بازدید 24572

قتل هولناک دختر ۱۲ ساله به دست پدرش

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از قتل دختر ۱۲ ساله‌ای به نام آریانا به دست پدر ۳۵ ساله اش خبر داد و اظهار کرد: قاتل بعد از این جنایت هولناک خود را حلق‌آویز کرده و به زندگیش پایان می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۴۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 15 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۱۳ روز گذشته در تماس مردمی با ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فوریت‌های پلیسی در خیابان ۲۲ بهمن شاهرود بی‌درنگ ماموران انتظامی به محل اعزام می‌شوند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل و بررسی‌های اولیه خانمی با مراجعه به مأموران اعلام کرد حدود دو ساعت قبل برای خرید از منزل خارج شده و پس از بازگشت همسر و دخترش پاسخگوی تلفن و آیفون منزل نیستند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه خودرو شخصی همسر این خانم نیز به نحوی پارک شده بود که مانع از باز شدن درب منزل بود افزود: این موضوع ظن و شک مأموران را افزود و پس از هماهنگی‌های لازم ماموران آتش‌نشانی و پلیس وارد منزل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از ورود به منزل با صحنه‌های تلخ و دلخراش مواجه می‌شوند، جسد دختری ۱۲ ساله روی تخت خواب و مردی حلق‌آویز!

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: با توجه به شواهد موجود در محل و بررسی‌های دقیق همچنین دست نوشته پدر آریانا فرضیه‌ی قتل این دختر معصوم توسط پدرش قوت گرفت.

وی ادامه داد: پدر آریانا که ۳۵ ساله بوده ابتدا دخترش را روی تخت خواب اتاقش به قتل می‌رساند و پس از این جنایت خود را حلق‌آویز و خودکشی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در خصوص علت و انگیزه این جنایت هولناک نیز گفت: این خانواده چند ماهی هست از تهران به شاهرود آمده‌اند و برابر تحقیقات اولیه و در بررسی سوابق پدر آریانا هیچگونه سابقه اعتیاد و مشکلات روانی وجود ندارد و اظهار نظر در این خصوص به بررسی های بیشتری نیاز دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۵
تبعات زندگی در شرایط سخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
قبول ندارم
آستانه تحمل ملت به دلیل فشار های اقتصادی پایان یافته .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
مگه این مملکت منابع نداره که مردمش فقیرند. برخی کشورهای صنعتی دنیا حتی خاک به اندازه کافی ندارند ولی آموزش و بهداشت برای مردمشان رایگان است
خدایا به داد برس
بچه چه گناهی کرده طفل معصوم
خودت رو میکشتی چرا دختر رو با هزار امید وآرزو روکشتی
وقتی 20 سالگی ازدواج کنی وهمش تو شرایط سخت باشی عاقبتش میشه این جنایت
در کل جان مردم برای مسئولین بی اهمیته، بارها و بارها گفته شده قوانین این چنین قتل های را مورد بازبینی قرار دهید و اشد مجازات را برای چنین پدرهایی قرار بدید که درس عبرت بشه و تکرار نشه. اما هیچ کی گوشش بدهکار نیست....
حیوان خودشو می کشت، به بچه چکار داشته؟ اون بچه شاید سرشار از شور زندگی بوده! بیچاره مادرش.
نه معتاد نه روانی ... اگه سهمیه ای امتیازی امنیت شغلی داشت شاید زندگیش به اینجا نمیرسید این روزا با تلاش هم نمیشه خوشبخت بود با استرسا و فشارا باید زندگی کنی وقتی توی مملکتی هستی که نمیدونی فردا چی میشه
خدا لعنت کته باعثش رو . مردم در تنگنا هستن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
باعثش خودمونیم.
بعد مدام از تریبون های مختلف بگید ملت دارن تحمل میکنن ، دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه ، هی مشاغل نوظهور رو درشو تخته کنید مبادا میون دهها هزار کانال یدونه اش کسی حرفی بزنه ، یا کارشناسی که میاد میگه گوشت نخورید ، مرغ نخورید ، میوه نخورید طوریتون نمیشه !!! واقعا اهداف این بود؟
احتمالا این موجود کاری کرده که بعدش پشیمون شده و راهی جز کشتن دختر و خودش نداشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
چطور با این مغز منفی بافت زندگی میکنی؟
یعنی چی که چند ماه است به شاهرود آمده اند؟ منظورتان این است که شاهرودیها خودکشی یا جنایت ندارند؟! اینطوری بخواهیم خبر بزنیم، بیشتر جنایتها در تهران هم مربوط به کسانی است که چند وقتی است به تهران آمده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
خبر یعنی بیان واقعیات و حقیقت. چرا فاز تعصب الکی برمیدارید
جهنم ابدی برای این پدر و امثالشون باشه الهی
جامعه بیمار
فقط باید به خدا پناه برداین قتلها وخودکشی های ناشی از تصمیمات لحظه ای وعصبانیت ها ی غیر قابل کنترل اگرچه میتواند ده ها دلیل داشته باشد.اما ضعف آموزش خانواده ها مهمترین دلیل است
باز خدارو شکر که خودشم کشت. دخترش را تنها نذاشت
این خانواده احتمالا برای فرار از مشگلات معیشتی به شاهرود رفته اند و حتما خانمه بعد از رفتن به شاهرود هر روز به جان مرده می افتاده تا حدی که او را به مرز جنون رسانده و این حادثه تلخ را مرده برای انتقام از روزگار و زنش ترتیب داده است.
ای بابا بجای اینکه خبر سقوط یک هواپیمای بدون سرنشین توی بزرگترین مزرعه کوچکترین شهر بزرگترین ایالت آمریکا رو که باعث از بین رفتن مقدار زیادی بوته ذرت مردم روستا و ایجاد نارضایتی فراوان در آنها شده رو منتشر کنید این مسایل پیش پا افتاده رو چرا نشر میدید
پدر بدبخت نمام داراییش را در بورس از دست داده بوده و کلی هم قرض داشته دیگه کلا نا امید شده بوده.کاش بجای خود و خانوادش مسبین رو کشته بود.
یکی مثل من در حسرت داشتن یک دختر میسوزه و یکی اینطوری...
ملت دست به کار بشین زودتر بچه بیارین خوشبختی از تعداد مردم بیشتر شده. باید بیشتر بشیم تا خوشبختی های اضافی به خارجیها نرسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی