بازدید 5018

نوبخت: امسال کسری بودجه نداریم

کد خبر: ۹۲۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 28 August 2019
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اگرچه درآمد‌ها در سال جاری کامل تحقق پیدا نمی‌کند، اما از آنجایی که هزینه‌ها براساس درآمد‌ها تنظیم شده، کشور در سال ۹۸ کسری بودجه ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه درباره ضعیت بودجه سال جاری، گفت: دولت به دنبال بهبود کارآیی نهاده‌های برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی است که این مهم در قالب اصلاح ساختار بودجه تعریف می‌شود.

نوبخت افزود: تا پایان سال به جای ۴۴۸ هزار میلیارد تومانی که مصوبه مجلس بود، منابع و مصارف را ۳۸۶ هزار میلیارد تومان تنظیم می‌کنیم.

درآمد‌ها در سال جاری کامل تحقق پیدا نمی‌کند

وی گفت: اگرچه درآمد‌ها در سال جاری کامل تحقق پیدا نمی‌کند، اما از آنجایی که هزینه‌ها براساس درآمد‌ها تنظیم شده، کشور در سال ۹۸ کسری بودجه ندارد، در واقع برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که درآمد‌ها و هزینه‌ها با یکدیگر یکسان شوند.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اگرچه عدم تحقق منابع در کشور وجود دارد، اما تا پایان سال کسری بودجه نداریم، اظهار کرد: تا پایان سال به جای ۴۴۸ هزار میلیارد تومانی که مصوبه مجلس بود، منابع و مصارف را ۳۸۶ هزار میلیارد تومان تنظیم می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۱
راست میگه چون اصلن بودجه نداریم!!!!
اگر کسری بودجه ندارید چرا موقع همسانسازی حقوق بازنشستگان میگوئید بودجه نداریم
شما مطلبشو نگرفتید میگه به اندازه ای که درامد داشته باشیم هزینه می کنیم یعنی فردا اگر 20 هزار میلیارد کم اومد بین دستگاه تقسم میشه میگه اینقد باید هزینه کنی تا به اندازه درامد باشه بنابراین کسری بودجه را به یک زبان دیگه گفته از آخر به اول اومده یعنی به اندازه درامد هزینه میکنه اسمشو گذاشته عدم کسری بودجه
راست میگه ، چون حقوق کارکنان و کارمندان ربع شده
ایشان چند روزه حرفهای عجیب و غریب می زنند !!!
احمدی نژاد هم به وزرایش میگفت واقعیتهای دولت را نگویند منتهی وضع موجود بازارها و ورشکستگی ها همه گویای وضع بودجه تان است.
اره دیگه کم بیاد به یه بهونه بنزینی چیزی از جیب مردم در میاد
کسری نداریم چون برنامه کاری اصولی نداریم و فقط بر اساس حداقل در آمد بوجه ریزی می شود. پس در بوجه ریزی حساب همه جیز را می کنیم. آی زرنگ
کسری بودجه را دست کردید و از جیب مردم درآوردید، وگرنه توضیح بدید که چه شرایط خاصی بوجود آمده ؟ چه منبع درآمد جدیدی ایجاد شده؟ تازه منابع قبلی مثل فروش نفت و سایر منابع ارز آور هم که به شدت محدود شده
راست میگه چون همه کسری ها از جیب ما مردم جبران شد.
آقای نوبخت اگر کسری بودجه ندارید به چه دلیل قانون حداقل حقوق مصوب مجلس را برای جانبازان معسر بدون شغل و بیمه اجرا نمی کنید و ساتا مبلغی در حد صدقه به مدافعان وطن پرداخت می کند برای همه پول هست برای ما مفلوکان مظلوم پول نیست
چرا ایثارگران را به نظام بدبین می کنید
عاشق این آقای نوبختم. چون فقط می خواهد مردم را خوشحال کند
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی