بازدید 7572
۳

کامران زورگیر دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۷۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ 12 September 2021

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که در پوشش راننده از شهروندان با استفاده از قمه خفت گیری می‌کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: اسفند ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت بعنف راننده از مسافر در کلانتری ۱۰۵ سنایی تشکیل شد و برای رسیدگی تخصصی و پی جویی جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: شاکی در اظهاراتش اعلام کرد که برای تردد شهری سوار بر یک دستگاه خودروی پراید شدم که راننده پس از گذشت از چند خیابان با تهدید قمه ۲ دستگاه تلفن همراهم به ارزش ۳۰ میلیون تومان را سرقت و من را در مکانی خلوت از خودرو پیاده و از محل فرار کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: تیم مبارزه با سرقت بعنف این یگان در تحقیقات اولیه موفق شدند سرنخی از حضور یکی از سارقان سابقه دار و ساکن غرب استان تهران شناسایی کنند و با اخذ نیابت قضایی متهم دستگیرشد.

وی افزود: متهم در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت از افراد نوجوان اعتراف کرد و گفت: سوژه‌های خود را که اغلبشان منتظر سوار شدن تاکسی بودند سوار خودرو خود می‌کرده و پس از طی مسیری در محل خلوت با استفاده از سلاح سرد وجه نقد و گوشی موبایل شان را سرقت می‌کرده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: ۵ نفر از مال باختگان در محدوده پایگاه دوم و پایگاه پنجم پلیس آگاهی کامران را به عنوان سارق خود شناسایی کرده اند که برابر دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران متهم با قرار مناسب روانه زندان شد و تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی و شناسایی سایر شکات همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
با سلام
انگار این زورگیرها زاد وولد میکنند لطفا یکبار برای همیشه اینها را قلع و قم کنید چرا در کشورهای دیگه این همه زور گیر نداریم
اعدام سریعا
گوشیدن تیشرت ضد قمه زیر لباس برای کسانی که به هر دلیل مجبور هستند این ریسکها را در جامعه بپذیرند از نون شب واجب تره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم