بازدید 14184

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه در ۲ مرداد ماه

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۶۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۹۹۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 23 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۹۶۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون تومان و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌ سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۶۹۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۹۶۱ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴عیار یک‌ میلیون و ۲۸۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۱۶۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۸۸۰.۶ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، ‌همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت طلا و سکه نیز در بازار با کاهش چشم گیری همراه شده است؛ بازاری ها پیش بینی می کنند قیمت طلا و سکه همزمان با ریزش قیمت ارز کاهش بیشتری داشته باشد.

بعد از تشدید نوسانات ارزی در بازار و پیشروی قیمت دلار تا کانال ۲۶ هزار تومانی، از ظهر یکشنبه ۲۹ تیرماه مدار قیمتی در بازار ارز تغییر جهت داده و با ورود به سیر نزولی شاهد ریزش قیمت ارز هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی