بازدید 5022
۳

برانکو و کالدرون به جشن قهرمانی پرسپولیس دعوت شدند

از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش که نقش بسیار زیادی در رسیدن به چهار قهرمانی متوالی داشتند و هم‌چنین گابریل کالدرون و همکارانش دعوت شده تا در جشن پوکر قهرمانی پرسپولیس حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۹۹۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ 29 July 2020

باشگاه پرسپولیس دو سرمربی پیشینش را به جشن قهرمانی دعوت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از باشگاه پرسپولیس، با توجه به چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس، این باشگاه در نظر دارد جشن پوکر قهرمانی را با حضور کلیه اعضای باشگاه، تیم و همه کسانی که در این چهار قهرمانی نقش داشتند برگزار کند.

در همین راستا و با نظر مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس، از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش که نقش بسیار زیادی در رسیدن به چهار قهرمانی متوالی داشتند و هم‌چنین گابریل کالدرون و همکارانش دعوت شده تا در این جشن حضور پیدا کنند.

عصر امروز و از طریق امور بین‌الملل باشگاه، دعوتنامه مربیان پیشین پرسپولیس برای آن‌ها ارسال شد تا آن‌ها بتوانند در این مراسم حضور پیدا کنند. به گزارش ایسنا، دعوت از این دو سرمربی پیشین پرسپولیس در حالی صورت می‌گیرد که هنوز بدهی باشگاه به برانکو و کالدرون بابت قراردادشان پرداخت نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خنده داره خدایی، بدهکارید بهش با یک جشن مسخره میخواهید خرشون کنید؟؟؟؟؟
به جای اینا رییس جمهور پرسپولیسی و وزیر پرسپولیسی ش را دعوت کنید که با اینکه نان ملتو آجر کردند و مردمو به خاک سیاه نشاندند ولی برای پرسپولیس حسابی خوش یمن بودن و نانشان حسابی تو روغن بود. شک نکنید سال دیگه هم پرسپولیس قهرمان لیگ برتره چون تا1400 مجبوریم که با روحانی باشیم حیف اون رایی که بهش دادم
پوكر چيست؟!
يه چيز خيلي خوبي است كه استقلالي ها از روى بغض و كينه و حسادت تا قيام قيامت از درك و لمس آن عاجزند
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی