تهران با بررسی پرونده‌های پلاک ثبتی، ۱۰ باغ را در تهران حفظ کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی چند پلاک ثبتی را در دستور کار قرار دادند که بر همین اساس شربیانی در تشریح پلاک ثبتی ۲۳۴-۷۹ گفت: این ملک به مساحت ۳۰۰۰ متر در منطقه ۱ واقع شده است که بر اساس رأی کمیسیون ماده ۱۲ قانون زمین شهری این ملک دایر بر مشجر اعلام شده است که ما نیز بر این اساس این ملک را باغ اعلام می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، با رای اعضای شورای شهر این ملک باغ اعلام شد.

در ادامه شربیانی در تشریح جزئیات پلاک ثبتی ۶۲۴۰.۱۱ تصریح کرد: این ملک در منطقه ۷ با زیر پهنه۱۲۲r به مساحت ۵۹۵ متر است که این ملک نیز رای کمیسیون ماده ۱۲ دارد و بر همین اساس از دید ما این ملک باغ است.

اعضای شورای شهر این ملک را باغ اعلام کردند.

در ادامه اعضای شورای شهر به بررسی پلاک ثبتی ۸.۲ پرداختند و شربیانی گفت: این ملک در منطقه ۵ به مساحت ۵۷۹ متر است که حد نصاب درختان آن ۲۷ اصله تعیین شده اما ۴۷ اصله درخت دارد و همچنین بر اساس رای ماده ۱۲ و بررسی تصاویر هوایی این ملک باغ است.

اعضای شورای شهر نیز این ملک را با ۱۹ رای باغ اعلام کردند.

در ادامه شربیانی به بررسی مشخصات پلاک ثبتی ۱۱۸.۹۴۴ پرداخت و گفت: این ملک در منطقه ۵ و به مساحت ۵۸۸ متر است و بر اساس سند، رای ماده ۱۲ و مطابق تصاویر هوایی این ملک باغ است.

اعضای شورای شهر نیز این ملک را با ۲۰ رای باغ اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه شربیانی مشخصات پلاک ثبتی ۶۸.۵۵۴ را قرائت کرد و گفت: این ملک به مساحت ۹۳۱ متر در منطقه ۱ واقع شده که پهنه G۱۱۱ دارد که بر اساس سند و تصاویر هوایی این ملک باغ اعلام شده است.

اعضای شورای شهر نیز این ملک را با ۲۰ رای باغ اعلام کردند.

شربیانی در تشریح پلاک ثبتی ۱۸-۲۰۳۵ گفت: این ملک در منطقه ۳ واقع شده و ۵۵۰ متر دارد که این ملک نیز باغ اعلام شده است.

اعضای شورا با ۱۶ رأی این ملک را باغ اعلام کردند.

شربیانی در تشریح پلاک ثبتی ۱۱۳۶.۱ گفت: این ملک ۸۳۷ متر دارد و در منطقه ۱ واقع شده که علاوه بر اینکه سند آن مشجر قید شده درختان ارزشمندی در آن وجود دارد و این ملک نیز باغ تعیین شده است.

به گزارش ایسنا، اعضای شورا با ۱۹ رأی این ملک را باغ اعلام کردند.

شربیانی همچنین در تشریح جزئیات پلاک ثبتی ۲.۲۳۰۳۰ گفت: این ملک ۱۹۸۵ متری در منطقه ۱۸ واقع شده و کاربری آن فضای سبز است که ۸۴۶ اصله درخت در آن وجود دارد و سندش یک قطعه زمین مزروعی است که با توجه به شرایط و اسناد این ملک باغ اعلام شده است.

اعضای شورا با اتفاق رأی این ملک را باغ اعلام کردند.

اعضای شورا در ادامه به بررسی پلاک ثبتی ۶۶.۳۵۸۴.۱ پرداختند که شربیانی تصریح کرد:‌ ملک ۱۲۰۰ متری در منطقه ۱ است که شرایط آن دایر بر باغ بودن است.

اعضای شورا با اکثریت آراء این ملک را باغ اعلام کردند.

شربیانی در ادامه به تشریح پلاک ثبتی ۲۸-۸۱۹ پرداخت و گفت: این ملک ۵۲۲ متری در منطقه ۱ واقع شده که حد نصاب درختان آن ۲۳ اصله است اما ۴۳ درخت دارد و همچنین گواهی‌های عمران اراضی شهری را نیز دارد و بر همین اساس باغ اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، با رأی اعضا این ملک نیز باغ اعلام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک باغ بزرگ و بسیار مشجر در چند قدمی باغ ایرانی واقع در جنوب غرب میدان پیروزان سالهاست بلا استفاده مانده . چرا شهردار منطقه 3 تهران در باره خرید این باغ و آماده سازی برای استفاده مردم اقدام نمی کند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی