بازدید 10676
۵

بازگشت رویایی و صعود کناری‌ها در نیمه‌نهایی فوتبال مازندران به سبک بارسلونا

کد خبر: ۱۰۳۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷ 18 February 2021

کامبک رویایی بارسلونا توسط بازیکنان امید فریدونکنار تکرار شد!

به گزارش تابناک ورزشی، شگفتی معروف تاریخ فوتبال در لیگ قهرمانان اروپا بین تیمهای بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن، این بار در نیمه‌نهایی فوتبال امیدهای استان مازندران تکرار شد و شاگردان جوان یوسفی در تیم امید شهرستان فریدونکنار موفق شدند یکبار دیگر خاطره آن بازگشت فراموش نشدنی را تکرار کنند.

تیم فوتبال امید کناری‌ها از شهر فریدون‌کنار در دیداری حساس موفق شد تیم امید شهروند امیرکلا را در مصاف برگشت با ۴ گل شکست دهد. این نتیجه در حالی بود کناری‌ها در دیدار رفت ۶ بر ۲ از حریف مقتدر خود شکست خورده بودند و جبران آن باخت در ذهن خوش باورترین هوادار این تیم هم نمی‌گنجید.

بازگشت رویایی و صعود کناری‌ها در نیمه‌نهایی فوتبال مازندران به سبک بارسلونا

گلهای فریدونکنار در این بازی خاطره انگیز را بهزاد سلیمانی در دقایق ۶۰، ۸۲ و ۹۶ و علیرضا برزگر در دقیقه ۷۳ به ثمر رساندند. هدایت تیم فریدون‌کنار برعهده حسین یوسفی مربی آتیه دار این شهرستان است که با دانش و تجربه لازم به همراه کمک کادرفنی و تلاش و روحیه بالای بازیکنان چنین بازگشتی را رقم زد و استعداد درخشان این شهرستان ساحلی را به رخ فوتبال کشور کشید.

 نماینده فریدون‌کنار باید در بازی فینال استان مازندران به مصاف امید دریای بابل برود اما کناری‌ها با همین صعود معجزه آسا جواز شرکت در لیگ امیدهای کشور را نیز کسب کردند و از فصل آتی نام این تیم را در مصاف با قدرت های فوتبال کشور خواهیم شنید.

نکته جالب اینکه بهزاد سلیمانی که در این دیدار درخشید و هت تریک کرد با ۱۴گل در صدر جدول گلزنان ایستاده و یکی از بازیکنان آینده‌دار تیم کناری‌ها محسوب می‌شود و احتمالا در فصول آتی از او در تیم‌های معروف ایران بیشتر خواهیم شنید.

بازیکنان تیم کناری‌ها در این دوره از مسابقات به این شرح است: مصطفی رازقیان. احمد اقایان. عارف صادقی. محمد محمدی. رضا محسنی. مهدی رضازاده. رضا محسنی. علی گلی. مهدی قدیمی. علی برزگر. بهزاد سلیمانی. محمد منیعی. علی بابایی. علی پیوسته. امیر احمدی. کریمیان

سرمربی: حسین یوسفی

دستیاران: پرویز محمودی، رضا نعمتی ، عارف صالحی و نیما اکبرزاده 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خبرنگار بچه مازندرانه هاااا
لطفاً فارسی حرف بزنید و بنویسید کام بک در سرزمین ادیبان و نام آوران زشته باز گشت بازگشت رویایی
سلام گفتن کام باک در نوشتار فارسی خیلی زشته بازگشت بازگشت رویایی
باریکلا ماهی خوارها جارو سازان ره بوردنه
دمشون گرم. چه بازی بوده. خیلی حرفه شیش تا ازی یه تیم بخوری ، بعد توی بازی بعد چهار تا بهش بزنی. فقط توی فوتبال اتفاق میفته
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی