بازدید 18481
۶

پیشنهاد آخر فدراسیون که باعث عصبانیت برانکو شد

کد خبر: ۹۵۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 11 January 2020

خبر‌های رسیده از فدراسیون حکایت از آن دارد مسوولان موقت فدراسیون فوتبال برای خلاص شدن از گزینه خارجی، آخرین پیشنهاد خود را برای مرب محبوب کروات فرستادند که باعث خشم بیشتر وی از فوتبال ایران شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیونی ها در آخرین پیام خود به برانکو اعلام کردند که برای یک سال حاضر هستند تنها ۵۰۰ هزار یورو به این مربی پرداخت کند! مبلغی حدود یک ششم دستمزد ویلموتس بلژیکی که شش ماه هم در تیم ملی دوام نیاورد و دو باخت حساس به بحرین و عراق داد.

برانکو ایوانکوویچ که به عنوان سرمربی پرسپولیس یک و نیم میلیون یورو قرارداد داشت، انتظار چنین پیشنهاد پایینی را نداشت و آن را توهین به خود می داند. به همین خاطر پرفسور مذاکرات خود را با فدراسیون فوتبال ایران قطع کرده است و به شدت از دست ایرانی ها عصبانی است. دلیل آن هم پیشنهاد مالی ایران بوده است.

خبر‌های رسیده از فدراسیون حکایت از آن دارد در حالی که حقوق کی روش یک ونیم میلیون دلار و دستمزد ویلموتس چیزی حدود دو برابر این رقم بوده، طرف ایرانی در آخرین پیام خود به برانکو اعلام کرده برای یک سال حاضر است ۵۰۰ هزار یورو به این مربی پرداخت کند. در واقع این مبلغ پیشنهادی برای حذف برانکو از بین گزینه هاست. مربی کروات هم بعد از شنیدن این پیشنهاد مالی تصمیم گرفت رابطه خود را با فدراسیون فوتبال قطع کند.

او از یک ماه پیش مذاکراتی با سفیر ایران داشته است و حالا دیگر قید مذاکره حتی با پرسپولیس برای دریافت مطالباتش را نیز زده تا مستقیم به سمت فیفا یرود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
فدراسیون سرافراز:
اصول و فنون ابتدائی مذاکرات را هم بلد نیستید.
از قیمت های روز جهانی خبر ندارید.
هم خر رو میخواهید هم خرما را.
کار خوبی کردن مگه پول علف خرسه.البته ماله باباشون که تبوده هرچی دادن پورسانتش هم گرفتند.
گور بابای برانکو
بهتر که نیاد کیروش رو فراری داد پرسپولیس رو مچل کرد که بیاد تیم ملی رو بدبخت کنه حالا ناز هم می کنه
ماهی ۴۰ هزار یورو.
یعنی ماهی ۶۰۰ میلیون تومان
واقعاً از کجا دارید بدهید
مدیریت فشل و پول بی حساب همینه دیگه
خیانت در وزرات ورزش اشکارا دیده می شود
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی