بازدید 3682

دستاوردهای هشتمین مرحله عملیات "اراده پیروزی" ارتش عراق در الانبار

ارتش عراق در قالب هشتمین مرحله عملیات "اراده پیروزی" عملیات پاکسازی صحرای استان الانبار عراق را برای یافتن مخفیگاه‌های داعش انجام داد و در عین حال از کشته شدن پنج عامل انتحاری در استان "صلاح‌الدین" خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 30 December 2019

ارتش عراق در قالب هشتمین مرحله عملیات "اراده پیروزی" عملیات پاکسازی صحرای استان الانبار عراق را برای یافتن مخفیگاه‌های داعش انجام داد و در عین حال از کشته شدن پنج عامل انتحاری در استان "صلاح‌الدین" خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای فرماندهی عملیات "صلاح‌الدین" در جریان اجرای هشتمین مرحله عملیات "اراده پیروزی" توانستند چهار مخفیگاه داعش را کشف کنند که حاوی دستگاه‌های بیسیم و مواد غذایی و لباس بود.

وزارت دفاع عراق افزود: نیروهای فرماندهی صلاح‌الدین همچنین توانستند دو تونل که داخل آنها بمب کار گذاشته شده بود را تخریب کنند.

این وزارتخانه اعلام کرد: در داخل یکی از این تونل‌ها در غرب "وادی الثرثار" در نزدیکی روستای "السرت" پنج عامل انتحاری که در داخل یکی از این تونل‌ها بودند، کشته شدند.

وزارت دفاع عراق در ادامه عنوان کرد: یک کارگاه تولید بمب‌ در غرب "وادی الثرثار" در نزدیکی روستای "مناور الشمری" نیز کشف شد.

از سوی دیگر، اداره مبارزه با مواد منفجره عراق از کشف مواد منفجره باقی مانده از داعش در غرب استان الانبار از جمله شش مین ضد تانک، چهار آتشبار و چندین خمپاره خبر داد.

همچنین نیروهای ارتش عراق از عملیات پاکسازی صحرای استان "الانبار" عراق و جست‌وجوی مخفیگاه‌های داعش خبر دادند.

ارتش عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای حشد شعبی استان الانبار، ارتش عراق و نیروهای سازمان اطلاعات، یک مخفیگاه گروه ترریستی داعش را کشف کردند که حاوی سلاح، تجهیزات، تعدادی موشک و بمب در منطقه "الوزیه" است.

از سوی دیگر، تیم رسانه‌ای امنیتی عراق از کشف ۱۳ تونل و مخفیگاه متعلق به اعضای گروه تروریستی داعش در بخش غربی شهر موصل خبر داد.

تیم رسانه‌ای امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرماندهی تیپ ۱۵ پیاده نظام طی عملیاتی حمله گسترده‌ای را به کوه‌های "بادوش و العطشانة" به منظور تعقیب مظنونان، گروهک‌های مخفی و پاکسازی سلسله کوه‌های "بادوش و العطشانة" واقع در  بخش غربی شهر موصل انجام داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی