بازدید 3586

توصیه‌های ترافیکی ویژه ایام محرم

کد خبر: ۹۲۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 05 September 2019

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از همه کاربران ترافیکی اعم از عابران پیاده، رانندگان و‌موتورسیکلت سواران خواست در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به توصیه‌های پلیس توجه کنند

به گزارش صدا و سیما، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: بیشتر مردم در این ایام لباس مشکی و تیره بر تن دارند، به همین جهت رانندگان نیازمند دقت بیشتری برای حرکت در معابر بویژه در شب هنگام هستند.

عابران پیاده نیز در طول شب باید با احتیاط بیشتری تردد کنند چرا که دید رانندگان با توجه به تاریکی شب و تیره بودن لباس عابران به مراتب محدودتر می‌شود و با یک اشتباه کوچک ممکن است حادثه‌ای جبران ناپذیر رقم بخورد.

سرهنگ رازقی به رانندگان تهرانی توصیه کرد با توجه به حضور و تردد دسته‌های عزاداری در خیابان‌های پایتخت، همکاری لازم‌را با عوامل پلیس راهور داشته باشند و چنانچه محدودیت‌های مقطعی برای عبور خودرو‌ها از معابر توسط همکاران ما در سطح شهر برقرار شد، همکاری کنند تا تداخل بین دسته عزاداران و خودرو‌های عبوری صورت نپذیرد و نظم ترافیکی در طول شب و ایام سوگواری برقرار باشد.

پلیس راهور دست اندرکاران بازگشایی مدارس را آموزش می‌دهد

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از آموزش دست اندرکاران بازگشایی مدارس خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی با بیان این مطلب افزود: دوره آموزشی قوانین و مقررات رانندگی به پیمانکاران و رانندگان سرویس مدارس از روز یکشنبه ۱۷ شهریور برگزار می‌شود.

سرهنگ احسان مومنی ادامه داد: این دوره آموزشی با مشارکت پلیس راهور، تاکسیرانی و آموزش و پرورش تهران اجرا می‌شود.

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران این دوره را به منظور بازآموزی قوانین و مقررات رانندگی و ایمنی دانش آموزان در طرح بازگشایی مدارس، برنامه ریزی کرده است.

سرهنگ مومنی گفت: طی کردن دوره آموزشی و دریافت گواهی آموزشی برای همه رانندگان سرویس مدارس ضروری است و پس از پایان دوره، به شرکت کنندگان گواهی آموزشی می‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست