بازدید 14079
۹

دستگیری قاتل فراری حادثه طلافروشی در تبریز

فرمانده انتظامی اهر از دستگیری قاتل فراری حادثه طلافروشی خیابان حجتی تبریز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 01 November 2020

به گزارش «تابناک»، سرهنگ قدرت آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: قاتل فراری عابر پیاده در جریان سرقت از طلافروشی تبریز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر افزود: دقایقی پیش مأموران نیروی انتظامی اهر طی عملیات غافلگیرانه قاتل فراری دستگیر و به تبریز انتقال یافت.

وی افزود: امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی شهرستان اهر است و هر کسی که مرتکب تخلف شود با آنها برخورد قاطع می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
فقط خبر از دستگیری سارقین، زورگیران، اختلاس گران و ... هست ولی هیچ خبری از مجازات آنها نیست. دستگیری که مشکلی را حل نمی کند و باید با اجرای احکام قاطع و عادلانه جلوی این جرم ها را گرفت (متاسفانه بسیاری از این دستگیری ها هم به آزادی سریع متهم و یا ازادی با کفالت وی منجر می شود.
اولا تعریف امنیت این نیست که یک فرد شرور عین تگزاس قدیم با تفنگ خیابون رو ببنده و هیچ اثری از پلیس نباشه دوما فردی که جانش رو از دست داده با این دستگیری زنده می شه؟ سوما از کجا معلوم دستگیری این قاتل فقط یک ادعا نباشه؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
منافق کسیه که به همچیز شبهه وارد میکنه ...این یه مرضه که برا همچی یه اما و اگر دست کنیم و زیر سوال ببریم ....
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
به ۱۱:۰۲
منافق تویی که این همه ناامنی در جامعه را می بینی و توجیه می کنی امنیت یعنی اینکه دزدی نباشه یا خیلی کم باشه مال و سرمایه یک طلا فروش را بردن یک نفر رو کشتن حالا ادعا می کنند بازداشت شده این چه تاثیری برای مردم داره؟ مال باخته سرمایش بر می گرده؟ کسی که کشته شده و خانواده ای داغدار شدن براشون جبران می شه؟ امنیت یعنی پیش گیری که در کشور ما اصلا وجود نداره در همین سرقت طلافروشی چند دقیقه سرقت طول کشید اما دریغ از حضور پلیس
محمد ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
اره شما راست می گویید. حتما ریگی هم دستگیر نشده. پایگاه عین الاسد هم موشک باران نشده و .........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
ناشناس 11:02
منافق کسیه که هی دروغ میگه و دیگه کسی حرف راستش رو هم قبول نمی کنه
به کسی که شبهه وارد میکنه میگن شکاک نه منافق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
جای که هستی راحتی شما .فاصله ات خیلی دوره ها قضاوت نکن.ما از نزدیک شاهد این ماجرا هستیم شما خودتو اذیت نکن
حس میکنم پلیس دلش میخواد بازی به شکار بگه بدو و به تازی بگه بگیر را بازی کنه یا همون بازی دزد و پلیس خودمون که بتونه به جامعه بگه پلیس چقدر مهمه در حالیکه این نیازی به گفتن این واقعیت نیست و هر عقل سلیمی میدونه بدون پلیس جامعه به هرج و مرج میرسه ولی با یان روش مدیریتی که پلیس در پیش گرفته، آیا الان پلیس میتونه جواب خانواده اون بنده خدا که کشته شده را بده؟ حالا اینو سارق را گرفتن. خوب دستشون درد نکنه اگرچه نشون ندادن صورت متهمین دستگیر شده هم از همون روز اول باعث القاء شک و تردید بود ولی پلیس اگر میخواد جلوی سرقت از طلافروشیها را بگیره، مقرارات سختگیرانه تعیین کنه. برای مثال پلیس اصرار داره طلافروشها به اون سامانه مها مجهز بشن که معلوم نیست مال کدوم قسمت پلیسه که اینقدر اصرار داره این سامانه نصب بشه ولی نصب سامانه مها که همون آلارم خودمونه که سالهاست داره نصب میبشه و تقریبا شماره پلیس تو همشون هم ثبت هستش مثل این میمونه که یک سیم لخت برق را آزاد و بدون محافظ رها کنی و بعد براش یک سامانه درست کنی که اگر کسی بهش دست زد و برق گرفتش، اون سامانه به اورژانس زنگ بزنه ؟؟!!! خوب بابا جون از اول طرف را موظف کنید که سیم برق را جوری نصب کنه که دست کسی بهش نخوره، چرا لقمه را صد بار دور سرتون میچرخونید؟ یا به تازگی یک شرکتی در اصفهان داره بازی تبلیغاتی در میاره که برای پیشگیری از سرقت مسلحانه در طلافروشیها، سامانه مه ساز نصب کنند و اون شرکت هم یک کلمه امنیتی آخر سامانه چسبونده که مردم را گول بزنه در حالیکه از تمام دنیا تحقیق کنید که سامانه دود زا یا همون فوگ اصلا برای سرقتهای مسلحانه مناسب نیست که هیچ بلکه خطرناک هم هست چون اولا طلافروش باید به هوش باشه و دکمه ریموت را بزنه تا سامانه شروع به کار کنه و این یعنی سارقین وارد شدند چون اگر طلافروش از شیشه ویترین ببینه که سارقین دارن وارد میشن، خوب خیالش راحته که در بسته است و سارقین نمیتونن وارد شوند و اگر درب بسته نباشه پس سارقین بدون سر و صدا وارد خواهند شد و در این حالت حتی اگر فرض کنیم که سارقین فوری طلافروش را خفت نکنند و ریموت هم تو دست طلا فروش آماده باشه و طلا فروش هم دستپاچه نشه و ریموت را بزنه و سیستم فوگ هم بدون مشکل عمل کنه، تازه مواجه میشیم با این موضوع که طلافروش باید آرزو کنه که سارقین مسلح که با قصد قبلی اومدن و یقینا پیبشبینی همه چیز را کردند از همون راهی که اومدن بدون اینکه به دلیل استرس تیراندازی بکنند فرار کنند، پس نه تنها این فقط در حد یک آرزو بیشتر نیست بلکه بدتر از اون اینه که حالا فکر کنید که دوتا مشتری، مخصوصا خانم و مخصوصا از این خانمهای مسن که تو هر سال نوری یک میلیمتر حرکت میکنند هم تو طلافروشی باشند که آنچنان دستپاچه بشن که ناخودآگاه راه برگشت سارقین را سد کنند. حالا دیگه باقیشو خودتون مجسم کنید و هزار عیب بزرگ دیگه ولی متاسفانه در سالیان قبل این اپیدمی خانمانسوز انجام آزمون و خطاهای بدون انجام کار واقعی کارشناسی جوری گریبان کشور را گرفته که تا جامعه بخواد متوحه بشه چی درست بوده و چی نا درست، تعداد زیادی قربانی داده که از اول نباید میداد.

پس یادتون باشه، برای پیشگیری از سرقتهای مسلحانه طلافروشیها باید سامانه ای نصب بشه که بدون اینکه اما و اگر و آرزویی در کار باشه بتونه جان و مال طلافروش را حفط کنه که به تبع آن سارقین انگیزه انجام سرقت مسلحانه را از دست بدن و این باید تحت عنوان یک قانون برای طلافروشیها اعمال بشه که اگر نشه اصلا اجازه فعالیت به طلافروشی داده نشه

در قسمت آخر، اینم اضافه کنم که متاسفانه ما ایرانیها راه دور زدن تحریم که هیچ راه دور زدن قوانین را هم خیلی زود پیدا میکنیم، پس با توجه باینکه پلیس هم نمیتونه توانمندی شرکتهای مدعی را راستی آزمایی کنه، اگر پلیس میخواد کار اصولی بکنه، به طلافروشیها و اصناف مشابه تکلیف بکنه که فقط از شرکتهایی خرید کنند که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه کنند وگرنه هر طلافروشی که میخواد برای نصب سیستم ضد سرقت مسلحانه هزینه نکنه به صورت خود خواسته میره با یک شرکت کاغذی قرار داد میبنده که مثلا سیستم ضد سرقت مسلحانه براش نصب کنند و اون شرکت کاغذی هم یک فاکتور جعلی صادر میکنه که نصب کردیم و یا اصلا طلافروش گول تبلیغات شرکتهای کاغذی را میخوره که امروز هستند و فردا هیچ اثری ازشون نیست و یک سیستم اسباب بازی مثل همین دود زا را به اسم سیستم ضد سرقت مسلحانه میخره ولی وقتی دزد بهش زد و بیچاره اش کرد دیگه دستش به جایی نمیرسه که بتونه اون ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت را نقد کنه
واقعا آدم نمیدونه چکار باید کرد؟ اگر بگی آقا اعدامش کنین، محوش کنین، داغونش کنین، خب تو دلت میگی نکنه طرف به خاطر بدبختی و نون زن و بچه اش مونده و دست به این جنایت زده. اگر بگی بدبخته، خب مگه میشه هر کسی گرسنه موند بره دزدی و جنایت.
خدا آخر و عاقبت هممون را بخیر کنه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی