بازدید 10016

قالیباف: کمترین وظیفه مسئولان مدیریت گرانی‌هاست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در ۹ دی ثابت کردند که خداباوری و مردم باوری دو رکن اصل بقا و پیشرفت انقلاب اسلامی در دهه های اخیر بوده است.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 29 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت نهم دی ماه بیان کرد: در آن روز پرافتخار در تاریخ انقلاب اسلامی، وقتی مردم دیدند که آرمان های انقلاب اسلامی، ارزش های والای اسلام و امنیت و آرامش کشور به خطر افتاده است، با تمام توان به میدان آمدند و بار دیگر ثابت کردند که خداباوری و مردم باوری دو رکن اصل بقا و پیشرفت انقلاب اسلامی در دهه های اخیر بوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: ملت ایران از آزمون سخت نجات کشور از نا امنی و آشوب، سربلند بیرون آمدند و امروز آزمون اصلی پیش روی مسئولان است و آن حل مشکلات مردم است که ان شاءالله با تلاش و مجاهدت آنها نیز از این آزمون موفق و سربلند بیرون بیاییم.

قالیباف خاطرنشان کرد: آنچه از مرور ایام الله انقلاب اسلامی برای همه ما آشکار می شود آن است که ما مسئولان باید در هر لحظه بیش از قبل به وظایف خود در قبال این همه فداکاری و مجاهدت مردم عمل کنیم و کمترین وظیفه ما در قبال مردم حل مسائل معیشتی مردم و به خصوص مدیریت گرانی هاست.

وی افزود: مردم در سخت ترین زمان ها در عمل دلبستگی خود را به انقلاب اسلامی نشان داده اند و ما نیز باید در عمل با اتخاذ تصمیمات عقلانی و هوشمندانه انتظارات آنان را برآورده سازیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز موازی کاری و دامن زدن به اختلافات، اتخاذ تصمیمات بر مبنای آزمون و خطا، پرداختن به مسائل حاشیه ای و فاصله گرفتن از تمرکز بر حل مسائل اقتصادی مخصوصا مدیریت گرانی ها خلاف وظایف ما در قبال مردم است.

قالیباف بیان کرد: در ۹ دی ماه بار دیگر با ملت شریف و فداکار ایران اسلامی پیمان ببندیم که ما نیز همچون آنها دغدغه ای جز انقلاب و اسلام و منافع ملی نداریم و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنها به کار خواهیم بست و منافع شخصی و گروهی خود را بر منافع ملی و انقلابی ترجیح نخواهیم داد.

وی در پایان گفت: همچنین باید از اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکر کنم که با حفظ سیاست اولویت بهداشت بر درمان و توجه به این مهم، با افزایش ظرفیت پزشکی موافقت کردند و با تصمیمی که شب گذشته گرفته شد، ظرفیت پذیرش دانشجویی پزشکی سالانه ۲۰ درصد به مدت ۴ سال افزایش پیدا کند. همانطور که وعده کرده بودیم امیدوارم هم نگرانی متقاضیان تحصیل در این رشته ها کمتر شده باشد و هم نیاز مناطق محروم به پزشک متخصص در آینده ای نه چندان دور کمتر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳۲
تنها وظیفه مسئولان ما دوشیدن ملت هست
استعفا
دقیقا الان مسئولین کیا هستن؟
شما جیب ما رو نزن کنترل گرانی پیشکش ....
وظیفه مسوولان فراهم کردن شرایط ظهور است تمامی این سختی ها از علایم آخرالزمان است
بجای شعار عمل کن!!!!!
کم شعار بدین به این ملت بدبخت فلک زده.........
هر روز گرانی رو به سر این مردم میارین و خودتون فقط شعار میدین.....!!!!! و حقوق های آنچانی و آنچانی رو می گیرین و بچه هاتون توی آمریکاو اروپا پوز میدن !!
چقدرم که موفق بودید...البته در چاپیدن ملت...
مدیر و نماینده و مسئولی که جهت پر کردن خزانه دولت از جیب مردم مایه میذاره و به بهانه های مختلف مثل هدف مندی یارانه ها (بخوانید هدفمندی جیب و آبرو حیثیت و سلامتی مردم) دست تو جیب ملت میکنه و فشار به مردم رو درک نمیکنه و مدام نطق آتشین میکنه و باید نباید راه میندازه و واسه دنیا دستور العمل صادر میکنه و مدعی مدیریت جهان هست ولی از مدیریت یک ده یا یک بخش هم ناتوان هست کمترین وظیفه اش استعفاست استعفا استعفا
دم مسئولین عزیز خیلی گرم
تقسیم کار کردند . مسئولین با قدرت میخورن مردم هم با قدرت تحمل میکنن
تا شما عزیزان راس امور هستین

اوضاع بدین منوال خواهد بود
دزدی نکنن کافیه
ایشان حتما تاکید!!!!!!!!!! هم فرمودن.
آقای دکتر خلبان چنان میفرمایند که انگار خودشان هیچ مشئولیتی ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
دکتر خلبان شهردار سرلشگر رئیس پلیس رئیس مجلس! نامزد چند بار ریاست جمهوری یه نفر چقدر نخبه مگه میتونه باشه؟!!!!!
منظور ایشان گران کنید طوریکه صدای مردم درنیاد
الحق که این وظیفه مدیریت گرانی ها را به نحو احسن انجام دادید!!! ای کاش میتوانستید مدیریت ثبات و ارزانی قیمت ها را مدیریت کنید.
نه باباشما چی ؟ اصلا تا حالا مجلسی هم بوده؟
آقای قالیباف نقش شما در این دوره مجلس چیست
وجدانا گرانی تخم مرغ نمیتونی کنترل کنی
بیچاره ملت
یعنی مدیریت کنند تا گرون تر بشه!!!!!!!!!!!!!!
جالب است که مسئولان از موضع مردم صحبت می کنند و از مسئولان درخواست دارند و خود منتقد وضع موجود هستند. الان این مسئولان خطاب به کیست؟ شما خودت به عنوان رئیس مجلس مسئول نیستی؟ شاید منظورشان مردمه که مسئول خریدن کالای گران هستند!!
منظور اقای قالیباف از مسولین کیست؟ رییس جمهور از مسولین یخواد. رییس مجلس از مسولین میخواد. رییس قضا از مسولین میخواد. این مسولین دقیقا کیا میشن؟
آقای قالیباف
اول اگه سکوت اختیار کنید بهتره
دوم مگه شما به تازگی از مریخ اومدید که نمیدونید چی به چیه ؟
سوم بهتره بفرمایید بزرگترین و مهم ترین وظیفه مسئولین بی توجهی به گرانی هاست!!!!!
مجلسی در اوج بیلیاقتی و دولتی در اوج دستپاچگی، اقتصاد به زودی فر میریزه. امروز ۸ دی ۱۴۰۰، یادتان باشد.
استعفا بدید برید
حقوق یک کارگر در حد خرید یک عینک طبی هم نیست
برید از دست شما خسته شدیم
به چه زبانی بگیم
مدیریت گرانی؟!!!!!!!
لا اقل بگو مدیریت ارزانی
گرانی که مدیریت نمیخاد
ولش کن بحال خودش . خودش گرون میشه مثل همین حالا
اقای قالیباف خودتان رامسخره کردین یاملت را. تو بروی کنار یه خورده مشکلات حل میشه. توصیه می کنم حتما این کارروبکن
اقای قالیباف درست میگی
مدیریت گرانی یعنی همانطور که دوست دارید گرانی ایجاد می کنید چون خودتون ذینفع آن هستید. می دوند با توجه به رانت امروز چی رو گرون کنید فردا چی رو این یعنی مدیریت گرانی ......
رطب خورده کی تواند منع رطب کند؟
یکی آقای قالیباف رو از خواب بیدار کنه.
روحانی و وزراش خیلی وقته رفتن و مسئولیتی ندارن.
الان رئیس جمهور کس دیگه ای هست و وزراش هم شما و مجلستون تایید کردن
منظور آقای قالیباف از مدیریت گرانی شاید این باشه که اقلام و کالاها و ارز و طلا و خدمات و مسکن و .. آروم آروم و تدریجی گرون بشن تا به مردم کمتر فشار بیاد. یهویی گرون نشن که مردم شوک بشن.
برای شروع مجلس را تعطیل کنیم .
بخدا کلی در بیت المال صرفه جویی میشه و روان مردم بهتر .
اینو برفراندوم مردم بگذارید تا ببینید چقدر بیلیاقت هستید.
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی