بازدید 4960

ورود مردم به مناطق حفاظت شده لرستان ممنوع است

ورود مردم به مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان مانند پناهگاه های حیات وحش، مناطق حفاظت شده و آثار طبیعی ملی در روز ۱۳ فروردین(روز طبیعت) ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 01 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تاکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان لرستان جهت حفظ سلامت مردم و همچنین دستورالعمل صادر شده از سوی ستاد مرکزی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، ورود به پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا، مناطق حفاظت شده سفید کوه خرم آباد، اشترانکوه، قالیکوه، شادابکوه و اثرطبیعی ملی غار ماهی کور استان لرستان در روز ۱۳ فروردین(روز طبیعت) ممنوع است.

طبق این گزارش، به همین منظور و برای جلوگیری از ورود مردم به این مناطق حفاظت شده تمامی ورودی‌های این مناطق در استان مسدود خواهد بود.

اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان همچنین از هموطنان تقاضا کرد جهت حفظ سلامت خود، از مراجعه به این مناطق در روز طبیعت خودداری کرده و با در خانه ماندن به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کنند.

تعداد مبتلایان کرونا در این استان با شناسایی ۵۸۰ بیمار جدید به ۷۵ هزار و ۶۸۰ نفر رسید و تاکنون یک هزار و ۳۸۵ نفر از مبتلایان به کرونا در لرستان جان باخته اند.

اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و ازنا در وضعیت قرمز، دورود، دلفان و سلسله در وضعیت نارنجی و پلدختر، کوهدشت، رومشگان و چگنی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی