بازدید 20215

خبر روحانی درباره افزایش حقوق‌ها و امید مردم به آینده

روحانی با بیان اینکه اتکای به نفت در بودجه جاری باید به کمترین میزان ممکن و حتی صفر برسد،گفت: در بودجه به اقشاری که در فشار زندگی هستند، کمک می‌کنیم؛ افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در بودجه سال ۱۴۰۰ ، ۲۵ درصد دیده شده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 02 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت ، اظهار کرد: علاوه بر این معافیت‌های مالیاتی را برای حقوق بالا بردیم و از سه میلیون به چهار میلیون رساندیم. حداقل دریافتی کارمندان از ۲.۸ را به ۳.۵ میلیون رساندیم.

وی همچنین از پیش بینی ۱۶ هزار میلیارد تومان برای مبارزه با فقر مطلق خبر داد و گفت: کمک‌های معیشتی به ۸۰ میلیون نفر و یارانه معمولی مانند سابق پرداخت می‌شود.

رییس جمهوری اضافه کرد: بیمه درمان رایگان برای ۳۰ میلیون نفر مدنظر قرار گرفت که در بخش سلامت به دلیل نیازمندی‌ها، کرونا و همچنین مدنظر قرار دادن استخدام ۵۳ هزار نیروی جدید بهداشت و درمان مجموع اعتبارات را به بیش از دو برابر رساندیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: خوشحالیم که شرایط امروز به سمت بهبودی تدریجی حرکت می‌کند و امید مردم برای آینده بیشتر شده و محاسبات مردم این است که جنگ اقتصادی رو به پایان است و محاسبات جهانی این گونه است که فشار حداکثری راه به جای نبرده است. آنها می خواستند ما را فلج کنند و شرایط زندگی را برای ما غیر قابل تحمل کند که در این زمینه ناموفق بودند. البته مردم در این مدت در تمام زمینه ها فشارهای زیادی را تحمل کردند اما دولت و مردم و سایر قوا و نهادها در کنار یکدیگر با جنگ اقتصادی و کرونا هم زمان مقابله کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۵
اقاي روحاني جون مادرت كارگران و پرسنل بخش خصوصي هم ادم چرا همش از كارمندان دولت و بازنشسته ها حرف ميزنيد
سال آینده سال انتخاباته!
در شعب ابی طالب هر جا گشتم پیدات نکردم ... کجا بودی سراغت رو از هر کی گرفتم بی اطلاع بود ... نکند زبانم لال اصلا نبودی ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
فقط دنبال حسن گشتی؟ خب دنبال بقیه شون هم می گشتی بفهمی بالاخره کدومشون رو می بینی
در این تصمیمات ظاهراً کارگران سهمی ندارند ، کارمندان پشت میز نشین درد و زجر کارگران را لمس نکرده اند ، نباید اینگونه پنداشت که کارگران قشر بیسواد و ناآگاه به حقوق اجتماعی هستند ، درصد زیادی از قشر کارگر را تحصیکرده های با تجربه تشکیل می دهند که بدلیل عدم استخدام دولتی ، تحت پوشش تامین اجتماعی هستند ، اما ایرانی بوده و باید از حقوق اجتماعی و اقتصادی مشابه کارمندان دُردانه برخوردار باشند .
بدبخت شدیم رفت. دوباره حرف از امید شد. هروقت گفت مردم امیدشون زیاد شد یا میشه، قیمت ها شد چند برابر
25 درصد افزایش 100درصد تورم .....
یک عذر خواهی به این ملت بدهکارید
یه موقع خسته نشین با تورم هزار درصدی فقط بیست و پنج درصد؟؟؟؟؟؟؟
ممنونم الان با حقوق کارگری و کارمندی همه میتوانند خانه و و سایل خانه بخرند و با بچه آوردن باعث افزایش جمعیت بشوند
متشکرم
بازنشستگان وخانواده انهاراشرمنده فرمودند ...بیست وپنج درصد
جلوی گرانی را با سیاست دوستی با همسایگان بگیر هیچ همسایه ای از زیر تهدید شما در نرفته وهمه اشان از شما احساس خطر می کنند ای رسم کشورداری نیست اقای روحانی تا شما با همسایگان ایران دوست نشوی جلوی گرانی را هم نمی توانی بگیری
باسلام جلوی این افزایش بی رویه مایحتاج مردم رابگیریدماافزایش حقوق نمی‌خواهیم نمیتوانید بروید خانه .... فقط بخاطر حرف رهبر عزیزمان داریم تجمل میکنیم ....
تو رو خدا اینقد حرف الکی نزنین
طبق قانون باید حداقل به اندازه نرخ تورم حقوقها افزایش یابد. آیا تورم ۲۵ درصد است؟ چرا در سالهای قبل که تورم کم بود می گفتند طبق قانون حقوق به اندازه نرخ تورم زیاد می شود و بیشتر از آن را قانون اجازه نمی دهد.پس چرا قانون کمتر از نرخ تورم را اجازه می دهد؟ کاربرد قانون هم سلیقه ای است؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی