بازدید 80961

پیش‌بینی مرگ بایدن تا قبل از مراسم تحلیف

یک سناتور جمهوری‌خواه کنگره آمریکا پیش بینی کرده که جون بایدن، نامزد دموکرات آمریکا احتمال دارد تا مراسم تحلیف دیگر زنده نباشد.
کد خبر: ۹۹۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ 26 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از واشنگتن پست، دن فورست، سناتور جمهوری‌خواه و معاون فرماندار ایالت کارولینای شمالی در اظهاراتی عجیب ابراز عقیده کرده که جو بایدن ۷۷ ساله نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده از حزب دموکرات در صورت پیروزی در انتخابات به دلایل وضعیت سلامتی خود ممکن است تا مراسم تحلیف دیگر زنده نباشد.

وی این اظهارات را در دیدار با هواداران خود در ایالت کارولینای شمالی ابراز داشته است.

به نقل از اسپوتنیک، وی گفت: «همه ما می‌دانیم که "بایدن خواب آلود"احتمالاً تا ۲۰ ژانویه سال آینده ۲۰۲۱ (روز تحلیف) دیگر در این جهان نخواهد بود؛ بنابراین یک فرصت خوب است که (کاندیدای معاون ریاست جمهوری) کامالا هریس رئیس جمهوری شما باشد. آیا این خنده دار نیست؟»

فورست، هریس را که در سال‌های اخیر نماینده کالیفرنیا در مجلس سنای آمریکا بود "چپ ترین" نامزد توصیف کرد.

این در حالی است که جو بایدن، نامزد انتخابات ریاست جمهوری از حزب دموکرات، پس از مدت‌ها انتظار و تردید کامالا هریس را به عنوان معاون آتی خود انتخاب کرد. ناظران تصمیم بایدن مبنی بر انتخاب یک زن سیاه‌پوست را درست و دلیرانه ارزیابی کرده‌اند.

کامالا هریس، خانم سناتور ۵۵ ساله، نخستین زن آمریکایی غیر سفیدپوست است که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به عنوان معاون یک نامزد اصلی در این انتخابات حضور خواهد داشت.

کامالا هریس در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ شرکت داشت، اما در مراحل اولیه از رقابت کناره‌گیری کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۲
خب مرگ خوب براجفتشون
توکشور امریکا هر روز یک اتفاق هست وپیش بینی نمیشه کرد چون ترامپ اشغال از ثروت خود زیاد اطلاعی دارن مردم امریکا را فریب میدهد وزیاد به دروغ جهانی معروف شده حتما پیش بینی نشان میدهد که ۷۰درصد تا ۶۷درصد رای جمعی وباج داداز دیگرا ن رای جم کرد متشکریم
متاسفانه برای ما ایرانیها هر دو حزب آمریکا یکی هستند حتی ایران از دمکرات‌ها بیشتر لطمه دیده اما این ترامپ و نوچه هایش فقط تحقیر و تهمت و ادعا دارند آن‌زمان خانم کلینتون را مسخره و سرزنش میکرد اگرادعای رییس آف بی ای مبنی بر ایمیلهای شخصی خانم کلینتون نبود آنهم در لحظات آخرانتخابات ترامپ هرگز دنیا را اینگونه بجان هم نمی انداخت الان هم گذاشته رابطه اعراب خیانتکار با رژیم اشغالگر اسراییل و دارد اعراب را بسمت یهودیها میکشد و همچنین تحقیر جو بایدن که خواب آلود است مریض است وغیره آیا خودترامپ سالم است درصورتیکه اول سلامتی کاندیدا مهم است وتا تایید نشود نمی‌تواند وارد انتخابات شود امیدواریم ترامپ خواب برنده شدن را هم نبیند
همه آ نها مرده گاننددر بین زنده ها حرکت می کنندزیراهمشان ظالم ، حق ناشناس ،دروغگو کودک کش ،حامی صهیونیسم ، قاتل یکی از دیگری بدتر وخونخوار تر می باشند
من از دو حذب u s A نجویم امید # چون سیاهی به شستن نگردد سپید
بی زحمت ی پیشبینی هم از مسولان زحمت کش ایران داشته باشین .ببینیم تا کی هستن .اصلا ببینیم چند چندیم باهاشون
سگ زرد برادر شغال
هردو حزب سر کار آمدند
فرقی نداشتند
همه اینها دشمن ایران و جهان اسلام هستن و هدفی غیر از تخریب وحدت مسلمین ندارن
ایابا انتخاب جوبایدن.قیمت پراید کم خواهد.شد.اختلاسها ی کلان تمام میشود.زمین خواری درایران پایان می یابد.مستاجران صاحب خانه میشوند.چه جو بایدن باشد چه ترامپ.همین اش است وهمین کاسه.
هرسگی که میخوادبیادبیادچه سودی واسه ماداره سیاست داخلی کشورماغلطه چشم امیدبه این وآن داریم که فلان کارواسه مون میکنه آنویکی نمیکنه مگراوباماازاین حزب نبودکه حالاحالاها توان آن داریم میدیم حکومت کشورماانگاری کسی جزجناه راست وجناح چپ نداره کشوردست جوانان کاربلدبسپاریم ببین یک عقل سلیم چطوری اداره میکنه
سگ زرد برای شغال است ، به هیچکدام از این دو جانور نمی شود اعتماد کرد ،
پس یعنی ترامپ دوباره انتخواب میشه؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی