بازدید 8031

اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه در مرحله دوم رزمایش همدلی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مرحله دوم رزمایش «مساوات، همدلی و کمک مؤمنانه» با اهدای بیش از ۱۵۰ سری جهیزیه در این استان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۹۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹ 18 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محسن مسعودیان‌راد در جلسه هماهنگی راه‌اندازی کاروان جهیزیه همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: این کاروان جهیزیه در چهار نقطه استان سمنان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مرحله دوم رزمایش «مساوات، همدلی و کمک مؤمنانه» با اهدای بیش از ۱۵۰ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد، سپاه، مراکز نیکوکاری و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمایش دوم تنها به کاروان توزیع جهیزیه ختم نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در روز اول ذی‌الحجه و دهه ولایت برنامه‌های فرهنگی، مشارکتی و حمایتی در این رزمایش مشخص می‌شود و به اجرا درمی‌آید.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: محور کار توزیع جهیزیه با ۷۰ مرکز نیکوکاری است و کمیته امداد استان سمنان در مجموع بیش از ۶۰ جهیزیه را در این کاروان تهیه و توزیع می‌کند.

مسعودیان‌راد با اشاره به اینکه راه‌اندازی کاروان جهیزیه در شهر با رعایت پروتکل بهداشتی سبب ایجاد نشاط و شادابی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد زیادی از مددجویان و نیازمندان استان سمنان راهی خانه بخت شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی