بازدید 25528
۳

حباب سکه چند تومان است؟

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: طی هفته‌ای که گذشت هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومانی رکورد قیمتی جدیدی را ثبت کرد.
کد خبر: ۹۸۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 19 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، محمد کشتی آرای اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت روند قیمت طلا و سکه همانند هفته قبل از آن صعودی بود.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر افزود: ناآرامی‌ها و تحولات سیاسی آمریکا موجب شده ارزش دلار با کاهش مواجه شود و همچنان قیمت اونس جهانی بالا باشد.

وی گفت: در بازار داخلی نیز صحبت‌های رییس بانک مرکزی درباره مسائل ارزی موجب تغییر قیمت دلار شد و همین عوامل موجب شد قیمت طلا برای نخستین بار به رقم بی سابقه‌ای برسد و رکورد قیمتی جدیدی را خلق کند.

کشتی آرای با بیان اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی در پایان هفته یکهزار و ۷۲۷ دلار بود که نسبت به هفته گذشته تغییر محسوسی نداشته است، بیان کرد: قیمت سکه طرح قدیم با ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به هفته قبل به رقم ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید و سکه طرح جدید نیز با ۲۴۰ هزار تومان افزایش طی هفته‌ای که گذشت به ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان رسید.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر خاطرنشان کرد: همچنین نیم سکه نیز با افزایش ۸۰ هزار تومانی طی یک هفته به ۳ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان رسید و ربع سکه نیز با افزایش ۵۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید.

وی تصریح کرد: قیمت هر مثقال طلا به ۳ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان افزایش یافت و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومانی برای نخستین بار رکورد بی سابقه ۷۶۳ هزار تومان از خود به جای گذاشت.

کشتی آرای تاکید کرد: عرضه و تقاضا در بازار متعادل است و به همین دلیل حباب سکه در هفته‌ای که گذشت کاهش یافت.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر ادامه داد: در حال حاضر حباب سکه با کاهش ۷۰ هزار تومانی به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ارزش دلار تو دنیا میاد پایین ولی تو ایران میره بالا
6میلیون تومان.
حباب سکه باید ۴ درصد قیمت انس باشد که الان کمتر است و بزودی اصلاح می شود
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی