بازدید 8425
۱
حجت نظری چگونه خودش را از مشکلات آبی‌ها کنار کشیده

هیات‌مدیره استقلال ویترین نمایش اعضا یا مامور رفع بحران‌؟

شاید او از همین راه به هیات مدیره استقلال وارد شد و با مطرح کردن نام زنده یاد ناصر حجازی خودش را به عنوان یک چهره سیاسی- ورزشی بر سر زبان‌ها انداخت
کد خبر: ۱۰۳۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 07 February 2021

هفتم آبان ماه سال جاری بود که هیات مدیره استقلال مصوب کرد حجت نظری به عنوان سخنگوی باشگاه مشغول به فعالیت شود.

با این انتخاب پیش بینی می‌شد نظری در مواقع ضروری پاسخگوی سوالات باشد اما مشکل این باشگاه در تعامل با رسانه‌ها نه تنها حل نشد بلکه سکوت سخنگو بیشتر باعث ایجاد حواشی شد.

هیات‌مدیره استقلال ویترین نمایش اعضا یا مامور رفع بحران‌؟

نظری که در شورای شهر تهران هم فعالیت می‌کند، در کانال شخصی و فضای مجازی‌اش‌ انواع صحبت‌ها را در مورد شهر تهران انجام می‌دهد و البته تخصص ویژه‌ای در رونمایی از سردیس و تندیس برای چهره‌های فوت شده ورزشی دارد.

شاید او از همین راه به هیات مدیره استقلال وارد شد و با مطرح کردن نام زنده یاد ناصر حجازی خودش را به عنوان یک چهره سیاسی- ورزشی بر سر زبان‌ها انداخت اما حالا به جای پاسخگویی به دل‌نگرانی‌های هواداران، با سکوتش بیشتر به ابهامات دامن زده است.

در روزهایی که بازیکنان و کادرفنی از شرایط اظهار ناراحتی کردند و تندترین انتقادات را به هیات مدیره وارد کرده‌اند، سخنگوی این باشگاه به جای شفاف سازی پیرامون اتفاقات رخ داده، سکوت کرده است و سعی می‌کند هرگاه جلسات هیات مدیره برگزار شد، مقابل دوربین‌ها بایستد و به سوالان آنها پاسخ بدهد.

مشخص نیست انتخاب سخنگو در باشگاهی با میلیون‌ها طرفدار بر چه معیار و اساسی صورت می‌گیرد و آیا کسی که تمام مشغله‌اش شورای شهر تهران است، چه کمکی به این مجموعه پرطرفدار می‌کند؟

مطالب زیر در فارس نشان می‌دهد سخنگوی استقلال بیشتر به جای پرداختن و پاسخگویی به رسانه‌ها در مورد این باشگاه در مورد همه چیز از جمله سریال‌های تلویزیونی و شبکه خانگی، نامگذاری خیابان‌ها و.... صحبت می‌کند به جز مشکلات در این باشگاه. گویا او قصد دارد با این سکوت همه مسوولیت را متوجه دیگر اعضای هیات مدیره کند و هیچ وظیفه‌ای برای کاهش مشکلات و تامین بخشی از هزینه‌های سنگین باشگاه ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از مهدی عبدیان هم مینوشتی
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی