بازدید 13017
۹

توزیع کارت‌های هدیه بنیاد مستضعفان به دستفروشان

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از ارائه کارت‌های هدیه یک میلیون تومانی به بیش از ۴ هزاردستفروش پایتخت طی دو روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 15 March 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، زهرا نژاد بهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، درباره موضوع ارائه کمک‌های معیشتی به دستفروشان پایتخت به دلیل شیوع کرونا اظهار داشت: پیروز حناچی شهردار تهران نامه‌ای در این زمینه به پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان ارسال کرد که خوشبختانه این موضوع با موافقت بنیاد مستضعفان همراه شد.

وی افزود: حدود ۴ هزار دستفروش پایتخت مبلغی حدود یک میلیون تومان به عنوان کمک معیشت دریافت می‌کنند که این کمک از طریق ارائه کارت‌های هدیه انجام و توزیع آن توسط شهرداری تهران خواهد بود.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: توزیع کارت‌های هدیه بلافاصله پس از ارسال از سوی بنیاد مستضعفان به شهرداری، طی فردا و پس فردا آغاز خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۹
من نمیدانم واقعا با معیار سنجیدن این دستفروشان نیازمندهستند یا دچار احساس وعاطفه شدن وکمک میلیونی میکنند؟ الان برچه اساس متوجه شدن این4000نفر مستحق هستند؟
خدا کنه به دستشون برسه!!!!!
اون وقت شما از کجا دستفروشها رو شناسایی میکنید؟
خدا خیرتون بده کار پسندیده ای هست
دست فروشان و فروشندگان دوره گرد در شهرستانها و روستاها چي؟ هميشه اول تهران؟
از کجا
به کیا
چی جوری
مگه داریم
اینگونه پول پاشی های بی ضابطه و غیر قابل نظارت و ارزیابی، بهترین مسیر برای چپاول اموال بیت المال در عین عدم پاسخ گویی نتایج به ملته!
میخواهیم این کارو بکنیم و اون کار رو بکنیم رو ول کن ، هروقت بردی کارت ها رو دادی بیا بگو که ما این کاررو کردیم، گوش مردم از این وعده های بی سر و ته تموم نشدنی خیلی وقته پر عزیز دل
پس اراک چی؟ بخدا گناه دارن این عزیزان با دست فروشی چرخ یک خانواده را می‌چرخاند لطفاً به دستفروشان اراک که عکسشون را تابناک محترم هم پخش کرد کمک کنید
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی