بازدید 10454

موبایل قاپ ایستگاه‌های BRT تهران دستگیر شد

کد خبر: ۹۸۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 09 June 2020

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری موبایل قاپی خبر داد که در ایستگاه‌های BRT از شهروندان ۲۲ فقره موبایل قاپی کرده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: وقوع چند فقره موبایل قاپی از مسافران اتوبوس‌های BRT در محدوده سرکلانتری هفتم دریافت شد و در بررسی‌های پرونده مشخص شد موتورسواری جوان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت مخدوش سرقت‌ها را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شاکیان در اظهارات مشابهی عنوان داشتند، در ایستگاه BRT در حال مکالمه با تلفن همراه و منتظر رسیدن اتوبوس بودیم که موتوسواری گوشی مان را سرقت کرد، افزود: تیم‌های مختلفی از سرکلانتری گشت زنی‌های هدفمند را آغاز تا اینکه گشت انتظامی کلانتری ۱۱۶ مولوی در گشت زنی‌های هدفمند در حوالی ایستگاه BRT واقع در خیابان مولوی موفق شدند موتورسوار جوان را شناسایی و به تعیب وی پرداختند.

سرکلانتر هفتم تهران تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز متهم ۲۲ ساله دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعداد ۴ دستگاه گوشی سرقتی کشف و متهم به مسروقه بودن گوشی‌ها اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۱۶ مولوی به ۲۲ فقره موبایل قاپی اعتراف و اظهار داشت: مسافرانی که در حال مکالمه در ایستگاه و در نزدیکی گیت اتوبوس ایستاده بودند را انتخاب می‌کردم و در لحظه‌ای که متوجه اطرافشان نبودند گوشی موبایلشان را سرقت و به سرعت از محل دور می‌شدم.

این مقام پلیسی با بیان اینکه تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند، اضافه کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی و اخذ دستور قضایی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست