بازدید 7613
۲

دستگیری قاتل ۴ روز بعد از قتل همسر

کد خبر: ۱۰۷۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ 29 August 2021

مرد جوان که پس از خفه کردن همسرش در یکی از روستاهای مرودشت به یزد فرار کرده بود دستگیر شد.

به گزارش خراسان، سرهنگ «فرشید زینلی»، فرمانده انتظامی «مرودشت» در تشریح این خبر بیان کرد: با اعلام گزارش قتل زنی 25 ساله در یکی از روستاهای توابع این شهرستان تحقیقات آغاز و مشخص شد همسر وی قاتل است که پس از این جنایت متواری شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل 29 ساله که همسر خود را خفه کرده بود به سمت استان یزد متواری شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفای قاتل را پس از 4 روز در شهرستان «خاتم» از توابع استان یزد شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

سرهنگ «زینلی» گفت: قاتل پس از رو‌به‌رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست قبل از هرگونه بحث و درگیری فیزیکی به اعصاب خود مسلط بوده و درصورت نیاز با شماره‌گیری 110 حل این چنین اختلافات و مشکلات را به پلیس سپرده و از عکس‌العمل‌های ناگهانی بپرهیزید؛ چرا که نداشتن کنترل بر رفتار در زمان خشم و عصبانیت می‌تواند فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر به بار بیاورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
"مرد جوان که پس از خفه کردن همسرش در یکی از روستاهای مرودشت به یزد فرار کرده بود دستگیر شد."
این خبرتون اشتباهه
اومدید یکی از روستاهای مرودشت را در مقابل استان یزد قراردادید در صورتیکی باید حداقل میگفتید به شهرستان خاتم در استان یزد
هر چه زوتر محاکمه و اعدام شود ..نباید تنور سرد شود تا خون بی گناهی بی قصاص بماند...این بی وجدانها باید اعدام شوند...در غیر اینصورت این جرم جنایات علیه زنان ادامه خواهد داشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی