بازدید 6562

رییس‌سابق‌بانک‌مرکزی‌خواهان‌تداوم‌اصلاحات‌بانکی‌شد

رییس سابق بانک مرکزی در پیام تبریک خود به رییس جدید درخواست کرد مدیران و کارشناسان نظام بانکی حرکت خود را برای پیاده‌سازی اصلاحات ساختاری ادامه دهند.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ 06 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، «علی اکبر کمیجانی» در پیامی ضمن تبریک انتصاب علی صالح آبادی به مقام ریاست کلی بانک مرکزی، از همکاری‌ها و تلاش کارکنان و مدیران بانک مرکزی و شبکه بانکی قدردانی کرد.
کمیجانی در این پیام اعلام کرد: تامین ارز کالا‌های اساسی و تسهیل شرایط برای واردات واکسن به نحو احسن انجام شد که از حمایت‌های رئیس‌جمهوری و دولت در این زمینه سپاسگزارم.

وی از کارکنان و مدیران بانک مرکزی خواست که همچنان تلاش خود را برای پیشبرد برنامه‌های تثبیت و توسعه اقتصادی به‌کاربندند و هم راستا با اهداف کلان اقتصاد کشور، همچنان با سلامت و ثبات در خدمت به مردم و اقتصاد کشور باشند.

کمیجانی گفت: اعتقاد دارم صالح آبادی با سابقه علمی و تجربه‌ای که در بازار مالی و سیستم بانکی اندوخته‌اند، قادر است سیاست‌های پولی، اعتباری و ارزی کشور را در جهت مهار تورم و تثبیت شرایط اقتصادی، راهبری کند.

به گزارش ایرنا، ظهر امروز علی صالح آبادی با پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و رای اعتماد هیات وزیران به عنوان رییس بانک مرکزی انتخاب شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی